Jump to content
Sign in to follow this  
Alex-bring-da-noise

Ajutor achiziție motocicletă în vederea unui proiect cafe racer

Recommended Posts

Posted (edited)

Bună ziua  ! 

 

Vă rog frumos,ajutați-mă cu idei pentru ce modele de motociclete să optez,să caut,vreau să achiziționez o motocicletă în ideea creării unui proiect custom cafe racer.

Îmi doresc enorm de mult.

Sunt începător,aș dorii ca motorul să aibă o capacitate de 500-600 cm,ca și buget dacă este posibil să mă încadrez în 3000€+-,să nu implice modificări majore,extrem de complicate,deoarece marele minus....la mine în oraș nu există nici un service(firmă) care să se ocupe cu așa ceva,voi fi nevoit să apelez la altcineva în alte orașe(mi-ar fi de mare folos recomandări la cine să apelez).

Sunt deschis la orice fel de sfaturi,sugestii.

Vă mulțumesc din suflet și fac o mare cinste pentru ajutor !!! 🍻

 

Câteva idei despre design,stilul care mi-ar plăcea:

 

 

 

 

 

 

 

 

FB_IMG_1457284257484.jpg

maxresdefault.jpg

FB_IMG_1458299016494.jpg

FB_IMG_1468368736419.jpg

FB_IMG_1469381656360.jpg

FB_IMG_1530591833933.jpg

Edited by Alex-bring-da-noise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha FZS600 Fazer

image.thumb.png.ef71ea82782122a14a6af5eacb7cfddc.png

 

Asta mie mi se pare cel mai usor de facut/modificat. 

 

Apoi mai ai clasica Honda CB500, Kawasaki ER5, Suzuki Bandit...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 2 minute, Metal Heart a spus:

Yamaha FZS600 Fazer

image.thumb.png.ef71ea82782122a14a6af5eacb7cfddc.png

 

Asta mie mi se pare cel mai usor de facut/modificat. 

 

Apoi mai ai clasica Honda CB500, Kawasaki ER5, Suzuki Bandit...
 

 

Îți mulțumesc foarte mult !

Un an preferabil ?

Edited by Alex-bring-da-noise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iesi ieftin cu un Hyosung Comet 650. Arata la fel ca un Suzuki SV 650. Au folosit pana in 2006 (daca nu ma insel) chiar si motoarele produse de Suzuki. Il gasesti in afara cam la jumatate de pret fata de SV 650.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FZS-ul e asa din 98 pana-n 2001. De fapt si 2002-2003 sunt 98% la fel...

CB500 96-2002

ER5 tot cam asa.
Bandit cred ca te poti uita la modelele pana in 2001-2002.

 

Totusi depinde si de gusturi... gasesti pe aici ceva topicuri deschise cu astfel de modificari de unde te poti inspira. Fiecare are cate o parere... unii prefera cafe-urile cu motoare 4L, altii cu V2, unii cu 2L... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Unreal2 said:

Il gasesti in afara cam la jumatate de pret fata de SV 650.

 

...Care la rândul lui este destul de ieftin (modelul carb cel puțin). Mai ia în calcul și Ducati SS (750, 800, 900, 1000). Mecanică simplă, motor curat (vizual), puține cablaje, cadru frumos de expus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Unreal2 a spus:

Iesi ieftin cu un Hyosung Comet 650. Arata la fel ca un Suzuki SV 650. Au folosit pana in 2006 (daca nu ma insel) chiar si motoarele produse de Suzuki. Il gasesti in afara cam la jumatate de pret fata de SV 650.

Mulțumesc  !

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

...Care la rândul lui este destul de ieftin (modelul carb cel puțin). Mai ia în calcul și Ducati SS (750, 800, 900, 1000). Mecanică simplă, motor curat (vizual), puține cablaje, cadru frumos de expus.

 

Mulțumesc mult de tot ! 

O să iau în calcul și acest model.

 

 

1 oră în urmă, Metal Heart a spus:

FZS-ul e asa din 98 pana-n 2001. De fapt si 2002-2003 sunt 98% la fel...

CB500 96-2002

ER5 tot cam asa.
Bandit cred ca te poti uita la modelele pana in 2001-2002.

 

Totusi depinde si de gusturi... gasesti pe aici ceva topicuri deschise cu astfel de modificari de unde te poti inspira. Fiecare are cate o parere... unii prefera cafe-urile cu motoare 4L, altii cu V2, unii cu 2L... 

 

Multumesc,așa o să fac.

