Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Gata, am dus-o și la tester. 

Am luat mașină beton, curată. Injectoare, EGR, turbo în parametri. 

Kilometrii sunt aia din bord, 186.000.

 

Mi s-a exfoliat cromul de pe buza suportului de pahare. 

Mă gândeam să le înfoliez, aveți alte idei? 

IMG_20210408_130137.jpg

Acum 2 ore, Ice-D a spus:

Grija cu geamurile la temperaturile negative

Da, o să o duc și pe asta la detailing și o să-i fac și un tratament la chedere. 

Am dezactivat și funcția de pliere oglinzi la deschiderea ușii, pe lângă uzură motorașelor și forfecarea cablurilor, de la gheață poți arde motorașele. 

Maine o să-i cumpăr și baterie, are pe ea o panaramă de 50 Ah! 

Mercedesul cere acumulator beton, taie din funcții când e bateria nașpa. Am văzut că făcea și clima figuri, odată nu a pornit, nu seta temperatura și e posibil să fie din cauza asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Altair a spus:

Cat pot costa minunile alea noi?  Nu pot fi o avere

Noi & originale = $$$$$

Second = $$ -$$$

 

Este plastic cromat, care in timp pateste asta. Urmeaza rama de la schimbator si ultima ce de pe bord (din decupaj ceasuri bord). Ultima resista cel mau mult ca este expusa mai putin soarelui si uzurii mecanice.

Acum 17 ore, l.u.v a spus:

Sunteți pe acolo.

7700.

Omul a cerut 8500, dar a fost unul din momentele acelea când ai noroc în viață și cazi pe ocazie exact la momentul potrivit!

Am fost reticent cam tot timpul până să o iau, știind că în Germania nu găsești la ora actuală măcar una în culorile, în starea și cu opțiunile astea. Toate sunt negre, interioare negre, cel mult gri, așa încât mă gândem că este vreo hărtănitură. 

Surpriza vieții a fost s-o văd pe drum. Are linie, fără gram de rugină, lufturi sau altceva care să te ducă cu gândul la o țeapă.

O dovadă în plus este sub capotă, motorul este murdar, nu pregătit de vânzare. 

Mașina trage în draci, este funcțională fiecare opțiune a ei.

Este comandată de nouă din România, are 2 proprietari și 180.000 km. 

Are niște bătăi pe la bucșăraie, lucruri normale, având în vedere că a fost mașina nevesti-sii. Surprinzător însă că este extrem de curată și întreținută la interior, de obicei femeile au mașini împuțite. 

Cutia e 7g, schimbă foarte lin.

Am programat-o deja la mecanic.

Are jante pe 18 în două lățimi. Am comandat deja gume de vară, 245/40 cu 275/35. Ma așteptam să fie mai inconfortabilă cu dimensiunile astea, dar este extrem de silențioasă. 

Trebuie să-i schimb discurile față spate și toate lichidele. 

 

IMG_20210407_231443.jpg

Nu exista decat in doua culori (inchis si cu interior lucios sau bej/radacina nuc cu finisaj mat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 6 ore, Altair a spus:

Cat pot costa minunile alea noi?  Nu pot fi o avere

Adevărat, o să întreb și la Mercedes. E puțin exfoliată și rama schimbătorului. 

La al meu am versiunea de planșă de bord nuc, închisă la culoare, lac mat. De mare efect și perfect integrată în culorile mașinii și a tapițeriei. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, adidas a spus:

@littlekriminal, bine de stiut :D

Hahahah, au aparut sacalii! 👀

Inca 4 jante de 21" n-au cum sa intre, deci numai un pic de atentie la volum :))) .

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Rezolv piesa existentă, având în vedere că defectul este minor.

Am pus întrebarea pe un grup de detailing și am primit răspunsuri, fie curăț inelele și le vopsesc, fie recromate. 

I-am schimbat ieri uleiul motor, cel din cutie, din diferențial + lichidul de frână + toate filtrele + completat freon și verificat instalația AC. Am comandat gume de vară, am mers pe varianta Falken Azenis FK510 (245/40 și 275/35). Încă nu le urc pe mașină, am văzut ce bate pe articulații, trebuie să schimb ambii pivoți bară stabilizatoare + bucșile braț inferior stânga / dreapta și să fac geometria. 

Văd după dacă e cazul și de amortizoare. 

Mai am de schimbat fulia de la alternator și dacă tot umblu, schimb toate rolele și cureaua. 

Mașina e lacrimă pe dedesubt, nu e lovită sau ruginită. 

