Moșu' Postat Octombrie 26, 2018 Share Postat Octombrie 26, 2018 @AlexAB daca nu vrei sa cheltui 4000+ euro pt. un dual-sport usor si performant de generatie mai noua, Domi-ul este unul dintre cele mai bune motoare ieftine pt. soft-enduro. Pune-i un pinion de atac cu un dinte in minus (cred ca 14 in loc de 15 dinti), niste cauciucuri gen AC10 sau Mitas C02 (spate) si Mitas C19 (fata) si o sa poti face multe cu el. Mai poti sa demontezi scaritele de la pasager daca nu le folosesti, carena daca ti-e frica ca o spargi. Eventual o toba "goala" sa mai dai jos niste kg de sus si te duce oriunde... Mai incet, dar te duce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Octombrie 26, 2018 Share Postat Octombrie 26, 2018 Si nu uita . Cu dominatorul Nu e o drama sa.l mai scapi pe jos . Cu un motor de 4 mii altfel pui problema si pierzi din distractie tocmai de frica de.al trantii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 26, 2018 Share Postat Octombrie 26, 2018 daca e sa o iei pe criterii de fiabilitate.. dominatorul... domina )... chiar daca e mai grea sau mai lenesa... la ktm stiam ca la 10 mii se verifica pastilele...poate nu mai stiu bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Octombrie 26, 2018 Share Postat Octombrie 26, 2018 Dacă îți iei motor de enduro de 4-5-6-7-8 mii și ți-e teama sa îl dai pe jos atunci ce mai cauți pe off? Întreb ptr un prieten. Când am luat xchallenge, și a fost 6000 la vremea aia, într-un drum de 200 km i-am rupt ambele oglinzi și schimbătorul. Deci asta nu este un criteriu. Părerea mea, având în vedere ca anul asta ai dat cu nasul de off, mai joacă-te pe ce ai și la anul îți iei altceva. Oricum, nu o sa fi pe de-a-ntregul mulțumit de alegerea făcută și o sa tot încerci și alte variante. Cam asta e cu on-off. Nu poti le ai pe toate. Când am trecut de pe xchallenge și m-am suit pe Gas Gas am zis ca mama, mama, ce înseamnă 45 de kile în minus. Sincer, și un xr400 e super. Am mers cu unul și e ok. Un tractoras. Fata de xr 650 (svgobi) care e tractor nărăvaș. Eu unul, dacă as avea bani de un alt motor, direct ktm 690 sau husqvarna 701 as lua. Abs pe sosea e the shit. Pe off nu. Gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 26, 2018 Share Postat Octombrie 26, 2018 (editat) Da, corect, și XR 400R este un motor fain. Am văzut la vânzare pe la vecinii unguri câteva mai noi. La noi rar (și mai vechi) spre deloc. Tot în clasa 400 cu motoare DRz ar fi Beta sau CCM dar sunt cam exotice pe la noi. Din ce vad eu, omul este la început, abia descopera fenomenul. Nici nu a pus crampoane serioase ca să vadă atunci fun. Încă mai are nervii sa și-i piardă pe sosea pana la munte. Dar nu am nici un dubiu ca nu are potențial maxim și ca nu e de-al casei . Dacă setezi o tabăra de baza în orice județ montan din Ro și te duci sa te dai enduro turistic o săptămână numai în zona îți dai seama ca 690 sau 650R sunt niște bestii și ca ți-ar fi mult mai bine cu un 250 / max 450. Adică de la WR 250, Drz sau XR de 400 în sus ca agresivitate și agilitate. Fiindca stai zilnic în zona mai tehnica/greoaie. Dacă vrei sa intri în Caraș și sa ieși în Vrancea și sa faci turism enduro care implica și toate trecătorile montane pe asfalt și min 250 km pe zi, clasa 250/450 devine obositoare. Adică ai punct de plecare Wr 250, XR/Drz/Beta Alp și vii spre 600/610/650/690/701,cu toată larga variațiune cunoscuta. Ba poate de la anul vom include aici și 700/790. Doamne da! Iar de aici mai sus, spre zona bicilindrelor, tricilindrelor gen F800Gs, Triumph XR sau 950/990/1050/1090, AT 1000 sau a kilometrilor mai mulți spre f mulți combinați cu ceea ce este mai degrabă forestier/macadam decât enduro eu nu ma prea