Acum 24 minute, Unreal2 a spus:

Ar mai merge si o Yamaha FZX 750 din 1993 (versiunea aia silver arata intr-un mare fel). E pe la 2000 de euro. Dar originala e superba asa cum e, daca as avea una nu cred ca as modifica-o. Cateva exemple cum ar arata cafe racer: https://ro.pinterest.com/pin/395683517243335522/?lp=true

 

Îți mulțumesc mult,spre rușinea mea am uitat să precizez un lucru foarte important,va fi prima mea motocicletă. 

Arată super bine dar ma gândesc să nu fie prea mult legat de 750 cc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Alex-bring-da-noise a spus:

ți mulțumesc mult,spre rușinea mea am uitat să precizez un lucru foarte important,va fi prima mea motocicletă.

 

Daca esti incepator, poate e bine sa te intreb daca stii ca cafe racer-urile nu-s nici pe departe cele mai comode sau utile mobre.  Pasager nu prea, pozitia e incomoda, protectie la vant nema, etc...

 

Daca stii la ce te inhami, nu-i bai. Si mie-mi plac unele proiecte cafe racer :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand te apuci, poze-poze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, atunci tot un FSZ sau CB500 ar fi cele mai ok variante.

 

Cum ti.au zis si baietii, e bine ca prima moto sa fie cat mai user friendly. Un caferacer veritabil nu va fi tocmai ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 54 minute, Metal Heart a spus:

Hmmm, atunci tot un FSZ sau CB500 ar fi cele mai ok variante.

 

Cum ti.au zis si baietii, e bine ca prima moto sa fie cat mai user friendly. Un caferacer veritabil nu va fi tocmai ok...

 

Mulțumesc,nu aș vrea să fac modificări majore. 

Din ce cauze ar putea fi inconfortabilă ? 

Când m-am gândit la acest concept,am luat in calcul că mare parte din timp petrec în oraș,nu drum lung.

 

Vă mulțumesc tuturor  !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 hours ago, Alex-bring-da-noise said:

Din ce cauze ar putea fi inconfortabilă ? 

In primul rand saua. E subtire, deci nu prea are ce sa iti protejeze posteriorul de socuri si vibratii. Daca vrei sa iei pasager, nici aici nu te ajuta pentru ca nu ai loc.

Pe urma, asa cum s-a mai precizat, lipsa de protectie impotriva vantului. Acum, asta nu e neaparat un dezavantaj (ci mai mult subiectiv)....sunt un milion de modele de motociclete fara un minim de parbriz. Acum consider asta ca un dezavantaj pt ca, dupa ce am facut cateva zeci de mii de km cu naked, fara protectie la vant (cu care eram obisnuit si imi placea), am trecut la Honda Deauville, si mi-am schimbat parerea din punctul vantului de vedere. Acum nu mi-as lua motor care sa nu aiba macar o semicarena

Incomoda mai este si pozitia. Avand ghidonul pozitionat foarte jos, toata greutatea o sa o sprijini in incheieturi (incomod si dureros....nu e placut la distante mari). Simultan, tot datorita pozitiei ghidonului, mai sta inclinata si coloana (asemenea incomod la distante mari si dureros in timp)

Acum poate imi mai scapa cate ceva...dar in mare cam asta e

 

DAR sunt frumoase

Edited by Titishor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 minute, Titishor a spus:

In primul rand saua. E subtire, deci nu prea are ce sa iti protejeze posteriorul de socuri si vibratii. Daca vrei sa iei pasager, nici aici nu te ajuta pentru ca nu ai loc.

Pe urma, asa cum s-a mai precizat, lipsa de protectie impotriva vantului. Acum, asta nu e neaparat un dezavantaj (ci mai mult subiectiv)....sunt un milion de modele de motociclete fara un minim de parbriz. Acum consider asta ca un dezavantaj pt ca, dupa ce am facut cateva zeci de mii de km cu naked, fara protectie la vant (cu care eram obisnuit si imi placea), am trecut la Honda Deauville, si mi-am schimbat parerea din punctul vantului de vedere. Acum nu mi-as lua motor care sa nu aiba macar o semicarena

Incomoda mai este si pozitia. Avand ghidonul pozitionat foarte jos, toata greutatea o sa o sprijini in incheieturi (incomod si dureros....nu e placut la distante mari). Simultan, tot datorita pozitiei ghidonului, mai sta inclinata si coloana (asemenea incomod la distante mari si dureros in timp)

Acum poate imi mai scapa cate ceva...dar in mare cam asta e

 

DAR sunt frumoase

 

Îți mulțumesc,am înțeles,legat de șa,s-ar putea rezolva,poziția însă ar putea fi o problemă.

