Jump to content
Sign in to follow this  
nshk94

Prima moto ,grea alegere

Recommended Posts

Acum 10 minute, Zven a spus:

Pozitia pe Bandit e ceva mai dreapta fata de GSR dar protectia la vand este ceva mai slaba. Daca vrei ture mai lungi de 3-400 km si ceva viteze medii destul de mari musai parbriz. Ghidonul este ceva mai curbat decat la GSR, in sensul ca are un unghi mai mic spre pozitia pilotului. 

Sunt motoare fiabile, concepute mai mult pentru oras si ture scurte(mai ales cel de 600/650). Intretinerea este una destul de usoara si nici foarte costisitoare. Consumul e in functie de stilul tau de mers. Eu cu bandit de 600 generatia 1 am scos si 4.8/5% si 7-8%.

Nu exceleaza la nimic, dar poti ataca drumuri incepand de la forestiere mai grele pana la autostrada. Nu sunt foarte usoare(undeva pe la 200 kg fara lichide) dar au centrul de greutate destul de jos drept urmare sunt usor manevrabile. 

Modelul din anunt nu cred ca are km aia. Arata ok, dar o sa te lamuresti cand ajungi la fata locului. Avand in vedere ca e prima motocicleta ar fi bine daca la vizionare sa gasesti pe cineva care are deja motor sa vina cu tine. Daca a avut bandit si mai bine. 

Ca sa iti faci o idee, eu am 1.83 si vreo 75 de kg. Am facut Bucuresti Brno (din ungaria si pana la destianatie doar autostrada cu viteze de 120+ si varfuri de 170/180 pe alocuri) in 2 zile fara probleme. 

Spor la alegere. 

Uitasi, daca vrei sa vezi o aprozimare a pozitiei tale pe cam orice motocicleta intra pe https://cycle-ergo.com/

Am intrat pe site , ating jos la majoritatea motoarelor, multumesc pentru raspuns, am tot cautat si printre singurele modele sa aiba abs in pretul acesta cam astea sunt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, nshk94 a spus:

Am intrat pe site , ating jos la majoritatea motoarelor, multumesc pentru raspuns, am tot cautat si printre singurele modele sa aiba abs in pretul acesta cam astea sunt...

Ca utilizator de Bandit (initial de 650, dar cel cu carburatoare, si acum de 1250) pot sa spun ca este o motocicleta buna. Nu este deloc usoara (aia de 650 are aproape 240kg), insa suficient de manevrabila. Consumul este decent, depinde cat de grea ai mana :) 

Parbrizul devine necesar de la un punct in colo, lipsa lui iti va tempera elanul si te va ajuta sa-ti faci mana. Oricum, poti sa rulezi cu 110-120 fara sa obosesti prea mult.

Optiunea ABS este un mare plus, mai ales daca esti la inceput (o spun din proprie experienta caci cea de 650 nu avea).

Cateva remarci legate de anuntul de pe OLX:

- motocicleta nu este inmatriculata, tu trebuie sa te ocupi -> de aflat daca are RAR-ul facut, te scuteste de o mare bataie de cap

- de vazut provenienta si ce istoric are -> nimeni nu poate sa-ti garanteze km, insa nu trebuie plecat de la premisa ca toate sunt traficate

- de verificat totusi cauciurile (DOT) si lantul, plus ce altceva a mai fost schimbat (macar lichidele)

- oglinzile nu sunt cele originale, arata chiar urat

- e bine ca are crashbar, mai ales ca nu e usurica

- pretul este decent, banuiesc ca se poate negocia.

Daca te urci pe ea si nu ai talpile perfect lipite, s-ar putea ca saua sa fie ridicata (are posibilitatea de repozitionare, e foarte usor).
Daca te duci s-o vezi, spune-i ca vrei s-o vezi cu motorul rece.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Esti norocos ca nu esti foarte inalt, deci multe motociclete vor fi ok pentru tine.

 

Fiind "Suzukar", iti recomand sa iei in considerare si un Suzuki SV650.

