m72story Postat Iulie 28, 2019 Share Postat Iulie 28, 2019 Pe data de 22 iulie la prima ora am plecat la drum impreuna cu un IZH Jupiter cu motor de IZH 56, doua MT 11, o Jawa 350, si un M. Expeditia a fost stabilita in urma cu un an si anuntata pe acest forum. Prima zi a insemnat plecarea din Bucuresti si camparea la Baia de Fier adica 244 km,, facuti fara probleme cu o viteza medie de 60 km/h. A doua zi am plecat din Baia de Fier si s-a continuat catre Novaci, cu urcare spre Ranca, coborare spre Dobra, urcarea de la Jina si camparea de la Bod, in final 150 km. A treia zi traseul de la Bod- Saliste-Apoldu de Sus-Sibiu-Cartisoara-Balea-Cabana Capra.-140 km. A patra zi s-a plecat de la Capra-Vidrearu-Curtea de Arges-Pitesti-Bucuresti- 215 km. IZH-ul a avut incarcarea, aprindere originala si carburator de JAWA 250, singura problema survenita a fost cuiul de dozaj care era montat in pozitia de mijloc, ceea ce facea ca debitul de benzina sa fie insuficient, lucru corectat la inceputul urcarii de la Novaci. Unul dintre Nipre a avut un papuc imperfect la bobina de inductie ceea ce il facea ezitant in anumite momente. Cel de-al doilea Nipru a avut o scurgere de ulei pe la pasla grupului ceea ce umezea sabotii, canalul de scurgere fiind infundat. Subliniez faptul ca ambele Nipre aveau aprinderi pe senzori SOVEK si carburatoare K68 Taiwan . M-ul a avut sansa de a fi alimentat cu motorina in Curtea de Arges, raportul motorina-benzina fiind de 2/1, a mers uns fara nicio problema, Singurul impediment survenit este pornirea la rece. Jawa a avut o problema la una dintre bujii in momentul ploii de la Jina datorita izolatiei imperfecte . In buna traditie a grupului din care fac parte, de patru ani ne propunem ca odata pe an sa facem un drum care sa incununeze munca si efortul depus pentru a tine in functiune motocicletele din dotare. Cu prilejul acestor drumuri invatam cate ceva nou despre motocicletele pe care le conducem. Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 28, 2019 Share Postat Iulie 28, 2019 Frumoasa expeditie !! Imi aduce aminte de anii cand calaream comunista si era o realizare sa termin calatoria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Iulie 28, 2019 Autor Share Postat Iulie 28, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 28, 2019 Share Postat Iulie 28, 2019 (editat) Am facut scoala pe o comunista, interesanta experienta. Ceva de 350 parca, nume din 3 litere pe care unii il pronuntau cumva , altii altfel, caractere rusesti evident. Era misto, prima moto pe care am mers viata asta. Normal ca acum tre sa sap prin poze ca ma roade faptul ca deja se sterge o amintire f placuta. Suna foarte retro viteza medie de 60km/h. Pacat ca tre sa fii o idee priceput sa exploatezi o astfel de moto. E distractie ieftina, aici ma refer strict la prețul de achiziție Editat Iulie 28, 2019 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 28, 2019 Share Postat Iulie 28, 2019 Felicitări! E mare lucru că țineți steagul sus și tradiția. Deși apreciez vechiturile nu pot spune că mi-e dor de comuniste (am avut și eu câteva, dar de vreo 15 ani am trecut la jafoneze) și nici că ar fi ieftine la achiziție, am văzut niște prețuri de numa', cel puțin pe la Nipre... Iar menținerea lor în stare bună nu e nici ea simplă sau ieftină. Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Felicitări! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat August 6, 2019 Share Postat August 6, 2019 Bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat August 15, 2019 Autor Share Postat August 15, 2019 Domnilor suntem in al patrulea an consecutiv cand eu impreuna cu tovarasii mei organizam astfel de drumetii. Ca sa ramana impamantenit, va asteptam pe cei doritori si in 2020 in cea de-a doua jumatate a lui iulie sa calatorim impreuna pe un traseu stabilit de comun acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valy72 Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Am să fiu cu ochii pe voi.Ps.E valabil şi pentru moto solo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat August 27, 2019 Autor Share Postat August 27, 2019 Salut, Este valabil pentru orice motor care face parte din tematica si profilul acestui forum. Dupa cum observi din poze la editia din anul acesta a participat și o Jawa model 90. Pentru că considerăm consecvența și punctualitatea ca două elemente importante în îndeplinirea unor astfel de proiecte, ediția de anul viitor se va desfășura în același interval. Traseul exact îl vom stabili împreună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 10, 2019 Autor Share Postat Decembrie 10, 2019 Salutăm cu respect, Conform spuselor și celor anunțate ne pregătim pentru ediția 2020 din cea de-a doua jumătate a lui iulie. Până în prezent am reușit să încropesc câte ceva, lipsesc aripile și portbagajul cu desăvârșire. Referitor la traseu propunerea a doi dintre participanții la edițiile precedente este ca să adaugăm la traseu și un popas pe Defileul Dunării. În