Sari la conținut

Ce scuter sa imi iau


Adrian M.
 Share

Postări Recomandate

Acum 9 minute, mihai c a spus:

Nu face compromis cu 125 ca o sa regreti

Urca-te pe ele ,asa ,noi discutam de plictiseala dar cind te urci in citeva secunde te-ai lamurit

Daca vrei test cu sh300i ,am eu (varianta prima,cu portbagaj mai mic si nu keyless)

Tinem legatura, as vrea macar sa ma sui pe unul, si sa merg 500 m. Dau o bere👍

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 187
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut! Acum ceva timp si eu cautam,nu eram hotarat pe un model, tot pentru o cumparatura in oras si mers la munca ( buc-otopeni). Am luat un kymco xciting 300R, e al doilea sezon si sunt multumit. Daca te ajuta ti-l dau la o plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Nicku_R a spus:

Salut! Acum ceva timp si eu cautam,nu eram hotarat pe un model, tot pentru o cumparatura in oras si mers la munca ( buc-otopeni). Am luat un kymco xciting 300R, e al doilea sezon si sunt multumit. Daca te ajuta ti-l dau la o plimbare.

Salut. Dau si tie o bere, chiar ascvrea sa dau o tura cu el. Ne auzim👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu mi-am luat anul trecut un yamaha nmax 155 (abs) din 2017. Am cam 90 kile (vara și îmbrăcat 😀). Este excelent în București. Dacă stai în oraș și nu faci naveta este fix ce trebuie. Am făcut și în drivetest cu Xmax 300 din 2019. Este super, are zvac, ciclitica, frâne abs and shit. Însă nu se strecoară ca Nmax-ul. Succes. 

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, taong_mapagbiro a spus:

Nu mai bine te duci si-l iei pe al meu o saptamana ? Si asa sta de pomana....

In felul asta o sa-ti dai seama cam ce ai vrea de la un scuter . 

Tu inca nu ai mers pe nici unu ca sa-ti faci o parere ...sa vezi daca -ti trebuie mare , mic , potent...etc .

Oricum ...la ce circulatie este acu ...merge si trota daca vrei .🤪

Da, bre, o facem si pe asta. Mi l lasi o zi 2 si vad cum e😬

Acum 5 ore, megamotoreta a spus:

Si apoi chemi politia sa le puna etilotestul.

Huaaaa, huaaa🤣

Berea o dau ambalata, o bea cand vrea poporu😬

Acum 5 ore, Cavaleru a spus:

asta cu strecuratul e relativa, eu ma descurc bine si cu Majestyul de 400 si cu pasagera in spate. 

Ha, pana și cu RTul incepusem sa ma descurc onorabil, doar ca omoram ambreiajul si se simtea ca i dau de lucru. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat un Kymco People S 150 nou, si l-am dat dupa cateva luni cu pierdere der 700 euro.

 

Strict oras e ok. Nu misto, ok.

 

Puterea e relativa, cele doua prize functioneaza doar scurt timp dupa ce o cumperi, saua are un unghi ciudat care-ti forteaza oO--le sub tine, iar la 80kmh are aproaximativ10000000 ture si ai senzatia ca acolo e limita. La 105 pe bord moare, sau cel putin juri ca asa e...

 

Reviziile sunt la 2500 km, includ jocul supapelor( de fiecare data) iar consumul e o idee sub cel al unui Xmax 250.

 

Transmisia e destul de prost facuta, iar mersul general e ca si cand ai merge doar in treapta 1 cu mobra...Lipsesc momentele de "mers linistit" tipice unui scuter de calitate.

 

Rezervorul e subdimensionat si treci pe la benzinarie aproape la 2-3 zile daca ai nevoie de el la un nivel easy spre mediu.

 

Am avut apoi un Xmax 250 2012.

 

Consumul e cu 0,5 litri peste Kymco. Trage frumos si l-a 100-120 e in elementul lui. Merge si 140 dar parca nu-i atat de cool.

 

Schimbul de ulei e la 3000 km si poti sa-l faci singur, lejer.

 

Spatiul de depozitare e maaare, incap 2 casti integrale M sub sa, plus manusi si alte maruntisuri.

 

La 50-80 kmh in oras aproape ca nu poti sesiza motorul iar cand bagi mana in gaz, accelereaza destul de bine pentru un 250.