Voi testa dacă voi avea ocazia,să fac diferența. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai de unde sa testezi, ar fi indicat. Acum nu ma intelege gresit, tot motocicleta este, nu stai pe spini. Ideea e ca e incomoda pentru distante mai mari.

Durerile nu o sa inceapa sa apara din primii km. Poate sa ti se para comoda (mai ales daca nu ai mai calarit si alte motoare pt comparatie) cand faci testul, dar in timp o sa inceapa sa te doara chestii

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 minute, Titishor a spus:

Daca ai de unde sa testezi, ar fi indicat. Acum nu ma intelege gresit, tot motocicleta este, nu stai pe spini. Ideea e ca e incomoda pentru distante mai mari.

Durerile nu o sa inceapa sa apara din primii km. Poate sa ti se para comoda (mai ales daca nu ai mai calarit si alte motoare pt comparatie) cand faci testul, dar in timp o sa inceapa sa te doara chestii

 

Sigur ca da,nu pot decât să îți mulțumesc,este foarte important. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricand ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ori alegi o japoneza (eventual o sportiva) din anii 90-2000, ori mergi la v2 pe un ducati monster sau cum s a sugerat mai sus. Se preteaza bine ducati la proiecte de genu si sunt ieftine ca naiba. Am un monster in bv de vanzare cu 6000 de lei si ma tentraza rau , dar imi ajunge deja o mancatoare de bani:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil ca pentru un rider cu experienta toate aceste lucruri (pozitie in maini, sa tare, lipsa protectiei la vant) sa nu insemne nimic, dar tu, fiind la inceput, vei avea nevoie de un pic mai multa acomodare. Asta nu inseamna ca nu poti merge cu ea, dar in loc sa te concentrezi la drum, la trafic, la viraje, tu vei avea o parte din atentie concentrata spre cum sa stai mai bina ca deja te doare spatele, cum sa te sprijini pe rezervor ca te-au rupt incheieturile, cum sa eviti fiecare groapa ca fundul tau e praf de la atata stat in saua inconfortabila samd.... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, Klaus Cata a spus:

Ori alegi o japoneza (eventual o sportiva) din anii 90-2000, ori mergi la v2 pe un ducati monster sau cum s a sugerat mai sus. Se preteaza bine ducati la proiecte de genu si sunt ieftine ca naiba. Am un monster in bv de vanzare cu 6000 de lei si ma tentraza rau , dar imi ajunge deja o mancatoare de bani:))

 

Mulțumesc mult ! Sunt de acord cu tine,dar ca fiabilitate,costuri piese de schimb ?

Acum 5 minute, Metal Heart a spus:

E posibil ca pentru un rider cu experienta toate aceste lucruri (pozitie in maini, sa tare, lipsa protectiei la vant) sa nu insemne nimic, dar tu, fiind la inceput, vei avea nevoie de un pic mai multa acomodare. Asta nu inseamna ca nu poti merge cu ea, dar in loc sa te concentrezi la drum, la trafic, la viraje, tu vei avea o parte din atentie concentrata spre cum sa stai mai bina ca deja te doare spatele, cum sa te sprijini pe rezervor ca te-au rupt incheieturile, cum sa eviti fiecare groapa ca fundul tau e praf de la atata stat in saua inconfortabila samd.... 

 

 

  Îți mulțumesc foarte mult,ai perfectă dreptate. Sincer,îmi face cu ochiul yamaha xj6 dar tânjesc de foarte mult timp după un cafe racer,îmi place la nebunie și acum mi-am luat inima in dinți  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piese gasesti. Sunt multe deja in tara si se gasesc usor piese. Ca fiabilitate eu zic ca sunt ca orice motocicleta din anii aia daca le dai ce le trebuie. Avantaj ar fi ca ai furca usd (ceea ce un must have pt mine la un proiect cafe racer). Daca ma gandesc bine cred ca sunt mai multe monster care au supravietuit frumos decat alte mobre care arata rau de tot. De modificat nu vei avea f multe. Schimbi codita, ghidon , far, suport numar  poti lua de pe un suzuki freewind ca sa arate ca ducati diavel (cu numarul pe roata), vopsit, iar restul ce mai vrei tu. Eu zic ca in 3000-3500 de euro o sa ai un cafe racer cum vrea sufletelul tau. Ideea e sa il faci bine si sa nu fie un kitsch :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...