Sari la conținut

Bataie motor ?!


yes!
 Share

Postări Recomandate

1 oră în urmă, superbec a spus:

ce? ti s-a plans vreo ruda apropiata de mine?

pai eu stiu , ca poate am reparat cateva cotete din astea , desfa tu motorul sa cauti o bataie la "cutie" ,o sa te coste mai putin

nu, doar nu ai tu cum sa intelegi, milenial?

suge o ceapa, poate te relaxeaza, poate creste iq-ul .. daca nu functioneaza incearca si altceva.

Observ ca e un fapt recurent la tine, treaba asta cu intepaturile  puerile. E ok, e loc sub soare si pt tine. NU te mai obosi sa iti etalezi cunostintele in cotete, e ok, ignora acest thread si da-i din tenesi.

Acum 35 minute, free runner a spus:

Planetarele le-ai verificat cu masina pe elevator sau rampa?

Pe rampa prima data, data viitoare pe elevator.

Acum 59 minute, Silver Arrow a spus:

@superbec este in forma - Sa traiesti coane! O fi de la coronavirus? 😂

 

Intelege sfatul in felul urmator: se mai intampla ca uneori sa nu fie vizibil defectul. Se aude dar nu se vede. 

Si atunci continui sa mergi cu farasul pina se intampla unul dintre cele doua fenomene: dispare (rar, dar se intampla) sau se amplifica si devine si vizibil.

Nu crapa restul fiarelor chiar asa de repede.

Stai linistit, am inteles din prima sfatul. Doar ca nu pot sa fac asta, ceva ma impiedica sa stiu ca exista o problema la vreun utilaj din dotare. Ma lalai cu ea pt ca nu am timp, dar nimic nu ramane nerezolvat pt mult timp. Prefer linistea psihica. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Ice-D a spus:

Trebuie sa va ganditi ca il poate lasa cand ii este lumea mai draga, voi asa procedati cu fiarele voastre?

 

Exact.. Coincidenta face sa imi planific un concediu martie-aprilie prin toata tara, astfel e musai sa fie totul in perfecta regula. Daca nu aveam de plecat in urmatoarele luni, m-as fi gandit poate sa o las sa faca mai urat, sa se "auto-denunte" problema. Ca daca pica in oras, aia e, platforma si dusa la service. Dar sa se duca pe la cuca macaii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de unde sa stim ca faci concediu in martie-aprilie. 🤔

 

Acuma sa iti impartasesc din experienta mea cu singurul diesel pe care l-am avut (de fapt l-a avut nevasta): un Renault Scenic 1,9 dci.

 

La el tot asa vibra motorul de rupea tamponul dreapta al motorului.

 

Ce idee au avut cei de la Bosch (cred): unul in injectoare nu mai functiona la 100% ci baga mai putina motorina, undeva vreo 92%. Si soft-ul sufletului nu era gandit sa reduca injectia in cilindrul aflat pe pozitia opusa pe vibrochen ca sa echlibreze motorul, ci baga 108% ca sa compenseze scaderea de putere (gandeau ei probabil). Drept urmare vibratii ca la balamuc, consecinta fiind ca la max. 6 luni inlocuiam suportul motor. Acuma nu ma deranja in mod esential, masina fiind pe atunci la Viena si il schimbau in garantie.

 

Asa ca dau si eu cu presupusul: verifica ce cantitate de combustibil baga fiecare injector, desi la benzina vibratiile sunt oricum mai reduse. SI verifica integritatea tampoanelor suport motor.

 

M-am gandit la ceea ce ai povestit:  ca vibratiile dispar in frana de motor, cand nu se injecteaza benzina, in schimb sunt ample cand accelerezi adica se baga benzina din plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

Pai de unde sa stim ca faci concediu in martie-aprilie. 🤔

 

Acuma sa iti impartasesc din experienta mea cu singurul diesel pe care l-am avut (de fapt l-a avut nevasta): un Renault Scenic 1,9 dci.

 

La el tot asa vibra motorul de rupea tamponul dreapta al motorului.

