Sari la conținut

Import moto din UE (acte, costuri etc)


raulus
 Share

Postări Recomandate

sunt locuri in care se cere traducerea legalizata, altele in care merge si netraduse pentru limba de circulatie.

 

eu mi-am adus motorul din canada, a venit cu containerul cu lucruri si s-a platit vama in olanda.

am avut nevoie de traducere legalizata.

 

acum am aflat ca la sectorul 1 vor traducerea legalizata si a facturii de cumparare. la politie nu e necesar

 

i-am gasit pe astia:

http://www.ahrtranslations.eu/

 

foarte profesionisti si rapizi. in 2 zile ai hartia.

din olandeza nu mai tin minte cat mi-au luat dar pentru engleza e 16 lei pe pagina plus 25 legalizarea

 

ce e cu tva-ul?

am platit tva in canada cand mi-am luat motorul in 2005, aici la ce sa-l mai platesc?

Mesaj completat

A obtinut cineva "vestitul" certificat de TVA? De unde se scoate si cum?

 

am auzit si eu azi.

am fosat la cca financiara la sect 1 pe roma sa stiu ce acte imi trebuie pentru impozit.

mi-a spus o smekeroasa ca trebuie sa merg in p-ta victoriei pentru impozit, acolo la ei e numai tva-ul (asa am aflat si eu), deci, raspunsul la intrebarea ta, e... cca financiara de sector.

da un tel inainte sa nu faci ca mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Noi am incheiat aventura TVA. Am depus cerere la ANAF sector 6 sa ne dea hartie scrisa ori cu certificatul ori cum ca nu e nevoie. Ieri si-a luat taica-meu hartia si si-a inmatriculat motoreta. La Pipera nu s-a putut rezolva nimic fara hartia respectiva.

Edit: am primit hartie nu cu certificatul de TVA, ci hartie cum ca nu e nevoie de certificatul de TVA

Editat de Yellow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am trecut si eu prin aceasi chestie, imi cerea la pipera certificare de la ANAF. Am inteles ca nu platesti daca motorul este mai vechi de 6 ani sau are peste 6000km efectuati.

la mine a fost nevoie de traduceri, si la circa financiara si la ANAF

La ANAF vor sa vada in cartea motocicletei data primei inmatriculari de afara, tradus evident, iar la circa financiara a trebuit tradus doar contractul V-C.

sa ne bucuram ca avem mai mult de alergat pt inmatriculare...si mii de.. multumiri domnului boc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
In tara asta de cacao ai mai putina bataie de cap sa mergi pe un motor neinmatriculat decat sa urmezi toata procedura legala cu un motor adus de afara. Mi-a luat 6 zile lucratoare pana sa imi iasa (programare RAR, tranport la RAR, firma ce pregateste actele, fisc, alt fisc in alt cartier, traduceri in + fata de azi primavara, iar fisc, notar public, fisc din nou, politie - la coada de la 5;30, politie din nou - " imi pare rau ca v-am chemat azi, actele inca nu sunt gata", politie a treia oara, in sfarsit - posta). Din momentul in care m-am programat si pana cand m-am vazut cu talonul in mana a durat totul aproape trei saptamani, cu nervii, batjocura si zeci de drumuri aferente operatiunii.

Un tip la coada la politie imi spunea ca el si-a luat o sapt de concediu pt inmatriculare. Tip destept, calculul lui a fost cel corect.

si eu am motor din italia( inmatriculat in 05.2009 )...nu am avut nevoie de traduceri....iar la rar am mers pe motor....se pot scoate numere rosii.

-contract v-c intre mine si italian

-cartea mare a motorului- talonul si nr. l-au retinut in italia

-radierea pentru export... a fost 39,6 euro......mult mai ieftin decat contr. v-c

+taxele de care se spunea mai sus. :angryfire:

+rabdare...ca mai sus

au cerut impozit si pt. perioada intre cumpararea din italia si inmatriculare in Ro........... ;)

+ drumuri aiurea....nu sunt din localitate resedinta de judet si a fost cu "fatzaiala "

nu au primit actele la politie pana nu am platit si impozitul....la un motor care inca nu avea numar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La primavara-vara o sa ma duc si eu in germania sa achizitionez un motor ( se pare ca modelul bandit 1200 2006 e mai la vanzare acolo decat in italia) . Intrebarile mele :

Actele necesare pentru adus in tara (asta inainte de toata cohorta de chestii de facut la noi, doar cu ce trebuie sa vin de acolo) conform postului acesta sunt:

Act vanzare cumparare ( manualizat sau tipizat ).

