Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Interiorul ingrijit poate fi dovada de (1) proprietar care ingrijeste masina sau (2) masina face kilometrii multi in conditii de autostrada, situatie in care uzura interioara tinde sa fie mai mica.

 

Una din masinile mele, a facut in 1 an si 4 luni, 138kkm (nu la mine) si arata impecabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

A fost îngrijită și folosita puțin, în 12 ani doar 90.000 km. 

Mă costă 650 ton curățarea interiorului, textil, fețe uși, plastice etc. Trebuie să-i înlocuiesc și o bucată din tapițeria scaunului, care este uzată și atunci va fi lacrimă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peugeotul meu are 13 ani si 92 mii de km. Deci se poate.

cat despre curatarea interiorului, eu l-am facut bec (totul in interior curatat) cu 250 ron parca (sau 300) in Bucuresti pe langa piata Bobocica, dar nicidecum 650 lei grei. Acum, cine stie ce-ti face...banii tai placerea ta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Trebuie să-i înlocuiesc și o bucată din tapițeria scaunului, care este uzată și atunci va fi lacrimă. 

cauta pe oem tot sezutul sau spatarul (ce ai nevoie) la unele modele scapi rezonabil de ieftin si arata la fel.

 

in rest buna alegere , pt comfort e mult peste e39, cutia e foarte misto si cam bulletproof ,clar mult mai bine mergi cu E-u decat golfu 15 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 2 ore, SuzukiRf600R a spus:

eu l-am facut bec (totul in interior curatat) cu 250 ron parca (sau 300) in Bucuresti pe langa piata Bobocica 

Ce Peugeot ai?  Că un model mic are alta suprafață de curățare. Ce culoare? Una este bej și alta negru. Eu am întrebat la 2 diferiți și mi-au spus unul 600 și altul 650, ultimul chiar a spus că prețul normal este 600, dar a mea este o culoare pretențioasă, se revopseste și pielea de pe cotiera șofer etc. 

Acum 4 ore, superbec a spus:

cauta pe oem tot sezutul sau spatarul (ce ai nevoie) la unele modele scapi rezonabil de ieftin si arata la fel.

Interesant pont, chiar o să mă uit. 

La confort ai dreptate, este peste E39, am văzut și eu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.02.2020 la 16:11, l.u.v a spus:

Ce Peugeot ai?  Că un model mic are alta suprafață de curățare. Ce culoare? Una este bej și alta negru. Eu am întrebat la 2 diferiți și mi-au spus unul 600 și altul 650, ultimul chiar a spus că prețul normal este 600, dar a mea este o culoare pretențioasă, se revopseste și pielea de pe cotiera șofer etc. 

Interesant pont, chiar o să mă uit. 

La confort ai dreptate, este peste E39, am văzut și eu. 

Sorry luv, nu am citit tot topicul dar vorbim de masina VW Golf 5 1.9 TDI / W211? Permite-mi sa zic ca nu cred ca are vreo tapiserie de mercedes sau bmw in ea cu doua culori si atele ce leaga sunt nush din ce nuanta si figuri d-astea. Cu siguranta e inchisa la culoare sau cel mult deschisa, ca mai toate cazanele obosite (inclusiv al meu) de dupa 2000 incoa. Ori in acest caz, si alba sa fie, 650 tot e mult. Dar repet, banii tai sufletul tau...nimeni nu-ti zice ce sa faci cu banii tai :) 

A mea este un gri deschis, clasic, nimic wow. Succes!

Editat de SuzukiRf600R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 11 ore, SuzukiRf600R a spus:

Sorry luv, nu am citit tot topicul dar vorbim de masina VW Golf 5 1.9 TDI / W211?

Topicul era despre Golf V, dar in pagina 5 - postul #125 am scris ca mi-am luat un Mercedes. W211 este codul ei, este E220CDI, am pus si poze, vezi tapiteria ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, l.u.v a spus:

Topicul era despre Golf V, dar in pagina 5 - postul #125 am scris ca mi-am luat un Mercedes. W211 este codul ei, este E220CDI, am pus si poze, vezi tapiteria ei.

Felicitari de achizitie. Banii tai, multumirea ta, confortul tau, igienta ta... :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • Admin

Și un review după 8000 km făcuți și 10 luni de folosire. 

- Bătrânica de 16 ani se ține foarte bine la caroserie. 

Nimic ruginit pe dedesubt sau aripi / contraaripi. 

Singura piesă care are rugină este ușa șoferului, în partea de jos. O să o schimb în primăvară cu alta bună din dezmembrări. 

- motorul se învârte cum trebuie. Consum între 10-12 % în traficul din București, între 5.8-6.5 afară. 

- cutia schimbă perfect și silențios la cald. Trebuie să-i schimb uleiul, când e rece schimbă cam grosier - cost cam 1000 ron

- articulații. Am schimbat la ea capetele de bară, acum mai am o bătaie pe stânga. 

- trebuie să-i schimb tampoanele motor, la rece vibrează destul de tare. 

- am schimbat și debitmetrul - 900 ron. 

- am schimbat un senzor ABS pe spate. 

- trebuie să-i schimb senzorul vibrochen, uneori la cald nu pornește. O ia după ce torn puțină apă pe senzor sau după ce se răcește puțin - cost cam 200 ron

- am o bătaie pe spate când trec peste bumpere, pare a fi un suport de la tobă sau ceva bucșă pe acolo. 

