Sari la conținut

Pasionati de drone


Tornada
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 314
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 3 ore, Penetru a spus:

Nu ie bani de 2.

 

Vezi ca 1 e acum la reducere de black friday la f64 ;)

https://www.f64.ro/dji-mavic-mini-fly-more-combo/p

 

Asa ca review, le-am avut pe ambele. 2-ul merita banii. 1... depinde ce asteptari ai de la el. Pe mine m-a nemultumit (semnal, calitatea imaginii, lipsa unor chestii gen raw, pano etc). Dar date fiind preturile actuale pe care le are... Merge :)

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.11.2020 la 22:07, mony a spus:

Eu am fost mai fricos si i-am facut asigurare... asa ca daca dau cu ea de pamant sau o pierd, primesc alta drona. Parca la a doua drona platesti 40 euro inlocuirea ei. Sau la prima... nu mai tin minte. 

Pret, cu tot cu asigurare 2000 ron. 

179 asigurarea  la gnex, 1899 fly more combo la fj64, total  1978,  A ta cat mai are garantie? Nu comentez ca sa ma aflu in treaba, sunt interesat, dar pretul cred ca ar mai trebui ajustat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Kosh a spus:

Pacat ca trebuie sa te inregistrezi la AACR si cu Mini-ul odata ce noua legislatie europeana intra in vigoare.
Ma tenteaza rau Mini 2.

ha???

Ultima oara citisem ca fiind totusi sub 250g, nu se incadreza. Au schimbat ceva? Ce i drept, citisem acum 4 5 luni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, toate dronele care au capacitate foto/video necesita inregistrare la autoritatea aviatica locala, AACR la noi. Adica tre' s-o inregistrezi in tara de origine a pilotului.
Partea buna este ca nu necesita curs si examen. 
Noua lege trebuia sa intre in vigoare din primavara, dar a fost amanata datorita covid-ului.
In decembrie, daca nu ma insel, intra in vigoare.
Evident, Romania este in urma si aici dar, problema ramane.
Necesitatea inregistrarii Mini-ului este specificata si pe site-ul DJI.

Faza si mai nasoala este ca dronele mai vechi care nu se incadreaza in noile clase, adica n-au marcajul CE, vor intra in categoria "leacy drone" care, din 2022 (daca-mi amintesc bine) vor avea niste restrictii interesante:
- nu poate zbura mai aproape de 150m de orice cladire, masina etc.
- nu poate zbura deasupra persoanelor care nu sunt "implicate" in zbor.
si fel si fel de alte restrictii.
Cu alte cuvinte, dai 3-9.000 de lei si zbori doar pe campuri si dealuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asdglasfk - nu stiu. Dar daca aflu ceva dau un semn ;)

 

Legat de legislatia care va intra in viguare, vedeti pozele atasate care rezuma cam tot. Dronele sub 250g vor intra la licenta "open" si, din cate inteleg eu, NU vor necesita inregistrare. Trebuie doar respectate niste reguli (de bun simt zic eu).

Ce zici tu Kosh, daca nu gresesc, se va aplica la UK, care e cu Brexit and stuff si vor avea alte reguli decat Eu. Nu sunt 100% sigur de asta dar e ce am inteles eu.

DroneRules_v2.jpg

Table-1.png

Dronerules-table-2.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, se inregistreaza doar dronele de peste 500 grame.

Mini are 249 grame.

Citisem tot ce se putea despre inregistrarea dronei, in vara, cand am cumparat drona.

Inainte sa cumpar drona, am si scris un mail catre AACR ca sa ma asigur ca nu trebuie inregistrata.

Ca o institutie a statului care se respecta, nu a raspuns. :)

Dar am gasit normele cu obligativitatea la inregistrare pentru dronele de peste 500 grame.

 

adresa este drone@caa.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Romania poate... dar daca vrei s-o iei cu tine in calatorii prin Europa, ce faci?

https://www.easa.europa.eu/domains/civil-drones-rpas

"Do I need to register my drone?
Drones do not need registering (unless they are certified by EASA) but you, as drone operator/owner, must register yourself. You do so with the Civil Aviation Authority of the EU country you residence in. 
You register once, independently of how many drones operating in the open or specific category you have. Your registration will be valid for a period defined by your national Civil Aviation Authority after which you need to renew it.
 

However, you do not need to register yourself if your drone(s):
1.    weighs less than 250g and has no camera or other sensor able to detect personal data; or
2.    even with a camera or other sensor, weighs less than 250g, but is a toy (this means that its documentation shows that it complies with ‘toy’ Directive 2009/48/EC); 
 

What happens once I register?
Once registered, you receive a ‘UAS operator registration number’ that needs to be displayed with a sticker on all the drones you own including those privately built. You must also, upload it into the ‘Drone’s remote identification system’.
 

Will my registration as operator be recognised throughout Europe?
Yes, you as DRONE operator, will receive a unique registration number. The information will be available in a unique system accessible by all EU National Aviation Authorities (NAAs)."

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam acum daca ar merita sa iau Mavic Air 2-ul sau Mini 2-ul. Nu-mi dau seama cat de tare imi complic viata (mai ales prin vestul europei) cu cele 500+ grame ale Air2-ului.

