Admin l.u.v Postat Februarie 25, 2021 Autor Admin Share Postat Februarie 25, 2021 Jantele sunt pe 16, au costat 790 ron la TopWheels. În preț a intrat sudura buzelor la cele atinse în borduri, rectificare, vopsire și capace noi. Am mai lucrat cu ei, sunt singurii care au habar ce înseamnă geometrie la Mercedes. Secretul este că au toate rampele și mașinile de echilibrat verificate metrologic regulat. Plus că sunt foarte rapizi, a doua zi jantele erau gata. Recomand! La detailing da, Victor Detailing este alesul. Este printre puținii care știe ce face, lucrează cu materiale de calitate și este de un bun simț remarcabil. Mă costă 700 ron interiorul complet, vreo 300 ron polisharea și infolierea farurilor, a proiectoarelor de ceață și capacelor de la jante. La exterior 1800 ron tratament complet, polish, argilă plus tratament ceramic. A văzut-o Victor, mi-a spus că e o bază de lucru perfectă și o să iasă lacrimă, mai ales că starea ei este foarte ok. Îmi povestea că toate după 2010 folosesc vopseluri eco pe bază de apă, care se lucrează greu, pelicula este foarte subțire și sensibilă. Pe linia mașinilor făcute de economiști, nu de ingineri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 25, 2021 Share Postat Februarie 25, 2021 Acum 11 minute, l.u.v a spus: mașinile de echilibrat verificate metrologic Eu știu că nu se verifică metrologic mașinile de echilibrat, și cred că nici standurile de geometrie roți. În schimb se calibrează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 25, 2021 Autor Admin Share Postat Februarie 25, 2021 Ma rog, calibrare, etalonare, verificare, ideea este că măsurătorile făcute de ei sunt reale. Am pățit cu echilibrarea roților, am dat banii la 2 centre și am remediat definitiv la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 26, 2021 Share Postat Februarie 26, 2021 Acum 14 ore, john17 a spus: Eu știu că nu se verifică metrologic mașinile de echilibrat, și cred că nici standurile de geometrie roți. În schimb se calibrează. Se verifica metrologic orice scula sau dispozitiv cu care faci masuratori. Inclusiv o masina de echilibrat sau un stand de facut geometria la roti. Ma rog, ar trebui verificate ..... Calibrarea inseamna altceva si presupune existenta unui etalon (calibru) si iar dai in metrologie Acum 14 ore, l.u.v a spus: La exterior 1800 ron tratament complet, polish, argilă plus tratament ceramic. Zici ca ai dus-o la Amara la tratament Bravo lui nea Victor daca isi verifica metrologic sculele de masurat si verificat. Acum 4 minute, einstein1984 a spus: eco la vopsea vine de la ecologie, cereri de la ue sa elimine emisiile de solventi. Nu e de la economie. Economia mediului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 26, 2021 Autor Admin Share Postat Februarie 26, 2021 Povesteau băieții de la Top Wheels că este 100 euro calibrarea la fiecare mașină de echilibrat și 300 la fiecare stand de geometrie. Câți dintre vulcanizatori plătesc sumele astea regulat, ca să aibă niște utilaje corespunzatoare? Eu am plătit degeaba la 2, înainte să mă duc la ei. Am lăsat mașină să-mi retapițeze volanul și schimbătorul la băieții din Chirigiu. 450 + 250. Am vorbit și cu un nepot care este artist în tinichigerie fără vopsitorie, am câteva indoituri mici pe laterale de la ușile idioților din parcare. Apoi detailing interior și exterior și gata, ca nu mai am nici bani nici nervi Abia aștept s-o văd cum iese la final. Și pe urmă o vând în pierdere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 26, 2021 Share Postat Februarie 26, 2021 Acum 37 minute, l.u.v a spus: Povesteau băieții de la Top Wheels că este 100 euro calibrarea la fiecare mașină de echilibrat și 300 la fiecare stand de geometrie. Câți dintre vulcanizatori plătesc sumele astea