Imi place eleganța și confortul ei, plus spațiul din interior. Un mare plus la locurile din spate, unde extrem de puține mașini din clasa ei oferă confort și spațiu suficient la picioare și banchete.

Este singura mașină cu care am mers, unde pe scaunele din spate te simți la fel ca pe cele din față! Prin comparație, în E39 stai înghesuit în spate și destul de drept. 

Portbagajul extrem de încăpător. Compartimentul față oferă suficient loc să lucrezi liniștit la motor. 

Motorul diesel este cam zgomotos în reprizele dintre stopuri în oraș, dar la drum întins este foarte silențios. 

Insonorizarea interioară este foarte bună, treci peste bumpere și piatră cubică în liniște absolută. 

Imi place felul în care încălzește în interior când afară este frig, o face repede și bine, se comportă ca un benzinar. 

Superb interiorul si materialele de calitate folosite. Nu am niciun zgomot sau scârțâială parazită prin bord. Design-ul este foarte mișto, bordul și tot ansamblul sunt foarte bine armonizate și îți oferă spațiu suficient. Contribuie la asta și culoarea bej, care mărește spațiul. 

Spunea cineva de aici de trimuri cu lacul crăpat, sau ușițe de compartimente care nu se deschid etc. Nu există așa ceva. Contează probabil și faptul că sunt al treilea proprietar (inclusiv în Germania) și mașina are doar 162.000 km. 

Sistemul de sonorizare, deși nu este Harman Kardon, este foarte bun, cu mult peste cel al lui E39, care amintea de Daciile obosite de pe vremuri. 

 

Una peste alta, W211 este o mașină care și după atâția ani arată foarte bine ca look. Te face să te simți bine in ea și îți oferă tot timpul statutul de eleganță si siguranță. 

IMG_20201122_112639 (1).jpg

IMG_20201122_111646.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah, de mic tot ziceam că mercedes o să îmi iau după ce voi împlini 70 ani, mi-am călcat o dată pe suflet pe la 30 și un pic și mi-a ajuns! 😈 Nu zic că n-ar fi bune, dar not for me. 

Însă un duș... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a plimbat un amic prin BV cu un Merc din asta si mi-a placut mult pozitia in scaun si faptul ca se vede botul ala lung. Apoi un alt amic de-al nostru si-a luat la fel, din aceleasi motive. Al tau e mai fain ca e crem inauntru, pe negru e cam fad. Mai pui o navigatie cu Android si e 2020.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cea mai mișto senzație o ai cu steaua de pe capotă. Când mergi fără ea, îți pierzi toate reperele 🙂. Și nu mă refer la dimensiuni, ci efectiv pare că nu e completă mașina, știind că ar trebui sa fie, dar lipsește. 

Amicul meu a stat pe mobile.de ca s-o găsească în culorile astea aproape un an. Majoritatea sunt în echipare avantgarde, negre și argintii, cu interioare și trimuri închise la culoare. 

Brr, mă ia frigul de la culorile închise, m-am săturat de la BMW, ăla avea interior și plafon complet negru, până și trimurile de la exterior erau negre. Toate opțiune la BMW, bineînțeles. 

Întotdeauna am avut o afinitate pentru trimurile stil mahon, deschise la culoare. 

Cea mai tare combinație este maron metalizat la exterior cu piele bej și trimuri mahon la interior. 

https://old.com.au/listings/mercedes-benz-e-class-e320-elegance/

Mă rog, chestie de gusturi. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te tenteaza sa inlocuiesti becurile din interior cu leduri? Dar nu Ciaina, ceva Philips/Osram. Am vazut ca sunt si navigatii cu Android dedicate pentru modelul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 45 minute, adidas a spus:

Nu te tenteaza sa inlocuiesti becurile din interior cu leduri? 

În niciun caz. Ledurile dau o lumină tehnică, care nu merg cu interiorul. Îmi plac lucrurile clasice. Leduri aș pune doar pe poziție, pentru că este diferență între lumina xenon și galbenul poziției. 

 

Nu știu dacă aș schimba navi cu una Android. 

Aș vrea întâi să văd cum se aude și merge. Am înțeles că dacă pui navi aftermarket, nu se mai deschide un compartiment aflat pe bord, care este acționat electric. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea se mai ia nimeni de tine daca ai led pe pozitii. Ma rog, sa nu fie stridente, albastre, china. Multe vin din fabrica cu led. Philips face niste leduri foarte ok, temperatura de culoare 4000K.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf V 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI

Pentru exterior, alb rece, 6000K, asta daca ai soclu T10. Pentru interior as merge pe 4000K, lumina alba.

Eu am inceput sa fac retrofit la tot ce e bec si am experimentat si cu Philips si cu Osram si Ciaina. Philips sunt net superioare si la culoare si la calitate. Ultima oara mi-am pus Osram PY21W (1W) la semnalizari si lumina e galbena (nu portocalie) si cam slaba, in schimb Philips le face si portocalii si ceva mai puternice (vreo 2W).

image.thumb.png.2b9a5f3e9566b38d41fd1ccaa91ebc10.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Aha. O sa caut pentru poziție, unde este diferența clară de nuanță. 

La interior nu umblu, cum spuneam, culoarea tapițeriei și a bordului se potrivește perfect cu becurile clasice. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...