Sari la conținut

R1250 RS


Cezu
 Share

Postări Recomandate

O motocicletă versatilă. Mi-a plăcut și modelul anterior (1200RS) din același motiv. Și un preț bun pentru un BMW. Iar boxer-ul nou a început în sfârșit să aibă și cai (136) pe lângă cuplu (143Nm).

 

Problema la modelul nou pentru mine este design-ul - japonez 100%. Prefer 1200-le. Dar e o părere personală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

O motocicletă versatilă. Mi-a plăcut și modelul anterior (1200RS) din același motiv. Și un preț bun pentru un BMW. Iar boxer-ul nou a început în sfârșit să aibă și cai (136) pe lângă cuplu (143Nm).

 

Problema la modelul nou pentru mine este design-ul - japonez 100%. Prefer 1200-le. Dar e o părere 

Shift-Cam- ul e absolut genial. Suspensia fata ( duolever )  display-ul cat si conectivitatea  sunt ce-i lipseau modelului anterior.Mi-ar fi placut daca ar fi avut si sistemul american aplicat pe semnalizarile spate/stop frana, ambele integrate in semnalizare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, Cezu said:

Al naibii pielea pe voi! HAI PLOAIE, HAI !

te-ai potolit ?:))

 

Ai grija sa nu-ti cada ralantiu` in baie...ca e nasol !

Editat de Ribo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, ovi_ice said:

Nu mai fiti rai...omu a postat conform cu descrierea sub-forumului :))))

 

top2.thumb.jpg.4ffe41096d85effc9a9f7fef7da50d01.jpg

hahah

 

16 hours ago, Cezu said:

Al naibii pielea pe voi! HAI PLOAIE, HAI !

 

3 minutes ago, Cezu said:

In gol? 🤔

🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.09.2019 la 0:15, Cezu a spus:

Telelever voiam sa spun, ce inlocuiesc furcile telescopice. Mi-e mintea inca la RT 1250 😁

 

 

Are furca normala upside-down, nu e nici counter,nici tele,nici para nici ce lever vrei tu :)))))

La 25.09.2019 la 7:20, john17 a spus:

Duo para... Oktoberfestlever..? :crack:

 

 

Nu esti normal :moron::crack::crack::crack::crack:

La 25.09.2019 la 17:13, ovi_ice a spus:

Nu mai fiti rai...omu a postat conform cu descrierea sub-forumului :))))

 

top2.thumb.jpg.4ffe41096d85effc9a9f7fef7da50d01.jpg

Sa inteleg ca daca scriu ca am o Yamaha de 1000, pot crede ca am 1000 de cai?:clap:

Da oricum postarea omului e tare, sa detii o motocicleta, da sa nu ai habar despre ea. Oricum mi-a inseninat ziua :bounce:

La 25.09.2019 la 11:43, Cezu a spus:

De curiozitate, cate schimburi de ulei  ai facut anul asta ?

Ce legatura are asta, cu faptul ca habar nu ai ce conduci sau detii? Vezi sa nu confunzi cardul bancar, cu permisul de conducere :moto:

La 24.09.2019 la 23:34, george05 a spus:

Topic minunat. 

Subscriu, il voi citi cu interes :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma nu e obligatoriu sa stim cu ce cheie se desface surubul de la rezervor sau  ce putere are bateria, sau ce amortizor am pe motocicleta. 

Zau, chiar nu e nevoie sa gandim asa.

Nu toata lumea cumpara o motocicleta sau masina stiind cum sunt supapele si din ce material, sau daca are CAN-BUS sau nu. 

Poate ca majoritatea de aici se uita luni de zile sa-si aleaga o motocicleta, DAR cand ai 20k euro maruntis, zau daca ar trebui sa iti tocesti neuronii cu detaliile astea. 

 

Imi place motoreta, imi place ca e BMW....pac, dau cu cardul si plec cu ea! 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Penibilul situatiei e ca omul se lauda cu mega suspensia duo/tele-lever care nici nu exista.

 

Dar plm...nu-i nimic nou sub soare. La curs moto am intalnit nene care nici nu stia ca pe R1200GSA-ul se poate dezactiva ABS-ul...ii arata instructorul ce si cum. Si la jaloane se incurca ca o fata mare :))). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FRONT SUSPENSION 45mm upside down fork

In comunicatul oficial, citisem ca au renuntat la duo para tele ceva ul ala, adica amortizorul-arcul, duo tele cevaul  de pe fata, :D fiindca n-au mai avut loc, datorita ergonomiei. Si au mers cu aceeasi suspensie de pe xr, oarecum.

Dynamic Esa, on top. 

Dar e un  bmw cu nose dive :D

Trebuie sa recunosc ca shit cam ul, pardon, shift cam ul, a reusit sa faca din boxer motor. Nu mai haraie, paraie, trosnaie, vibreaza, esti pe liber, dai gaz, nu mai trage dreapta. PAI CE E ASTA DOMLE, ASTA NU I BOXER :))))

Dar, in stilul specific BMW, asa imi e o frica de eventuale gherle, fiind la prima mana inventia, si la service bulletins gramada-ca bmw e smecher, nu face recall, la revizie programata iti face si alte interventii, daca au gasit dude.

Ramane de vazut, testul timpului. Recunosc ca sunt impresionat, cel putin de nou, ce au reusit sa faca din boxer.

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

dai gaz, nu mai trage dreapta

Asta nu văd cum ar putea fi de la shit cam! Nici măcar arborii de echilibrare cu sens contrar de rotație față de arborele cotit nu au cum să elimine reacția. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...