Johny_Test Postat Decembrie 12, 2018 Share Postat Decembrie 12, 2018 Buna dimineata dragi moociclisti.Va prezint următoarea mea problema: Am o honda cb 450 s din 1987 ,am circulat cu ea in noiembrie cam 24 km după am oprit 30 min, după 30 nu a mai vrut să pornească se auzea un țăcănit si atat.I-am dat pe start stop până a cedat bateria ,am constatat că bateria trebuia schimbată deoarece nu a mai fost schimbată niciodată, am pus baterie de masina si din greseala am pus borbele invers,am ars siguranta de 20 A am schimbat-o apoi aveam din nou curent la motocicleta. Problema este ca , cu baterie noua nu vrea sa pornească nu face niciun sunet cand apas pe start stop si nici electromotorul nu se învârte.Care sa fie cauza? Mentionez ca sunt incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Decembrie 12, 2018 Share Postat Decembrie 12, 2018 Poate că bateria nouă nu este încărcată din magazin. Totuși ea are poate voltaj, deși mai mic, ca să aprindă bordul, dar nu și amperaj suficient pentru electromotor. Pune-l la un redresor și încearcă dupa vreo 5-6 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Decembrie 12, 2018 Autor Share Postat Decembrie 12, 2018 Acum 7 minute, severoprisan a spus: Poate că bateria nouă nu este încărcată din magazin. Totuși ea are poate voltaj, deși mai mic, ca să aprindă bordul, dar nu și amperaj suficient pentru electromotor. Pune-l la un redresor și încearcă dupa vreo 5-6 ore. Acum 38 minute, Johny_Test a spus: Buna dimineata dragi moociclisti.Va prezint următoarea mea problema: Am o honda cb 450 s din 1987 ,am circulat cu ea in noiembrie cam 24 km după am oprit 30 min, după 30 nu a mai vrut să pornească se auzea un țăcănit si atat.I-am dat pe start stop până a cedat bateria ,am constatat că bateria trebuia schimbată deoarece nu a mai fost schimbată niciodată, am pus baterie de masina si din greseala am pus borbele invers,am ars siguranta de 20 A am schimbat-o apoi aveam din nou curent la motocicleta. Problema este ca , cu baterie noua nu vrea sa pornească nu face niciun sunet cand apas pe start stop si nici electromotorul nu se învârte.Care sa fie cauza? Mentionez ca sunt incepator. Bateria a fost testată în magazin cu aparat pentru a determina daca e sau nu încărcată. Problema e ca nici releu nu face avea gălăgie si nici electromotorul nu se învârte cand apas pe start stol nu se intampla nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 12, 2018 Admin Share Postat Decembrie 12, 2018 Faptul ca ai pus bornele invers arata gradul de pricepere. Nu inteleg de ce in situatia asta deschizi topic, ca sa ce? Sa mai strici si altceva pe acolo? Mergi cu ea la un mecanic si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Decembrie 12, 2018 Autor Share Postat Decembrie 12, 2018 Ai dreptate dar totusi nimeni nu sa nascut invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Decembrie 12, 2018 Autor Share Postat Decembrie 12, 2018 Siguranțele sunt bune sunt verificate, e verificată si ceea de 20 A ,alte siguranta nu stiu daca mai sunt decât cele de la contact si aia de 20A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Decembrie 12, 2018 Share Postat Decembrie 12, 2018 (editat) Sa inteleg ca atunci cand spui ca ai curent la motocicleta inseamna ca-ti merge totul doar ca nu-ti invarte electromotorul. Descarca schema de pe net si vezi ce conditii trebuie sa indeplinesti ca apasand pe start electromotorul sa invarta. Nu poate sa-ti spuna nimeni ce sa faci asa batand din palme. In prima instanta poti scurcircuita contactul de putere al releului de start ca sa vezi daca electromotorul e bun. Editat Decembrie 12, 2018 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 12, 2018 Share Postat Decembrie 12, 2018 Sa nu fie ars cdi-ul. Sau un fir de masa desfacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Decembrie 12, 2018 Autor Share Postat Decembrie 12, 2018 Firul de la masa e unul singur sau mai multe? Cdi poate fii dar vreau raspuns sigur sa stiu ce sa cumpăr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Decembrie 12, 2018 Autor Share Postat Decembrie 12, 2018 Multumesc de sfat deja am vorbit cu un electrician sa vedem cauza si eventual apoi merg la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Decembrie 12, 2018 Share Postat Decembrie 12, 2018 verifica releul de pornire,se poate sa fie el de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Decembrie 12, 2018 Share Postat Decembrie 12, 2018 O fi apasat butonul ala de taie motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Decembrie 12, 2018 Share Postat Decembrie 12, 2018 (editat) Acum 13 ore, Johny_Test a spus: am schimbat-o apoi aveam din nou curent la motocicleta. Problema este ca , cu baterie noua nu vrea