Sari la conținut

Piaggio MP3 500


DDavid2102
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

De curând sunt și eu proaspăt posesor de un Piaggio MP3 500LT din 2018. Este primul scuter mare pe care l-am condus, dar spre uimirea mea, se conduce foarte ușor pentru greutatea pe care o are (270 kg).

Acum are montat parbrizul înalt și urmează să caut un topcase.

 

Las și câteva fotografii :)

 

IMG_20200427_151030.jpg

IMG_20200427_150935.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Vin cu o întrebare: recomandați anvelope m+s? Am găsit la preț bun și cu indice de viteza mai ridicat (S), Michelin Citygrip 2. As vrea sa schimb anvelopele pe fata, nu sunt foarte uzate, dar au 15000km. Dimensiunea este 110/70/13.

Anvelope spate este noua și am Pirelli Angel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, am mers destul de puțin, data fiind perioada.

Ma gândeam dacă e diferența mica de preț sa iau una cu indice ridicat. Am găsit la 220/ buc și voi lua Pirelli Angel :)

*inițial nu găsisem Pirelli, dar după ce am cautat mai bine, am reușit :)

Acum caut un topcase, o sa ma uit și pe forum poate are cineva de vânzare vreunul.

 

Editat de DDavid2102
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, DDavid2102 a spus:

Vin cu o întrebare: recomandați anvelope m+s? Am găsit la preț bun și cu indice de viteza mai ridicat (S), Michelin Citygrip 2. As vrea sa schimb anvelopele pe fata, nu sunt foarte uzate, dar au 15000km. Dimensiunea este 110/70/13.

Anvelope spate este noua și am Pirelli Angel.

Schimbarea este recomandata in cazul in care cauciurile au ajuns la nivelul de uzura semnalat, daca au urme de uzura vizibile sau daca au deja 4 ani.
Eu tocmai ce-am trecut pe Michelin Citygrip 2. Experienta +++
Acum M+S nu inseamna ca poti sa le conduci iarna. Dar daca este sa ne luam dupa teste serioase, diferenta este insesizabila (in cazul circulatiei pe timp de iarna). Cum esti pe 3 roti, esti si mai in siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, caracterincompatibil said:
6 minutes ago, caracterincompatibil said:

O să cam sărăcești când va trebui servisat puntea fata

 

 

aștept sa vad.. E întreținut destul de bine, are service și reviziile făcute doar la reprezentanta, aștept sa se termine perioada asta și sa merg mai mult cu el...

1 minute ago, pierrotlefou said:

Schimbarea este recomandata in cazul in care cauciurile au ajuns la nivelul de uzura semnalat, daca au urme de uzura vizibile sau daca au deja 4 ani.
Eu tocmai ce-am trecut pe Michelin Citygrip 2. Experienta +++
Acum M+S nu inseamna ca poti sa le conduci iarna. Dar daca este sa ne luam dupa teste serioase, diferenta este insesizabila (in cazul circulatiei pe timp de iarna). Cum esti pe 3 roti, esti si mai in siguranta.

 

Au 2 ani și 15000km. Voi mai verifica semnul de uzura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, DDavid2102 a spus:

Nu, am mers destul de puțin, data fiind perioada.

Ma gândeam dacă e diferența mica de preț sa iau una cu indice ridicat. Am găsit la 220/ buc și voi lua Pirelli Angel :)

*inițial nu găsisem Pirelli, dar după ce am cautat mai bine, am reușit :)

Acum caut un topcase, o sa ma uit și pe forum poate are cineva de vânzare vreunul.

 

https://anvelopemoto.eu/cauciuc-scuter-michelin-city-grip-2-110-70-13-48s-front-tl/
Eu am cumparat de la ei. DOT-ul e sigur 2020, avand in vedere ca au aparut la sfarsitul lui 2019.
Pretul e foarte OK si sunt seriosi. Eu m-am echipat cu Michelin atat la scuter, cat si la motor.
Cat despre top case, erau unii la Ploiesti (via okazii.ro). Eu m-am tot echipat de la ei, pretul a fost imbatabil.