 

Atentie la gume, ciclistica depaseste adesea capacitatea gumelor batrane.

 

Saua e comfy iar pozitia e semi-naturala. Poti sa tii picioarele in mai multe pozitii si asta ajuta.

 

La inceput e fun si uiti motorul in garaj...Apoi usor, usor iti dai seama ca parca o bicicleta electrica face acelasi lucru in oras :))

 

Suspensia spate e tare si ai senzatia ca te scutura cineva se fiecare data cand strazile nu-s neaparat bune.

 

Ghidonul e larg iar franele, Desi destul de tari, functioneaza f bine iar ABS-ul e super tare, mai ales in conditii de frig/ploaie...

 

Iti recomand un scuter de calitate. La noi e o tendinta catre producatorii mancatori de lilieci,

si oricant de tentant e pretul, lipseste ingineria japonezului.

 

 

 

 

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc senzatiile de mai sus, cu atat mai mult cu Kymco People S 150 este un model "pe care stai ca pe... WC" (dixit copiii mei). Acum, nu stiam ca acelui model trebuie sa-i faci reviziile atat de des.
Ma alatur opiniei vis-à-vis de scutere de calitate. Invitatia - via PM - la o plimbare cu Kawasaki J300 ramane valabila (dupa ce se ridica restrictiile). Si sigur nu o fac pentru bere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, pierrotlefou a spus:

Cunosc senzatiile de mai sus, cu atat mai mult cu Kymco People S 150 este un model "pe care stai ca pe... WC" (dixit copiii mei). Acum, nu stiam ca acelui model trebuie sa-i faci reviziile atat de des.
Ma alatur opiniei vis-à-vis de scutere de calitate. Invitatia - via PM - la o plimbare cu Kawasaki J300 ramane valabila (dupa ce se ridica restrictiile). Si sigur nu o fac pentru bere :)

Berea e pentru obrazul subțire domle! Si invitatia poti de pe acum sa o consideri cceptata, sa vedem cand va fi posibil👍👍

Acum 40 minute, Gixu. a spus:

Am cumparat un Kymco People S 150 nou

.. 

Am avut apoi un Xmax 250 2012.

 

 

Salut, mulțumesc pentru detalierea experientei tale.

Cam pare ca xmax e ce caut. Abs, e vis, nu gasesc in bugetul dat. Apropo, xmaxul are frane combinate, modelul 2005-2010??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, pierrotlefou a spus:

Cunosc senzatiile de mai sus, cu atat mai mult cu Kymco People S 150 este un model "pe care stai ca pe... WC" (dixit copiii mei). Acum, nu stiam ca acelui model trebuie sa-i faci reviziile atat de des.
Ma alatur opiniei vis-à-vis de scutere de calitate. Invitatia - via PM - la o plimbare cu Kawasaki J300 ramane valabila (dupa ce se ridica restrictiile). Si sigur nu o fac pentru bere :)


hai sa bem o bere 

eu aduc un mancator de sobolani’ de 300  si tu pe Casio’ 

facem un test asa la drum si la terasa

 

DUPA CRIZA PANDEMICA😂😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa uiti de modelele cu capacitte peste 250cmc. Pana in 25CP motoarele sunt cele mai echilibrate la capitolul greutate iar ca si costuri iar autonimoa rezervorului este cea mai buna.

Daca crezi ca vei iesi mai bine cu un Beverly de 500 te inseli. Consuma mult si nici demarajul nu te da pe spate fiind mai greu. Pare doar mai serios dar diferenta negtiva o vei simti la capitolul handling

 

Am un beverly 200 care consuma pana in 4% in oras si numai la economie nu ma gandesc cand ma urc pe el. Rotile de 16 sunt un bonus la capitolul stabilitate, chiar ma fac cateodata sa nu mai pun frana in unele situatii :)

Pe scootere sunt cateva modele sa zic diferite intre ele. Piaggio / Honda si Yamaha in mare. Restul sunt copii dupa ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

Berea e pentru obrazul subțire domle! Si invitatia poti de pe acum sa o consideri cceptata, sa vedem cand va fi posibil👍👍

Salut, mulțumesc pentru detalierea experientei tale.

Cam pare ca xmax e ce caut. Abs, e vis, nu gasesc in bugetul dat. Apropo, xmaxul are frane combinate, modelul 2005-2010??