 

Ce idee au avut cei de la Bosch (cred): unul in injectoare nu mai functiona la 100% ci baga mai putina motorina, undeva vreo 92%. Si soft-ul sufletului nu era gandit sa reduca injectia in cilindrul aflat pe pozitia opusa pe vibrochen ca sa echlibreze motorul, ci baga 108% ca sa compenseze scaderea de putere (gandeau ei probabil). Drept urmare vibratii ca la balamuc, consecinta fiind ca la max. 6 luni inlocuiam suportul motor. Acuma nu ma deranja in mod esential, masina fiind pe atunci la Viena si il schimbau in garantie.

 

Asa ca dau si eu cu presupusul: verifica ce cantitate de combustibil baga fiecare injector, desi la benzina vibratiile sunt oricum mai reduse. SI verifica integritatea tampoanelor suport motor.

 

M-am gandit la ceea ce ai povestit:  ca vibratiile dispar in frana de motor, cand nu se injecteaza benzina, in schimb sunt ample cand accelerezi adica se baga benzina din plin.

 

Faza cu concediul era o paranteza care intareste ideea de a nu merge cu utilajul cu probleme..in fine.

 

Inteleg ce zici cu injectoarele, dar nu ar fi trebuit sa faca la fel si pe loc, pe liber, turata? O sa ma rup de la munca, sper, sapt viitoare, sa o duc la dat jos planetare si verificat pe la diferential si mai vedem. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, yes! a spus:

 

Faza cu concediul era o paranteza care intareste ideea de a nu merge cu utilajul cu probleme..in fine.

 

Inteleg ce zici cu injectoarele, dar nu ar fi trebuit sa faca la fel si pe loc, pe liber, turata? O sa ma rup de la munca, sper, sapt viitoare, sa o duc la dat jos planetare si verificat pe la diferential si mai vedem. 

Este corect ceea ce spui, doar ca in gol nu se opune nimeni, turatia creste rapid si usor, consumurile sunt mici, si probabil ca si vibratiile sunt mici.

 

Tine usa deschisa la maxim si vezi in gol cum se simte vibratia pe capatul usii. Rogi pe cineva sa accelereze. Din masina este greu sa iti dai seama de vibratii la relanti.

 

Incercam metode din astea low-tech, gen mecanica de bordura 🤣

 

Nu ai pe nimeni cu un cititor de computere de masina?

 

Cand ai suit-o pe rampa s-a vazut ceva vaselina sau vaselina cu praf  pe la burdufurile de planetare? Urme de burdufuri crapate?

 

Si planetara nu prea vibreaza rau la mers drept. Am avut si eu una la Koleos cu burduful spart, ramasa uscata si cu apa prin ea, dar nu batea sa o simt in podea. Huruia de rugina de prin tripoda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa cumpar o masina sh, la franare sarea motorul din tampoane, juca toba,etc. vanzatorul a schimbat tampoanele motorului si a fixat toba,dar tot la fel facea. Era ceva defect electric sigur, i-am spus, dar mecanicul tot dadea vina pe tampoane. Asa ca trebuie sa schimbi mecanicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Problema s-a rezolvat : schimbat planetara stanga plus niste inele de cupru de pe axul acela dinspre planetara. Din exterior, planetara arata in stare foarte buna, nu avea nici un burduf ciupit, nu curgea nimic. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, l.u.v a spus:

Ai fost la alt atelier, sau tot același mecanic i-a dat de cap? 

 

Am rezolvat la un alt service, al 4 lea :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, Gabi24 a spus:

Ce defect avea planetara? Tripoda a fost de vina?

Habar n-am  ce defect avea planetara. Cred ca nici mecanicii nu stiau. Oricum, mai putin important pt mine , atata timp cat s-a rezolvat problema. Imi pare rau ca nu pot sa te ajut cu mai multe informatii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, Gabi24 a spus:

Ce defect avea planetara? Tripoda a fost de vina?

 

Numai tripoda are simptomul asta, de fapt e impropriu spus tripoda pt ca are capat pe bile (sase bile) si i se spune de fapt cap planetara spre cutie. Dacia si Renault-urile mai vechi aveau tripoda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...