Jump to content

2011 Kawasaki W800 - ask me anything


mucix
 Share

Recommended Posts

dai o gaura in mijlocul numarlui si il prinzi acolo. Poate ai noroc si e ceva aer mort la viteza acolo, de acolo indreptat spre toba . eventual niscaiva silenblocuri de cauciuc la suportu de numar. desi ce vrei tu sa afci ar merge teribil de bine cu o evacuare tip scrambler, adica sus nu asa joasa. Eventual fix finalele astea, dar galerii mai scurte. 

Edited by einstein1984
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai știu deja că se poate cu layoutul asta de evacuare, doar că nu am reușit eu să îmi dau seama cum.

Între timp am dat casca înapoi, după ceva consiliere din partea vânzătorului, am decis că cel mai bine e sa încerc o mărime mai mare. Păcat, că înseamnă și coaja mai mare, greutate mai mare, etc.

Culmea, ei declara 1080g la S si M, dar eu am cântărit azi M și avea 1325g. Sunt curios cat o sa aibă acel L cu 1190g declarate.

Link to comment
Share on other sites

Păi fără vizieră 😛

Puteai să mai sapi în polistiren pe interior, mai scoteai câteva grame ;)

Uite pe unde trebuie să fie microfonul ca să se audă ca la japonache. Mai rămâne să-l protejezi de vânt... 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hello my old leordean neighbor. Taman ce cautam sa schimb si eu utilajul si-mi cazura ochii pe-un w800 din 2013. 5000 epuroi la prima strigare. Luat de nou din romania, prim proprietar, 17000 in bord. Stare impecabila cica. Zilele astea merg sa-l vad si sa-l probez. 

Doua intrebari:

1. Crezi ca la 1.9 m inaltime ma asez bine pe el? 

2. Ca posesor de w800, ai avut ceva probleme cu masinaria pana acum? 

Numai bine si sarutari de maini doamnei. 

Link to comment
Share on other sites

Hai noroc.

 

Să ți-o spun sincer, crecă la Înălțimea ta stai cu genunchii in gură. Vezi mai în urmă că am pus o poză cu cocalarul calare și se vede că îmi e aproape mică.

 

Mergi la o plimbare sa te convingi singur, dar nu știu ce să zic.

 

Ca idee, la cum îmi vine mie, începe să fie incomodă după vreo 3 ore calare.

 

A, și nu trage nici pe departe precum un SV.

 

Probleme nu am avut cu ea până acum.

 

Știu că au fost probleme cu pompa de benzină (prietenul cu W800 din 2016 o are schimbată pe campanie de recall) și cu senzorul ăla care taie alimentarea în caz de accident.

 

Succesuri, prețul sună bine, daca mai are și ceva accesorii la pachet zi sărumâna.

 

 




Puteai să mai sapi în polistiren pe interior, mai scoteai câteva grame


Între timp am primit L și l-am returnat și pe ăla pentru că e mare.
Am vorbit cu aia de la Hedon și mi-au zis că îmi pot face un M pe capul meu. Singurul bai e că modelul pe care îl vreau nu se mai face și nu îl mai au pe stoc, deci trebuie să aștept să facă una de la zero. Durează 60 de zile. O să aștept că și-așa nu mai ies așa mult în următoarea perioadă.
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Scurt update:

 

Am renuntat la Hedon, am luat un Glamster de care sunt chiar multumit.

 

Peste iarna am tinut bateria pe redresor, vad ca nu sughite. Din pacate ploua de juma de an si in ora aia in care am soare si asfalt uscat nu am timp. Cum naveta nu mai fac, mai apuc sa ies in weekend-uri si de fapt nici atunci.

 

In fine, in februarie am facut TÜV, reglaj supape si am schimbat garnitura de la capac supape cu ocazia asta, mai ales ca incepuse sa scape putin ulei. De fapt de asta am grabit reglajul (21k km vs 24k cat cere cartea), sa nu apuce sa pateze motorul. Parerea mea e ca am copt garnitura aia cand am fost sa o spal si mi-a fost lene sa astept mai mult de 45 de minute sa se raceasca. Altii spun ca i-a fost vremea.

 

Au aparut niste puncte de rugina, pentru ca sunt bou si am lasat-o o luna in garaj dupa ce m-am plimbat pe sare cu ea. Trebuie luata la mana si tratate zonele alea.

 

Pentru ca imi vine fundul fix intre locul meu si cel de pasager am luat o șa custom. Personal imi place șaua, e lucrata super misto dar mi se pare ca vine oribil cu aripa si lampile mele spate. Cum anul asta dintre toate fiarele prioritar e ursuletul, mobra mai asteapta si asa urata. Macar imi e mia comoda la drum acum.

 

Inainte:

239323832_WhatsAppImage2021-04-09at18_01.50(1).thumb.jpeg.ff8655e3356012864f81dd1235ebeadb.jpeg

Dupa:

1777544670_WhatsAppImage2021-04-09at18_01_50.thumb.jpeg.134e4a37c93737c7f035bb974d1acf2e.jpeg

 

Ultima tura a fost pe 25.04. M-au luat toti dracii pe dealurile alea, eram la o ora de casa si am luat din greseala manusile de vara.