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, pierrotlefou said:

https://anvelopemoto.eu/cauciuc-scuter-michelin-city-grip-2-110-70-13-48s-front-tl/
Eu am cumparat de la ei. DOT-ul e sigur 2020, avand in vedere ca au aparut la sfarsitul lui 2019
Pretul e foarte OK si sunt seriosi. Eu m-am echipat cu Michelin atat la scuter, cat si la motor.
Cat despre top case, erau unii la Ploiesti (via okazii.ro). Eu m-am tot echipat de la ei, pretul a fost imbatabil.

Pe acestea le văzusem și eu prima data. Prețul e foarte bun, da.

Mersi pentru pont, voi cauta și eu.

oare cele m+s se uzează mai repede decât cele fără m+s?

Ai simțit vreo diferenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, DDavid2102 a spus:

Pe acestea le văzusem și eu prima data. Prețul e foarte bun, da.

Mersi pentru pont, voi cauta și eu.

oare cele m+s se uzează mai repede decât cele fără m+s?

Ai simțit vreo diferenta?

Sincer, nu stiu ce sa zic. Cred ca este mai degraba o chestie de marketing.

Cele originale de pe scuter (Maxxis) au fost tot M+S. Eu am cumparat scuterul in 2018 cu care au fost facuti mai putin de 200km in 4 ani, si, dupa 7500km in 2 ani, le-am schimbat deoarece erau prea rigide. DOT-ul era 2014.
Din ce m-am documentat, M+S nu prezinta o mare diferenta (spre deosebire de masini). Ce pot sa-ti confirm este ca Michelin CityGrip 2 au niste recenzii foarte bune. Iar din primii 200km, sunt mult mai increzator in viraje: le iau cu mai mare viteza, deci cu o inclinare mare...

Si experienta trecerii de la Pirelli la Michelin a fost intotdeauna pozitiva (am facut-o deja la 2 motociclete). Acum se poate ca o mare diferenta este legata de "varsta" pneurilor, insa eu personal am avut experiente pozitive cu Michelin (atat la motoare, cat si la auto).

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, pierrotlefou said:

Sincer, nu stiu ce sa zic. Cred ca este mai degraba o chestie de marketing.

Cele originale de pe scuter (Maxxis) au fost tot M+S. Eu am cumparat scuterul in 2018 cu mai putin de 200km in 4 ani, si, dupa 7500km in 2 ani, le-am schimbat deoarece erau prea rigide. DOT-ul era 2014.
Din ce m-am documentat, M+S nu prezinta o mare diferenta (spre deosebire de masini). Ce pot sa-ti confirm este ca Michelin CityGrip 2 au niste recenzii foarte bune. Iar din primii 200km, sunt mult mai increzator in viraje: le iau cu mai mare viteza, deci cu o inclinare mare...

Si experienta trecerii de la Pirelli la Michelin a fost intotdeauna pozitiva (am facut-o deja la 2 motociclete). Acum se poate ca o mare diferenta este legata de "varsta" pneurilor, insa eu personal am avut experiente pozitive cu Michelin (atat la motoare, cat si la auto).

 

Mulțumesc! Prima data voi vedea mai bine semnul de uzura și mai apoi iau decizia.

Putem discuta prin pm despre vânzătorul de pe okazii? Nu cred ca am găsit ce trebuie 😅

Editat de DDavid2102
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am sesizat ca atunci cand era destul de rece, spatele pierdea aderenta la accelerari puternice. Si pneurile deja erau incalzite, deci inclin sa cred ca era legat de rigiditatea datorata vechimii.
Asta a fost intotdeauna valabil si la celelalte "2 roti" pe care le-am avut (scutere sau motociclete).
Asa ca DOT-ul de mai mult de 4 ani e un semn clar ca e momentul sa... investestesti in securitatea ta.

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În carte este scris triciclu L5e. Eu îl conduc cu B, încă nu m-a oprit nimeni.