bag fiindca fie nu este stilul de motoretism care sa mi-l fi permis când eram în tara (Balcani, Rusia, Mongolia) fie, varianta 2, în Ro nu prea am văzut niciodată utilitatea unor asemenea giganti. Ca unica motocicleta de enduro turism vreau sa spun. La bani și dat pe jos nu m-am exprimat eu corect - dacă nu știi ff clar unde ești în zona asta f vasta a enduro turismului nu e bine sa te arunci la min 5000 pe un motor ca să dai cu el de pământ un sezon și sa îți dai seama ca nu este ce credeai. Dacă 5 sunt bani mulți pt tine. Acum, dacă 5000 sunt mulți dar știi clar ca vrei WR 450 injecție ca să te inscrii la curse de rally raid naționale sau regionale (vecinii bulgari și greci au niște chestii f faine), atunci no problem, nu vei plânge după nici un cent. Editat Octombrie 26, 2018 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Octombrie 27, 2018 Share Postat Octombrie 27, 2018 la ktm stiam ca la 10 mii se verifica pastilele...poate nu mai stiu bine.. Asa e, ai dreptate. Eu i-am spus lui Alex ca jocul la supape se face la 15 mii, insa i-am zis din amintire, nu stiu de ce mi-a ramas in minte ca rubricile bifate la intervalul de verificare al jocului la supape erau de 15 mii si 30 mii km. Am deschis manualul acum si intr-adevar, sunt bifate coloanele cu 10 mii si 30 de mii. Oricum, asa cum i-am spus si lui Alex, treaba asta este joaca la 690, comparativ cu un 2V la care unul din cilindrii este pozitionat nasol si nu ai acces ok, sau un 4L. (asta pentru cineva care mai surubareste la motocicleta, bineinteles). Acum referitor la dilema lui Alex, tinand cont ca ultima tura mai lunga am facut-o impreuna, la fel cum au mai scris si altii mai sus, il sfatuiesc si eu sa mai tina Dominatorul si sa se concentreze la imbunatatirea tehnicii de condus in afara asfaltului pentru ca motocicleta aia poate mult mai multe. Asta o data. In al 2-lea rand, el mai poate sa dea jos si cateva kg inutile de pe motocicleta, cum ar fi topcase-ul + placa de prindere si scaritele de pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Noiembrie 1, 2018 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2018 (editat) Cu danutu_m am vorbit despre asta dar intreb si aici. De un WR250R ce parere aveti? 135kg, injectie, 6 viteze, din ce vad e un lightweight dual sport, adica e perfect ok la viteze intre 90-120 pe sosea, desigur fara aceleratii fulminante, dar oamenii fac touring lung cu el (gen Alaska - Mexic), schimburi de ulei la multi km, verificat de valve la si mai multi km. Motorul e foarte fiabil. Practic in off n-ai ce sa-i reprosezi, suspensiile sunt mai bine si ajustabile. Ca raport putere/greutate e cam la fel ca Dominatorul meu actual, doar ca e cu vreo 50 de kg mai usor la 30 cp vs 45. Eu tot 95kg am . In off-road am vazut ca baietii il duc prin locuri pe unde nu m-as duce cu Dominatorul nici daca as avea skill. » Post actualizat in 01 Nov 2018 06:45Ma gandesc ca nefiind capabila de depasiri din scurt "la rotirea de manson" e posibil sa ma mentina mai linistit pe portiunea de asfalt. » Post actualizat in 01 Nov 2018 06:50E vorba de acest anunt: https://www.olx.ro/oferta/vand-yamaha-wr250r-IDbzsrt.html#8c24b220d1 L-am sunat pe vanzator, mi-a trimis filmulet cu mobra pornita. E posibil sa fie aceeasi mobra care a fost vanduta tot aici pe forum in 2017, seamana cel putin: /index.php?