Sari la conținut

Limitare Honda Hornet A2


Laur25
 Share

Postări Recomandate

Cel mai bine ia seria VIN si mergi la RAR cu aceasta intrebare. Ce scrie in talon este una si ce au ei in baza de date este alta.

 

Daca ei iti confirma ca are 70 kW atunci teoretic poti sa o faci de 35kW daca montezi kit-ul agreat de cei de la RAR intr-un service autorizat. Evident daca exista un kit care stie sa faca treaba asta.

Pentru treaba cu limitatul gasesti topicuri dedicate cu informatii foarte exacte.

 

Iar treaba ca sa fie treaba faci matale intrebarea in scris. Ca pe vorbe nu face doi bani. Ca ceea ce e scris nu mai comenteaza nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, Silver Arrow said:

Cel mai bine ia seria VIN si mergi la RAR cu aceasta intrebare. Ce scrie in talon este una si ce au ei in baza de date este alta.

 

Daca ei iti confirma ca are 70 kW atunci teoretic poti sa o faci de 35kW daca montezi kit-ul agreat de cei de la RAR intr-un service autorizat. Evident daca exista un kit care stie sa faca treaba asta.

Pentru treaba cu limitatul gasesti topicuri dedicate cu informatii foarte exacte.

 

Iar treaba ca sa fie treaba faci matale intrebarea in scris. Ca pe vorbe nu face doi bani. Ca ceea ce e scris nu mai comenteaza nimeni.

Am inteles, atunci o sa iau de la proprietar seria si am sa merg intr-o zi la RAR. Dar daca aduc din afara sa zicem, una de 100cp deja limitata, legal o pot conduce in Romania? Ea avand in acte 47cp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Laur25 a spus:

Salutare! Am gasit la cineva un Honda Hornet 2002, care in talon scrie clar 70KW. Intrebarea mea, o pot limita pentru A2 daca are 70kw? Si ce proceduri sunt pentru a o limita? Multumesc!

Salut. Mai sunt pe forum cateva topicuri deschise. Dar de actualitate, iti spun urmatoarele: 

1. iti trebuie o moto care nu depaseste 70 kw de fabrica, dar in acelasi timp trebuie sa indeplineasca si un raport greutate putere de 0.2 Ex: honda hornet de 70 kw din 2003. imparti puterea dupa limitare , adica 35 kw la masa motocicletei. undeva la 178 kg, si ti dau un raport de 0.19...

2. trebuie sa te duci la un service autorizat rar, singurul care se ocupa cu asa ceva, din ce am auzit pe forum acum putin timp este SFMOTO, cluj si bucuresti, au ei si kit, si tot ce trebuie. nu te va duce foarte mult ca si bani. Iti vor da ei la mana niste acte cum ca ti au montat kit ul si ca este in regula totul. Cu hartiile alea te duci la RAR ul tau si pe baza lor sigur iti vor face modificarea in CIVul motocicletei, astfel vei putea circula cu ea dupa ce termini cu RAR ul. 

Cel mai bine iei legatura cu baiatul de la SF, te va indruma el cu siguranta. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este a nspea oara cand se discuta partea cu limitarea, vezi ca ai topic dedicat cum se face.

Raspuns: O MOTOCICLETA LIMITATA PENTRU A2 nu este NEAPARAT SI LEGALA, PENTRU A FI CONDUSA CU A2. Adica poti limita orice motocicleta, dar ca tu sa poti legal merge cu ea, trebuie sa respecte definitia (a2: motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale). Pentru ca in situatia in care ai un accident, sau altele, te vor scormoni pe la prostata , si atunci sa vezi distractie.

Hornetul 2002 , din ce vad eu, are specs ba 70, ba 71.1 sau 71.5 kw, 2002, functie de site, si 176kg wet weight(raportul 0.19 cum spune mai sus un coleg). Deci, teoretic, daca e la 70kw, ai putea sa il limitezi legal. Dar e foarte important cum apare la rar in sistem acest model. Cel mai simplu, fa un mail, raspund si la mail, nu i nevoie sa mergi pana acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Laur25 a spus:

Am inteles, atunci o sa iau de la proprietar seria si am sa merg intr-o zi la RAR. Dar daca aduc din afara sa zicem, una de 100cp deja limitata, legal o pot conduce in Romania? Ea avand in acte 47cp.

