theogs Postat Ianuarie 8, 2020 Share Postat Ianuarie 8, 2020 Salutare. Aveți idee unde pot recondiționa o chiuloasa, în București, pt un vw Passat. 2. 0 injecție. Cam 300k km, cod motor azm Ma interesează, dacă știți, și la ce preturi sa ma aștept... Mulțumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Ianuarie 8, 2020 Share Postat Ianuarie 8, 2020 daca vrei refacerea planeitatii http://otodem.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 8, 2020 Share Postat Ianuarie 8, 2020 (editat) Pret pt ce?? Ce intelegi prin reconditionare? Rectificat suprafata, supape + scaune, schimbat ghiduri/scaune, vrei să repari vreuna fisurata? Dpmdv pt rectificare, eventual inlocuit ghiduri/scaune - Florin de la Rune, iar pt fisuri doar remat. Si se numește CHIULASĂ, fme de piesa! Editat Ianuarie 8, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat Ianuarie 8, 2020 Share Postat Ianuarie 8, 2020 0728444108 Florin. Este foarte bun baiatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Ianuarie 8, 2020 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2020 At John 17 Nu cred ca este fisurata. În rest tot ce trebuie. Planat, ghiduri, scaune, semeringuri supape etc. Cum se cheamă chiulasa sau chiuloasa nu știu cât de important este acest lucru, dar știu ca este important sa o rectific. Dacă se chiama chiulasa atunci asa sa fie Mulțumesc pt răspunsuri la toată lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 8, 2020 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2020 Nu sunt ieftini, dar știu ce fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Ianuarie 8, 2020 Share Postat Ianuarie 8, 2020 Acum 2 ore, theogs a spus: Cum se cheamă chiulasa sau chiuloasa Franceza culasse, romana chiulasa. Deci nu avea cum sa fie chiuOasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 9, 2020 Share Postat Ianuarie 9, 2020 robnec srl. sau fostul ciclop de pe sos. giurgiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Nazarov Postat Ianuarie 9, 2020 Share Postat Ianuarie 9, 2020 Salut, de ce trebuie facuta aceasta operatiune? Ce probleme avea masina? Intreb ca sa te pot sfatui daca se merita sa o mai folosesti sau nu pe a ta. In general la rectificat se trimite o chiulasa cu o planeitate neadecvata (stramba,indoita datorita rularii cu o problema de temperatura la motor) sau in cazul pierderi de lichid antigel (fisura sau lipsa planeitate). In ambele cazuri iti recomand sa mergi pe una sh ptr ca altfel e doar pierdere de timp si bani. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Ianuarie 9, 2020 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2020 Pai arunca uleiul în instalația de răcire. Și când a fost desfăcuta se pare că garnitura de chiulasa era de vina. La nr asta de km nu as schimba doar garnitura... Mașina era încă bună și nu as face reparația de mântuială. Adică as face cam tot ce trebuie făcut la ea. Bine în funcție și de cât costa toată treaba asta Oricum pana nu o vede cineva care se pricepe nu știu exact ce trebuie facut De demontat sa ocupat un mecanic de "cartier" S-a Oricum acum după ce am googlalit am aflat ca ar mai putea fi și altceva de vina pt uleiul aruncat în instalația de răcire. O piesa numita termoflot. Și cică ar fi trebuit verificat ala înainte. Dar deja este data jos chiulasa asa ca trebuie sa o vadă și un specialist. 300k de km din care ultima 100k a fost pe gpl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Nazarov Postat Ianuarie 9, 2020 Share Postat Ianuarie 9, 2020 (editat) Buna dimineata !! Exact de aceea te-am intrebat pentru ca am intalnit pe diverse motoare aceasta problema si multi au trecut direct le reparat chiulasa. Cum la tine primul rau este deja facut, mergem mai departe.... Primul sfat:schimba mecanicul daca poti, astfel vei fi scutit de reparatii ulterioare pe motiv ca "asa face toate,boss"... Apoi, pentru a scuti o alta cheltuiala inutila, ca nici astia de la reparat chiulase nu sunt sfinti , cere sa iti faca constatarea de planeitate cand o duci acolo !Nu o lasa la ei sa se ocupe de ea.....ca o sa descoperi ca ai cea mai proasta chiulasa la care trebuie facut tot !Daca nu au timp, du-te cu ea cand te programeaza sa faca constatarea... Inainte de a duce chiulasa, verifica singur termoflotul la o