Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Jantele sunt pe 16, au costat 790 ron la TopWheels.

În preț a intrat sudura buzelor la cele atinse în borduri, rectificare, vopsire și capace noi. 

Am mai lucrat cu ei, sunt singurii care au habar ce înseamnă geometrie la Mercedes.

Secretul este că au toate rampele și mașinile de echilibrat verificate metrologic regulat. Plus că sunt foarte rapizi, a doua zi jantele erau gata. 

Recomand! 

 

La detailing da, Victor Detailing este alesul. 

Este printre puținii care știe ce face, lucrează cu materiale de calitate și este de un bun simț remarcabil. 

Mă costă 700 ron interiorul complet, vreo 300 ron polisharea și infolierea farurilor, a proiectoarelor de ceață și capacelor de la jante. 

La exterior 1800 ron tratament complet, polish, argilă plus tratament ceramic. 

A văzut-o Victor, mi-a spus că e o bază de lucru perfectă și o să iasă lacrimă, mai ales că starea ei este foarte ok. 

Îmi povestea că toate după 2010 folosesc vopseluri eco pe bază de apă, care se lucrează greu, pelicula este foarte subțire și sensibilă. 

Pe linia mașinilor făcute de economiști, nu de ingineri. 

 

IMG_20210225_192851.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, l.u.v a spus:

mașinile de echilibrat verificate metrologic

Eu știu că nu se verifică metrologic mașinile de echilibrat, și cred că nici standurile de geometrie roți. În schimb se calibrează. 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, john17 a spus:

Eu știu că nu se verifică metrologic mașinile de echilibrat, și cred că nici standurile de geometrie roți. În schimb se calibrează. 😉

Se verifica metrologic orice scula sau dispozitiv cu care faci masuratori. Inclusiv o masina de echilibrat sau un stand de facut geometria la roti.

 

Ma rog, ar trebui verificate .....

 

Calibrarea inseamna altceva si presupune existenta unui etalon (calibru) si iar dai in metrologie 😂

 

Acum 14 ore, l.u.v a spus:

La exterior 1800 ron tratament complet, polish, argilă plus tratament ceramic. 

Zici ca ai dus-o la Amara la tratament 🤣

Bravo lui nea Victor daca isi verifica metrologic sculele de masurat si verificat.

 

Acum 4 minute, einstein1984 a spus:

eco la vopsea vine de la ecologie, cereri de la ue sa elimine emisiile de solventi. Nu e de la economie. 

Economia mediului 🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Povesteau băieții de la Top Wheels că este 100 euro calibrarea la fiecare mașină de echilibrat și 300 la fiecare stand de geometrie. 

Câți dintre vulcanizatori plătesc sumele astea regulat, ca să aibă niște utilaje corespunzatoare? 

Eu am plătit degeaba la 2, înainte să mă duc la ei. 

 

Am lăsat mașină să-mi retapițeze volanul și schimbătorul la băieții din Chirigiu. 450 + 250. 

Am vorbit și cu un nepot care este artist în tinichigerie fără vopsitorie, am câteva indoituri mici pe laterale de la ușile idioților din parcare. 

 

Apoi detailing interior și exterior și gata, ca nu mai am nici bani nici nervi 😊

 

Abia aștept s-o văd cum iese la final. 

Și pe urmă o vând în pierdere 🤣😅🤭😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, l.u.v a spus:

Povesteau băieții de la Top Wheels că este 100 euro calibrarea la fiecare mașină de echilibrat și 300 la fiecare stand de geometrie. 

Câți dintre vulcanizatori plătesc sumele astea regulat, ca să aibă niște utilaje corespunzatoare? 

Eu am plătit degeaba la 2, înainte să mă duc la ei. 

 

Pai ca sa verifici metrologic un stand de echilibrat in vederea autorizarii acestuia, trebuie sa existe o firma, autorizata la randul ei de catre BRML, care sa aiba o roata etalon, care roata etalon si ea necesita niste verificari la BRML, care treaba costa pe firma de verificat .... De unde si tariful de 100 € respectiv 300€la standul de geometrie.

Draqu mai stie ce etaloane mai ai nevoie si la standul de geometrie.

Daca toti ar face treaba cum trebuie, este evident ca si pe autorizatul care face verificarile metrologice l-ar costa mai putin autorizarea sa  raportata la numarul de lucrari si ar putea reduce pretul (lucru totusi putin probabil in capitalismul de Carpati).

