Sari la conținut

scutere SYM


ianachim
 Share

Postări Recomandate

Acum 11 ore, nobike a spus:

@ianachim mai pune un Cruisym la comision :)) 

si de la mine +1 . Am dat avansul, rabla - daca se aliniaza toate, am ce pune sub brad.

 

Acum 40 minute, ianachim a spus:

acum spune si ce ti a motivat alegerea facuta…

- recenzii bune aici, suport bun in RO, vanzatori dornici sa vanda si au si ce sa vanda, nu doar cioara de pe gardul din luna mai a anului urmator, unitati disponibile la test (Cruisym 300, Maxsym 400)

- sugestia unui amic: "de ce nu incerci un scuter"!

- indecizia alegerii unui model de moto si imposibilitatea de incercare.

- utilizarea preponderenta in oras, de 2-3 ori pe sapt, distante scurte, iesiri rare din oras (B) si in niciun caz turul Europei.

 

mentionez ca nu am mai avut scuter niciodata, doar cat l-am testat la SYM.

As fi mers pe modelul de 400, dar estimatul de livrare era cam necunoscut. 

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ianachim a spus:

acum spune si ce ti a motivat alegerea facuta…

Plecand cu disclaimerul ca eu sunt fan Honda, am comparat cu Honda Forza 350 si Vespa GTS (pe care o am model mai vechi si as fi facut upgrade):

- Cruisym mi s-a parut mai comod; imi vin toate celea la indemana;

- eu sunt un pic mai scund in picioare si Forza este ceva mai inalta; nu-i o diferenta foarte mare, dar suficient cat sa fie enervant cand o dai jos de pe standul central cand esti pe ea

- dupa gustul meu, Cruisymul arata mai bine, mai o cusatura la sa, mai un carbon acolo, la Honda mi s-a parut acelasi design de acum 10 ani, nu am facut declick la el (desi nu arata rau)

- dupa ce am citit toate formurile si video-urile si grupurile de Sym (am ajuns sa citesc si din Brazilia) am constatat ca este fiabil, lumea este multumita de Sym-uri

- la Forza dai aproximativ 1000 de euro in plus, are un motor mai puternic, e un pic mai rafinata, etc, dar cred ca mare parte din diferenta de pret este din lucruri inutile pentru mine, geam electric, cheie hands free; pentru 300 de euro iti iei si topcase care se deschide din cheia remote (but why??)

- la Honda nu am putut sa fac test drive

- la Honda livrarea este "candva anul viitor, incepand cu luna martie, aprilie, si poti sa comanzi orice culoare atata timp cat e doar albastra"

- echipa Sym a fost mult mai prietenoasa; mi-au fost aratate lucrurile care ma interesau, mi s-a explicat ce aveam nevoie sa stiu; mi se pare ca se incearca crearea unei mici comunitati;

 

vs Vespa:

- Vespa are super comunitate; se iese in fiecare saptamana, plimbari (prin oras), Gelato, Frizante, pantof cu toc si costum

- It's Vespa ;)

- e ceva mai mica si mai usoara decat Sym si Forza si deci mai manevrabila

- costa fix dublu (considerand rabla)

- mai greu cu touringul pe ele

 

Per total, pentru mine, Sym mi s-a parut ca imi ofera o valoare mai corecta a banului cheltuit; are si minusuri, dar pare ca se straduie mai mult sa faca lucrurile bine si pentru mine e important.

 

Ca sa concluzionez, as fi cumparat Forza din motive sentimentale, Vespa pentru Dorobanti, si Sym ca sa vad lumea :))

Editat de nobike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, nobike a spus:

Plecand cu disclaimerul ca eu sunt fan Honda, am comparat cu Honda Forza 350 si Vespa GTS (pe care o am model mai vechi si as fi facut upgrade):

- Cruisym mi s-a parut mai comod; imi vin toate celea la indemana;

- eu sunt un pic mai scund in picioare si Forza este ceva mai inalta; nu-i o diferenta foarte mare, dar suficient cat sa fie enervant cand o dai jos de pe standul central cand esti pe ea

- dupa gustul meu, Cruisymul arata mai bine, mai o cusatura la sa, mai un carbon acolo, la Honda mi s-a parut acelasi design de acum 10 ani, nu am facut declick la el (desi nu arata rau)

- dupa ce am citit toate formurile si video-urile si grupurile de Sym (am ajuns sa citesc si din Brazilia) am constatat ca este fiabil, lumea este multumita de Sym-uri

- la Forza dai aproximativ 1000 de euro in plus, are un motor mai puternic, e un pic mai rafinata, etc, dar cred ca mare parte din diferenta de pret este din lucruri inutile pentru mine, geam electric, cheie hands free; pentru 300 de euro iti iei si topcase care se deschide din cheia remote (but why??)

