Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin
Acum 11 minute, Tzitzicat a spus:

Ma gandesc ca poate o pacaleste etrierul mai mic si ii imprima o presiune mai mare la inceput

Să știi că ai dreptate, nu m-am gândit! 🤔

Puțină meserie! 💯👌

Mulțumiri lui @Alex Riza, @Spartan Garage, Timișoara.

IMG_20230413_121657_edit_419603517826597.jpg

IMG_20230413_121643_edit_419611164823992.jpg

IMG_20230413_121633_edit_419621004831282.jpg

IMG_20230413_121358_edit_419631487376593.jpg

IMG_20230413_121318_edit_419683838443251.jpg

IMG_20230413_121323_edit_419673145950024.jpg

IMG_20230413_121330_edit_419659070670859.jpg

IMG_20230413_121353_edit_419646752383361.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Admin

Am transplantat și tapițeria din piele perforată împreună cu fețele de uși. 

Astea sunt din piele "creponată", mă bucur mult ca le-am găsit. 

Interiorul arată acum într-un mare fel! 

IMG_20230531_205007_edit_636886833641360.jpg

IMG_20230531_205033.jpg

IMG_20230531_205017.jpg

IMG_20230531_204718.jpg

IMG_20230531_204710.jpg

IMG_20230531_172920_edit_629308488513349.jpg

IMG_20230531_172925_edit_629269327572730.jpg

IMG_20230531_172520.jpg

IMG_20230531_172454.jpg

IMG_20230531_172439.jpg

IMG_20230531_161008.jpg

IMG_20230531_154721_edit_627155459641282.jpg

IMG_20230530_155231.jpg

IMG_20230530_145529.jpg

IMG_20230530_143816.jpg

IMG_20230530_135842.jpg

IMG_20230530_135916.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 4/12/2023 at 7:41 AM, l.u.v said:

Partea interesantă e că la frânare bruscă trage puțin stânga în prima instanță, apoi SBC ul reglează presiunea.

Nu ar fi trebuit să fie invers, unde este etrierul cu forță de frânare mai mare?

 

În etrierul mai mic, cu pistoane mai mici, se face presiune mai rapid. Sper să nu vorbesc prostii, dar mi se pare logic.

 

18 hours ago, l.u.v said:

Interiorul arată acum într-un mare fel! 

 

Nu voi înțelege niciodată cum se poate păstra curat un asemenea interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am rezolvat cu etrierul. 

Upgrade-ul la discuri de la 295 la 330 mm se simte mai ales la frânări la viteze peste 100-110 km/oră. 

Dacă apăs hotărât am impresia că-mi rupe basculele ☺️

Interesant este altceva, nu-ți mai dai seama parcă de masa mașinii plus că ai nevoie de cauciucuri bune, cu aderență. 

Altfel blochează și mergi târăș cu becul de ABS/ESP pâlpâind în bord. 

 

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu voi înțelege niciodată cum se poate păstra curat un asemenea interior.

Trebuie să fii pasionat. 

La textil e mai complicat deoarece se murdărește repede. Avantajul e că textil ul este mult mai durabil decât pielea. 

Acum cu piele e mai simplu.

Secretul este să o hidratezi constant. 

Eu folosesc un burete și lapte demachiant Doina. 

Curăță și hidratează excelent interiorul, fie că este piele naturală sau artificială. 

Nu-ți ia mai mult de 20 minute să ungi un interior (scaune, fețe de uși, volan și manșon schimbător) și dacă o faci odată la 2/3 luni este perfect. 

Pielea va rămâne moale și nu se va crăpa. 

Eu am tot timpul la mine un puf din plastic cu soluție specială plus lavete și o țin din scurt când se murdărește.

Plus că ai mei se comportă la fel: nu mâncăm nimic în mașini iar intrarea și ieșirea se face deschizând larg ușile și trecând picioarele peste praguri. 

Fără târșâit și frecat de podele, fețe de uși etc. 

Pare complicat, dar în esență este vorba de respect față de tine și banii investiți în mașinile respective. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Admin

Anul ăsta am făcut concediul cu baba. 

Ro-Srb-Hr-Slo-It (Veneția, Toscana) și retur.

3900 km. 

3 persoane plus bagaje consum mixt în jur de 8.7%.

Exemplară ținută de drum și mai ales confortul oferit. 

La drum întins pe autostrăzi te ia somnul. 

Era curios dacă scaunele din piele diferă față de cele textil. 

Sunt mai tari la textură, dsr nu afectează confortul. 

Neavând ventilație te încălzești puțin în ele, dar nimic deranjant. 

De, suferă baba la frumusețe! 

Am dat culoare la TopWheels și la etrieri. 

Doua mici situații:

1. La plecare și venire am mers pe ploaie zdravănă toată Serbia. 

La întoarcere am sesizat că îmi bate volanul pe frânare.

Deși am mers atent am dat în baltă și apa rece mi-a descentrat vreun disc. 

Destul de ciudat, nu am mers sportiv, cu frânări bruște etc. 

