Pepper Studio Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 Salutari. Va prezint cu mare drag un proiect care ne-a placut foarte mult - restaurarea PK-ului din titlu. Proiectul a fost in colaborare cu Garajul 24 (care s-au ocupat de partea mecanica si electrica). Noi ne-am ocupat de partea vizuala - reparatii metale si vopsire integrala. Pentru culoare, am mers pe un albastru retro de pe VW Retro Camper. Speram sa va placa. Have fun! Pepper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 (editat) Excelent! de ani de zile tot balesc dupa unu dar nu imi fac curaj sa mi-l iau nu neaparat restaurat Editat Aprilie 15, 2020 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepper Studio Postat Aprilie 15, 2020 Autor Share Postat Aprilie 15, 2020 GoodKat, Cavaleru, multumim! Cat despre luat un asemenea PK, nu recomand. Nu sunt practice deloc, modelele astea au cutie de viteze, nu variator. Trebuie sa stai constant cu mainile pe ghidoane, treapta sus/jos etc. E drept... sunt superbe :)) Pepper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepper Studio Postat Aprilie 15, 2020 Autor Share Postat Aprilie 15, 2020 Lambretta? Superbe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 Pe langa altele, cea mai tare chestie... roata de rezerva !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Salut! @Pepper, buna treaba! Am o curiozitate: Daca vad bine, ati curatat pana la metal doar in anumite puncte (i.e. zonele cu rugina banuiesc); care e motivul pentru care nu ati sablat complet piesele? E vorba doar de bani si timp? Despre scooter: Care e treaba cu roata de rezerva? Chiar se facea pana asa de des pe vremea aia incat sa justifice prezenta unei roti de rezerva? Si e chiar asa de schimbat o roata la "acaret"? Sanatate tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepper Studio Postat Aprilie 16, 2020 Autor Share Postat Aprilie 16, 2020 Ola. Pozele la metal sunt de cand a intrat in atelier, clientul le-a sablat singur. Bineinteles ca am curatat noi toate resturile de rugina si vopsea veche. Altfel nu prinde vopseaua, sau sare in 2-3 ani. Cat despre roata de rezerva... vorbim de restaurare. Adica aducere in stare initiala, adica cu tot cu roata de rezerva :). Nu noi decidem, clientul. Mersi! Pepper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Frumos, felicitari pentru munca depusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 inteleg, arata bine dar ia tot bordul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepper Studio Postat Aprilie 16, 2020 Autor Share Postat Aprilie 16, 2020 Poftim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 La Vespa nu trebuie dejantat,janta este din 2 buc prinsa in 5 suruburi,desfaci si pui camera noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.