- la Honda nu am putut sa fac test drive

- la Honda livrarea este "candva anul viitor, incepand cu luna martie, aprilie, si poti sa comanzi orice culoare atata timp cat e doar albastra"

- echipa Sym a fost mult mai prietenoasa; mi-au fost aratate lucrurile care ma interesau, mi s-a explicat ce aveam nevoie sa stiu; mi se pare ca se incearca crearea unei mici comunitati;

 

vs Vespa:

- Vespa are super comunitate; se iese in fiecare saptamana, plimbari (prin oras), Gelato, Frizante, pantof cu toc si costum

- It's Vespa ;)

- e ceva mai mica si mai usoara decat Sym si Forza si deci mai manevrabila

- costa fix dublu (considerand rabla)

- mai greu cu touringul pe ele

 

Per total, pentru mine, Sym mi s-a parut ca imi ofera o valoare mai corecta a banului cheltuit; are si minusuri, dar pare ca se straduie mai mult sa faca lucrurile bine si pentru mine e important.

 

Ca sa concluzionez, as fi cumparat Forza din motive sentimentale, Vespa pentru Dorobanti, si Sym ca sa vad lumea :))


exceptand Vespa ..am mers pe aceleasi idei cand am luat DAR mie mi a fost deajuns sa l vad la Greci 😂😂😂 si nu a mai avut nevoie de nici un forum sau review

prefer Gelato in alte colturi de lume decat Bucuresti 😜 da…cum tie iti place sa asortezi gentuta la stileto si vespa la casca ….😜😜😜😜😂😂😂

Acum 3 ore, warlock a spus:

si de la mine +1 . Am dat avansul, rabla - daca se aliniaza toate, am ce pune sub brad.

 

- recenzii bune aici, suport bun in RO, vanzatori dornici sa vanda si au si ce sa vanda, nu doar cioara de pe gardul din luna mai a anului urmator, unitati disponibile la test (Cruisym 300, Maxsym 400)

- sugestia unui amic: "de ce nu incerci un scuter"!

- indecizia alegerii unui model de moto si imposibilitatea de incercare.

- utilizarea preponderenta in oras, de 2-3 ori pe sapt, distante scurte, iesiri rare din oras (B) si in niciun caz turul Europei.

 

mentionez ca nu am mai avut scuter niciodata, doar cat l-am testat la SYM.

As fi mers pe modelul de 400, dar estimatul de livrare era cam necunoscut. 

Sa l plimbi sanatos si sa vezi locuri frumoase cu el 

maximul nu e asa confortabil la sa ca si cuisymul😉

812CBC0C-9109-4DA1-87CA-6101338BA9A1.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Vizitator pinned this topic
  • 1 month later...

Salutare, astazi am facut si eu un ridetest cu Sym Cruisym 300. Mi a placut si cred ca o sa il achizitionez ( prin programul rabla) .

#warlock cum se descurca al tau? L-ai plimbat ? Ai facut revizia de 1000km?

Editat de Mirceacra
greseala ortografie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Inca nu am facut prima revizie, am doar 600km in B.

M-am invatat cu el, e fasnet cat sa pleci repede, nu mai schimbi viteze, pana la 60-70 se misca bine, cat sa nu incurci traficul si sa fii in fata cat se poate.

Inca nu am iesit la drum mai intins, la 1.75 tebyie sa ma ghemuiesc cativa cm sa nu mai simt vant, mă gândesc daca sa iau parbrizul mai înalt de la givi.

Strecuratul merge bine, desi nu o fac agresiv, doar unde am loc si mi se permite.

Mult mai confortabila deplasarea fata de moto, loc de pus casca, manusi, protectii fara sa le car in casa.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Acum 18 ore, nobike a spus:

La plimbare cu Cruisym 300

 

 

Va rog sa ma ajutati cu o curiozitate : care este viteza maxima ? de asemenea, care este viteza de croaziera la care se simte bine Cruisym-ul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.06.2023 la 9:42, Mariusik85 a spus:

 

Va rog sa ma ajutati cu o curiozitate : care este viteza maxima ? de asemenea, care este viteza de croaziera la care se simte bine Cruisym-ul ?

Maxim cam 130 pe GPS. Se simte bine pe la 90-110 pe gps

Ceva distractie prin Dobrogea cu Cruisym 300 Alpha

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 26.06.2023 la 9:42, Mariusik85 a spus:

 

Va rog sa ma ajutati cu o curiozitate : care este viteza maxima ? de asemenea, care este viteza de croaziera la care se simte bine Cruisym-ul ?