Cartea de identitate in original. (i.e. Certificatul de proprietate )

Certificatul de inmatriculare in original- Anulat. Adica motorul a fost radiat in germanica.

 

Am nimerit ?

 

Acum eu doresc sa vin pe ea ( ar fi si prima mea cursa mai lunga de 700 km ) din Germania. Am nevoie de alte acte aditionale la Vama ( asta daca nu intram in Schengen pana atunci ) ?

 

Procedura de emitere a unor numere care sa-mi permita sa traversez Europa pana la inmatriculare este asemanatoare cu cea din postul mentionat ?

 

Ar trebui sa mai fiu atent la altceva? ( din punct de vedere acte )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

Acum eu doresc sa vin pe ea ( ar fi si prima mea cursa mai lunga de 700 km ) din Germania. Am nevoie de alte acte aditionale la Vama ( asta daca nu intram in Schengen pana atunci ) ?

La vama n-ai nicio treaba. Daca vii pe ea, iti trebuie numere rosii sau galbene si asigurare. Asta va fi probabil o zi in plus acolo pana iti iei numarul, sa ai mijloc de transport ca o sa ai de umblat dupa numar. Eu am facut cascadoria asta si m-a costat bine mai mult decat platforma (dar mi-a si placut, m-am lungit, am cascat ochii, etc, asa ca nu ma plang). Incearca sa te intelegi cu vanzatorul sa iti faca toate actele in avans, mai putin numarul la care trebuie sa te duci tu, ca sa stai cat mai putin dupa birocratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
pot inmatricula mobra daca ea este pe numele altuia? gen ea a trimiso din alta tara si eu o folosesc

Vad ca nu ti-a raspuns nimeni.

Da, poti, daca ai o copie dupa buletinul ei si faci un contract intre ea si tine.Sau poti descarca un de pe net un contract din tara respectiva, il completezi cu datele proprietarului din acte, il traduci si urmezi cursul normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
poate sa reactualizeze cineva lista completa cu actele pe care trebuie sa le primesti la cumpararea unei motociclete din italia ? pt a putea face inmatricularea in romania fara probleme

 

multumesc

Din cite imi aduc aminte: certificatul de proprietate tradus si legalizat, contract de vanzare cumparare ori in romana ( italianul ti-a vandut moto in romania) ori tradus si legalizat, daca vii pe roti - placuta cu nr. de italia, daca nu certif de inmatr a dubei cu care l-ai adus (copie nu decl notariala cum a scris cineva), targa. Am inmatriculat in trecut vreo 5 scutere (mai mari de 125).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a inmatriculat cineva recent o moto ?? cam care mai sunt taxele ?? multam !!

 

Anul trecut , in noiembrie . Suma finala : 1100 ron + 140 (un set de numere rosii) , prin firma de inmatriculari . Nu mai stiu , exact , valorile , ptr fiecare serviciu in parte .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In tara asta de cacao ai mai putina bataie de cap sa mergi pe un motor neinmatriculat decat sa urmezi toata procedura legala cu un motor adus de afara. Mi-a luat 6 zile lucratoare pana sa imi iasa (programare RAR, tranport la RAR, firma ce pregateste actele, fisc, alt fisc in alt cartier, traduceri in + fata de azi primavara, iar fisc, notar public, fisc din nou, politie - la coada de la 5;30, politie din nou - " imi pare rau ca v-am chemat azi, actele inca nu sunt gata", politie a treia oara, in sfarsit - posta). Din momentul in care m-am programat si pana cand m-am vazut cu talonul in mana a durat totul aproape trei saptamani, cu nervii, batjocura si zeci de drumuri aferente operatiunii.

Un tip la coada la politie imi spunea ca el si-a luat o sapt de concediu pt inmatriculare. Tip destept, calculul lui a fost cel corect.

sa inteleg ca treburile s-au stricat de asta vara, cand, daca aveai programare la rar dimineata, seara aveai numere??? traduceri??? nu sunt necesare. doar la financiar iti cer traduceri, altfel platesti impozit din momentul dobandirii (asta daca l-ai cumparat de cativa ani buni si nu l-ai inmatriculat, altfel nu se merita) suma totala necesara inmatricularii (taxa de omologare, talon, inmatriculare, impozit, asigurare etc) este in jur de 700ron, nu mai stiu exact eu am ramas placut surprins de cat de organizati au devenit romanii, serios!


