Adrian M. Postat Aprilie 13, 2019 Autor Share Postat Aprilie 13, 2019 Eu oricum n am inteles nimic:)) @john17, ms, aia cu p vs n. Si eu ma gandeam fix la asta, ca nu actioneaza ca o frana, e doar o piedica. Si daca o pui in p cand inca te misti, risti sa o strici. Deci aici trebuie atentie mare. Si eu stiam ca le zici placi, nu ambreiaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Acum 14 minute, goe 75 a spus: @Nguyen Filmuletul nu este relevant pt genul de cv de care vorbim si care,in general ,au doar doua placi de frictiune /treapta . Nimeni niciodata in domeniu nu a numit placile alea de frictiune "ambreiaj" O dai la intors degeaba ... pune poze cu masina ta miracol , avand cutie traditionala si folosita de tine fara probleme ca DSG. Din felul cum ai formulat , a fost clar pt toata lumea ca ai descris un DSG modern si cand ti s-a dat pe nas te-ai bagat intr-un episod intreg de masare a realitatii ca se potrivesca cu eeoarea ta. BMW (e34) 518 automatic, are cutie facuta de GM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Loòoooooollll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Bembeu rules! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Acum 10 minute, goe 75 a spus: Loòoooooollll Chiar ca lol, e DSG cutia pe el? Vrei sa-ti pun poze si cu cutia care s-a montat pe modelul respectiv? Acum 1 minut, Silver Arrow a spus: Bembeu rules! Nope, cutia e facuta de GM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Nu este dsg dar este ani lumina peste tehnologia de care vorbim pt ca are modul separat de cutie , computer separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Acum 1 minut, goe 75 a spus: Nu este dsg dar este ani lumina peste tehnologia de care vorbim pt ca are modul separat de cutie , computer separat. Da? Si despre ce tehnologie s-a discutat pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Asa cum a spus un coleg, esti prea tanar... Nu cred ca mai aveai decat optiunea Porsche pt o masina atat de veche cu optiunea + _ Cred ca pentru tine a fost inventata expeesia " batman batman". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Chiar acum, goe 75 a spus: Asa cum a spus un coleg, esti prea tanar... Eu zic ca o dai la intors, pana acum spuneai ca am cutie DSG, acum zici ca vorbim de alte tehnologii cand de fapt singurul plus pe care il are cutia mea este gestionarea electronica (care cred ca e doar partiala) si posibilitatea selectarii manuale a primelor trei trepte de viteza. In rest e o cutie automatica clasica, cu aceleasi principii de functionare ale cutiilor de viteze automatice pe care le-am avut pe un VW Golf Mk1 si pe un Opel Commodore cu multi ani in urma. Adevarul este ca nu stapaniti subiectul si acum realizati (sper) ca ati condus masinile ca niste femei, cheia in contact si piciorul pe acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Acum 4 minute, goe 75 a spus: Asa cum a spus un coleg, esti prea tanar... Nu cred ca mai aveai decat optiunea Porsche pt o masina atat de veche cu optiunea + _ O sa ies in ploaie sa ii fac o poza la selectorul cutiei. Nu mai stiu cum sa ii explic despre ce cutie discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 41 minutes ago, goe 75 said: Din felul cum ai formulat , a fost clar pt toata lumea ca ai descris un DSG modern si cand ti s-a dat pe nas te-ai bagat intr-un episod intreg de masare a realitatii ca se potrivesca cu eeoarea ta. Uite ti-am dat citat mura-n gura sa vezi m-am referit la felul cum ai formulat. Vorbeam de TEHNOLOGIA Din MEGANE 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Acum 2 minute, Nguyen a spus: Adevarul este ca nu stapaniti subiectul si acum realizati (sper) ca ati condus masinile ca niste femei, cheia in contact si piciorul pe acceleratie. Auch! Domnule este si misogin. Femeile e niste fiinte inferioare care conduce masinile ca niste proaste! Bine ca esti tu barbat. Lasa-ne pe noi asa, "mai inferiori". Ies sa iti fac poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 13, 2019 Autor Share Postat Aprilie 13, 2019 Inca n a inteles??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 @Nguyen Ai vorbit foarte clar de faptul ca Adrian poate sa uzeze cele "doua ambreiaje". Te rugam sa ne arati schita cu cele "doua ambreiaje" de la Megane...si restul de masini cu aceeasi tehnologie . De acolo a pornit nebunia ta ,doar atat conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Acum 2 minute, goe 75 a spus: @Nguyen Ai vorbit foarte clar de faptul ca Adrian poate sa uzeze cele "doua ambreiaje". Te rugam sa ne arati schita cu cele "doua ambreiaje" de la Megane...si restul de masini cu aceeasi tehnologie . De acolo a pornit nebunia ta ,doar atat conteaza. Ambreiajele respective asigura schimbarea treptelor de viteza si nu plecarea de pe loc, dar principiul de functionare este acelasi: frictiunea. Daca schimbi treptele frecvent prin kick down cu pedala la fund le uzezi prematur. Acum 11 minute, goe 75 a spus: Vorbeam de TEHNOLOGIA Din MEGANE 2. Si ce tehnologie foloseste Megane 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Just now, Nguyen said: Ambreiajele respective asigura schimbarea treptelor de viteza si nu plecarea de pe loc, dar principiul de functionare este acelasi: frictiunea. Daca schimbi treptele frecvent prin kick down cu pedala la fund le uzezi prematur. Masaj al realitatii Nu o sa gasesti pe nimeni niociodata ,care are habar, sa nu-ti spuna ca folosind o manuala traditionala asa cum ai descris tu , o distrugi.Si nu doar discurile de frictiune ,dar o faci tandari total pe interior. Al meu frate mai mare este