Jump to content

Accident pe Motorpark Adancata


Recommended Posts

@goe 75  daca e luft centrarea mea, imi asum. Dar... Indiferent de ce eveniment e organizat acolo, "sefii" impun niște reguli. Nu? Ma gandeam ca poza nu e din ziua "incidentului" dar tot mi se pare anormal ce vad eu acolo. Corecteaza-ma daca gresesc dar asemenea gest nu are voie sa se intample nici daca e presedintele ala la bustul gol. Sau daca inchiriezi pt "petrecere privata" nu exista nici o regula? Mi se pare absurd. 

Edited by george05
Link to post
Share on other sites
  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Nu este absurd deloc . Ce se intampla in timpul unei petreceri private este doar treaba celui care a inchiriat si nu are legatura cu niciun al fel de eveniment care se desfasoara la aceesi locatie in alte conditii.

 

 

Ar fi absurd sa te duci la un concert de muzica pe stadion si sa fii oparit ca nu s-au dat destule goluri.

37 minutes ago, wawessh said:

Iuli** Manola*** e in moarte cerebrala si sa spunem ca sansele sunt de (0,ceva) sa isi revina. Celalalt e "ok", o sa traiasca.

 

Foarte nasol ca omul e in stare atat de grava .

Personal nu ma intereseaza , dar  cred motivul pentru care sunt atat de multi indieni batand toba in jurul topicului , ca la pow wow , este sa afle daca cel in stare grava este colegul care a cauzat accidentul sau cel cu gsxr, venind pe linia dreapta.

Daca se dezvaluie si misterul asta poate se termina si se intorc la restul de motive de indignare zilnica.

Edited by goe 75
Link to post
Share on other sites

Pfff...ma minunez de ce citesc ...si de o parte si de alta !

Accidente se intampla si la case mai mari ....nu-i bai ....dar uzual urmarile sunt mai mici in aceleasi conditii ....de ce  ?

Nu am fost in viata mea pe circuit ..si nici nu ma atrage ....insa as putea sa le raspund cu succes atat zeilor circuitului , in special , cat si muritorilor de rand ca mine adica tastaturistilor .

Absolut orice ati spune voi  , ....pana  una alta este un viciu de procedura toata tarasenia .....iar [procedurile astea , care multora li se par idioate , au un scop ....sunt idioate pentru cei care le stiu ...pt altii ...ete buba .

Multi vad problemele prin prisma experientelor / placerilor personale ....insa procedurile sunt facute astfel incat si boul daca le respecta sa nu-si rupa coarnele ....iar prin prisma asta , ''zeii circuitelor'' ar trebui sa le respecte cu sfintenie ...chiar cu opulenta , pentru ca sunt fara sa-si dea seama niste influenceri pt viitorii mobristi de circuit . 

Avem un lant al slabiciunilor ...care din pacate la noi este extrem si mai avem si gena latina ... :)

 

Link to post
Share on other sites

@Paca

 

1 da exeplu cu citat sa vedem si noi care "zeu al circuitului" a zis ca e ok sa nu se respecte procedurile. 

 

2. Chiar daca "boul" le respecta pe toate tot se poate ca un alt bou sa te dea jos ( si cu vina clara si in conditii mai discutabile)...deci te-ai scremut degeaba.

 

 

Link to post
Share on other sites

Trecand peste accident, despre care se va vorbi steril mult si bine, explicati-mi si mie de ce e mai rapida trasa oe mijloc decat aia pe exterior, avand in vedere ca virajul urmator e unul clasic si de dreapta.

Intreb serios, nu vad de ce nu m-as lipi de linie pe stanga inainte de viraj ca apoi sa-l abordez out-in-out...

Link to post
Share on other sites
Chiar acum, goe 75 a spus:

@Paca

 

1 da exeplu cu citat sa vedem si noi care "zeu al circuitului" a zis ca e ok sa nu se respecte procedurile. 

 

2. Chiar daca "boul" le respecta pe toate tot se poate ca un alt bou sa te dea jos ( si cu vina clara si in conditii mai discutabile)...deci te-ai scremut degeaba.