Motorul nu are scurgeri pe dedesubt, doar mici urme deasupra pe la garnitura roșie de la admisia turbo și la epurator. Le-am comandat și pe acelea. 

Mai am de schimbat fulia de la alternator și dacă tot umblu, schimb toate rolele și cureaua. 

Am cumpărat și baterie nouă de 95 Ah - Rombat Premier AGM, pe ea avea una de 50 Ah. 

De asta aveam erori și pe climă, acum totul este perfect. 

Discurile mai merg, pe față le schimb când ajung plăcuțele să-mi dea eroare în bord, pe spate sunt ok. 

IMG_20210409_141103.jpg

IMG_20210409_103523.jpg

IMG_20210409_090430.jpg

IMG_20210409_090417.jpg

Voi duce și jantele la Top Wheels. 

Mă gândeam să le fac un gri puțin mai închis, având în vedere culoarea mașinii. Sau să le las așa? 

Ceva idei? 

IMG_20210407_175050.jpg

IMG_20210407_170234.jpg

Ieri am spălat motorul, ocazie cu care nu-mi mai merge faza scurtă pe stânga. Apoi mi-am dat seama de ce, la ambele faruri lipsesc capacele din spate, pe unde schimbi becurile! Noroc că am bec nou și droser xenon de rezervă, sper să fie doar becul. 

Probabil cine i-a s himbat becurile fie a uitat de capace, fie i le-a ciordit. 

Ideea este că va trebui să dau farurile jos, le scot geamurile și să le curăț pe dinăuntru, de atâta vreme a intrat praf acolo! 

Ce oameni nenorociți!! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI / W219 - E 320 CDI
Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Rezolv piesa existentă, având în vedere că defectul este minor.

Am pus întrebarea pe un grup de detailing și am primit răspunsuri, fie curăț inelele și le vopsesc, fie recromate. 

I-am schimbat ieri uleiul motor, cel din cutie, din diferențial + lichidul de frână + toate filtrele + completat freon și verificat instalația AC. Am comandat gume de vară, am mers pe varianta Falken Azenis FK510 (245/40 și 275/35). Încă nu le urc pe mașină, am văzut ce bate pe articulații, trebuie să schimb ambii pivoți bară stabilizatoare + bucșile braț inferior stânga / dreapta și să fac geometria. 

Văd după dacă e cazul și de amortizoare. 

Mai am de schimbat fulia de la alternator și dacă tot umblu, schimb toate rolele și cureaua. 

Mașina e lacrimă pe dedesubt, nu e lovită sau ruginită. 

Motorul nu are scurgeri pe dedesubt, doar mici urme deasupra pe la garnitura roșie de la admisia turbo și la epurator. Le-am comandat și pe acelea. 

Mai am de schimbat fulia de la alternator și dacă tot umblu, schimb toate rolele și cureaua. 

Am cumpărat și baterie nouă de 95 Ah - Rombat Premier AGM, pe ea avea una de 50 Ah. 

De asta aveam erori și pe climă, acum totul este perfect. 

Discurile mai merg, pe față le schimb când ajung plăcuțele să-mi dea eroare în bord, pe spate sunt ok. 

IMG_20210409_141103.jpg

IMG_20210409_103523.jpg

IMG_20210409_090430.jpg

IMG_20210409_090417.jpg

Voi duce și jantele la Top Wheels. 

Mă gândeam să le fac un gri puțin mai închis, având în vedere culoarea mașinii. Sau să le las așa? 

Ceva idei? 

IMG_20210407_175050.jpg

IMG_20210407_170234.jpg

Ieri am spălat motorul, ocazie cu care nu-mi mai merge faza scurtă pe stânga. Apoi mi-am dat seama de ce, la ambele faruri lipsesc capacele din spate, pe unde schimbi becurile! Noroc că am bec nou și droser xenon de rezervă, sper să fie doar becul. 

Probabil cine i-a s himbat becurile fie a uitat de capace, fie i le-a ciordit. 

Ideea este că va trebui să dau farurile jos, le scot geamurile și să le curăț pe dinăuntru, de atâta vreme a intrat praf acolo! 

Ce oameni nenorociți!! 

 

Bună ziua,ce an de fabricaţie are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria aia chiar de 50Ah a fost una de calitate si suficient de puternica (cca cat una de 100ah), probabil ca si-a trait veacul sau nu incarca bine alternatorul, verifica incarcarea 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O întrebare scurta off topic, profit de concentrarea de informatie de aici , pentru tapiterie, mai exact reconditionare scaune piele (odata crapata pielea pe sezut si alta frecata la urcare pe laterala  scaunului sofer)  si retapitare plafon (desprins de bătrânețe, caldura, etc) pe cine recomandați? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Vivacy Leather din București sunt cei mai tari în domeniul pielăriei auto. 