 

Nu te grabi cu achizitionarea, verifica toate actele - sunt multe cazuri de tranzactii de tipul "iti trimit eu <<fiscalul>> prin posta saptamana viitoare, ca am niste amenzi de platit..."; eu am cumparat o astfel de motocicleta, dar am avut noroc ca vanzatorul a fost om de cuvant. Nu as repeta experienta; daca esti om chibzuit, inveti din experientele altora.

 

Nu m-as arunca sa cumpar ceva, doar ca sa am o motocicleta (oricare ar fi ea). Daca bugetul nu-ti permite sa cumperi "pofta inimii", mai rabda putin, nu pleaca soselele nicaieri! Cu siguranta nu vrei sa cumperi un vehicul in care sa mai bagi ca sa-l aduci intr-o stare decenta.

 

Spor in toate!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 19 ore, pierrotlefou a spus:

Ca utilizator de Bandit (initial de 650, dar cel cu carburatoare, si acum de 1250) pot sa spun ca este o motocicleta buna. Nu este deloc usoara (aia de 650 are aproape 240kg), insa suficient de manevrabila. Consumul este decent, depinde cat de grea ai mana :) 

Parbrizul devine necesar de la un punct in colo, lipsa lui iti va tempera elanul si te va ajuta sa-ti faci mana. Oricum, poti sa rulezi cu 110-120 fara sa obosesti prea mult.

Optiunea ABS este un mare plus, mai ales daca esti la inceput (o spun din proprie experienta caci cea de 650 nu avea).

Cateva remarci legate de anuntul de pe OLX:

- motocicleta nu este inmatriculata, tu trebuie sa te ocupi -> de aflat daca are RAR-ul facut, te scuteste de o mare bataie de cap

- de vazut provenienta si ce istoric are -> nimeni nu poate sa-ti garanteze km, insa nu trebuie plecat de la premisa ca toate sunt traficate

- de verificat totusi cauciurile (DOT) si lantul, plus ce altceva a mai fost schimbat (macar lichidele)

- oglinzile nu sunt cele originale, arata chiar urat

- e bine ca are crashbar, mai ales ca nu e usurica

- pretul este decent, banuiesc ca se poate negocia.

Daca te urci pe ea si nu ai talpile perfect lipite, s-ar putea ca saua sa fie ridicata (are posibilitatea de repozitionare, e foarte usor).
Daca te duci s-o vezi, spune-i ca vrei s-o vezi cu motorul rece.

Succes!

 

Am intrebat la acel anunt,anvelopele au dot 2017(degeaba sunt noi) , ultimul pret 2400,dar cand am intrebat de ce pare toba indoita nu mi s a mai raspuns.

Acum 13 ore, CapnJackSparrow a spus:

Salut!

 

Esti norocos ca nu esti foarte inalt, deci multe motociclete vor fi ok pentru tine.

 

Fiind "Suzukar", iti recomand sa iei in considerare si un Suzuki SV650.

 

Nu te grabi cu achizitionarea, verifica toate actele - sunt multe cazuri de tranzactii de tipul "iti trimit eu <<fiscalul>> prin posta saptamana viitoare, ca am niste amenzi de platit..."; eu am cumparat o astfel de motocicleta, dar am avut noroc ca vanzatorul a fost om de cuvant. Nu as repeta experienta; daca esti om chibzuit, inveti din experientele altora.

 

Nu m-as arunca sa cumpar ceva, doar ca sa am o motocicleta (oricare ar fi ea). Daca bugetul nu-ti permite sa cumperi "pofta inimii", mai rabda putin, nu pleaca soselele nicaieri! Cu siguranta nu vrei sa cumperi un vehicul in care sa mai bagi ca sa-l aduci intr-o stare decenta.

 

Spor in toate!

 

Nu ma mai grabesc, am avut noroc ca a venit iarna, si nu am putut sa cumpar un motor doar de dragul de a avea prima moto, daca nu era iarna luam primul vazut, momentan sunt in cautari desi sunt f dezamagit de anunturile din romania...

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 minute, nshk94 a spus:

 

Am intrebat la acel anunt,anvelopele au dot 2017(degeaba sunt noi) , ultimul pret 2400,dar cand am intrebat de ce pare toba indoita nu mi s a mai raspuns.