 

0

Nene Goe ...daca citesti mai sus( macar 2 pagini)   ...o sa vezi ....asta pt nr1.

pt nr 2 ....am facut la proceduri in viata mea ...te ingrop ...si sa nu crezi ca le-am facut pe baza experientei mele efective. .

Procedurile se up-dateaza    in permanenta . 

 

La noi avem probleme grave in aceasta privinta ....poti sa iei absolut orice firma .....

Este o intamplare nefericita ce a fost acolo  sdar 100% nu o sa vezi schimbari semnificative de acu incolo ...poate decat ceva legat de propria raspunderae ....insa sa vezi la ei ceva schimbat in mod drastic ...nu cred nici de acu in 1000 de ani ....iar timpul ne va raspunde 

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, goe 75 a spus:

 

Colegu , pe bune, la faza asta esti la fel de pe langa cum este Petrica atunci cand se contreaza cu tine ...poate nu e cazul sa-i urmezi exemplu.

 

Iar esti obraznic, hai sa-ti arat cum te contrezi tu:

 

1. In postul numarul #16 afirmi ca nu prea te pricepi la cutii automate, adica ca nu te pricepi deloc dupa cum s-a vazut mai tarziu

 

2. La postarea #110 eu afirm cu argumente logice niste chestiuni

 

3. La postarea ta cu numarul #111 incepi sa ma ataci in mod gratuit desi nu mai discutasem cu tine niciodata pe acest forum

 

 

De la postarea #16 din prima pagina in care TU afirmai ca nu te pricepi la cutii de viteze automate pana la postarea #111 din pagina a cincea ai devenit un asa-zis expert in cutii de viteze automate. Ce a urmat dupa e can can.

 

Cam asta e nivelul tau, unul foarte jos chiar, traiesti cu impresia gresita ca daca ai un pic de bani in plus fata de cei din anturajul tau de tzarani de Giurgiu esti cel mai destept. Nu, nu esti, acesta fiind si motivul pt care esti un simplu sofer de camion si nicidecum vreun neurochirurg. Nu ma intelege gresit, orice meserie este onorabila, chiar si cea de maturator, dar numai daca iti vezi lungul nasului.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, yo4hgx a spus:

regulile e pentru prosti

Principiul după care se conduc marea majoritate a românilor! Ar trebui scris pe drapel în plm... 

Link to post
Share on other sites

Intotdeauna cand vina e a unor motociclisti,mai ales daca fac parte din ceva anturaje, se asterne linistea. Putine sunt cazurile cand s-a venit si s-a recunoscut ca s-a gresit.

Eu am 3 cazaturi la activ in 14 sezoane, una pe strada si 2 pe circuit. Toate se afla in 'analele' forumului si de fiecare data am recunoscut ca a fost vina mea.

Desi am invatat multe la circuit si m-as mai duce oricand cu placere...dar cu grija. Ideea asta falsa ca pe circuit nu se intampla niciodata nimic si e mega safe ma cam deranjeaza. 

Oricate instructaje ti s-ar face si oricate sisteme si reguli anti-idiot s-ar inventa, fatalitatea asteapta dupa colt. Asteapta un moment de tampenie, un moment de neatentie.

Dar asta e, cateodata 'Omerta' motociclistilor functioneaza...

Link to post
Share on other sites

Apropo de safe: sunt curios cât de safe considerați voi, cei care vă dați cu moto pe Adancata, circuitul! Eu nu îl consider pt 4 roți pt că nu are spații de eșapare amenajate și orice ieșire înseamnă cotețul serios șifonat, de multe ori pus "pe țiglă", în timp ce un circuit tocmai prin asta se deosebește de un drum normal, fie el și închis circulației pt un concurs/test/whatever. Am fost acolo de mai multe ori, m-am dat pe el doar la niște teste private. La care, by the way, nu s-a semnat nimic, nu s-a făcut nici un instructaj, nu exista nici un fel de personal de intervenție, ar fi putut oricine alerga - tropatronicul, peugeos - împreună cu mașinile. În contrast total cu alte teste tot private, ținute undeva pe un drum public, inchis, și unde au existat mult mai multe măsuri de siguranță. 