sa pornească nu face niciun sunet cand apas pe start stop si nici electromotorul nu se învârte.Care sa fie cauza? Mentionez ca sunt incepator. Vezi ca pe ghidon in dreapta (cu acceleratia) ai un comutator (de obicei e rosu), schimba-i pozitia si poate o ia, macar sa fie doar asta. Nu-i nici o rusine, eu il apas din gresala, si prima reactie de obicei este .... hai c-am reusit s-o stric, in sfirsit am motiv sa-mi iau alta. PS. Vezi ca electricianul sa fie specializat pe mobre! Editat Decembrie 12, 2018 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 12, 2018 Share Postat Decembrie 12, 2018 Acum 6 ore, Johny_Test a spus: Multumesc de sfat deja am vorbit cu un electrician sa vedem cauza si eventual apoi merg la un mecanic. mai bine vorbeai cu un vopsitor ca sa ajungi la tamplar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Decembrie 12, 2018 Autor Share Postat Decembrie 12, 2018 Buna gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Decembrie 13, 2018 Autor Share Postat Decembrie 13, 2018 :)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Decembrie 13, 2018 Share Postat Decembrie 13, 2018 Asa am facut eu in granita la bulgari acum ceva timp. Cand sa plec, pleaca daca ai cu ce. Bagaj, pasagera care urla, unul ma astepta si el sa plec, traspiratii maxime pe mine. Cred ca tot drumul am ras singur in casca, ca de zis nu am zis la nimeni in ziua aia:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Decembrie 13, 2018 Autor Share Postat Decembrie 13, 2018 Pai si care a fost cauza la tine? Eu cred ca mi sa dus cdi dar mai bine chem pe cineva sa vada cineva care se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Decembrie 13, 2018 Share Postat Decembrie 13, 2018 Pe ce te bazezi cand spui ca ti s-a dus CDI-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Decembrie 13, 2018 Autor Share Postat Decembrie 13, 2018 Pe chestia ca apas pe start/stop si nu se intampla nimic ,nici macar sa dea scânteie sau sa învârte electromotorul ..de sunetul de la releu nici nu mai vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Decembrie 13, 2018 Share Postat Decembrie 13, 2018 (editat) Pacat, speram sa scapi mai ieftin! Acum 2 ore, iulianserban a spus: Cred ca tot drumul am ras singur in casca, ca de zis nu am zis la nimeni in ziua aia:))) Eu am reusit s-o fac din mers, am crezut ca am "consumat" motocicleta. Binenteles ca am ris ca prostul citeva minute, dupa ce mi-a luat ceva secunde sa-mi amintesc pe unde era intrerupatorul .... nu-l folosesc niciodata. Editat Decembrie 13, 2018 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Decembrie 13, 2018 Share Postat Decembrie 13, 2018 1 hour ago, Johny_Test said: Pai si care a fost cauza la tine? Eu cred ca mi sa dus cdi dar mai bine chem pe cineva sa vada cineva care se pricepe. Daca te referi la mine, cauza a fost butonul rosu:))) Nu il prea folosesc, nu stiu cum de l-am apasat avand in vedere ca oprisem pentru 1 min max. A durat ceva mai mult timp pana m-am prins:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Decembrie 13, 2018 Autor Share Postat Decembrie 13, 2018 O sa revin cu postare cand o repar sa va spun ce a avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 13, 2018 Share Postat Decembrie 13, 2018 1 hour ago, Johny_Test said: Pe chestia ca apas pe start/stop si nu se intampla nimic ,nici macar sa dea scânteie sau sa învârte electromotorul ..de sunetul de la releu nici nu mai vorbim. Butonul rosu, cric lasat, poate e in viteza, sau trebuie tras / netras ambreiaj, in functie de marca si tipul, mobre au diverse interpretari despre cand trebuie sa invarta sau nu electromotorul dpdvd de siguranta (de exploatare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Decembrie 13, 2018 Share Postat Decembrie 13, 2018 eu am patit-o la africana.... am montat proiectoarele si gps-ul cu releu,siguranta si toata cablaraia.... ca sa trag firele pana la ghidon, a trebuit sa trec pe sub rezervor cu ele si l-am ridicat putin. am montat totul la loc, am probat, era ok. a doua zi, sa pornesc motoreta,canci... invartea saraca,de pornit,din parti....automat am zis...clar am facut eu ieri ceva cand am montat releul scot carene,rezervor... scot bujia din fata,uda ....deci alimenteaza cu benzina pun bujia in fisa,fac masa cu cadrul,dau la automat,nema scanteie ce puii mei... ma uit la butonul de on/off, era pe off.... culmea e ca eu niciodata nu opresc motoreta din butonul ala...nu stiu de ce,dar nu il folosec...si nici nu stiu cum a ajuns pe off ditamai looseru m-am simtit... stateam ca prostu cu africana pe jumate dezmembrata din cauza butonului de on/off culmea e ca de atunci am inceput sa folosesc butonu vietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.