Vizitator john17 Postat Mai 15, 2019 Share Postat Mai 15, 2019 (editat) Interesantă teorie și posibilă explicație pt prestația slabă a pianelor! Să nu mai fie distribuția meselor cauza? Pe de altă parte nu aș înfiera cadrul de fier , mașinile care bat cursele de coastă europene având șasiuri din țavă, asta în condițiile în care de zeci de ani monoposturile au monococă! În general la auto șasiul trebe să fie rigid, dar cu mașina nu te înclini mai mult de câteva grade, suspensia își face treaba tot timpul. Și totuși Osella are șasiu din țevi! Ar fi o chestie să răzbească kktm, deși personal am dubii serioase. Editat Mai 15, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 15, 2019 Share Postat Mai 15, 2019 La 14.05.2019 la 20:38, Kagemusha a spus: Pierer: We'll never win if we ditch steel frames like Ducati Că tot se discuta pe aici despre șasiul celor de la KTM... Hehehe.. Se vede ca Prierer asta nu are habar sa faca o moto de viteza, de una de MotoGp nici nu mai zic, dar nici cu declaratiile de presa nu se descurca mai bine. Omul bate campii cu gratie, insa cateva lucruri ar fi de comentat, din declaratiile lui: In primul rand, declaratia lui, cum ca nu vor abandona cadrul trellis este una realista, sa zicem. KTM nu are experienta cu nici un alt material, in afara de otel, atunci cand vine vorba de cadre. Nici macar pe motocicletele de enduro-cross, rally raid, (unde japonezii lucreaza demult cu aluminiu) nu au decat cadre de otel. In acest context, ce am fi vrut sa declare Prierer?? Ca habar nu au sa faca un sasiu de aluminiu?? Evident ca nu! Este ca si cum si-ar da cu stangul in dreptul, si-ar declara neputinta de a se alinia la un standard impus de constructorii japonezi. Din aceasta perspectiva, afirmatia lui “If we follow Ducati’s path, we’ll lose," este perfect logica. Cum drk sa te bati cu japonezii, pe terenul lor?? Japonezii sunt artistii sasielor de aluminiu, nimeni nu stie sa faca mai bine un asemenea sasiu decat japo, indiferent ca este vorba de Honda, Yamaha, Suzuki, Kawa. Este suficient sa ne uitam la Ducati ( pe care il aduce in discutie si susnumitul), cadrul lor este de departe cel mai prost din competitie. Motocicleta lor, nici acum, la atatia ani de cand este in campionat, nu este in stare sa vireze, sa duca viteza pe viraj, etc, etc.. Motoreta aia are performante doar pentru ca imperfectiunile ciclisticii sunt compensate prin tot felul de "tehnologii alternative" (numite inovatii). Fara mass dampere, salad boxuri, giroscoaape, farase, etc, etc , motoreta aia ar fi cam la nivelul KTM. Prin comparatie, Honda, Suzuki, Yamaha nu au nevoie de toate paliativele alea, ca sa aibe motociclete competitive. De ce? Pentru ca au dus stiinta/arta sasielor la nivel de perfectiune. Problema lui Prierer si a KTM, dupa umila mea parere, nu sta in cadrul de otel. Otelul este la fel de bun ca oricare alt material. Problema KtM este ca habar nu au sa faca o moto de viteza. Honda, Yamaha, Suzuki, daca si-ar pune mintea cu ei, ar putea face la orice ora din zi si din noapte o motocicleta cu cadru trellis cu care sa castige competitia. Totul tine de know how, nu de materialul in sine. Sunt convins ca si Ducati, daca ar reveni la cadrul de otel (material cu care stiu sa lucreze mai bine decat cu Al), ar avea rezultate mai bune decat au avut pana in prezent. In final, mai da Prierer cu mucii in fasole (cum ziceam, nici cu declaratiile de presa nu prea le are).. "If you take a look at their numbers [53,000 units sold in 2018] and ours [261,000 units]…" Cat de tampit sa fii sa compari un producator care vinde 53000 de unitati a caror pret minim este de peste 20000 de euro.. mergand pana la 40000 plus, care inglobeaza tehnologie de varf, cu unul care vinde preponderent capre de 7-8000 de euro? Cred ca omul si-a cam pierdut simtul masurii, cu o asemenea declaratie. Bine ar fi ca dom' Prierer sa puna mana sa faca ce stie el mai bine, adica capre pentru padure si sa imbunatateasca calitatea produselor sale, pentru ca KTM, din pacate, produce de departe cele mai proaste motociclete din punct de vedere al fiabilitatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Mai 15, 2019 Share Postat Mai 15, 2019 (editat) Nu zicea cineva pe topicul de f1 că pistoanele dă fer ar fi mai ușoare decât cele de Al? Poate