Edited by john17
Link to post
Share on other sites

 

Oameni mari si nu faceti diferenta intre proprietar , firma organizatoare si persoana fizica.

 

Link to post
Share on other sites

Test privat vs alt test privat. Proprietarul încasează bani în ambele cazuri. Deci? 

Dacă încredințezi un autovehicul unuia fără permis pt a fi condus pe drumul public ești sancționat, oare o "jucărie" gen circuit se poate încredința așa, oricui și oricum? :huh: Diferența poate fi că pt a închide drumul public autoritățile să fi cerut un plan de securitate, dincoace e tarla privată. 

Edited by john17
Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Speedy.K said:

Trecand peste accident, despre care se va vorbi steril mult si bine, explicati-mi si mie de ce e mai rapida trasa oe mijloc decat aia pe exterior, avand in vedere ca virajul urmator e unul clasic si de dreapta.

Intreb serios, nu vad de ce nu m-as lipi de linie pe stanga inainte de viraj ca apoi sa-l abordez out-in-out...

Intreaba-l pe Sinner sau pe baietii care merg la timpi de podium in campionat. 
Virajul ala nu e un viraj clasic si se abordeaza ca atare. Te poti uita pe on-board-ul baietilor care termina pe podium. N-are rost sa ajungem atat de Off cu abordarea virajelor pe topicul asta :) 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, goe 75 a spus:

 

Nu este absurd deloc . Ce se intampla in timpul unei petreceri private este doar treaba celui care a inchiriat si nu are legatura cu niciun al fel de eveniment care se desfasoara la aceesi locatie in alte conditii.

 

 

Ar fi absurd sa te duci la un concert de muzica pe stadion si sa fii oparit ca nu s-au dat destule goluri.

 

Foarte nasol ca omul e in stare atat de grava .

Personal nu ma intereseaza , dar  cred motivul pentru care sunt atat de multi indieni batand toba in jurul topicului , ca la pow wow , este sa afle daca cel in stare grava este colegul care a cauzat accidentul sau cel cu gsxr, venind pe linia dreapta.

Daca se dezvaluie si misterul asta poate se termina si se intorc la restul de motive de indignare zilnica.

Cel nevinovat (care venea pe linia dreapta) e cel in stare grava

 

Acum 43 minute, Speedy.K a spus:

Trecand peste accident, despre care se va vorbi steril mult si bine, explicati-mi si mie de ce e mai rapida trasa oe mijloc decat aia pe exterior, avand in vedere ca virajul urmator e unul clasic si de dreapta.

Intreb serios, nu vad de ce nu m-as lipi de linie pe stanga inainte de viraj ca apoi sa-l abordez out-in-out...

 

Asta e trasa (cea mai mica distanta dintre exterior viraj 1, exterior viraj 2). - 

 

Acum 24 minute, john17 a spus:

Apropo de safe: sunt curios cât de safe considerați voi, cei care vă dați cu moto pe Adancata, circuitul! Eu nu îl consider pt 4 roți pt că nu are spații de eșapare amenajate și orice ieșire înseamnă cotețul serios șifonat, de multe ori pus "pe țiglă", în timp ce un circuit tocmai prin asta se deosebește de un drum normal, fie el și închis circulației pt un concurs/test/whatever. Am fost acolo de mai multe ori, m-am dat pe el doar la niște teste private. La care, by the way, nu s-a semnat nimic, nu s-a făcut nici un instructaj, nu exista nici un fel de personal de intervenție, ar fi putut oricine alerga - tropatronicul, peugeos - împreună cu mașinile. În contrast total cu alte teste tot private, ținute undeva pe un drum public, inchis, și unde au existat mult mai multe măsuri de siguranță. 

 

Este safe in ideea in care ai spatii de degajare, nu e safe la nivel de Brno sau alte circuite cu traditie insa mai safe decat multe circuite (din BSB de ex). Eu am iesit de mai multe ori pe aratura si nu e asa rau . NU e ideal dar e acceptabil. Oricum nu va mai comportati de parca nu ati sti ca motociclismul este periculos. Cand esti constient ca se pot intampla nasoale, atunci esti si pregatit sa eviti, nu exista "eu nu cad, eu sunt de neatins". 