acest caz traseul va fi de 1200km aproximativ. Mai avem timp de dezbateri și propuneri oricum ar fi,. În buna tradiție dacică căruța se face iarna. Să auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 11, 2019 Share Postat Decembrie 11, 2019 Aproape o spirala traseul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 20, 2019 Autor Share Postat Decembrie 20, 2019 La capitolul cilindrii am salvat o pereche cu un set de supape titan si un set de ghiduri auto din fontă, configurate conform situatiei din teren. Există teoria conform căruia supapele din titan nu fac pereche bună cu scaunele/ghidurile din fontă , până în prezent rezultatele au fost foarte bune. Am circulat cu supape cu coada de 7mm diametru însă cele de 6mm de la aceasta lucrare vor fi o noutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Aprilie 15, 2020 Autor Share Postat Aprilie 15, 2020 Pentru editia din acest an am montat un pinion de duramid pe axa cu came si placa de ambreiaj auto. Daca testele vor decurge in parametri vor ramane in motor. Din discutiile de pana acum se pare ca plecarea va fi pe 6 iulie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Mai 25, 2020 Autor Share Postat Mai 25, 2020 Salutam, Plecarea este pe 6 Iulie dimineata, intoarcerea vineri 10 Iulie, traseul este urmatorul: Ziua 1. Bucuresti-Pitesti- Ramnicu Valcea-Horezu-Baia de Fier Ziua 2. Novaci-Ranca- Obarsia Lotrului--Drumul Regelui- Jina -Bod Ziua 3 Pauza Ziua 4. Sibiu-Transfagarasani- Cabana Capra Ziua 5 Vidraru-Curtea de Arges- Acasa La Obarsia Lotrului ne vom intalni cu grupul format dintr-o Jawa California, doua Nipre si un IZH care vor veni pe Valea jiului din Defileul Dunarii. Cei care si-au anuntat participarea la traseul de mai sus sunt: Vlad cu un MT 10, Horatiu cu o Mobra 50 si subsemnatul cu M72. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valy72 Postat Iunie 9, 2020 Share Postat Iunie 9, 2020 Salut.Am spus că vă urmă -resc. Aş vrea să vă dau un răspuns concret dar nu pot pentru că în acea perioada sunt multe variabile.Am un MZ 250 ETZ.,ca şi echipament putem face o listă? Ce ar trebui să avem la noi (scuze pentru mine e noutate).Plecarea din București de unde e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Iunie 9, 2020 Autor Share Postat Iunie 9, 2020 Salut. Sunt bineveniti cei cu motociclete comuniste sau cu atas, ETZ-ul se califica, japonezele ba. Se va dormi la cort cu echipamentul pe care il are fiecare in dotare. Detaliile privind ora si locul de plecare se vor puncta cu cateva zile inainte. In datile precedente s-a plecat la crapatul zorilor cu intalnire la Petrom-ul de la intrare pe autostrada, iesire din Militari. Se circula in coloana viteza este de 60km/h. Ca echipament: Cort, sac de dormit, izopren. De mancare se va cumpara pe traseu fiecare dupa gustul lui, ca sursa de foc incerc sa incarc o butelie de 4kg care ne va ajuta la ciorba de seara si cafeaua de dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Iunie 9, 2020 Share Postat Iunie 9, 2020 Operatiunea Monstrul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Iunie 9, 2020 Autor Share Postat Iunie 9, 2020 De principiu scule precum; leviere, tubulare, surubelnite, pompa pentru roti, fire, banda izoliera, ulei de rezerva vom avea noi cu atasele. Cum este firesc ca fiecare sa isi cunoasca odrasla si slabiciunile sale recomand ca fiecare sa isi ia de rezerva ceea ce stie ca poate cadea precum platină, bujie, condensatori etc. Cum avem dimensiune diferita la camere sa aveti dimensiunea corespunzatoare ca rezerva. In rest curaj si incredere, restul se rezolva de la sine si in echipa. Din experienta de pana acum primii 100 de km sunt mai cu teama, apoi se capata curaj si lucrurile vor fi mai relaxate. Oricum ar fi recomand doritorilor sa plimbe odraslele macar 200 de km pana la plecare, in cazul in care sunt hibe ele vor aparea pana atunci, daca au ceva de zis iti vor zice si vei actiona in consecinta. La editiile anterioare nu am avut niciodata incidente grave care sa necesite remorcare sau o depanare mai mult de 2 ore. Am avut situatii precum: platini impuscate, contacte incorecte, apa pe la fise si ca atare scantei lipsa, ulei pe la sabotii grupului spate. Sunt de parere ca nu exista motoare proaste, facute sa intepeneasca restaurate sau nu in garaje. Sunt ori mecanici nepriceputi, ori utilizatori indiferenti si stangaci cu folosirea motoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Iulie 3, 2020 Autor Share Postat Iulie 3, 2020 (editat) Grupul Sud s-a pus in miscare pe ruta Bucuresti-Caracal-Drobeta-Herculane. Este compus din doua Jawa, un Nipru, un Ij si o plasticata. Grupul Nord va pleca luni spre Baia de Fier cu jonctiune la Obarsia Lotrului. Orsova Editat Iulie 3, 2020 de m72story Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Iulie 6, 2020 Share Postat Iulie 6, 2020 Am ratat si anul asta aceasta cursa frumoasa . Sa va simtiti bine si sa aveti vreme buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.