/topic/748623-yamaha-wr250r-2700-euro-inmatriculata/ » Post actualizat in 01 Nov 2018 06:56Vanzatorul a zis ca e inmatriculata, are ITP si RCA valabile. Editat Noiembrie 1, 2018 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Noiembrie 1, 2018 Share Postat Noiembrie 1, 2018 Touring cu 250 cc .... Mai ca.mi vine sa.ti recomand drz u de 400 ... Ai facut o tura cu un 250 sa vezi cum e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Noiembrie 1, 2018 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2018 Eu niet. Altii. Eu nu caut ceva pentru touring. Dar asa e, there's no replacement for displacement. » Post actualizat in 01 Nov 2018 13:56Amuzant e ca dupa ce ma urc pe Domi, imi place prea mult cum ma simt pe el si cum merge. » Post actualizat in 01 Nov 2018 13:57Hai ca imi iau gandul de la WR250R-ul ala.. asa e, daca avea macar un 40 cp.. mai rumeg la iarna ce si cum, mai strang bani pana in primavara si mai postez pe-aici sa va cer parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 1, 2018 Admin Share Postat Noiembrie 1, 2018 Auzi, e o vorba: mananca ce ai si gandeste-te la ce-i bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Ianuarie 31, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2019 (editat) Speram ca pana in primavara sa apara mai multe KTM690uri la vanzare pe la noi, dar m-am inselat. Varianta 1: E un KTM 690 Enduro "pregatit adventure" de 51.000km cu rally kit si rezervor, multe upgrade-uri si accesorii frumoase, vad ca a scazut de pe la 5200 la 4900 Euro Avantaje: - multe accesorii frumoase - pret de KTM 690 chel adus din Italia, chiar sub pretul pietei Dezavantaje: - toata greutatea in plus ii neaga avantajul de a fi super usor, nu ma coafeaza rezervorul super mare, nu fac ture atat de lungi. - de ce e asa de ieftin? o fi pe moarte? Varianta 2: E un BMW G650 X Challenge cu 14000km, cu suspensiile inlocuite (ceea ce e un upgrade grozav am inteles) la 5000 de euro. Avantaje: - exista posiblitatea sa aibe ABS, parca se vede pe o poza pe roata din spate - arcurile upgradate, ceea ce e musai pe modelul asta (din ce am mai citit). - km super putini si motor dovedit super fiabil Dezavantaje - nu prea se gasesc piese din ce am inteles, desi nici nu se prea strica.. - mi se pare scump (dar n-as putea zice de ce, n-as da mai mult de 4000) - sta de mult timp la vanzare la 5000.. o fi vreo duda. Varianta 3 Vad ca sunt KTM-uri 690 Enduro 2008 prin Italia pe la 5000 de euro, destul de stock, cu evacuarile schimbate si km putini, gen 15-30.000. Avantaje: - Familia Biris sigur ar gasi ceva ok - Km putini - manarite? Dezavantaje - Am vazut cum conduc si intretin italienii autovehiculele - Acte/verificari/RAR/inmatriculare, bleah - Nu mai dau de proprietar daca face poc motorul a 2a zi Varianta 4 Tin banii in economii si mai merg un sezon pe Domi. Astept pana apare 790-ul la vanzare prin partile noastre ca poate atunci apar mai multe 690uri. Editat Ianuarie 31, 2019 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 29 minutes ago, AlexAB said: - Nu mai dau de proprietar daca face poc motorul a 2a zi Si daca dai ce, crezi ca te ajuta la ceva? Stai linistit ca nu te despagubeste nimeni, poate sa fie vecinul de la doi, banii s-au dat, actele au fost semnate. Astia-s oamenii si asta-i riscul la sh-uri, n-ai ce sa faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 @AlexAB Am vazut ca te tenta WR250R. Venind de pe Tiger, WR-ul e fara suflu pe sosea. Vrei, nu vrei, te calmeaza si trebuie sa gandesti depasirile mult mai din timp. Pe offroad e parfum, comparat cu Tiger-ul, din motive evidente. La ture mai lungi de 100-200km nu as merge cu el din motive de fund cu white noise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 (editat) Iti faci griji de italieni , atunci ce sa mai zici de romani . Vezi ca nu numai ca nu s.au ieftinit modelele de ktm cel putin si.au pastrat pretul cam toate ba unele au si crescut , daca ai lovele ia nou si cu asta basta ... Auzisem azi la radio ca incepe o oaresice criza in Italia . Daca e serioasa sa