Edited by Legnakrad.
Link to post
Share on other sites

@Speedy.K

 

In principiu , la capatul liniei drepte viteza este astronomica si o sa franezi mai eficient si mai in siguranta daca poti sa prelungesti un pic zona de franare cu motoreta verticala , dupa care incepi sa te apleci si mergi pe trail breaking pana adanc in curba. Daca te alinezi pe stanga o sa fii fortat sa incepi aplecarea mai devreme pt ca se termina tarlaua mai din scurt.

Am vazut baieti super rapizi care se pozitioneaza chiar mai aproape de extrema drepta decat de centru ( si nu numai cand au de aparat pozitia).

Edited by goe 75
Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, george05 a spus:
Acum 3 ore, yo4hgx a spus:

 

4678FBAF-69F9-4ABF-8579-A8163DD63BA9.jpeg

Hahhaaaaa! Asta e de generic

 

Nu, asta e de penal si va atarna foarte grav la analiza "accidentului" subiectului acestui topic.

Acum 2 ore, goe 75 a spus:

Ce se intampla in timpul unei petreceri private este doar treaba celui care a inchiriat si nu are legatura cu niciun al fel de eveniment care se desfasoara la aceesi locatie in alte conditii.

 

Ma faci sa rad... cred ca te gandesti la filmele porno!

Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, yo4hgx said:

 

Nu, asta e de penal si va atarna foarte grav la analiza "accidentului" subiectului acestui topic.

 

Ma faci sa rad... cred ca te gandesti la filmele porno!

 

Eu te fac pe tine sa razi ...dar tu zici ca faza aia e de "penal"  ! ...🤣🤣🤣

Incurabil , dude.

 

Proprietate privata = chiar si un copil are dreptul sa motocicleasca ...si notiunea de permis este facultativa ...dar e de penal ca a pasit un taran pe asfalt....

 

Mare e gradina...

Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, goe 75 a spus:

dar tu zici ca faza aia e de "penal"

 

Cand mor oameni din cauza neglijentei... sau spune-i cum vrei tu, da, e de penal. Razi cat mai poti... chiar nu vad bine Adancata dupa acest eveniment. Sau stai asa... vorbim de rromania?

Link to post
Share on other sites

@goe 75: tu chiar ai impresia ca ala închiriază circuitul si apoi e treaba ta ce faci cu el și pe el iar tu ca patron nu poti fi tras la răspundere pt nimic. Ok, fie cum zici tu. 

@yo4hgx: vezi de treaba, se asterne linistea și pace. Nu cred sa fi aparut nicăieri in presa, probabil nimeni nu s-a autosesizat in vederea unor cercetari, etc etc. 

Edited by george05
Link to post
Share on other sites
Just now, yo4hgx said:

 

Cand mor oameni din cauza neglijentei...

 

Imaginea postata de tine nu are legatura cu ziua in care a avut loc accidentul. Este luata dintr-un filmulet facut la luni de zile distanta in timpul unui eveniment organizat dupa alte reguli.

2 minutes ago, george05 said:

@goe 75: tu chiar ai impresia ca ala închiriază circuitul si apoi e treaba ta ce faci cu el și pe el? Deplm gândire!

 

Sunt anumite limite ....dar nu implica penal pentru pietoni pe circuit si alte baliverne pe care le inventati voi .

Link to post
Share on other sites

Eu unul nu cred ca am inventat nimic, lasa generalizările. Eu nu știu ce implica defel, dar cu siguranță cineva care se pricepe in aceste spețe, ar gasi ceva pt care PATRONUL ar urma sa fie tras la răspundere. 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, goe 75 a spus:

 

Imaginea postata de tine nu are legatura cu ziua in care a avut loc accidentul. Este luata dintr-un filmulet facut la luni de zile distanta in timpul unui eveniment organizat dupa alte reguli.

 

Ha, ha... "alte reguli"... spune-i asta administratorului MotoPark sau si mai bine, procurorului care o sa se sesizeze din oficiu (din cauza decesului).

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...