Sari la conținut

ATV pe şenile


pinnochio
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 100
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 16 ore, pinnochio a spus:

 

Una dintre pompe nu face presiune,trebuie alta😠.În rest...nahhh,mai sunt multe măruntisuri de facut.Bine că mere😊

speram si eu sa darami macar un copac, a-la world of tanks. dar au mers si cainii aia care te-au latrat. :D

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Directia se face frânând şenila din interiorul virajului.Transmisia de la ansamblul motor cutie la diferential se face prin cardan.A doua iesire din cutia de viteze de pe motor e blocată.

1547454502683119229992.jpg

1547454628714-211704176.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.01.2019 la 16:39, pinnochio a spus:

 

Una dintre pompe nu face presiune,trebuie alta😠.În rest...nahhh,mai sunt multe măruntisuri de facut.Bine că mere😊

 

Foarte frumos! De curiozitate, in ce treapta ai plecat de pe loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treapta 1-a😟.Mă asteptam la demultiplicare.Merge prea repede(astăzi am îndoit poarta grădinii)trebuie să fac rost de frână.

Editat de pinnochio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, pinnochio a spus:

Mă asteptam la demultiplicare.Merge prea repede

 

Trebuie sa ma gandesc un pic, cred ca blocarea pinionului planetar multiplica rotatia celuilalt. O sa ma uit pe o schita explodata a unui diferential.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, petre81. a spus:

 

Trebuie sa ma gandesc un pic, cred ca blocarea pinionului planetar multiplica rotatia celuilalt. O sa ma uit pe o schita explodata a unui diferential.

Se invarte de 2 ori mai repede, adica daca iti suspenzi masina cu o roata in aer aceasta se va invarti dublul vitezei indicata la bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, vlad58 a spus:

Se invarte de 2 ori mai repede, adica daca iti suspenzi masina cu o roata in aer aceasta se va invarti dublul vitezei indicata la bord.

 

Pai asta ma gandeam, cu ce raport se invarte mai repede. La prma vedere pare ca trebuie sa se invarta mai repede in functie de raportul dintre pinioanele planetare si cele satelit, raport pe care eu personal nu am avut interes pana acum sa-l masor.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza raportul se invarte pur si simplu de doua ori mai repede daca ai o parte blocata.

Acum 4 minute, john17 a spus:

Normal! Se nițel dublează turația. Și având în vedere că în diferențialul ăla e frecare cu alunecare (fără rulmenți) o să îl ia dracu' rapid.

Cum adica prin frecare la diferential?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, pinnochio a spus:

Buahhhh😠şi acum ce fac? Sudez sateliții? Desfac cutia?Trebuie demultiplicare!

 

Crapi cutia in doua, dar nu cu barosul, si sudezi satelitii. Sau mai bine, sudezi pinioanele planetare direct de palierul lor daca locul permite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, vlad58 a spus:

Nu conteaza raportul se invarte pur si simplu de doua ori mai repede daca ai o parte blocata.

 

Ar trebui sa conteze raportul, unde exista pinioane totul e fix. Poate imi scapa mie ceva, daca aveam un diferential in fata iti spuneam imediat.

Acum 8 minute, vlad58 a spus:

"Sudarea" se facea la tractoare ca sa traga ambele roti cand dadeau de mocirle.

 

La sudura apeleaza si aia de fac drifturi dar nu au bani de diferentiale autoblocabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, vlad58 a spus:

Cum adica prin frecare la diferential?

 

Se refera la frecarile pinioanelor satelit, la frecarea pe ax rezultata din rotatie ar trebuie sa reziste dar pe miscarea axiala are niste saibe de bronz (thrust washer) si alea ar putea sa cedeze, am mentionat si pe prima pagina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 3 ore, pinnochio a spus:

Merge prea repede(astăzi am îndoit poarta grădinii)trebuie să fac rost de frână.

In Bucuresti avem niste derbedei aciuati in Palatul Victoria, la viitoarele mitinguri ne putem baza pe tine sa darami poarta guvernului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, petre81. a spus:

 

Trebuie sa ma gandesc un pic, cred ca blocarea pinionului planetar multiplica rotatia celuilalt. O sa ma uit pe o schita explodata a unui diferential.

Salut,am gasit ceva pe you tube,asa este,pun si linku 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, vlad58 a spus:

 

Cum adica prin frecare la diferential?

Pe la autovehicule exista in mare 2 tipuri de frecari: frecare de alunecare - ca la lagarele motoarelor (acolo insa cuzinetii se ung sub presiune), si frecare de rostogolire - rulmenti. Diferentialul e sprijinit pe rulmenti, si la functionarea normala, asa cum e prevazut pe autovehicule, aproape toata miscarea e asigurata de rulmenti. Atunci cand apar diferente de rotatie intre cei 2 arbori de iesire (planetari) se rotesc pinioanele satelit si cele planetare, care insa nu sunt prevazute cu rulmenti. Pana si intre pinioanele cutiilor de viteze si arbori mai nou se introduc rulmenti, chiar daca acolo exista miscare doar atunci cand treapta nu este cuplata, deci pinionul se roteste pe arbore fara sarcina. Acele inele de bronz despre care zice @petre81. le-am vazut pe la VW si, din cate am vazut eu, indeplinesc oarecum rolul unui LSD (Limited Slip Differential) si nu de sprijin pt piesele care se rotesc in viraj (constructiv sunt ca niste inele sincron si induc o frecare intre "trompa" planetarei si carcasa diferentialului), dar nu e obligatoriu sa existe in orice diferential. Blocand una dintre planetare apar in tot timpul functionarii masinariei frecari care in mod normal sunt sporadice, iar intensitatea lor e mult mai mare decat cea pentru care a fost proiectat sistemul. Este ca si cum nu ai avea rulmenti la roata, ci butucul s-ar invarti direct pe ax (drept ca intr-o baie de ulei in cazul de fata). Un timp rezista, probabil pana la capul satului.

Dpmdv vehiculul are mai multe vicii de proiectare, de la lipsa oricarei suspensii care limiteaza drastic contactul senilelor cu solul in cazul unui teren denivelat, la constructia sasiului (acea "scara" orizontala care nu asigura rezistenta suficienta la torsiune) si la sistemul de directie care, daca ar fi respectat principiul multor vehicule senilate, ar fi rezolvat extrem de simplu si franarea, trebuia doar ca pompele sa fie actionate independent cu 2 manete folosite si pt a vira.

Nu ma intelege gresit, apreciez efortul si faptul ca ai construit ceva cu forte proprii, sunt f putini cei care se incumeta la proiecte de genul, si mai putini cei care le finalizeaza, mi-am exprimat doar un punct de vedere tehnic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...