așa o fi și cu cadrul kktm! Osella cu șasiul tubular e printre cele mai ușoare mașini totuși. Era un banc: cică la kktm poți opta să-ți livreze mobra echipată cu un magnet legat cu sfoară. Se agață după motoret ca să adune șuruburile care cad! Editat Mai 15, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 15, 2019 Share Postat Mai 15, 2019 Acum 19 minute, john17 a spus: Era un banc: cică la kktm poți opta să-ți livreze mobra echipată cu un magnet legat cu sfoară. Se agață după motoret ca să adune șuruburile care cad! nu il stiam.. rad cu lacrimi.. Acum 2 ore, john17 a spus: Interesantă teorie și posibilă explicație pt prestația slabă a pianelor! Să nu mai fie distribuția meselor cauza? Pe de altă parte nu aș înfiera cadrul de fier Foarte posibil. Problemele Yamaha au inceput in momentul in care s-a trecut de la Bridgestone la Michelin. Cadrul de la M1 era perfect calibrat pentru Bridgestone. Centralizarea maaselor nu a fost niciodata o problema la Yamaha, insa un raport mai putin fericit stiffness/softness, cerut de pneurile Michelin, ar putea fi. In alta ordine de idei, daca este asa cum se pune problema in articol, atunci solutia KTM, cu cadru de otel, ar putea fi una cu mare potential, cel putin in era pneurilor Michelin. Otelul poate oferi acea elasticitate laterala, necesara pe inclinarile extreme, mai mult ar oferi si acel raspuns mai soft al cadrului, despre care vorbeste autorul. Cum intuiam si mai sus... problema celor de la KTM nu este materialul din care este facut sasiul lor, ci faptul ca nu stiu sa faca o motocicleta de GP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Acum 18 minute, Buggy a spus: @xt600... referitor la ce ai spus vis a vis de cadre... iti remintesc ca la moto gp cadrul de Al de la ducati si moto 2.. sunt produse de suter si kalex.. companii europene...nu pune nimeni la indoiala know how ul japonezilor la capitolul cadrelor de Al dar nu sunt singurii... si nu uita ca, cand europenii si harley produceau motociclete japonezii luau notite si se minunau.. sa mai discutat pe aici despre subiectul asta.... ideea e ca acest know how al japonezilor are la baza tot o sursa europeana... cat despre ktm... e adevarat ca la capitolul fiabilitate nu s cei mai buni... insa sunt cei mai performanti in domeniul lor..si ofera componente de calitate superioara fata de japo.. . si asta se vede dupa rezultate in competitii, vanzari si aprecierile amatorilor.... majoritatea doritorilor de off road... aleg si ajung la concluzia ca, ktm e ce trebuie... Este foarte adevarat ce spui, cand Harley si europenii faceau moto, japonezii luau notite si ... copiau. Apoi si-au depasit profesorii. Astazi competitiile majore sunt dominate de producatorii japonezi ca si pietele cele mai mari. Azi Harley si producatori europeni iau notite si copie de la japonezi. Vezi chiar producatorul in discutie KTM. Da, stiu ca Ducati merge cu un cadru Suter (cum spuneam, ei habar nu au cu Al), stiu si de Kalex si Suter la moto 2 (doar urmaresc competitia), insa hai sa fim seriosi, diferenta dintre sasiele Honda, Yamaha, Suzuki si sasiul celor de la Ducati este ca de la cer la pamant. Ducati a trecut pe Al, prin 2012, daca nu ma insel.. de atunci se tot chinuie sa faca un sasiu cu care sa poata coti. Suzuki in numai patru ani de la revenirea in competitie, a pus la punct poate cel mai competitiv sasiu al momentului si dadea semne ca erau pe calea cea buna cu el inca de pe vremea lui Vinales. Despre asta vorbim, despre nivelul de excelenta si nici Suter si nici Kalex nu sunt la nivelul japo. Nici nu au cum sa fie, astea sunt companii mici care nu pot tine pasul cu ritmul cercetarii pe care il impun companiile japoneze. Ce inseamna componente superioare fata de japo? La ce te referi? M-am dat cu vreo doua capre KTM si pot sa iti spun ca au doua chestii care mi-au placut mult: handling-ul si felul cum livreaza puterea. Asta place si atrage la KTM. Insa sa stii ca si Yamaha, Kawa sau Honda au o manevrabilitate similara, nu se pune problema sa fie inferioare austriecilor. Diferenta este ca nu sunt atat de ready to race ca portocalele, insa si acest RTR vine cu un pret: mai mult stai si repari decat te dai. Si pentru un sezon de haiduceala, ai nevoie de un buget care de multe ori este depasit de defectiuni