Muretto Grundieg Postat Aprilie 20, 2020 Share Postat Aprilie 20, 2020 O motocicletă pentru 3 persoane pare ceva destul de neobișnuit dar atunci când poate transporta 4 persoane devine și mai neobișnuit. Nu e vorba de tuk tuk sau de Asia. E vorba de producătorul ceh Albin Liebisch și motocicleta Böhmerland (sau Cechie) care în versiunea lungă măsura 3180 mm. Inițial, s-a dorit câștigarea unui pariu, motocicleta trebuia să urce pe vârful Jested- cel mai înalt din nordul Cehoslovaciei, la 1012 metri. Evident că a reușit cu bine, grație motorului de 600 cmc și a puterii dezvoltate de 16 CP, ridicată ulterior în 1926 la 24 CP. Deși fabricantul declara că poate atinge 130 km/h solo, în varianta cu 3 persoane și una în ataș, viteza recomandată era de maximum 65 km/h, viteză după care frânele nu mai făceau față... Și o remarcă interesantă, roțile sunt din aliaj de aluminiu. Pozele sunt din revista Classic MotorCycle, numarul din Decembrie 2015. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 20, 2020 Share Postat Aprilie 20, 2020 Am văzut live un ST1100 (cred) cu ataș dublu. În România, dar motoreta făcea parte dintr-un grup de toureri străini. Caut poza pe desktop, sper să o mai găsesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 20, 2020 Admin Share Postat Aprilie 20, 2020 Se poate, se poate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Aprilie 20, 2020 Share Postat Aprilie 20, 2020 Mergea mai bine doi mai slabi in atas si grasul in spatele pilotului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 20, 2020 Share Postat Aprilie 20, 2020 Luv, noroc că nu poartă căști, altfel nu încăpeau atâția. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Aprilie 20, 2020 Autor Share Postat Aprilie 20, 2020 Spre deosebire de celelalte, asta a fost omologată. Deci, cei patru merg legal. Nu prea îmi dau seama cum se luau virajele strânse, având în vedere lungimea, dar ce contează ? Important e factorul FUN. Eu unul, când merg singur mă cam plictisesc, vă dați seama ce distractiv ar fi în patru ? Chiar si fără Intercom.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 Credeam ca vine o poveste minunatain acest topic ... Mai aștept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 1 oră în urmă, theogs a spus: Credeam ca vine o poveste minunatain acest topic ... Mai aștept Pentru povesti minunate recomanda ANTENA 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 Îmi pare rău. Pentru volpite și alte povestiri înduioșătoare las pe alții. Maestrul are alt public țintă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 Acum 18 ore, Lucian_M a spus: Luv, noroc că nu poartă căști, altfel nu încăpeau atâția. compenseaza la capitolul "siguranta" slapii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 Un must-have în acele zone. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 Si, cine schimba vitezele, al catelea copchil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 Fiecare copchil e cu viteza lui. Când îi vine rândul, montează pinionul potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 Pai aia sunt sapte, cu magadau' de la ghidon opt si noi avem doar sase viteze in cel mai bun caz ... ce mobra smechera ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Aprilie 21, 2020 Autor Share Postat Aprilie 21, 2020 (editat) Motocicleta a avut și o variantă cu o cutie de viteze speciala manevrată de ocupantul atașului. Am mers și eu o dată cu o Dacie 1300 cu cutie ”automată”. Un prieten de-al meu de pe locul din dreapta acționa schimbătorul de viteze la comanda mea verbală. Cred că ați încercat și voi @theogs poate vine și o poveste...din aia plicticoasă, fără acțiune și fără morală Editat Aprilie 21, 2020 de Muretto Grundieg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 Acum 2 ore, PoliBuc a spus: Pai aia sunt sapte, cu magadau' de la ghidon opt si noi avem doar sase viteze in cel mai bun caz ... ce mobra smechera ! Sunt mașini cu 9 viteze, de ce n-ar fi motociclete cu 7?! Măgădău' doar trăgea de ambreiaj, restul e liniar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 Hai ca ne-am dilit de atata stat in casa... Maine imi fac declaratie ca ma duc la cumparaturi cu moto da' nu asa, cate o cursa pentru fiecare articol si am o listaaaa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.