Acuma stau si ma intreb daca BRML are ceea ce este necesar pentru a verifica sculele firmelor care fac reglaje si certificari metrologice ale standurilor de echilibrare sau de geometrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când păstoream eu vreo 15 service-uri (de reprezentanță, nu de cartier) NU se verificau metrologic nici mașinile de echilibrat și nici standurile de geometrie. Însă toate au prevăzute operațiuni de calibrare. La mașina mea de echilibrat (un CEMB digital) calibrarea presupune ca pe o roată fără deformări să se așeze în poziția indicată de aparatul însuși o greutate etalon de 100g, procedura fiind descrisă în manualul de utilizare. Dacă pt asta tre să aduc doreii și să platesc 100€ mă apuc să calibrez mașini din astea! Iar atunci când drăcia e decalibrată singura chestie e că nu îți afișează corect greutatea care trebuie pusă, dar când rezultatul e 0 roata e la fel de bine echilibrată ca pe mașina calibrată. 

Despre Top Wheels însă numai de bine dpmdv, am avut un parteneriat cu ei pe vremuri, după cum se poate observa pe cotețul racing. 

51-C712_0851.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara o roata etalon, calibrarea nu este nimica. Este un fel de reglaj.

 

Pai este de bine sa te apuci de reglat cum trebuie tot felul de masinarii folosite in service, treaba este ca li se rupe alora din service sa le verifice metrologic.

Daca un Dorel echilibreaza ''decat'' 10 roti pe zi inseamna pe an 2.500 roti.

Asa ca sa pui 60 de bani/roata ca sa verifici metrologic anual masinaria nu este cine stie ce, doar ca mai bine ''lasa ca merge si asa''.... si baga sefu' banutii direct la buzu :-L

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 3 ore, einstein1984 a spus:

eco la vopsea vine de la ecologie, cereri de la ue sa elimine emisiile de solventi. Nu e de la economie. 

Evident, la asta mă refeream. 

Faptul că este mai slabă calitativ decât cea veche, este doar o coincidență. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, john17 a spus:

Când păstoream eu vreo 15 service-uri (de reprezentanță, nu de cartier) NU se verificau metrologic nici mașinile de echilibrat și nici standurile de geometrie. Însă toate au prevăzute operațiuni de calibrare. La mașina mea de echilibrat (un CEMB digital) calibrarea presupune ca pe o roată fără deformări să se așeze în poziția indicată de aparatul însuși o greutate etalon de 100g, procedura fiind descrisă în manualul de utilizare. Dacă pt asta tre să aduc doreii și să platesc 100€ mă apuc să calibrez mașini din astea! Iar atunci când drăcia e decalibrată singura chestie e că nu îți afișează corect greutatea care trebuie pusă, dar când rezultatul e 0 roata e la fel de bine echilibrată ca pe mașina calibrată. 

Despre Top Wheels însă numai de bine dpmdv, am avut un parteneriat cu ei pe vremuri, după cum se poate observa pe cotețul racing. 

51-C712_0851.jpg

Opel Manta ??????😯😯😯😯O mai ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, l.u.v a spus:

Am schimbat astăzi ambele protecții la discurile de frână pe față. Din cauza vechimii, se uzează orificiile de prindere și astea încep să zornăie ca dracu. 

IMG_20210309_103117.jpg

IMG_20210309_103149.jpg

IMG_20210309_102258.jpg

IMG_20210309_102254.jpg

Bună ziua,ai băgat ceva bani în maşina asta.Mă întreb dacă va trebui să schimbi şi celelalte uşi aşa cum ai făcut cu cea de la şofer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut, 

Am băgat pentru că am avut o bază bună de plecare.

Mașina are doar 168.000 km, am luat-o de la o cunoștință, știu istoricul ei. 

Plus respectul față de un lucru care-ți conferă o stare de bine și eleganță și după atâția ani. 

Cu excepția ușii, nu a avut și nu mai are gram de rugină pe nicăieri.

Mai am vreo 600 euro de băgat în detailing interior și exterior și va arăta că ieșită pe poarta fabricii. 

Faptul că iubitorii fiarelor se uită ca la urs după o vechitură îngrijită este priceless. 😏

 

PS: volan și nucă schimbător retapițate și semnalizările din oglinzi schimbate. 

 

IMG_20210309_135814.jpg

IMG_20210309_135748.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Admin

Pai așa am zis și eu, o viață avem! 

Are niște opțiuni tare interesante, mai ales memorii în ambele scaune față, încălzire plus ventilație, masaj și lateralele care se umflă pe viraje. Sonorizare HK, alarmă etc. 

Dacă avea și trapa era nebunie, dar na, am la W211. 

 

Mersi! 

Screenshot_20210405_171809.jpg

Screenshot_20210405_171730_com.google.android.apps.docs.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...