neprevazute. Cat priveste competitiile enduro si motocross, rally raid, da, au rezultate f. bune in general, dar asta se datoreaza faptului ca isi asigura serviciile celor mai buni piloti ai momentului. Sunt competitii in care inca mana pilotului face mai mult decat mobra de sub el. Uite, de pilda anul asta, in Enduro GP World Championship KTM sunt cam la coada... Beta, Honda, Sherco sunt peste KTM. Beta domina copios. In MXGp da, KTM domina, pentru ca... Antonio Cairoli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Mai 19, 2019 Share Postat Mai 19, 2019 @xt600 https://www.gpone.com/it/2019/05/19/motogp/rossi-il-problema-e-il-motore-nei-test-di-brno-la-nuova-m1.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 19, 2019 Share Postat Mai 19, 2019 Acum 49 minute, P T R a spus: @xt600 https://www.gpone.com/it/2019/05/19/motogp/rossi-il-problema-e-il-motore-nei-test-di-brno-la-nuova-m1.html In cursa de astazi, de la Le Mans, lipsa de putere si de top speed s-a vazut cu ochiul liber, daca ma pot exprima asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Ianuarie 30, 2020 Share Postat Ianuarie 30, 2020 Va salut cu respect! Mi-am luat biletele de avion sa merg la Jerez in 2020 insa nu sunt deloc hotarat cu privire la biletele pentru circuit. Mai exact: zona in care sa iau.. Vreo parere din partea cuiva care a fost? Unde sa iau locuri sa fie actiunea cat de cat palpitanta + sa am si monitor in fata mea, dupa ce trec baietii sa-i pot urmari pe monitor? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuelcristian Postat Ianuarie 30, 2020 Share Postat Ianuarie 30, 2020 Acum 14 minute, RobertCtin a spus: Mai exact: zona in care sa iau.. Vreo parere din partea cuiva care a fost? Unde sa iau locuri sa fie actiunea cat de cat palpitanta + sa am si monitor in fata mea, dupa ce trec baietii sa-i pot urmari pe monitor? Subscriu si eu pentru acest subiect. Stiu ca nu e pe topicul potrivit, dar poate ar merita incercat pe topicul de presezon 2020. Eu am sa pun acolo o intrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blocnotes Postat Februarie 26, 2020 Share Postat Februarie 26, 2020 Salutare, Eu am cumparat bilete ,anul trecut, cam cu vreo luna inainte de cursa la tribuna VIP ( cea vis-a-vis de boxe) . Am dat cam 200 de euro pe bilete ( 110 pentru barbati si 90 de euro pentru femei)pentru tot week-end-ul si sunt bilete cu loc. Aici cred ca se vand bilete dupa regula primul venit primul servit . Eu cum am cumparat mai tarziu , am stat cam pe la jumatea tribunei ( cam in dreptul boxei lui Jack Miller).Cred ca daca cumperi bilete cu vreo 2 luni inainte o sa stati in dreptul boxei lui Marc Marquez , Vinales, Doviziozo. Dar se vede excelent si linia dreapta si boxele si tribuna de deasupra boxelor. Zgomotul motoarelor se aude bestial (recomand sa va luati niste casti,daca va duceti 3 zile ).In plus ai ecrane mari peste tot , incat toata lumea vede ce se intampla in restul cursei. Recomand sa aveti si un binoclu cu voi, o sa vedeti ce fac mecanicii in boxa. Organizarea este excelenta , incepand cu politistii care dirijeaza traficul pana si de la circuit si continuand cu stewarzii care te indruma spre locul de parcare. Sunt 2 parcari imense, gratuite, una pentru masini si alta pentru motociclete care se umplu in ziua cursei.Sa nu va faceti griji ca nu gasiti loc de parcare. Parcarea moto e impresionanta. De la parcarea auto , care e mai departe de circuit, sunt trenulete care transporta oamenii pana la circuit . Si aici organizarea este excelenta , sunt stewarzi care te aseaza la coada si nu prea poti sa te bagi in fata. Trenuletele sunt dese si nu se face asa mare coada. Magazinele sunt multe si cu lucruri diverse de la toate brand-urile. Este imposibil sa nu iti iei ceva . Stewarzii te conduc inclusiv pana la locul tau . In plus in pauza mare , inaintea clasei mari, a fost programata defilarea fetelor cu umbrele, stunt-uri si cred ca a fost si cineva din familia regala care a dat o tura de circuit cu masini retro. Tot inaintea cursei clasei mari cei din tribuna Motogp VIP Village fac turul boxelor . Plecarea de la circuit a fost la fel de rapida , in 20 de minute esti pe autostrada. Si aproape toti spaniolii de la circuit tineau cu Marc Marquez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.