regulat, ca să aibă niște utilaje corespunzatoare? Eu am plătit degeaba la 2, înainte să mă duc la ei. Pai ca sa verifici metrologic un stand de echilibrat in vederea autorizarii acestuia, trebuie sa existe o firma, autorizata la randul ei de catre BRML, care sa aiba o roata etalon, care roata etalon si ea necesita niste verificari la BRML, care treaba costa pe firma de verificat .... De unde si tariful de 100 € respectiv 300€la standul de geometrie. Draqu mai stie ce etaloane mai ai nevoie si la standul de geometrie. Daca toti ar face treaba cum trebuie, este evident ca si pe autorizatul care face verificarile metrologice l-ar costa mai putin autorizarea sa raportata la numarul de lucrari si ar putea reduce pretul (lucru totusi putin probabil in capitalismul de Carpati). Acuma stau si ma intreb daca BRML are ceea ce este necesar pentru a verifica sculele firmelor care fac reglaje si certificari metrologice ale standurilor de echilibrare sau de geometrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 26, 2021 Share Postat Februarie 26, 2021 Când păstoream eu vreo 15 service-uri (de reprezentanță, nu de cartier) NU se verificau metrologic nici mașinile de echilibrat și nici standurile de geometrie. Însă toate au prevăzute operațiuni de calibrare. La mașina mea de echilibrat (un CEMB digital) calibrarea presupune ca pe o roată fără deformări să se așeze în poziția indicată de aparatul însuși o greutate etalon de 100g, procedura fiind descrisă în manualul de utilizare. Dacă pt asta tre să aduc doreii și să platesc 100€ mă apuc să calibrez mașini din astea! Iar atunci când drăcia e decalibrată singura chestie e că nu îți afișează corect greutatea care trebuie pusă, dar când rezultatul e 0 roata e la fel de bine echilibrată ca pe mașina calibrată. Despre Top Wheels însă numai de bine dpmdv, am avut un parteneriat cu ei pe vremuri, după cum se poate observa pe cotețul racing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 26, 2021 Share Postat Februarie 26, 2021 Fara o roata etalon, calibrarea nu este nimica. Este un fel de reglaj. Pai este de bine sa te apuci de reglat cum trebuie tot felul de masinarii folosite in service, treaba este ca li se rupe alora din service sa le verifice metrologic. Daca un Dorel echilibreaza ''decat'' 10 roti pe zi inseamna pe an 2.500 roti. Asa ca sa pui 60 de bani/roata ca sa verifici metrologic anual masinaria nu este cine stie ce, doar ca mai bine ''lasa ca merge si asa''.... si baga sefu' banutii direct la buzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 26, 2021 Autor Admin Share Postat Februarie 26, 2021 Acum 3 ore, einstein1984 a spus: eco la vopsea vine de la ecologie, cereri de la ue sa elimine emisiile de solventi. Nu e de la economie. Evident, la asta mă refeream. Faptul că este mai slabă calitativ decât cea veche, este doar o coincidență. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Februarie 27, 2021 Share Postat Februarie 27, 2021 Acum 18 ore, john17 a spus: Când păstoream eu vreo 15 service-uri (de reprezentanță, nu de cartier) NU se verificau metrologic nici mașinile de echilibrat și nici standurile de geometrie. Însă toate au prevăzute operațiuni de calibrare. La mașina mea de echilibrat (un CEMB digital) calibrarea presupune ca pe o roată fără deformări să se așeze în poziția indicată de aparatul însuși o greutate etalon de 100g, procedura fiind descrisă în manualul de utilizare. Dacă pt asta tre să aduc doreii și să platesc 100€ mă apuc să calibrez mașini din astea! Iar atunci când drăcia e decalibrată singura chestie e că nu îți afișează corect greutatea care trebuie pusă, dar când rezultatul e 0 roata e la fel de bine echilibrată ca pe mașina calibrată. Despre Top Wheels însă numai de bine dpmdv, am avut un parteneriat cu ei pe vremuri, după cum se poate observa pe cotețul racing. Opel Manta ??????O mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Martie 1, 2021 Share Postat Martie 1, 2021 E baiat serios DYC, il recomand si eu. @l.u.v tu esti genul de la care as cumpara masina/moto de la cateva tari distanta, fara s-o vad in realitate. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 9, 2021 Autor Admin Share Postat Martie 9, 2021 Am schimbat astăzi ambele protecții la discurile de frână pe față. Din cauza vechimii, se uzează orificiile de prindere și astea încep să zornăie ca dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninel60 Postat Martie 9, 2021 Share Postat Martie 9, 2021 Acum 29 minute, l.u.v a spus: Am schimbat astăzi ambele protecții la discurile de frână pe față. Din cauza vechimii, se uzează orificiile de prindere și astea încep să zornăie ca dracu. Bună ziua,ai băgat ceva bani în maşina asta.Mă întreb dacă va trebui să schimbi şi celelalte uşi aşa cum ai făcut cu cea de la şofer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 9, 2021 Autor Admin Share Postat Martie 9, 2021 Salut, Am băgat pentru că am avut o bază bună de plecare. Mașina are doar 168.000 km, am luat-o de la o cunoștință, știu istoricul ei. Plus respectul față de un lucru care-ți conferă o stare de bine și eleganță și după atâția ani. Cu excepția ușii, nu a avut și nu mai are gram de rugină pe nicăieri. Mai am vreo 600 euro de băgat în detailing interior și exterior și va arăta că ieșită pe poarta fabricii. Faptul că iubitorii fiarelor se uită ca la urs după o vechitură îngrijită este priceless. PS: volan și nucă schimbător retapițate și semnalizările din oglinzi schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 5, 2021 Autor Admin Share Postat Aprilie 5, 2021 Ups! Ca să nu se plictisească w211 în garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 5, 2021 Share Postat Aprilie 5, 2021 Ai mai luat unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 5, 2021 Autor Admin Share Postat Aprilie 5, 2021 Da. CLS 320, motor de 3 litri, V6, 224 cp. E de la criza vârstei mijlocii, ce n-am avut la tinerețe, îmi doresc acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 5, 2021 Share Postat Aprilie 5, 2021 Dacă nu acum, atunci cînd? S-o stăpîneşti sănătos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 5, 2021 Autor Admin Share Postat Aprilie 5, 2021 Pai așa am zis și eu, o viață avem! Are niște opțiuni tare interesante, mai ales memorii în ambele scaune față, încălzire plus ventilație, masaj și lateralele care se umflă pe viraje. Sonorizare HK, alarmă etc. Dacă avea și trapa era nebunie, dar na, am la W211. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 5, 2021 Share Postat Aprilie 5, 2021 Dar impozitul cat o costa? ca dincolo era mai ieftin, la motor de 2000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 5, 2021 Autor Admin Share Postat Aprilie 5, 2021 W211 are motorizare 2.2, vreo 750 / an. La 3 litri costă 2300 / an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 5, 2021 Share Postat Aprilie 5, 2021 Acum 4 ore, l.u.v a spus: E de la criza vârstei mijlocii Crize avem toți, bugetul să le tratăm nu ajunge întotdeauna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 5, 2021 Share Postat Aprilie 5, 2021 Acum 20 minute, Christian 1 a spus: La 2500 cc e 970 de lei in Cluj. <2499 cmc adica. Atat am dat si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 5, 2021 Share Postat Aprilie 5, 2021 Sa o stapanesti cu drag! Foarte frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 6, 2021 Autor Admin Share Postat Aprilie 6, 2021 Mersi frumos! Joi sau vineri plec după ea. Abia aștept să-mi bag nasul prin ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.