CATEGORIA A2: - motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale.
Asa ca legal, o motocicleta de 100CP nu are cum sa intre in categoria A2 prin limitare la 47CP. Si oricum, daca o aduci din strainatate, va trebui sa treci pe la RAR si vei avea surprize.
Asa ca nu-ti complica viata inutil, risti sa dai de belele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu este sa cauti ceva care are pana in 47 CP din fabrica si e trecut si in talon asta,eviti orice forma de batai de cap ulterioare s umblatura pe la RAR,pe la Service....etc

S-ar putea ca intr-un final sa cheltuii mai multi bani cu limitarea uneli motociclete din 2002 decat sa iei una specifica pt A2 mult mai noua.

 

VEzi ca mai gasesti gata limitate,verifica sa scrie in certificat 35Kw si la mentiunile din CIV ''limitata bla bla bla''

 

https://www.olx.ro/oferta/honda-hornet-pentru-a2-IDduRk3.html#0fcb3bfd93

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Laur25 a spus:

Am inteles, atunci o sa iau de la proprietar seria si am sa merg intr-o zi la RAR. Dar daca aduc din afara sa zicem, una de 100cp deja limitata, legal o pot conduce in Romania? Ea avand in acte 47cp.

Rapuns simplu: nu

Ti s-au dat raspunsuri detaliate.

 

Cat despre cele aduse de afara gata limitate, intreaba tot la RAR ce acte ai nevoie.

Posibil sa iti ceara o verificare la un service romanesc autorizat care sa scrie ca montarea s-a facut conform documentatie.

Personal m-as feri de aceasta solutie stiind ca birocratia in RO este o nuca tare.

 

Intrebarea mea pentru tine: de ce vrei una asa bengoasa cu limitare de A2? Bun, se zicem ca iti place mobra. Nu poti sa mai ai rabdare un pic pina iti iei A-ul si mergi pe ce calutz vrei tu?

Nu imi place mie sa arat spre cineva cu degetul in mod gresit dar, avand in vedere ca am mai vazut filmul acesta, nu cumva vrei precum am mai vazut pe la motociclistii ''true'', dupa ce o limitezi si o ai in acte de 35 kW , sa o strumfesti ca sa o faci la loc de 70 kW?

Nu ar fi ceva nou sub soare.

 

Ai totusi de unde alege mobre de 35kW pe care sa te dai pina sa treci la permis A.

 

Succes cu limitarea si ai grija de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Silver Arrow a spus:

Rapuns simplu: nu

Ti s-au dat raspunsuri detaliate.

 

Cat despre cele aduse de afara gata limitate, intreaba tot la RAR ce acte ai nevoie.

Posibil sa iti ceara o verificare la un service romanesc autorizat care sa scrie ca montarea s-a facut conform documentatie.

Personal m-as feri de aceasta solutie stiind ca birocratia in RO este o nuca tare.

 

Intrebarea mea pentru tine: de ce vrei una asa bengoasa cu limitare de A2? Bun, se zicem ca iti place mobra. Nu poti sa mai ai rabdare un pic pina iti iei A-ul si mergi pe ce calutz vrei tu?

Nu imi place mie sa arat spre cineva cu degetul in mod gresit dar, avand in vedere ca am mai vazut filmul acesta, nu cumva vrei precum am mai vazut pe la motociclistii ''true'', dupa ce o limitezi si o ai in acte de 35 kW , sa o strumfesti ca sa o faci la loc de 70 kW?

Nu ar fi ceva nou sub soare.

 

Ai totusi de unde alege mobre de 35kW pe care sa te dai pina sa treci la permis A.

 

Succes cu limitarea si ai grija de tine.

Ca raspuns la ce a spus colegul mai sus , RAR ul recunoaste doar kitul de limitare Alpha Technik, ca e adus din afara ca e gata montat si luat din RO cu acte de romania, doar Alpha T. Astea se comanda chiar din Germania, presupun ca s produse in Germania, nu bag mana n foc. Oricum cei de la RAR au o baza de date destul de bogata si s ar putea sa ti puna , luand ex: hornet 2002 sau 2003, care pe un site are 71kw, pe unu are 70 samd, varianta lor pe care o au inregistrata la ei acolo, de aici si mai multi banuti sa treci cum vrei tu in acte, cu 70, samd....greu, ideea asta am avut o si eu , tot hornet cu 70 kw, dar am zis ca mai mult ma chinui, apoi am mers pe trio ul pe care il vrea lumea , cb500, er5, gs500...ai de unde sa ti alegi, si daca o sa incepi scoala, asta daca n ai inceput deja, o sa vezi ca e distractiva si aia de 500, si aia de 250..Iar acum nu mi am mai luat nimic ca e treaba asta cu virusul. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, orangefresh2 said:

Salut. Mai sunt pe forum cateva topicuri deschise. Dar de actualitate, iti spun urmatoarele: 

1. iti trebuie o moto care nu depaseste 70 kw de fabrica, dar in acelasi timp trebuie sa indeplineasca si un raport greutate putere de 0.2 Ex: honda hornet de 70 kw din 2003. imparti puterea dupa limitare , adica 35 kw la masa motocicletei. undeva la 178 kg, si ti dau un raport de 0.19...

2. trebuie sa te duci la un service autorizat rar, singurul care se ocupa cu asa ceva, din ce am auzit pe forum acum putin timp este SFMOTO, cluj si bucuresti, au ei si kit, si tot ce trebuie. nu te va duce foarte mult ca si bani. Iti vor da ei la mana niste acte cum ca ti au montat kit ul si ca este in regula totul. Cu hartiile alea te duci la RAR ul tau si pe baza lor sigur iti vor face modificarea in CIVul motocicletei, astfel vei putea circula cu ea dupa ce termini cu RAR ul. 

Cel mai bine iei legatura cu baiatul de la SF, te va indruma el cu siguranta. 

 

Am inteles, da motocicleta are 70kw si in talon si am verificat si la RAR, tot 70.

6 hours ago, andrey1205 said:

Sfatul meu este sa cauti ceva care are pana in 47 CP din fabrica si e trecut si in talon asta,eviti orice forma de batai de cap ulterioare s umblatura pe la RAR,pe la Service....etc

S-ar putea ca intr-un final sa cheltuii mai multi bani cu limitarea uneli motociclete din 2002 decat sa iei una specifica pt A2 mult mai noua.

 

VEzi ca mai gasesti gata limitate,verifica sa scrie in certificat 35Kw si la mentiunile din CIV ''limitata bla bla bla''

 

https://www.olx.ro/oferta/honda-hornet-pentru-a2-IDduRk3.html#0fcb3bfd93

 

Pai cam asta e problema, banii. Asa ma gandeam sa iau un hornet la 2000 de euro si dupa ce iau A-ul scot si limitarea sa nu trebuiasca sa iau alta atunci. La 2000 de euro nu stiu ce motocicleta de A2 gasesc, mai noua de 2004 sa zicem.

5 hours ago, Silver Arrow said:

Rapuns simplu: nu

Ti s-au dat raspunsuri detaliate.

 

Cat despre cele aduse de afara gata limitate, intreaba tot la RAR ce acte ai nevoie.

Posibil sa iti ceara o verificare la un service romanesc autorizat care sa scrie ca montarea s-a facut conform documentatie.

Personal m-as feri de aceasta solutie stiind ca birocratia in RO este o nuca tare.

 

Intrebarea mea pentru tine: de ce vrei una asa bengoasa cu limitare de A2? Bun, se zicem ca iti place mobra. Nu poti sa mai ai rabdare un pic pina iti iei A-ul si mergi pe ce calutz vrei tu?

Nu imi place mie sa arat spre cineva cu degetul in mod gresit dar, avand in vedere ca am mai vazut filmul acesta, nu cumva vrei precum am mai vazut pe la motociclistii ''true'', dupa ce o limitezi si o ai in acte de 35 kW , sa o strumfesti ca sa o faci la loc de 70 kW?

Nu ar fi ceva nou sub soare.

 

Ai totusi de unde alege mobre de 35kW pe care sa te dai pina sa treci la permis A.

 

Succes cu limitarea si ai grija de tine.

Sincer chiar nu m-am gandit la asa ceva, in primul rand ca vreau sa traiesc, nu sunt obisnuit cu ceva asa de puternic, 94cp si sigur se va sfarsi rau pentru mine, si in al doilea rand chiar imi e frica de politie, si incerc pe cat posibil sa respect legile, daca cumva ma opreste RAR-ul si eu scot limitarea raman si fara talon si cu dosar penal

3 hours ago, orangefresh2 said:

