Admin l.u.v Posted April 12, 2023 Author Admin Share Posted April 12, 2023 Acum 11 minute, Tzitzicat a spus: Ma gandesc ca poate o pacaleste etrierul mai mic si ii imprima o presiune mai mare la inceput Să știi că ai dreptate, nu m-am gândit! Puțină meserie! Mulțumiri lui @Alex Riza, @Spartan Garage, Timișoara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted May 31, 2023 Author Admin Share Posted May 31, 2023 Am transplantat și tapițeria din piele perforată împreună cu fețele de uși. Astea sunt din piele "creponată", mă bucur mult ca le-am găsit. Interiorul arată acum într-un mare fel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted June 1, 2023 Share Posted June 1, 2023 On 4/12/2023 at 7:41 AM, l.u.v said: Partea interesantă e că la frânare bruscă trage puțin stânga în prima instanță, apoi SBC ul reglează presiunea. Nu ar fi trebuit să fie invers, unde este etrierul cu forță de frânare mai mare? În etrierul mai mic, cu pistoane mai mici, se face presiune mai rapid. Sper să nu vorbesc prostii, dar mi se pare logic. 18 hours ago, l.u.v said: Interiorul arată acum într-un mare fel! Nu voi înțelege niciodată cum se poate păstra curat un asemenea interior. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted June 2, 2023 Author Admin Share Posted June 2, 2023 Am rezolvat cu etrierul. Upgrade-ul la discuri de la 295 la 330 mm se simte mai ales la frânări la viteze peste 100-110 km/oră. Dacă apăs hotărât am impresia că-mi rupe basculele . Interesant este altceva, nu-ți mai dai seama parcă de masa mașinii plus că ai nevoie de cauciucuri bune, cu aderență. Altfel blochează și mergi târăș cu becul de ABS/ESP pâlpâind în bord. Acum 17 ore, PzKpfW a spus: Nu voi înțelege niciodată cum se poate păstra curat un asemenea interior. Trebuie să fii pasionat. La textil e mai complicat deoarece se murdărește repede. Avantajul e că textil ul este mult mai durabil decât pielea. Acum cu piele e mai simplu. Secretul este să o hidratezi constant. Eu folosesc un burete și lapte demachiant Doina. Curăță și hidratează excelent interiorul, fie că este piele naturală sau artificială. Nu-ți ia mai mult de 20 minute să ungi un interior (scaune, fețe de uși, volan și manșon schimbător) și dacă o faci odată la 2/3 luni este perfect. Pielea va rămâne moale și nu se va crăpa. Eu am tot timpul la mine un puf din plastic cu soluție specială plus lavete și o țin din scurt când se murdărește. Plus că ai mei se comportă la fel: nu mâncăm nimic în mașini iar intrarea și ieșirea se face deschizând larg ușile și trecând picioarele peste praguri. Fără târșâit și frecat de podele, fețe de uși etc. Pare complicat, dar în esență este vorba de respect față de tine și banii investiți în mașinile respective. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted July 10, 2023 Author Admin Share Posted July 10, 2023 Anul ăsta am făcut concediul cu baba. Ro-Srb-Hr-Slo-It (Veneția, Toscana) și retur. 3900 km. 3 persoane plus bagaje consum mixt în jur de 8.7%. Exemplară ținută de drum și mai ales confortul oferit. La drum întins pe autostrăzi te ia somnul. Era curios dacă scaunele din piele diferă față de cele textil. Sunt mai tari la textură, dsr nu afectează confortul. Neavând ventilație te încălzești puțin în ele, dar nimic deranjant. De, suferă baba la frumusețe! Am dat culoare la TopWheels și la etrieri. Doua mici situații: 1. La plecare și venire am mers pe ploaie zdravănă toată Serbia. La întoarcere am sesizat că îmi bate volanul pe frânare. Deși am mers atent am dat în baltă și apa rece mi-a descentrat vreun disc. Destul de ciudat, nu am mers sportiv, cu frânări bruște etc. Le-am schimbat în țară cu plăcuțe noi, acum este ce trebuie. 2. deși echilibrasem gumele la plecare, pe autostradă între 145-155 km oră acestea băteau destul de enervant exact în plaja asta și mergeam fie sub, fie peste. La întoarcere în țară am fost și le-am verificat la același băiat. Au trebuit reechilibrate. Explicația lui : probabil ca la drum afară gumele s-au mai "lăsat". Așa o fi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted July 10, 2023 Share Posted July 10, 2023 Acum 32 minute, l.u.v a spus: descentrat vreun disc Ate, așa fac toate! Nu vând/montez decât TRW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted July 10, 2023 Author Admin Share Posted July 10, 2023 Ate erau discurile și plăcuțele. Deși erau SH erau aproape noi, de aia le-am și montat pe mașină. Ma gândesc că poate au fost cumva "coapte" de fostul proprietar, deși nu arătau nimic și frânau bine. Întâmplarea face că acum am ales și merg pe TRW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted August 2, 2023 Author Admin Share Posted August 2, 2023 Am pus mâna pe ceva rar, volan de C219 facelift mahon cu piele perforată și airbag tras în piele. Plus nucă și manșon schimbător. E o diferență de culoare la ele, dar integrate în ansamblul interiorului aceasta se estompează mult. Ambele într-o stare foarte bună, doar pielea de la volan pătată de ph ul din transpirație. Sunt la curățat, vopsit și tratat ceramic, apoi le urc pe mașină și revin cu poze. W211 a intrat de câteva ori în limp mode săptămâna trecută. Pe tester dădea lipsă presiune admisie. Furtunele ok, nu sunt sparte. Am dus-o la un atelier reparații turbo. Schimbat geometria și reparat actuatorul, turbina era bună. Se pare că nu mai face probleme, astăzi făcea niște probe și probabil mâine o iau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted August 2, 2023 Share Posted August 2, 2023 Nu este deloc în stilul meu volanul, dar pot aprecia ceva fin. Referință la volanul de W 113. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted August 3, 2023 Author Admin Share Posted August 3, 2023 Acolo e operă de artă. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted August 3, 2023 Share Posted August 3, 2023 Da. Designul cercului metalic de pe volanul pe care l-ai găsit tu sigur de acolo este inspirat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted August 3, 2023 Author Admin Share Posted August 3, 2023 Gata și restaurarea. Au ieșit de vis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted November 22, 2023 Author Admin Share Posted November 22, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted November 22, 2023 Share Posted November 22, 2023 Muzica de la început mi-a mers la suflet, am oprit vizionarea instant! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted April 4, 2024 Author Admin Share Posted April 4, 2024 Arcuri Eibach și amortizoare Bilstein B4 luate pe o serie cu echipare sport. Amortizoarele sunt scurte, arcurile progresive. Trebuie să las spatele mai jos. Am trecut pe jantele de 18 de CLS cu gume Michelin PS4. Cu totul altă ținută de drum, dar sunt extrem de surprins că nu am pierdut foarte mult la confort! Am cumpărat și cârlig original retractabil electric, urmează să-l montez. Următorul upgrade va fi modificarea scaunelor să le pun memorii plus coloană volan electrică. Am piesele, mai am nevoie de trimul drepta cu butoane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tzitzicat Posted April 5, 2024 Share Posted April 5, 2024 Acum 11 ore, l.u.v a spus: Trebuie să las spatele mai jos. Alte arcuri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted April 5, 2024 Author Admin Share Posted April 5, 2024 Nu e nevoie, Eibach pro kit sunt ce trebuie. Pe spate se lasă din amortizoare. Mai precis, la modelul acesta sunt niște inele distanțiere din cauciuc dur care vin sus în capul amortizorului. Ele vin din fabrică cu 3 sau 4, scoți câte ai nevoie. Eu o mai cobor cam 1.5 cm. Pe față tot pe amortizor și niște canale și o șaibă zegher, te joci la fel pentru înălțime. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tzitzicat Posted April 5, 2024 Share Posted April 5, 2024 Dupa mine alea regleaza duritatea nu inaltimea Cel putin asa e la suspensiile reglabile Incearca si vezi ce iese Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted April 5, 2024 Share Posted April 5, 2024 Duritatea la suspensiile reglabile nu se ajustează mutând inele pe corpul amortizorului. E drept că un amortizor cu gaz exercită o forță oarecare care împinge caroseria în sus, dar nu știu dacă e suficientă pt a influența înălțimea. Există amortizoare care ajustează asta - ex. pe puntea spate la Subaru Forester SG. Dacă arcurile ar fi montate pe amortizoare aș înțelege treaba cu inelele puse/scoase, așa nu pricep. Dar nici nu îmi bat capul. 🫣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tzitzicat Posted April 5, 2024 Share Posted April 5, 2024 (edited) Acum 8 minute, ENEOS a spus: Duritatea la suspensiile reglabile nu se ajustează mutând inele pe corpul amortizorului. Actiunea e dubla, cel putin la ce am eu Modificarea presiunii interne coroborat cu lungimea amortizorului La ce se vede in poza poate fi un reglaj al lungimii amortizorului fct de lungimea arcului Edited April 5, 2024 by Tzitzicat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SONYC Posted April 5, 2024 Share Posted April 5, 2024 W211 - nu vrei sa o vinzi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted April 5, 2024 Author Admin Share Posted April 5, 2024 Nu o vând, e mașina mea de suflet. Posibil CLS ul, dacă va trebui să vând vreuna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SONYC Posted April 5, 2024 Share Posted April 5, 2024 Ok, imi parea rau daca nu intrebam. In cazul asta, sa o stapanesti sanatos in continuare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted April 5, 2024 Author Admin Share Posted April 5, 2024 Mersi! Ce motorizare ai nevoie și ce plafon de bani? Dacă vrei modelul poți intra pe grupul pasionaților, găsim un exemplar ok. https://m.facebook.com/groups/1000789797086771/?ref=share Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted March 29 Author Admin Share Posted March 29 XRecorder_Edited_20250223_01.mp4 N-am mai scris de mai bine de un an. Prin toamnă i-am făcut o mare bucurie lui fi-miu. Am ieșit la un drum, am dat de un câmp și l-am urcat la volan. Anul ăsta face 18 ani și probabil că va dori să-și ia permis La W211 am pus memoriile în scaune plus alte mărunțișuri, manșon schimbător de facelift cu mahon. M-am mai jucat cu niște benzi ambientale, să vedem cum dau. Mai am de pus: - coloana volan cu memorii electrică. - cârligul semielectric. - bara spate cu două evacuări de la modelele 320 CDI plus evacuarea completă cu două ieșiri. Lipsa timpului e un fapt, dar nu e grabă. Trebuie să-i schimb uleiul în cutie, am făcut 60.000 km cu ea de când o am. Mașina e un vis, la banii ăștia, îmi oferă tot ce am nevoie. Este frumoasă, elegantă, fiabilă și întoarce priviri, deși face 21 ani. Un model pe cinste, dacă îi faci mentenanța, mai ține 20 de ani. VID_20241101_135945.mp4 VID_20241101_134202.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.