 

Iti recomand modelul sg22, dupa 2011...E un update reusit si difera enorm de predecesor.

Se aproapie foarte tare de un Xmax300, un scuter stelar pentru pretul cerut.

 

Eu l-am dat pe al meu cu 2300 euro cu revizia facuta si 12000 km reali, cu carte service numai la Yamaha. 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, einstein1984 a spus:

asta zicea si un coleg de-al meu pana l-am pierdut pe aviatorilor in trafic , eu fiind cu beverlyul. Un Nmax ne pierdea pe amandoi. 

  Cand aveam chinezu de 50 dadeam claxoane unui hornet pe stefan cel amre ca ma tinea pe loc. 

 

d-asta am zis ca e relativa. cu o bicla electrica te strecori si mai bine.

Dar omu nostru vrea un scuter cu o cilindree medie cu ABS sau macar CBS si prefeabil cu roti mari.

deci ai sa ii facem sugestii in acest sens ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, Adrian M. a spus:

De forza 250 ce ziceti?

nu ma incanta rotile, ca s 14 cu 13? si e mai mult maxi.

Dar asta e interesant, din anunt...

https://www.olx.ro/oferta/honda-forza-250-abs-IDd50al.html#ca16ee7c01

 

Chiar daca par mici, 14" pe fata sunt suficiente pentru un scuter. Si eu am fost reticent la inceput, dar m-am obisnuit rapid.  Eu am avut si de 16" ambele, si de 12" ambele (astea au fost putin la limita), acum am 14"f/13"s. Te asigur ca manevrabilitatea este excelenta si chiar si trecutul peste anumite gropi si guri de canal e OK. Ca exercitiu poate fi irelevant, insa diferenta intre 14" si 16" inseamna 5cm in diametru. Nu stiu cat de mult iti va schimba viata.Mai importante mi se par cauciucurile, am trecut de curand pe Michelin City Grip2, insa nu am apucat sa le fac rodajul.

 

Anuntul e pus de dl. Biris. Un tip foarte serios, care are implicata familia in acest business. Te poate ajuta cu inmatricularea, livrarea, sfaturi etc. Prima mea motocicleta a ajuns in Romania prin intermediul lui, a fost impecabila si chiar avea km respectivi. Pretul e legat de varsta si de kilometri. Nu sunt putini km, insa cei din peninsula (si nu doar ei) le folosesc intensiv. Stiu ei de ce :)

 

Scuterul din anunt are 175kg, este chiar lejer pentru un maxi-scuter. Al meu are 197kg (fara top case), insa este perfect echilibrat si nu-i simti greutatea. Este clar ca este mai lat decat un scuter de 125-150 (Medley, NMax), insa este sub o motocicleta. Stii si tu foarte bine, de la tastatura nu-ti vei putea face o idee. Cel mai bine este sa le testezi, chiar daca este complicat in zilele astea.

 

Acum 55 minute, john17 a spus:

Ziceai că nu vrei gabarit mare, Forza e cât un autobuz stb... 

Depinde cu ce il comparam :)

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, taong_mapagbiro a spus:

Revin la aceiasi duda...man ..plimba-te pe 2-3 modele si o sa simti imediat cam ce ai vrea si catre ce sa te orientezi . Te duci la cava cu o cola  sa-i dai binete si vezi cum te simti pe al lui , il ai pe al meu pt 1 saptamana , doar am zas , si mai erau 2 colegi care s-au oferit sa te ajute , macar la rece asa . 

Deja ai 4 modele ...cred ca sunt suficiente sa vezi catre ce te vei orienta .

da man, am si zis. asa fac. ne auzim, cu toti cei care s-au oferit sa ma ajute. Multam anticipat. Momentan discutam discutii. inca nu cumpar nimic, doar prospectez, si cand dau de ceva, intreb/cer pareri. ca sa imi fac niste idei clare.

Acum 35 minute, pierrotlefou a spus:

Anuntul e pus de dl. Biris.

Cel mai bine este sa le testezi, chiar daca este complicat in zilele astea.

Da, tocmai de aia imi si sarise in ochi, stiu ca e pus de Biris.

si da, ne auzim, sa devin mobil-de maine sunt in rotatie, 3 saptamani la birou, si atunci ma voi putea misca de colo colo. Si vedem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...