vulcanizare.Piesa, oricum ar arata ea trebuie sa prezinte o intrare-iesire antigel si alta ulei.Infunzi cu o carpa o intrare de antigel si una de ulei si apoi pe oricare vrei din cele 2 ramase pui furtun de presiune.Vezi apoi daca sufla, e de acolo si il bati pe mecanic cu chiulasa in cap..... Pentru o mai buna vizualizare, desi din experienta iti spun ca se vede bine daca sufla, poti baga piesa intr-o galeata cu apa.... Cat priveste restul reparatiei la chiulasa, in cazul in care e de la termoflot, o pasuire supape,schimbat semeringuri si restul ar trebui sa fie o treaba simpla si la indemana pentru mecanicul care a desfacut si monteaza la loc totul in motor !Un mecanic trimite chiulasa doar daca are nevoie de rectificare, restul intra in atributiile lui !Daca nu ai asa ceva, revin la primul sfat: schimba urgent mecanicul! Stima. Editat Ianuarie 9, 2020 de Cristi Nazarov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Ianuarie 9, 2020 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2020 Mulțumesc de sfaturi. Clar voi verifica și termoflot ul. Despre mecanic nu știu cât de priceput este.. De aia am zis și eu "de cartier". Oricum montarea chiulasei nu o va face același om. El m a ajutat cu demontarea. Montarea, punerea distribuției la punct și alte chitibusuri importante vor fi făcute de alta persoana. Funcție de ce suma va fi nevoie voi recurge la reparație ori dat mașina la dezmembrări sau programul rabla. Poate asa mai pun ceva la suma pe care o strâng pt o mobreta. Dacă as fi știut de termoflot nu m as fi grăbit cu demontarea chiulasei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Ianuarie 9, 2020 Share Postat Ianuarie 9, 2020 (editat) La 08.01.2020 la 16:24, john17 a spus: eventual inlocuit ghiduri/scaune - Florin de la Rune Vezi ca Florin de la Rune mai da si gherle. Acum 33 minute, theogs a spus: Despre mecanic nu știu cât de priceput este.. De aia am zis și eu "de cartier". Oricum montarea chiulasei nu o va face același om. Aici ai dat cu mucii in fasole, l-ai pus pe unul sa-ti dea chiulasa jos si te duci sa o monteze altul. Trebuia de la bun inceput sa faci lucrarea cap coada cu acelasi mecanic/atelier: constatare, demontare, montare, garantie la lucrare. Inca ai noroc ca ai motor pe benzina, poate nu fuge nimeni de lucrare... Editat Ianuarie 9, 2020 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 9, 2020 Share Postat Ianuarie 9, 2020 Dacă tot e dată jos singura soluție pt a verifica prezența unei eventuale fisuri e proba hidraulică făcută la presiune și temperatura! Pe care la Rune nu au cu ce să o facă din cate știu eu. Dacă e fisurată - alta! Sh, ca 9 costă mai mult decât mașina, ideal testată la fel să nu fie fisurată. Eu unul nu aș monta niciodată un motor desfăcut de altcineva, și nici o chiulasă sh la care nu s-a verificat macar etanseitatea supapelor și s-au inlocuit simeringurile! Cât despre verificarea planeitatii - aia e o operație simplă de tot pe care o faci cu o riglă metalică + o leră, nu e rocket science! Iar schimbătoare de căldură ("termoflot") există si cu etanșare pe suprafață, nu doar cu ștuțuri, nu e musai să fie atât de simplă verificarea! Fiind vorba de ulei in instalatia de racire si nu antigel in ulei e mare probabilitatea să fie vinovat schimbătorul de căldură, motivele însă nu o să le expun din motive de savanți mulți atotștiutori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Ianuarie 10, 2020 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2020 Când am vb cu cel care s a ocupat de mașină și înainte sa o cumpăr a zis ca din lipsa de timp îmi da pe cineva care sa demonteze chiuloasa, sa cumpăr garniturile necesare și se ocupa el de montaj și distributie. Cel care a demontat știa clar despre ce e vorba. Acum ca eu vreau sa fac și alte operațiuni la chiulasa este alegerea mea. Azi sper sa ajung la un atelier de rectificat sa vb cu cei de acolo când pot sa ma duc sa faca constatările necesare. Pana nu o vede nu o sa se arunce nimeni cu preturi, asta e clar. Acuma nu pot demonta termoflot ul din cauza temperaturii de afara. Pana se încălzește am timp sa ma decid ce voi face cu mașina. Ideal era sa nu ma arunc din prima cu demontat ul, și sa mai întreb sau sa ma mai informez. Dai romanului mintea de pe urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 10, 2020 Share Postat Ianuarie 10, 2020 Inainte sa dai bani pe rectificari fa proba hidraulica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Ianuarie 10, 2020 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2020 Ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 10, 2020 Share Postat Ianuarie 10, 2020 Acum 10 ore, john17 a spus: Dacă tot e dată jos singura soluție pt a verifica prezența unei eventuale fisuri e proba hidraulică făcută la presiune și temperatura era mult mai simplu sa-i faca mecaNicu un leak down. spune-i si unde sa faca proba asta hidraulika. parerea mea e ca motorul ala nu merita nici macar desfacut , altul din dezmembrari si asta basta. blocu cum arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Ianuarie 10, 2020 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2020 Leak down m am gândit și eu. Dar motorul nu trăgea extraordinar și de asta am zis sa fac mai multe la chiulasa respectiva. Nu părea fisurata pe lângă injectoare și nu am văzut crăpături în bloc. Asta asa la o prima vedere de amator neștiutor. Tot la prima vedere cilindrii nu păreau sa aibă uzura, ma refer la buza aia pana unde ajunge primul segment. Aproape nici nu era buza. Asa ca eu dau vina pe supape pt puterea scăzută și pana la proba contrarie cred ca termoflot ul este de vina pentru uleiul în antigel. Încerc și o poza cu chiulasa dacă ajung azi la ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Ianuarie 10, 2020 Share Postat Ianuarie 10, 2020 Acum 2 ore, superbec a spus: spune-i si unde sa faca proba asta hidraulika. Aici: http://www.strungarieauto.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 10, 2020 Share Postat Ianuarie 10, 2020 Acum 34 minute, theogs a spus: . Aproape nici nu era buza. cred ca un motor ca al tau e pe la 300E in dezmembrari , nu merita nici financiar nici ca timp si mai ales garantie ca o sa mearga mai bine sa il repari pe asta sa faci o chiulasa cu 300k km sa mearga ca una noua o sa te coste peste 300E si asta daca nu e ceva serios mult mai bine e sa iei un motor dezmembrat, unii dau si garantie (dar nu te astepta la minuni) , eventual sa dai o bujie jos si sa bagi un endoscop sau/si un test de compresie , pui o distributie noua cat e jos motoru Acum 10 minute, Nguyen a spus: Aici: http://www.strungarieauto.ro/ aia nici motoare de stivuitoare nu fac cum trebuie , ce bataie de joc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Ianuarie 10, 2020 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2020 E o idee și asta cu un motor sh... Chiar găsisem unu destul de ieftin dar deja era demontat de pe mașină și chiar spălat. Nu se cunoșteau nr de km și nu dădeau garanție... Deci pas în condițiile astea. Mai aprofundam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 10, 2020 Admin Share Postat Ianuarie 10, 2020 Acum 9 ore, superbec a spus: parerea mea e ca motorul ala nu merita nici macar desfacut , altul din dezmembrari si asta basta. Adevărat. Cu ani în urma am avut un A6 2.5 cu chiulasa fisurată. În loc să caut un motor sh m-a mâncat în cur să bag bani în chiulasă sh, rectificată etc. Nu a mai mers bine niciodată după ce i s-a desfăcut motorul, bani băgați degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Ianuarie 10, 2020 Share Postat Ianuarie 10, 2020 Acum 7 ore, superbec a spus: aia nici motoare de stivuitoare nu fac cum trebuie , ce bataie de joc Nu mai minti ma, am facut destule lucrari cu ei si nu am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 10, 2020 Share Postat Ianuarie 10, 2020 Acum 1 oră, Nguyen a spus: Nu mai minti ma, nu mint nimic , vezi la ei pe pagina, daca stii la ce sa te uiti... *gunoiu ala de masina de rectificat la ochi supape cu piatra aia ancestrala neindreptata de nici un bosomaistru ala dat afara de la "mecanica fina" ca era prea prost si venea beat zilnic la munca ... aia au echipamente si personal acolo sa faca motoare de raba, TV,motocositoare (monocilindrice) motostivuitoare . ATAT ! Acum 2 ore, l.u.v a spus: Cu ani în urma am avut un A6 2.5 cu chiulasa fisurată. orice se repara doar sa merite financiar si de cele mai multe ori nu prea merita , AAA nu prea a fost cel mai fericit motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.