  1.  

ps: cateva pagini mai sus am postat toate etapele si taxele necesare inmatricularii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In bucuresti treburile merg putin mai repede decat in alte orase. Adica eu am inmatriculat in 2 zile fosta motocicleta, cu tot cu actele finale in mana! :bigstar:

Zar - incurci lucrurile :D

Topicul asta vizeaza PRIMA INMATRICULARE a unui motor adus de afara. Trebuie sa faci: RAR (certificat de omologare, autenticitate, ITP), taxe cec pt talon si numar, impozit, asigurare, si ce mai tre la politie - In final pretul depaseste 700 ron :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiam, acum stiu si imi cer scuze daca s-a mai scris deja

 

pentru motocicletele importate si care nu au carte de identitate, termenul de 30 de zile in care trebuie declarata noua achizitie la administratia financiara incepe in ziua in care a fost eliberata cartea de identitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In bucuresti treburile merg putin mai repede decat in alte orase. Adica eu am inmatriculat in 2 zile fosta motocicleta, cu tot cu actele finale in mana! :bigstar:

Zar - incurci lucrurile :D

Topicul asta vizeaza PRIMA INMATRICULARE a unui motor adus de afara. Trebuie sa faci: RAR (certificat de omologare, autenticitate, ITP), taxe cec pt talon si numar, impozit, asigurare, si ce mai tre la politie - In final pretul depaseste 700 ron :laugh:

nu incurc nimic, despre prima inmatriculare vorbeam.


  1.  

1. taxa de omologare-270,7ron


  1.  

2.taxa de talon-37ron


  1.  

3.taxa de inmatriculare-52ron


  1.  

4.taxa de numar-cca 20ron


  1.  

5.asigurare(1 an) 353ron


  1.  

6.impozit-40ron


  1.  

7.copii xerox si altele 10ron


  1.  

8. traduceri-NU TREBUIE.


  1.  

TOTAL 782,7ron


  1.  

nu te contrazic insa cand spui ca in bucuresti treburile merg mai repede, nu cunosc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu incurc nimic, despre prima inmatriculare vorbeam.

  1.  

1. taxa de omologare-270,7ron


  1.  

2.taxa de talon-37ron


  1.  

3.taxa de inmatriculare-52ron


  1.  

4.taxa de numar-cca 20ron


  1.  

5.asigurare(1 an) 353ron


  1.  

6.impozit-40ron


  1.  

7.copii xerox si altele 10ron


  1.  

8. traduceri-NU TREBUIE.


  1.  

TOTAL 782,7ron


  1.  

nu te contrazic insa cand spui ca in bucuresti treburile merg mai repede, nu cunosc...

 

+ ITP, plus taxa pentru identificare - astea se fac la RAR, si stiu sigur ca este peste 400 lei TOT RARul :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ ITP, plus taxa pentru identificare - astea se fac la RAR, si stiu sigur ca este peste 400 lei TOT RARul :laugh:

270,7 am platit la RAR. am plecat in doua ore de acolo(poate chiar mai putin) cu tot ce ai enumerat tu mai sus, certificatul de omologare, talon+ITP si cartea de identitate a vehicolului. operatiunea am facut-o la grivita unde chiar nu au avut nimic de obiectat. m-au intrebat doar de capacul de la ambreiaj de ce l-am modificat. am raspuns ca imi place mai mult asa apoi m-au intrebat daca este omologat eu raspunzand ca nu stiu si ca l-am cumparat de la magazinul de piese moto :blink: si nu iti agata pantalonii? nu e periculos? eu: nu ca umblu in pantaloni scurti :D apoi mi-a spus: da casca sa fac si eu o tura si asteapta in sala de asteptare sa iti fie procesate actele aceasta este pe scurt experienta mea la RAR. mentionez ca nu cunosteam pe nimeni si NU am dat spaga. la politie la fel, am intalnit numai persoane amabile. chiar am primit un suport de numar si soricei sa il prind gratis :bigstar: la financiar sunt organizati pe zone, fiecare functionar ocupandu-se de anumite strazi. de la mine din zona eram singurul deci am intrat primul :D vis-a-vis de politie, unde am facyt copii, asigurare, fisa de inmatriculare etc, fetele de acolo m-au servit si cu cafea. toata operatiunea putea dura doar o singura zi insa am preferat sa vin a doua zi la politie sa depun dosarul pentru ca imi facusem alte planuri(nici prin gand nu imi trecea ca totul putea dura atat de putin) pe scurt, IN OPINIA MEA, sa tot inscrii motoare in romania! acum nu stiu daca taxa difera in functie de capacitate cilindrica, an de fabricatie, etc. motocicleta mea este an de fabricatie 2002, capacitate cilindrica 916cc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...