simta italianu de jos se anunta oaresice teren de ieftinire moto dar la minuni eu tot nu ma astept ..... Pe mine ma mira ce pret inca au batranele ktm lc4 adventure care oricum ai zice.o deja is batrane , is grele , is depasite si nu le gasesti calumea sub 3000 ..... Editat Ianuarie 31, 2019 de MariusTm29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Februarie 1, 2019 Share Postat Februarie 1, 2019 Parerea mea despre varianta 1: in primul rand nu inteleg de ce zici este asa ieftin? Este totusi prima generatie de 690 enduro, eu de exemplu am dat pe al meu ~3500E si am luat-o si eu cu 2-3 accesorii. In al 2-lea rand, nu mai compara preturile de la noi din tara cu cele din Italia. In al 3-lea rand, ai putea sa te gandesti daca nu cumva ai putea valorifica o parte din accesoriile despre care zici ca nu te foafeaza (gen rezervorul). Daca ar fi sa iau in calcul acel 690, grija principala in cazul meu ar fi sa o duc la cineva care sa faca o verificare cat mai amanuntita la propulsor, astfel sa aflu care e starea lui. Daca s-a mers in regim mai turat cu ea (si ktm-ul cam imbie la asa ceva), acei kilometri pot insemna un rulaj destul de maricel. Varianta 3: Verifica si mobile.de, vad ca sunt cateva 690-uri la vanzare mai ieftine decat in Italia. Este cineva aici pe forum care aduce motociclete din Germania la un comision mai mic de 500E. Referitor la anunturi cu 690-uri cu rulaj mic, eu nu mi-as bate capul foarte mult pentru ca aceasta motociclet in varianta stock pur si simplu nu este motocicleta de cursa lunga. Varianta 4: nu prea stiu ce sa zic. Ma gandesc ca nu cumva sa apara la vanzare mai multe 800gs-uri, 1200gs-uri, sau alte modele ktm adventure mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 1, 2019 Autor Share Postat Februarie 1, 2019 37 minutes ago, danutu_m said: eu de exemplu am dat pe al meu ~3500E si am luat-o si eu cu 2-3 accesorii Asta vreau si eu :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Februarie 1, 2019 Share Postat Februarie 1, 2019 (editat) Acum 22 ore, AlexAB a spus: Varianta 2: E un BMW G650 X Challenge cu 14000km, cu suspensiile inlocuite (ceea ce e un upgrade grozav am inteles) la 5000 de euro. Avantaje: - exista posiblitatea sa aibe ABS, parca se vede pe o poza pe roata din spate - arcurile upgradate, ceea ce e musai pe modelul asta (din ce am mai citit). - km super putini si motor dovedit super fiabil Dezavantaje - nu prea se gasesc piese din ce am inteles, desi nici nu se prea strica.. - mi se pare scump (dar n-as putea zice de ce, n-as da mai mult de 4000) - sta de mult timp la vanzare la 5000.. o fi vreo duda. "Varianta asta"a fost a mea. Uite anuntul: e o motocicleta misto, ideea ca acele cauciucuri "schimbate" din poza, par a fi alea cu care a venit din fabrica cat despre cati kilometri are la bord, nu comentez vezi ca este si pretul cu care a fost vandut, pe acolo Editat Februarie 1, 2019 de popp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 1, 2019 Autor Share Postat Februarie 1, 2019 @popp mersi fain ca l-ai descoperit.. Ce om, s-o iei cu 3700 in 2014 s-o dai cu 5000 in 2019 si fără sa fi cheltuit ceva pe upgrades. O să-l sun in weekend, sunt curios dacă lasă la preț. Pe o notă separată, mi-am dat și eu șaua la retapitat și săptămâna viitoare urmează revizia si schimburile de ulei și filtre. Lungă iarna asta în pana mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 A făcut îmbunătățiri: i-a pus suport de bagaje și scărițe spate. Restul sunt consumabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 (editat) Cu riscul de a ma repeta pe alocuri: * Tine Dominatorul, usureaza-l, pune-i macar gume 50/50 si mai da-te anul asta. Este inca la inceput. * Forteaza