Ca raspuns la ce a spus colegul mai sus , RAR ul recunoaste doar kitul de limitare Alpha Technik, ca e adus din afara ca e gata montat si luat din RO cu acte de romania, doar Alpha T. Astea se comanda chiar din Germania, presupun ca s produse in Germania, nu bag mana n foc. Oricum cei de la RAR au o baza de date destul de bogata si s ar putea sa ti puna , luand ex: hornet 2002 sau 2003, care pe un site are 71kw, pe unu are 70 samd, varianta lor pe care o au inregistrata la ei acolo, de aici si mai multi banuti sa treci cum vrei tu in acte, cu 70, samd....greu, ideea asta am avut o si eu , tot hornet cu 70 kw, dar am zis ca mai mult ma chinui, apoi am mers pe trio ul pe care il vrea lumea , cb500, er5, gs500...ai de unde sa ti alegi, si daca o sa incepi scoala, asta daca n ai inceput deja, o sa vezi ca e distractiva si aia de 500, si aia de 250..Iar acum nu mi am mai luat nimic ca e treaba asta cu virusul. :))

Da, inteleg se spui. Doar ca voiam sa imi iau hornet ca dupa ce iau A-ul sa ii scot limitarea si sa nu mai fiu nevoit sa imi cumpar o alta motocicleta si sa dau alti bani. Asa dadeam acum sa zicem 2000 de euro, o fac pe placul meu si sa mearga perfect si o tin cat de mult pot. Nu sunt maniac, nu imi place sa merg cu viteza, nu vreau r6, cbr600, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, te complici rau de tot. Ia un 500, exerseaza pe ea vreo 2,3 ani si dupa aia mai vezi, poate vrei sa schimbi categoria. Nici nu te-ai suit pe doo roti... deocamdata, asa ca... Daca vrei moto limitata inseamna ca ai o varsta frageda. Ia-o mai domol, un scuterica, ceva, ca sa te obisnuiesti cu traficul. Un 500 are 50-60 CP, face lejer 120-140 km/h, da cu tine de asfalt de nu te vezi si doare al naibi, nu-i pacat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Laur25 a spus:

Am inteles, da motocicleta are 70kw si in talon si am verificat si la RAR, tot 70.

Pai cam asta e problema, banii. Asa ma gandeam sa iau un hornet la 2000 de euro si dupa ce iau A-ul scot si limitarea sa nu trebuiasca sa iau alta atunci. La 2000 de euro nu stiu ce motocicleta de A2 gasesc, mai noua de 2004 sa zicem.

Sincer chiar nu m-am gandit la asa ceva, in primul rand ca vreau sa traiesc, nu sunt obisnuit cu ceva asa de puternic, 94cp si sigur se va sfarsi rau pentru mine, si in al doilea rand chiar imi e frica de politie, si incerc pe cat posibil sa respect legile, daca cumva ma opreste RAR-ul si eu scot limitarea raman si fara talon si cu dosar penal

Da, inteleg se spui. Doar ca voiam sa imi iau hornet ca dupa ce iau A-ul sa ii scot limitarea si sa nu mai fiu nevoit sa imi cumpar o alta motocicleta si sa dau alti bani. Asa dadeam acum sa zicem 2000 de euro, o fac pe placul meu si sa mearga perfect si o tin cat de mult pot. Nu sunt maniac, nu imi place sa merg cu viteza, nu vreau r6, cbr600, etc

Pai ia-o normal, fara complicatii.
Fa-ti mana pe un A2 deja limitat, si apoi vei trece la o categorie mai mare.
Si cu slanina-n pod, si cu sufletu-n rai... 

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, taong_mapagbiro said:

Nu inteleg fobia asta de a nu cumpara peste 1-2-3 ani altceva . 

Ia tata o saracie pt categoria ta ..

Cand nu o mai suporti ...o vinzi ...pui o diferenta mica si vanezi altceva ! 

Ca si exemplu ...cand am luat A -ul , prima mobra a fost un rebel de 250 ...faina mobra , dar am constatat ca nu-i de mine ...dupa ce am vandut-o , nu m-am mai urcat pe ''cioper-cruiser'' niciodata ...