mecanic de mecanici , d-ala care a terminat liceul 19 pe vremea lui Ceasca ... L-am sunat pana la urma sa fiu absolut sigur ca nu gresesc ...si omu mi-a zis clar ca-mi pierd vremea cu un intelijent ca tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Acum 16 minute, Silver Arrow a spus: Ies sa iti fac poza. In normal driving, leave it in D. The transmission will change gears by itself. Usually, the shifter must be pushed to one side from D into the +/- section. This puts the transmission into a manual override mode. In this mode, moving the shifter towards the '+' will go up one gear, moving it to '-' will go down one gear. The shifter then returns to center. There are a few situations where this will be useful: You're following a slow-moving vehicle on a 2-lane road. If you stayed in D, there would be a pause when you pushed the gas pedal, as the transmission shifted into a lower gear. By using the manual override, you can pre-emptively shift to a lower gear to increase the available power. When a gap opens up, you can just push the pedal and immediately accelerate. Similarly, when going down a steep hill, you can downshift manually, using engine braking to check the vehicle's speed rather than riding the brake pedal. Many older transmissions had a PRND321 pattern. Here, the number on the shifter is the highest gear the transmission will use. So in the overtaking situation, moving the shifter to 3 would cause it to downshift from 4th to 3rd gear. With 5, 6 or even 8-speed transmissions now becoming common, A PRND7654321 shift gate would be awkward to fit into the car and not very easy to use. The +/- shifter pattern is more compact and user-friendly. Chiar acum, goe 75 a spus: Nu o sa gasesti pe nimeni niociodata ,care are habar, sa nu-ti spuna ca folosind o manuala traditionala asa cum ai descris tu , o distrugi.Si nu doar discurile de frictiune ,dar o faci tandari total pe interior. Cei 80.000km pe care I-am facut pana acum sunt o dovada a ceea ce spun eu. Ca sa nu mai zic ca am mai avut masini automatice si nu mi-a cedat cutia la niciuna. Chiar acum, goe 75 a spus: Al meu frate mai mare este mecanic de mecanici , d-ala care a terminat liceul 19 pe vremea lui Ceasca ... L-am sunat pana la urma sa fiu absolut sigur ca nu gresesc ...si omu mi-a zis clar ca-mi pierd vremea cu un intelijent ca tine. Probabil fratele tau e schimbator de piese, nu mechanic. Astazi oricine e in stare sa-ti schimbe un ulei si o placuta de frana se crede marele mechanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 1 minute ago, Nguyen said: shifter must be pushed to one side from D into the +/- section. EPIC !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 13, 2019 Autor Share Postat Aprilie 13, 2019 La stanga, il dai la stanga sa treaca pe modul manual:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Acum 4 minute, goe 75 a spus: EPIC !! Ce este epic? Nu face decat sa confirme ceea ce spuneam si anume ca la cutiile automate iti poti selecta manual treapta, operatie de care spuneai ca distrruge cutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 @Adrian M. Pune man o poza sa vada si el cum arata o masina de saraki. 2 minutes ago, Nguyen said: Ce este epic? Nu face decat sa confirme ceea ce spuneam si anume ca la cutiile automate iti poti selecta manual treapta, operatie de care spuneai ca distrruge cutia. Bai baiatule tu poti sa pricepi doar conceptul foarte simplu ca daca elimini optiunea +/- nu mai este acelasi lucru?(optiunea , sectiunea...cum vrei tu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Acum 7 minute, goe 75 a spus: @Adrian M. Pune man o poza sa vada si el cum arata o masina de saraki. Bai baiatule tu poti sa pricepi doar conceptul foarte simplu ca daca elimini optiunea +/- nu mai este acelasi lucru?(optiunea , sectiunea...cum vrei tu) Cum sa elimini sectiunea? Toate cutiile clasice au optiunea asta. Despre ce vorbesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 (editat) Daca o sa pui mana pe un manual de utilizare de cutie traditionala ( fara sectiunea +/-) o sa vezi ca se recomanda sa treci pe manual DOAR in situatiile prezentate cu pagini in urma de catre @Silver Arrow si @john 17. 1 minute ago, Nguyen said: Cum sa elimini sectiunea? Toate cutiile clasice au optiunea asta. Despre ce vorbesti? Din nou....esti prea tanar si neinformat. Editat Aprilie 13, 2019 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 @Nguyen Am iesit in ploaie pentru tine. Iaca si pozele: Acuma ai inteles ca nu ar fi indicat sa trec din D in ce vrei tu cand fac depasiri sau ce motive mai aveai tu? Si daca cumva ai vazut o cutie de Daewoo care arata la fel si mergea treaba de o spui tu este pentru ca din ceea ce stiu eu era cu 3 trepte. Cutie GM. Asta de la Nissan este cu 4. Fabricata de Jatco (firma originala a lui Nissan care acuma are mai multi parteneri). Ai si o poza cu butonul de Overdrive. E ala mic negru nu ala argintiu mare. Ia spune sincer: are voie nevasta-ta sa conduca masinuta ta iubita? Sau trebuie sa fie multumita ca poate sta in dreapta fata si nu o pui pe bancheta din spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Acum 1 minut, goe 75 a spus: Daca o sa pui mana pe un manual de utilizare de cutie traditionala ( fara sectiunea +/-) o sa vezi ca se recomanda sa treci pe manual DOAR in situatiile prezentate cu pagini in urma de catre @Silver Arrow si @john 17. Aiurea, aceea este o recomandare pt situatia respectiva, nu se refera ca o poti folosi astfel doar in situatiile respective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.