 

Nu ma mai grabesc, am avut noroc ca a venit iarna, si nu am putut sa cumpar un motor doar de dragul de a avea prima moto, daca nu era iarna luam primul vazut, momentan sunt in cautari desi sunt f dezamagit de anunturile din romania...

multumesc

Welcome to Romania...

Ca sa-ti faci mana, poti sa mergi sa vezi orice motocicleta ti se pare mai rasarita. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 16.01.2020 at 20:15, nshk94 said:

ma intereseaza sa ma plimb si sa ma bucur de motor

 

Daca iti iei de strada, felicitări, o sa mergi cu el unde ajungi și cu Loganul in zonele unde se fac grătare :))

Ia-ți un F650gs, KLE 500, ca atunci când vezi un varf de deal, un șanț, un drum rupt, sa ai curaj sa-i dai de capăt 😁 sa vezi atunci cât o sa te bucuri de motor 

Edited by AlexAB

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, nshk94 a spus:

 

Am intrebat la acel anunt,anvelopele au dot 2017(degeaba sunt noi)

Și ce dacă sunt 2017? Eu am cumpărat mobra actuala din Italia cu Michelin PR 4 GT tot din 2017 și am mers toaa iarna asta și la - 4 grade cu ele, am și frânat de test cu ele (având ABS) și mobra stă ca pe șine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Important este cate cicluri de incalzire/racire au suportat gumele in acest interval, chiar daca sunt din 2017. Numai ca nu ai de unde sa stii asta. Una este sa iesi cu moto odata pe saptamana si alta este ... in fiecate zi... acelasi nr. de km... Unele sunt bine merci celelalte sunt ebonita.

Edited by PoliBuc

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, PoliBuc said:

Important este cate cicluri de incalzire/racire au 

 

Pe bune ? La cauciucuri de strada ?  🤣😂😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare nu este important si la gume de strada cand este vorba de DOT 2017 ? Intreb ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar daca esti super high. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La capitolul anvelope fiecare e cu marca

si parerea lui, aici e o intreaga discutie, am vazut la masina ce inseamna anvelope noi si ce inseamna noi de cativa ani, la capitolul anvelope am incaltat masinile cu anvelope noi si 4 ani nu am avut stres ca e veche,ca e uzata ,ca bubuie...😅 asta o sa fac si cu motorul...si nou de 4 ani suna ciudat... 👀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci când îți iei prima motocicleta, ai înțeles, esențial e s-o alegi după cauciucuri. Si neapărat unele la care sa stii numărul de cicluri încălzire/răcire.

 

Orice altceva e in plan secund sau nu contează deloc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, nshk94 said:

si nou de 4 ani suna ciudat... 👀

 

Care 4 ani ? Suntem in Ian 2020...

 

Cei 4 au fost 3 , Luca si Matei...

 

O fi fiecare cu marca si parerea lui ...dar cand se ajunge la cicluri de incalzire ...se trece in lumea povestilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am auzit până acum de cicluri de încălzire la anvelope de stradă. Btw, alea de enduro se încălzesc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totate ca toate, dar cel mai bine urca-te pe ea, da-te oleaca, si vezi ce simti.

;)

Ti-as recomanda si transalp. Eu l-am avut ca prima mobra (si incerc s-o dau pt ca m-am dat pe varadero de 1000) si a fost si ramane bestiala (practic vorbind, toamna/iarna, mers la -2grade; ciclistica fantastica, si fiind enduro-touring poti merge oriunde cu ea. eu nu am timp de enduro, dar ea este mai mult decat capabila. Este un italian, Matteo care a tot facut Italia-India cu un transalp ca al meu), insa nu este de agatat fete.

 

Drumuri bune, si sa gasesti mobra potrivita atat pentru constitutia ta, cat si pt bugetul tau!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, nshk94 a spus:

La capitolul anvelope fiecare e cu marca

si parerea lui, aici e o intreaga discutie

Adevărat. 

Ca începător însă este recomandat să nu-ți dai cu părerea despre un subiect pe care nu ai cum să-l stăpânești, tocmai din lipsa practicii. 

Mă refer la caracterizarea cu anvelopele din 2017.

Acum 18 ore, nshk94 a spus:

Am intrebat la acel anunt,anvelopele au dot 2017(degeaba sunt noi)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...