si fa praf un motor de maxim 2000 E, nu unul de 4-5 * Invata-ti lectia si, in functie de concluzii, iti iei un bicilindru usor (790, T700, sau sh) si pleci in lume sau treci pe dual-sport/enduro si intri-n paduri. * 690 dus in single trail-uri cum zic americanii (potecile neaose) este lupta in arena. O sa te cam rupa puterea. Daca iti plac chestiile mai tehnice. Eu sunt genul de nu ma pot abtine daca vad o poteca sau ruta dubioasa in padure. Pentru mine motocicleta este o chestie de explorare. Daca si tu esti genul, atunci uita de clasa de 6xx. Era sa zic sau nu lua unul atat de puternic, ci mai dozabil, dupa care mi-am amintit ca deja ai (doh...) * Eu plecam de nebun singur si ajungeam in zone dubioase, pline de namol. La deal, pe namol, ai nevoie de cuplu. Serios si instant, nu cu rugaminti. WR 250? Eu la 100 kile + accesorii, multumesc, nu. Da, este usoara, poti sa o iei in spinare, dar... * Despre KTM-ul acela cu carene de rally poti sau il intrebi pe @yukEl si-a luat 690 anul trecut si ori l-a vazut, ori s-a interesat de el. Poate iti mai ofera ceva informatii. Acum, din categoria SF-uri, dar ca sa iti faci o idee despre categoria dual sport 400: * Am vazut macar 10 review-uri despre CRF 450 L pana acum. Dintre toate acesta cel de jos este cel mai onest. Restul sunt redactori (aaa, proxy-uri de vanzari, scuze) sau habarnisti care citesc specs-uri sau o plimba 10 km pe sosea. Probabil ca tu nu o sa ai rabdarea sa urmaresti tot filmul, asa ca iti fac un rezumat - omul inca are un WR 250 si a vandut un DRZ 400 dupa nici 1000 de km, luat de nou. CRF (dupa break in) devine 95% la fel de smooth ca WR-ul, este incomparabil mai puternica pe sosea (sta cu ea intre 80 si 130 kmh) si mult mai buna in off (spune ca a vandut DRZ-ul fiindca era un cosmar in off). Este snatchy la inceput pana se aseaza piesele si este cam gatuita ca sa indeplineasca normele de poluare. Din comentarii o sa afli ca in America este o buba cu ECU-ul. Cei care au incercat sa umble la parametri, pentru a o derestrictiona, l-au prajit. Un posesor din Australia spune ca el a primit-o cu tot cu ECU aftermarket la care s-a putut conecta si juca cu el. Nu sunt mecanic, asa ca mai cauta si tu info despre treaba asta. Scurt pe 2 - la ora actuala se pare ca Honda a venit cu primul dual sport serios dupa ff multi ani lipsa. Downside - scumpa ca viata zic multi. Un plus fata de WR450F - 6 viteze. Daca nu ai adormit dupa ce l-ai vazut pe acesta, vezi ca mai are un follow up, dupa ce a facut 500 de mile pe ea. Este interesant sa te uiti ca sa vezi comparatiile unui posesor de WR si DRZ, principalii concurenti si sa iti faci o idee ce trasee face omul, respectiv de ce si-a luat motorul asta. Un 600+ usor, cu injectie si abs, la aprox 3500, da, ar fi super. Adica banii la care a fost X Challenge-ul. 690...? Greu de crezut. A propos, vezi ca pe Olx este un tip din maghiarime care aduce KTM-uri si Husqy noi la preturi ff bune, cu acte, etc. Nu stiu daca este vreo inginerie care imi scapa sau... Da un search dupa Husqvarna TE300i si asa il gasesti. In corpul anuntului o sa vezi ca aduce cam toata gama de enduro. Fa-i o intrebare despre 701 sau 690. Poate are vreo varianta de new old stock (2017/2018). https://www.moto.it/moto-usate/bmw/g-650-xchallenge/g-650-xchallenge/7562090 https://www.moto.it/moto-usate/bmw/g-650-xchallenge/g-650-xchallenge/7496949 (Ia legatura cu fratii Biris pentru motoare din It). Editat Februarie 3, 2019 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 La 27.10.2018 la 9:30, danutu_m a spus: Asa e, ai dreptate. Eu i-am spus lui Alex ca jocul la supape se face la 15 mii, insa i-am zis din amintire, nu stiu de ce mi-a ramas