pinnochio Postat Ianuarie 9, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2019 Cam aşa vine ansamblu pentru directie.Plus ceva cioculete pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 9, 2019 Share Postat Ianuarie 9, 2019 Acum 20 ore, petre81. a spus: L-ai probat? adica daca i-a dat capat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 10, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2019 Nahhh...e gata directia,sper să dea rezultat bun mâine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Ianuarie 12, 2019 Share Postat Ianuarie 12, 2019 Ei? Ai facut proba cu agregatul? Functioneaza? Sau se invart in gol rotile motoare in interiorul senilei? Vad ca ai mai facut ceva asemanator acum cativa ani: https://forum.4tuning.ro/473-atv/342192-constructie-vehicul-senile.html Ce s-a ales de prima senilata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 13, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2019 Una dintre pompe nu face presiune,trebuie alta.În rest...nahhh,mai sunt multe măruntisuri de facut.Bine că mere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 14, 2019 Share Postat Ianuarie 14, 2019 Acum 16 ore, pinnochio a spus: Una dintre pompe nu face presiune,trebuie alta.În rest...nahhh,mai sunt multe măruntisuri de facut.Bine că mere speram si eu sa darami macar un copac, a-la world of tanks. dar au mers si cainii aia care te-au latrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 14, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2019 Directia se face frânând şenila din interiorul virajului.Transmisia de la ansamblul motor cutie la diferential se face prin cardan.A doua iesire din cutia de viteze de pe motor e blocată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 La 13.01.2019 la 16:39, pinnochio a spus: Una dintre pompe nu face presiune,trebuie alta.În rest...nahhh,mai sunt multe măruntisuri de facut.Bine că mere Foarte frumos! De curiozitate, in ce treapta ai plecat de pe loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 15, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2019 (editat) Treapta 1-a.Mă asteptam la demultiplicare.Merge prea repede(astăzi am îndoit poarta grădinii)trebuie să fac rost de frână. Editat Ianuarie 15, 2019 de pinnochio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Acum 1 oră, pinnochio a spus: Mă asteptam la demultiplicare.Merge prea repede Trebuie sa ma gandesc un pic, cred ca blocarea pinionului planetar multiplica rotatia celuilalt. O sa ma uit pe o schita explodata a unui diferential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Acum 11 minute, petre81. a spus: Trebuie sa ma gandesc un pic, cred ca blocarea pinionului planetar multiplica rotatia celuilalt. O sa ma uit pe o schita explodata a unui diferential. Se invarte de 2 ori mai repede, adica daca iti suspenzi masina cu o roata in aer aceasta se va invarti dublul vitezei indicata la bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Normal! Se nițel dublează turația. Și având în vedere că în diferențialul ăla e frecare cu alunecare (fără rulmenți) o să îl ia dracu' rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 (editat) Acum 4 minute, vlad58 a spus: Se invarte de 2 ori mai repede, adica daca iti suspenzi masina cu o roata in aer aceasta se va invarti dublul vitezei indicata la bord. Pai asta ma gandeam, cu ce raport se invarte mai repede. La prma vedere pare ca trebuie sa se invarta mai repede in functie de raportul dintre pinioanele planetare si cele satelit, raport pe care eu personal nu am avut interes pana acum sa-l masor. Editat Ianuarie 15, 2019 de petre81. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Nu conteaza raportul se invarte pur si simplu de doua ori mai repede daca ai o parte blocata. Acum 4 minute, john17 a spus: Normal! Se nițel dublează turația. Și având în vedere că în diferențialul ăla e frecare cu alunecare (fără rulmenți) o să îl ia dracu' rapid. Cum adica prin frecare la diferential? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 15, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2019 Buahhhhşi acum ce fac? Sudez sateliții? Desfac cutia?Trebuie demultiplicare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Acum 1 minut, pinnochio a spus: Buahhhhşi acum ce fac? Sudez sateliții? Desfac cutia?Trebuie demultiplicare! Crapi cutia in doua, dar nu cu barosul, si sudezi satelitii. Sau mai bine, sudezi pinioanele planetare direct de palierul lor daca locul permite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 "Sudarea" se facea la tractoare ca sa traga ambele roti cand dadeau de mocirle. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Acum 2 minute, vlad58 a spus: Nu conteaza raportul se invarte pur si simplu de doua ori mai repede daca ai o parte blocata. Ar trebui sa conteze raportul, unde exista pinioane totul e fix. Poate imi scapa mie ceva, daca aveam un diferential in fata iti spuneam imediat. Acum 8 minute, vlad58 a spus: "Sudarea" se facea la tractoare ca sa traga ambele roti cand dadeau de mocirle. La sudura apeleaza si aia de fac drifturi dar nu au bani de diferentiale autoblocabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 15, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2019 Ehhh...asta e am să desfac cutia(am una identică în coteț la găini) şi sudez sateliții! Mulțumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Acum 24 minute, vlad58 a spus: Cum adica prin frecare la diferential? Se refera la frecarile pinioanelor satelit, la frecarea pe ax rezultata din rotatie ar trebuie sa reziste dar pe miscarea axiala are niste saibe de bronz (thrust washer) si alea ar putea sa cedeze, am mentionat si pe prima pagina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Salut! Pai daca ai monta in tandem sania cu elice pe post de frana? ))) Glumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2019 Admin Share Postat Ianuarie 15, 2019 Acum 3 ore, pinnochio a spus: Merge prea repede(astăzi am îndoit poarta grădinii)trebuie să fac rost de frână. In Bucuresti avem niste derbedei aciuati in Palatul Victoria, la viitoarele mitinguri ne putem baza pe tine sa darami poarta guvernului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 16, 2019 Share Postat Ianuarie 16, 2019 Acum 11 ore, pinnochio a spus: (astăzi am îndoit poarta grădinii)trebuie să fac rost de frână. Nu stiu de ce dar acum ca ai zis asta ma simt mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 16, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2019 Acum 10 ore, petre81. a spus: Trebuie sa ma gandesc un pic, cred ca blocarea pinionului planetar multiplica rotatia celuilalt. O sa ma uit pe o schita explodata a unui diferential. Salut,am gasit ceva pe you tube,asa este,pun si linku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 16, 2019 Share Postat Ianuarie 16, 2019 Acum 13 ore, vlad58 a spus: Cum adica prin frecare la diferential? Pe la autovehicule exista in mare 2 tipuri de frecari: frecare de alunecare - ca la lagarele motoarelor (acolo insa cuzinetii se ung sub presiune), si frecare de rostogolire - rulmenti. Diferentialul e sprijinit pe rulmenti, si la functionarea normala, asa cum e prevazut pe autovehicule, aproape toata miscarea e asigurata de rulmenti. Atunci cand apar diferente de rotatie intre cei 2 arbori de iesire (planetari) se rotesc pinioanele satelit si cele planetare, care insa nu sunt prevazute cu rulmenti. Pana si intre pinioanele cutiilor de viteze si arbori mai nou se introduc rulmenti, chiar daca acolo exista miscare doar atunci cand treapta nu este cuplata, deci pinionul se roteste pe arbore fara sarcina. Acele inele de bronz despre care zice @petre81. le-am vazut pe la VW si, din cate am vazut eu, indeplinesc oarecum rolul unui LSD (Limited Slip Differential) si nu de sprijin pt piesele care se rotesc in viraj (constructiv sunt ca niste inele sincron si induc o frecare intre "trompa" planetarei si carcasa diferentialului), dar nu e obligatoriu sa existe in orice diferential. Blocand una dintre planetare apar in tot timpul functionarii masinariei frecari care in mod normal sunt sporadice, iar intensitatea lor e mult mai mare decat cea pentru care a fost proiectat sistemul. Este ca si cum nu ai avea rulmenti la roata, ci butucul s-ar invarti direct pe ax (drept ca intr-o baie de ulei in cazul de fata). Un timp rezista, probabil pana la capul satului. Dpmdv vehiculul are mai multe vicii de proiectare, de la lipsa oricarei suspensii care limiteaza drastic contactul senilelor cu solul in cazul unui teren denivelat, la constructia sasiului (acea "scara" orizontala care nu asigura rezistenta suficienta la torsiune) si la sistemul de directie care, daca ar fi respectat principiul multor vehicule senilate, ar fi rezolvat extrem de simplu si franarea, trebuia doar ca pompele sa fie actionate independent cu 2 manete folosite si pt a vira. Nu ma intelege gresit, apreciez efortul si faptul ca ai construit ceva cu forte proprii, sunt f putini cei care se incumeta la proiecte de genul, si mai putini cei care le finalizeaza, mi-am exprimat doar un punct de vedere tehnic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.