 

Ce ma atrage spre Air ar fi Active Track-ul, HDR video si 240fps.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mini fie 1 sau 2 ramane o drona de zi cu zi mai ales dupa ce apare noua legislatie

insa daca vrei mai mult....abia de la air 2 devine interesant

hiperlapse... urmarie pe subiect .....foto pe 48.....ceva senzori...distanta /receptie mai ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Air 2 este belea. Nici nu cred ca ai nevoie de mai mult de la o drona la nivelul hobby+.
Ce mi se pare interesant este ca au implementat ocusync 2.0 la Mini 2 si asta o face net superioara lui Mini 1 care are doar wireless. Cu ocusync scad enorm sansele ca drona sa piarda conexiunea, devenind si mult mai stabila. Mini 2 este mult mai rigida, are motoare mai puternice (mult mai rezistenta la vant) si un range mai mare.
Watch this:
 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, Kosh a spus:

Air 2 este belea. Nici nu cred ca ai nevoie de mai mult de la o drona la nivelul hobby+.
Ce mi se pare interesant este ca au implementat ocusync 2.0 la Mini 2 si asta o face net superioara lui Mini 1 care are doar wireless. Cu ocusync scad enorm sansele ca drona sa piarda conexiunea, devenind si mult mai stabila. Mini 2 este mult mai rigida, are motoare mai puternice (mult mai rezistenta la vant) si un range mai mare.
Watch this:
 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.11.2020 la 22:07, Penetru a spus:

Păi și eu ce iau? Văd pe oleisc Mavic mini nou cam la 1400 lei, Fly more adică încă două baterii cam la 1700, 1900 cu 2 ani garanție. La bani cam asta mi-ar fi zona.

Buget nebuget, io zic ca mai bine bei vreo 2 saptamani cate 1 bere in loc de 3 si iei Mini2. E altceva fata de 1 si nu o sa-ti para rau zic io.

La 1 de ex o sa te apuce toate spumele numa cand o sa vezi ca in anumite zone dupa 50m incepe sa iti faca ecranul ca pomu de craciun ca pierde semnalul...

 

Super tare Ianachime time laps-ul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am facut ce n-am facut, am luat un Mavic air. E din 2018, dar a fost luata..si cam atat, a stat in dulap. PAchet fly more.

Una dintre cele 3 baterii nu zice nimic. Nici cand dai pe buton, nu dau ledurile nici un semn-macar cel de baterie descarcata. Vad ca la air 2 bateria smart are ceva mod hibernare. Este valabila asta si la air 1? Ce i drept , n-am incercat sa o incarc direct, ci din hub.

Aveti idee pe unde as putea gasi baterii de rezerva? Ce gasesc pe gogu, out of stock.

Ce accesorii recomandati ca fiind utile-necesare?

Urmeaza sa i fac asigurare, si in we sa ies pe undeva, sa incep sa invat cu zborul. Daca aveti sugestii de locuri de antrenament in jurul Bucurestiului, pentru primele zboruri-spatiu larg, deschis, fara copaci ori cabluri, va rog sa le aratati cu degetul...

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bateriile nu au fost utilizate, atunci este posibil sa necesite "activare".
Asta se face incarcandu-le separat in drona, nu in hub.
Sa nu uiti sa faci si-un firmware update la drona daca este disponibil.
La Mini 1 a fost problema asta: baterii in sleep mode care nu se "trezeau" decat dupa ce le incarcai prin drona. Hub-ul nu reusea sa le activeze. Parca au scos si-un firmware ptr asta.
Anyway, incearca sa incarci bateriile direct prin drona si vezi dupa ce si cum.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Kosh a spus:

 

Ms de reply. La air nu poți încarca bateria în Drona. Am pus bateria direct e charger, nu hub. Tot nu da nici un semn. Cred ca i decedata. 

Făcut și update. 

Acum sa o pun și în mod fcc, găsit ceva tutorial pe iutub. Nu vreau distanta, dar vreau semnal cum trebuie. 

Idei de locuri de zburat pentru început? Ca acuși e sambata😁😁😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am idee de locuri ptr ca inca nu m-am convins sa-mi cumpar o drona. Cochetez cu ideea si investighez subiectul de mai bine de 3 ani, dar inca n-am facut pasul.
Anul asta nu cred, ptr ca imi trebuie un echipament moto mai bun, care-i prioritar. Daca-mi iau si drona va trebui sa o fac din bugetul ptr. plimbarile de la anu' si nu vreau asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa intreb pe cineva daca se mai pot aduce baterii de air si te anunt ;)

Later edit: nu este in stoc la furnizor. Cand devine disponibila, se comanda. Inscrie-te la alerta stoc https://www.f64.ro/mavic-air-part-1-intelligent-flight-battery/p

 

Legat de accesorii and stuff, mai intai zboara cu ea vezi ce si cum si abia apoi baga bani daca este cazul ;) Daca esti la primul zbor cu o dracie din asta ai putea folosi protectiile pt elice (daca tin minte bine erau incluse in pachet).

Ia cu tine o bucata de ceva de pe care sa decolezi. E utila cand ai zone cu iarba, praf etc. Eu de ex folosesc un mouse pad cauciucat din acela mai mare, gen 30x40cm. E flexibil, usor de transportat si suficient de greu sa nu ti-l zboare cand decolezi/aterizezi.

 

Ca zone chill unde poti zbura de inceput ar fi spre Snagov (te opresti unde gasesti o zona faina deschisa), sau iesirea din Buc spre Glina, urmezi bulevardul care merge pe Splai de la targul Vitan. Mergi pana gasesti o zona care ti se pare ok si ii dai bice :)

map.JPG

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...