Nu sunt ieftini, dar ce iese din mâna lor este artă. 

Plafoane textile fac mai mulți, cei de la Chirigiu sunt unii dintre ei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai putea, daca tot le reconditionezi, un gunmetal grey sau shaddow chrome:

1.thumb.jpg.f54804fe78460c4eba03dc14afaab8be.jpg

1.thumb.jpg.8b9d77369aa27b34e453753a59e77e9b.jpg

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI / W219 - CLS 320 CDI
  • Admin
La 09.04.2021 la 10:21, littlekriminal a spus:

@l.u.vO sa trimit niscaiva lucruri in tara (Bucuresti) destul de curand(aprox doua saptamani). Daca gasesti ceva pe UK(foarte probabil), pot sa ti le iau si le bag in pachet.

Mersi frumos! 

Valabil și pentru headerele la GTR? Este mai ieftin să le cumperi tu de acolo? 

https://www.blackwidowexhausts.co.uk/gtr1400-2007-2020-concours-14-performance-exhaust-headers-downpipes-42201-p.asp

 

La 10.04.2021 la 11:15, superbec a spus:

bateria aia chiar de 50Ah a fost una de calitate si suficient de puternica (cca cat una de 100ah), probabil ca si-a trait veacul sau nu incarca bine alternatorul, verifica incarcarea 

Știu ce spui Becule, ai dreptate. Mi-a spus cel de la service că este un acumulator foarte bun, dar nefiind nou, nu mă ajută la motorizarea mea. 

Dar l-am păstrat pentru un coteț de Suzuki Swift și am dat alta la schimb. 

Dovadă că AC ul a pornit imediat ce am pus acumulatorul nou. 

Încărcarea este în parametri, mi-a măsurat-o. 

La 10.04.2021 la 18:59, adidas a spus:

Aproape cat un vopsit complet :D

Da.

Dar la mine a fost și tapițeria de curățat. 

Bani frumoși, dar vorba unui amic, "să dea Dumnezeu să avem de unde pierde!" 

Mașina arată senzație live, mai ales că este din 2004.

 

După ce termin dpdv mecanic cu articulațiile și jantele, duc și CLS ul. 

La 10.04.2021 la 8:28, l.u.v a spus:

Apoi mi-am dat seama de ce, la ambele faruri lipsesc capacele din spate, pe unde schimbi becurile!

Uitându-mă astăzi mai atent la motor, am găsit și capacele căzute în scut! 

Un idiot de mecanic care a schimbat probabil becurile și nu le-a mai pus. 

Bine că le-am găsit, că nu desperechează nimeni farurile pentru ele. 

Noi sunt 140 ron / bucata!! 

 

 

 

Ps: ce model de jante este acesta? 

FB_IMG_1618050679487.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

image.thumb.png.3d837fb54efae1f1fcaf271c0f116458.png@l.u.v asta e pretul pe care mi-l arata. Eu pot sa-l trimit fara probleme dar o sa coste transportul in Ro(ca nu pot sa-l bag printre haine :))) ), probabil intre 30 si 50 de lire...?

Vad ca-mi zice pe site ca ajunge a doua zi dupa ce-l comand.

Dacă tot v-am amenințat acum câteva zile, na, ca am venit aici sa fac niște concurență. Nu e în starea în care e CLS-ul (și nici E-ul), dar n-arată rău zdreanța. 

IMG_20210412_185015.jpg

IMG_20210412_185025.jpg

IMG_20210412_185053.jpg

IMG_20210412_185107.jpg

IMG_20210412_185112.jpg

IMG_20210412_185152.jpg

IMG_20210412_185201.jpg

IMG_20210412_185208.jpg

IMG_20210412_185218.jpg

IMG_20210412_185223.jpg

IMG_20210412_185240.jpg

IMG_20210412_185322.jpg

IMG_20210412_185326.jpg

IMG_20210412_185334.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

E60, trapa panoramică, maron cu bej! 

Extrem de rară combinație, să te bucuri de el! 

Ce motorizare este? 

 

PS: i-am tras și niște jante "winter mode" cât timp celălalt set va fi gata la Top Wheels. 

Arată și astea foarte bine, concave, pe 18, în 2 lățimi. 

 

IMG_20210414_105709.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...