Asa ca nu te arunca la ceva de long term ...parerea mea 

Nu inteleg, e vreo problema ca vreau sa tin un Hornet 10 ani? Atat timp cat merge bine si sunt multumit de el nu vad unde ar fi problema. Peste cativa ani nici 1500 nu cred ca o sa mai valoreze, si ar trebui sa pun dublu ca sa pot sa imi iau ceva mai nou. Unii se mai gandesc si la bani, nu toti avem bani de aruncat pe fereastra, pe mine ma intereseaza o motocicleta frumoasa si fiabila, nu o sportiva de 5000 de euro pe care sa o turez de nebun prin oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Laur25 a spus:

Nu inteleg, e vreo problema ca vreau sa tin un Hornet 10 ani? Atat timp cat merge bine si sunt multumit de el nu vad unde ar fi problema. Peste cativa ani nici 1500 nu cred ca o sa mai valoreze, si ar trebui sa pun dublu ca sa pot sa imi iau ceva mai nou. Unii se mai gandesc si la bani, nu toti avem bani de aruncat pe fereastra, pe mine ma intereseaza o motocicleta frumoasa si fiabila, nu o sportiva de 5000 de euro pe care sa o turez de nebun prin oras

Nu e nici o problema, nimeni nu a spus asta. Ti se sugereaza (elegant) ca te complici inutil si ca abordarea nu este realista. Comentariile de pana acum te incurajau sa nu-ti dai probleme de olimpiada, ci sa-ti gasesti un motor pentru permis A2, sa-ti faci mana, sa obtii permisul A si apoi te descurci tu. 
Oricum, motorul de 100CP sigur nu poate fi incadradat la limitabil in categoria A2, asta respectand legea. Ca sa nu mai vorbim de tine la ghidonul unui astfel de "experiment". 
Chiar daca esti nou pe forum, daca ai rabdare sa te uiti pe topice, vei vedea ca la 2000€ greu sa gasesti un motor din categoria "mandra, grasa si frumoasa, si devreme-acasa"... Sau poate preferi "alergand dupa Fata Morgana".
Succes!

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Christian 1 a spus:

Omule,sfatul de a cumpara ceva ce se incadreaza la A2,ti-a fost dat de bun.

... "Zalauanul care cauta scuter pentru livrari in Cluj-Napoca" strikes back...
Ma intreb de ce ne chinuim sa-i facem pe unii sa inteleaga.
Pana la urma, lovitul de pragul de sus e... mai sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, pierrotlefou said:

Nu e nici o problema, nimeni nu a spus asta. Ti se sugereaza (elegant) ca te complici inutil si ca abordarea nu este realista. Comentariile de pana acum te incurajau sa nu-ti dai probleme de olimpiada, ci sa-ti gasesti un motor pentru permis A2, sa-ti faci mana, sa obtii permisul A si apoi te descurci tu. 
Oricum, motorul de 100CP sigur nu poate fi incadradat la limitabil in categoria A2, asta respectand legea. Ca sa nu mai vorbim de tine la ghidonul unui astfel de "experiment". 
Chiar daca esti nou pe forum, daca ai rabdare sa te uiti pe topice, vei vedea ca la 2000€ greu sa gasesti un motor din categoria "mandra, grasa si frumoasa, si devreme-acasa"... Sau poate preferi "alergand dupa Fata Morgana".
Succes!

Am cautat dar nu am gasit un Hornet deja limitat, daca as gasi bineinteles ca nu m-as mai complica eu.

7 hours ago, Christian 1 said:

Daca vrei sa faci limitare pentru A2,ia legatura cu user-ul @SF Moto

Ok, mersi fain, o sa discut si cu el

7 hours ago, Christian 1 said:

Omule,sfatul de a cumpara ceva ce se incadreaza la A2,ti-a fost dat de bun.O limitare te costa 1.500 de lei,ma refer la limitarea legala atat in acte cat si fizic pe motor(una ce este legala si trecuta in acte la RAR),adica alti bani pe linga motocicleta.Viata-i prea scurta ca sa ramai asa de mult alaturi de aceiasi motocicleta plus ca,in mod sigur ai sa doresti ceva mai mare si tare,nu neaparat de a fi racer,ci doar de a avea rezerva aia de putere sub tine.Ca sa poti trage concluzia ca stai cu mobra aia 10 ani sau forever,trebuie sa detii cateva in timp,sa poti avea termen de comparatie.Si asta nu doar sa te dai ca te lasa cate unul sa testezi oarece km si atat!

Oricum,alegerea finala iti apartine.Daca ai sa vrei,de exemplu,un CBF 1000 mai tarziu?O tura sa te lase careva si pac,microbul schimbarii te invadeaza.Mai gandeste-te. :)

De ce mai deschizi un topic de genul,daca oricum esti setat pe o treaba?

Eu am deschis topicul sa intreb cu totul altceva, am vrut sa intreb despre proceduri, ce trebuie sa fac in vederea limitarii, nu am intrebat ce motocicleta sa imi iau acum sau peste 5 ani.

Editat de Laur25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...