Le-am schimbat în țară cu plăcuțe noi, acum este ce trebuie. 

2. deși echilibrasem gumele la plecare, pe autostradă între 145-155 km oră acestea băteau destul de enervant exact în plaja asta și mergeam fie sub, fie peste. 

La întoarcere în țară am fost și le-am verificat la același băiat. 

Au trebuit reechilibrate. 

Explicația lui : probabil ca la drum afară gumele s-au mai "lăsat".

Așa o fi! 

IMG_20230618_111816-01.jpeg

IMG_20230629_120808_edit_19004506705432.jpg

IMG_20230629_120730_edit_18996898110121.jpg

IMG_20230624_093127_edit_3659741858295-01.jpeg

IMG_20230622_110301-01.jpeg

IMG_20230618_090900.jpg

IMG_20230618_082423_edit_470885324896375-01.jpeg

IMG_20230628_170436.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ate erau discurile și plăcuțele. 

Deși erau SH erau aproape noi, de aia le-am și montat pe mașină. Ma gândesc că poate au fost cumva "coapte" de fostul proprietar, deși nu arătau nimic și frânau bine. 

Întâmplarea face că acum am ales și merg pe TRW. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Admin

Am pus mâna pe ceva rar, volan de C219 facelift mahon cu piele perforată și airbag tras în piele.

Plus nucă și manșon schimbător.

E o diferență de culoare la ele, dar integrate în ansamblul interiorului aceasta se estompează mult.

Ambele într-o stare foarte bună, doar pielea de la volan pătată de ph ul din transpirație.

Sunt la curățat, vopsit și tratat ceramic, apoi le urc pe mașină și revin cu poze.

 

W211 a intrat de câteva ori în limp mode săptămâna trecută.

Pe tester dădea lipsă presiune admisie.

Furtunele ok, nu sunt sparte.

Am dus-o la un atelier reparații turbo.

Schimbat geometria și reparat actuatorul, turbina era bună.

Se pare că nu mai face probleme, astăzi făcea niște probe și probabil mâine o iau.

 

Screenshot_20230801_191024_com.android.gallery3d.jpg

IMG_20230801_123218.jpg

IMG_20230801_123149.jpg

IMG_20230801_123142.jpg

IMG_20230801_123133_edit_280601990956139.jpg

received_1464580114367194.jpeg

received_1071769244203002.jpeg

received_726042479325621.jpeg

received_962037075028079.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • Admin

Arcuri Eibach și amortizoare Bilstein B4 luate pe o serie cu echipare sport.

Amortizoarele sunt scurte, arcurile progresive.

Trebuie să las spatele mai jos.

Am trecut pe jantele de 18 de CLS cu gume Michelin PS4.

Cu totul altă ținută de drum, dar sunt extrem de surprins că nu am pierdut foarte mult la confort!

Am cumpărat și cârlig original retractabil electric, urmează să-l montez.

Următorul upgrade va fi modificarea scaunelor să le pun memorii plus coloană volan electrică.

Am piesele, mai am nevoie de trimul drepta cu butoane.

IMG-20240326-WA0016.jpg

IMG_20240330_160329_edit_199229267262828.jpg

IMG_20240330_160139_edit_199118724552949.jpg

IMG_20240330_155838_edit_198994840731614.jpg

IMG_20240401_151407_edit_289376740850114-01.jpeg

IMG_20240401_151131_edit_289387182451675-01-01.jpeg

IMG_20240324_105807_edit_498743092293687.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu e nevoie, Eibach pro kit sunt ce trebuie.

Pe spate se lasă din amortizoare.

Mai precis, la modelul acesta sunt niște inele distanțiere din cauciuc dur care vin sus în capul amortizorului.

Ele vin din fabrică cu 3 sau 4, scoți câte ai nevoie.

Eu o mai cobor cam 1.5 cm.

Pe față tot pe amortizor și niște canale și o șaibă zegher, te joci la fel pentru înălțime.

IMG-20240304-WA0003.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duritatea la suspensiile reglabile nu se ajustează mutând inele pe corpul amortizorului.

E drept că un amortizor cu gaz exercită o forță oarecare care împinge caroseria în sus, dar nu știu dacă e suficientă pt a influența înălțimea. Există amortizoare care ajustează asta - ex. pe puntea spate la Subaru Forester SG. Dacă arcurile ar fi montate pe amortizoare aș înțelege treaba cu inelele puse/scoase, așa nu pricep. Dar nici nu îmi bat capul. 🫣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, ENEOS a spus:

Duritatea la suspensiile reglabile nu se ajustează mutând inele pe corpul amortizorului.

Actiunea e dubla, cel putin la ce am eu

Modificarea presiunii interne coroborat cu lungimea amortizorului

La ce se vede in poza poate fi un reglaj al lungimii amortizorului fct de lungimea arcului

Editat de Tzitzicat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, imi parea rau daca nu intrebam.

 

In cazul asta, sa o stapanesti sanatos in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...