Salut, modelul 2019( E4)are vit max 142 km pe gps(150 km pe bord), se " simte bine" la 90-110 km/ h,consum decent la aceste viteze de deplasarea, nu i un scuter care te dă pe spate dar nici sa te facă de râs,să zic așa, un scuter decent,în trafic urban se descurcă f bine,e destul de lung dar nu i f lat,rotile cam mici pt gustul meu,ceva mai mari și eram f mulțumit, concluzie după 2500 km= BUN!🙂IMG_20230603_160519121.thumb.jpg.29da6f0c26599c82bd31d07353360a77.jpgIMG_20230603_160540682.thumb.jpg.2f7854285ca7f6003d4266c0f1d3953e.jpgIMG_20230621_150542325.thumb.jpg.703fe6964845b64ec0a855ff6c6b4a22.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Maximo74 a spus:

Salut, modelul 2019( E4)are vit max 142 km pe gps(150 km pe bord), se " simte bine" la 90-110 km/ h,consum decent la aceste viteze de deplasarea, nu i un scuter care te dă pe spate dar nici sa te facă de râs,să zic așa, un scuter decent,în trafic urban se descurcă f bine,e destul de lung dar nu i f lat,rotile cam mici pt gustul meu,ceva mai mari și eram f mulțumit, concluzie după 2500 km= BUN!🙂IMG_20230603_160519121.thumb.jpg.29da6f0c26599c82bd31d07353360a77.jpgIMG_20230603_160540682.thumb.jpg.2f7854285ca7f6003d4266c0f1d3953e.jpgIMG_20230621_150542325.thumb.jpg.703fe6964845b64ec0a855ff6c6b4a22.jpg

CRUISYM 300cc eu l am catalogat ca fiind un scuter CINSTIT calitate/performanta/pret

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.08.2023 la 11:29, Maximo74 a spus:

Salut, modelul 2019( E4)are vit max 142 km pe gps(150 km pe bord), se " simte bine" la 90-110 km/ h,consum decent la aceste viteze de deplasarea, nu i un scuter care te dă pe spate dar nici sa te facă de râs,să zic așa, un scuter decent,în trafic urban se descurcă f bine,e destul de lung dar nu i f lat,rotile cam mici pt gustul meu,ceva mai mari și eram f mulțumit, concluzie după 2500 km= BUN!🙂IMG_20230603_160519121.thumb.jpg.29da6f0c26599c82bd31d07353360a77.jpgIMG_20230603_160540682.thumb.jpg.2f7854285ca7f6003d4266c0f1d3953e.jpgIMG_20230621_150542325.thumb.jpg.703fe6964845b64ec0a855ff6c6b4a22.jpg

Cam stearsa vopseaua pe alocuri in doar câțiva ani.banuiesc că aia de la sym se mândresc cu calitatea plasticelor/vopsea...când fac campanii de marketing.

Cum ar suna.Vrei un scuter slab calitativ.cumpara un sym.nu o să te surprindă plăcut niciodată .doar e chinezărie de calitate mediocră

Pentru 500-800e in plus cumperi ceva de calitate de la honda,Yamaha,kymco.piaggio

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, sandu07 a spus:

doar e chinezărie de calitate mediocră

 

Cu o chinezarie din asta mediocra, eu mi-am facut treaba foarte bine la nivel de exploatare intensa zi de zi timp de doi ani. In prezent merge la fel de bine ca in prima zi.

Asadar sa fie primit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dețin și eu chinezărie din asta..sym.am 2,știu calitatea și performanțele.

Și baotian mergeau fara stres,dar nu la preț  și pretenții de scuter premium cum sunt sym urile ,fara asistenta service (refuzată de dealer) după ieșirea din garantie

Așa că ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar,nu au diagnoza,altfel mergeam

Iar bursucul de la sym nu vrea să facă o diagnoza.motivand că fierul din 2013,e prea vechi

O să scap și de al ,2 lea scuter sym și renunț la chinezăriile astea.atata timp cat reprezentanta refuza să facă diagnoza,iar alte service uri nu au softul pentru chinezăriile sym

Nu vreau chinezării de unică folosință la sa mi se refuze o diagnoza după ieșirea din garantie.

Am scris și pe alt topic,ei sunt setați pe vânzare,după aia nu sunt interesați să ofere asistență postgarantie,te invita subtil sa cumperi alta chinezărie noua

De ce sa dau 6 mii la fiecare câțiva ani,pe scuter nou sym daca nu pot repara un alt sym cumpărat de la ei.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 2013 nu i vechi...da' din 2012 este....😉

La 29.08.2023 la 12:24, ianachim a spus:

Salutare 

intrebare pentru priceputi

Oare kitul de 125 ….se potriveste si la 200?

Maintenance kit SYM Jet 14 125 AIR 4T E4

IMG_7591.jpeg

poti verifica daca cel de 200 are aceleasi caracteristici tehnice,in principiu ar trebui sa fie la fel,probabil greutatea rolelor sa fie diferita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...