2127032429_WhatsAppImage2021-04-25at10_50_37.thumb.jpeg.774213b30571adece7b7c040dbbf813e.jpeg

 

Nu am multe de spus in rest, a fost un sezon prost de mobrit pentru mine.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Da, unul dintre lucrurile care ma bucura e ca imi permite sa ma asez mai in spate, deci si genunchii se intind putin. Plus ca se monteaza pe prinderile originale, trebuie doar sa mut bolturile de incuietoare de pe una pe alta. Cand o fi cazul de pasager, fac schimbarea imediat. 

 

Din nou, singurul defect e de fapt mobra mea. Am tot zis ca iau niste lampi mai ok, dar nu s-a nimerit inca.

 

A si oglinzile sunt suprainaltate cu niste prelungitoare, am zis ca o sa le scot sa vad cum vine cu inaltimea normala a oglinzilor, parca prea are alura de velier asa. Mai ales ca oricum ghidonul e mai inalt decat stock ar trebui sa fiu ok cu vizibilitatea.

Edited by mucix
Link to comment
Share on other sites

La 27.07.2020 la 10:12, mucix a spus:

 

 

O parte din tura de duminica trecuta. Ne-am dus ghidati de un traseu cu retur facut de Calimoto, dar returul a fost chiar plicticos, cu multe drumuri nationale.

 

Week-end-ul asta am scos ursuletul de la naftalina, avea aproape 2 luni de cand nu l-am mai scos. Bateria statuta si-a spus cuvantul, in mers mai ramaneam fara vitezometru din cand in cand, asa ca am luat-o in casa si am pus-o pe redresor. Pana la sfarsitul turei nu mai facea figuri, semn ca incarcarea e zdravana, dar am zis sa nu o mai las descarcata. I-a luat cam 3 ore sa ajunga la full.

 

Cu mobra am apucat doar de am testat un reportofon, in speranta ca voi scoate un sunet mai ok al motorului/evacuarii, dar inca nu e ce trebuie. Calitatea sunetului e acolo, deci hardware ok, dar nu reusesc sa ii gasesc un loc ferit si de vant si de zgomot de transmisie in acelasi timp.

Mai există acel cazan? Și merge ? Dubios 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Pai aia a fost anul trecut. :)

 

Al tau? Ce ai mai facut la el?

Edited by mucix
Link to comment
Share on other sites

Hmm mai nimic a stat degeaba toată iarna, a ieșit acum o lună de la hibernare. Mai are nevoie de una alta că orice cazan. Și de iarnă am luat cotețul din poza

FB_IMG_1621000056730.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, mucix a spus:

Cand o fi cazul de pasager, fac schimbarea imediat. 

De ce? Pe asta sughite?

Link to comment
Share on other sites

La prima frana sigur vine pasagera peste mine.

Până la urmă am ales-o pe ea, am lăsat ursul în garaj.
Am verificat presiunea in roți și am alimentat după ce am scos-o.

Am ieșit pe autostradă, dar unde voiam să ajung eu se vedea ploaie zdravănă, așa că am făcut cale întoarsă și m-am plimbat prin oraș. Am strâns vreo 80 km într-un oraș foarte mic, dar zău că a fost terapeutic.

Crecă e lanțul cam gălăgios, când aplic sarcină in mers se aude cum zornăie. Mi-a fost lene să mă murdăresc sa trag de lanț când am lăsat-o. [emoji85]

ODO 20420

Later edit:

Pfaaaa, in ce hal mi-a unit mesajele postate separat. 😆

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Am carat-o iar sus pe deal si am facut o poza verticala.

1626534700073.thumb.jpg.09b069ee4cfd7ff9e51eb844d6c6cf93.jpg

 

Ii mai fac un schimb de ulei la inceputul lui August.

 

ODO 20120

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Vad ca sus am notat gresit, a fost 20520.

 

Desi in primavara s-a umblat acolo, pentru garnitura, azi am desfacut iar pentru reglaj joc supape.

 

In primavara am fost la dealer, am platit revizia care include verificare jocuri; cu toate astea unde am dus-o acum cica de fapt niciuna nu avea jocul corect.

 

Am mai facut:

- schimb ulei (Motul 7100 10W40) si filtru OEM

- curatare filtru aer

- curatat si uns lant.

 

Altceva n-am mai facut in afara de a scoate din inaltatoarele de oglinzi. Acum nu mai e asa velier. Poate incape si husa mai bine pe ea. Vad bine in spate, nu inteleg de ce le-a pus fostul, mai ales ca ghidonul e cu rise mai mare.

 

Cam in halul asta arata acum:

1625639080255.thumb.jpg.41b4c08b905e567bbd1879017a1f88fb.jpg 1625639049791.thumb.jpg.279d46c200c63a54bd297c02ff4bbba4.jpg

ODO 20890

 

P.S. E loc suficient, am discutat cu vecinii, nicio problema ca o las acolo. :)

Edited by mucix
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...