in minte ca rubricile bifate la intervalul de verificare al jocului la supape erau de 15 mii si 30 mii km. Am deschis manualul acum si intr-adevar, sunt bifate coloanele cu 10 mii si 30 de mii. Oricum, asa cum i-am spus si lui Alex, treaba asta este joaca la 690, comparativ cu un 2V la care unul din cilindrii este pozitionat nasol si nu ai acces ok, sau un 4L. (asta pentru cineva care mai surubareste la motocicleta, bineinteles). Acum referitor la dilema lui Alex, tinand cont ca ultima tura mai lunga am facut-o impreuna, la fel cum au mai scris si altii mai sus, il sfatuiesc si eu sa mai tina Dominatorul si sa se concentreze la imbunatatirea tehnicii de condus in afara asfaltului pentru ca motocicleta aia poate mult mai multe. Asta o data. In al 2-lea rand, el mai poate sa dea jos si cateva kg inutile de pe motocicleta, cum ar fi topcase-ul + placa de prindere si scaritele de pasager. La 10 k pt ca ai deschis manualul de 690 2012+, dar la motorul tau este revomandat de verificat jocul la 7500 La 31.01.2019 la 17:32, AlexAB a spus: Speram ca pana in primavara sa apara mai multe KTM690uri la vanzare pe la noi, dar m-am inselat. Varianta 1: E un KTM 690 Enduro "pregatit adventure" de 51.000km cu rally kit si rezervor, multe upgrade-uri si accesorii frumoase, vad ca a scazut de pe la 5200 la 4900 Euro Avantaje: - multe accesorii frumoase - pret de KTM 690 chel adus din Italia, chiar sub pretul pietei Dezavantaje: - toata greutatea in plus ii neaga avantajul de a fi super usor, nu ma coafeaza rezervorul super mare, nu fac ture atat de lungi. - de ce e asa de ieftin? o fi pe moarte? L-a adus Biris. M-am dat cu el, dar am decis sa nu il cumpar din urmatoarele motive: nu mi-a placut carenajul cand m am urcat la ghidon, are o eroare pe senzorul de oxigen (toba sport a zis, dar am dubii), are contact imperfect in bord (este mai mult stins-600€) si are ceva km. Multi ar zice ca nu sunt multi km 51k, dar motorul este unul comprimat... nu's ce sa zic. Pretul este corect. Dezavantajul acelei carene este ca preia farul original, adica un rahat pt care singura varianta de imbunatatire este sa cumperi un bec scump 60-100E, un singur producator pt soclul acela. Am pus un led chinezesc, nu este ok, am pus un halogen osram ff puterni si s-a ars in cateva sute de km. Trage la fel de violent ca si motorul meu care are 10k acum, dar nu m-am uitat la pinioane si nici nu am prins viteze de autostrada. La 01.02.2019 la 9:54, AlexAB a spus: Asta vreau si eu :)) Nu mai visa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 11 hours ago, yuk said: are o eroare pe senzorul de oxigen (toba sport a zis, dar am dubii), are contact imperfect in bord (este mai mult stins-600€) Eroarea din bord legată de un senzor e plauzibilă în cazul în care a schimbat doar finala. Plus că dacă motorul merge bine, ce mai contează? Problema cu contactele display-ului din bord care se deteriorează de la vibrații e cunoscută pe acest model. Mai ales primii ani de producție. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 5, 2019 Autor Share Postat Februarie 5, 2019 11 hours ago, yuk said: dar am decis sa nu il cumpar din urmatoarele motive: Multumesc frumos yuk! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Acum 11 ore, PzKpfW a spus: Eroarea din bord legată de un senzor e plauzibilă în cazul în care a schimbat doar finala. Plus că dacă motorul merge bine, ce mai contează? daca amestecul este prea sarac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 6, 2019 Share Postat Februarie 6, 2019 14 hours ago, yuk said: daca amestecul este prea sarac... Crezi că asta ar fi putut să declanșeze eroarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.