LE: am atașat și o fotografie. înțeleg că taloanele mai noi de 2019 scriu explicit Triciclu sau motocicletă. La mine scrie Motociclu L5e în talon - sigur e suficient, dar văd când voi scoate noul talon ce va apărea. Pentru orice eventualitate voi avea și o copie a cărții, până mă oprește prima data 😅.

IMG_20200423_104834.jpg

Editat de DDavid2102
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Adrian M. said:

Fiind modelul LT=large track, se incadreaza la B, triciclu. Cel mai simplu, ai, pedala pe podea? Daca da, ala e😁

Da, e LT, are pedală, e omologat triciclu în acte, peste tot e L5e, sigur este ok. E cumpărat din România, și cei de la reprezentanță mi-au confirmat.. nu există dubii. Aștept doar să fiu oprit prima data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, DDavid2102 a spus:

cei de la reprezentanță mi-au confirmat

Vânzătorii ti-ar fi confirmat că se conduce și cu permisul de pescuit ca să-și ia comisionul... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.05.2020 la 19:09, caracterincompatibil a spus:

O să cam sărăcești când va trebui servisat puntea fata

 

nu la toti bate vantu prin portofel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, john17 said:

Vânzătorii ti-ar fi confirmat că se conduce și cu permisul de pescuit ca să-și ia comisionul... 

Sigur, e și asta adevărat :)) (dar n-am d-ăla😅)

Editat de DDavid2102
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, caracterincompatibil said:

Adevărat.dar când factura de service e 1500e(cat costa scuterul ),nu pica bine

 

Cred ca am putea opri discuția aici, când o sa fac revizie la punte voi scrie aici. Nu știu dacă ajuta pe cineva discuția, atât timp cat nu știm neapărat costurile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, DDavid2102 a spus:

 

Cred ca am putea opri discuția aici, când o sa fac revizie la punte voi scrie aici. Nu știu dacă ajuta pe cineva discuția, atât timp cat nu știm neapărat costurile :)

salut. si pe mine ma atragea mp3 ul. E aproape corect ce spune caracter, revizia la puntea fata, datorita sistemului complex, costa in jur de 5000  lei. Vazut factura/deviz, in acest sens. Depinde evident si ce i de facut, ce se schimba, etc.

Oricum, misto dracia, mai ales ca merge cu B. mi se pare foarte tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi,

Da, este foarte posibil, nu știu și cu prima ocazie cu care aflu, voi posta aici 🙂. Probabil când voi merge la revizie voi întreba - dacă nu voi fi nevoit sa merg mai repede :))...

Da, partea cu B m-a atras și pe mine bineînțeles

Editat de DDavid2102
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Adrian M. a spus:

Fiind modelul LT=large track, se incadreaza la B, triciclu. Cel mai simplu, ai, pedala pe podea? Daca da, ala e😁

Whaaat pedala adica de acceleratie la podea? 

Omg. (Organisme modificate genetic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

26 minutes ago, frigider said:

Whaaat pedala adica de acceleratie la podea? 

Omg. (Organisme modificate genetic)

 

Pedală de frână, nu de accelerație, accelerația e ca la orice scuter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

24 minutes ago, caracterincompatibil said:

Deviz,fara manopera, numa' un braț de direcție (sau cap de bara),costa vreo 2000 🙂

Sunt interesante,dar costurile de întreținere....nu degeaba le vând italienii pe nimic când uzează trenul de rulare,apar in romanistan impecabile

In oraș sunt inutile.il vad pe un nene care merge cu unul asemănător de la Yamaha de 125 ,prin sector 6

 

 

Nu neg prețurile că nu le cunosc. Timpul va rezolva și voi vedea care sunt costurile. Sigur că eu sunt foarte încântat de el și e greu să am altă părere :)). Accesoriile, comoditatea, mersul pe ud - dacă e cazul, cele 2 roți față pentru linii de tramvai și gropi + categoria B au fost criterii importane pentru mine. de strecurat nu se strecoară ca un vespa, dar până acum nu am avut probleme să ajung primul la semafor. Ce-i drept nu am condus nici foarte mult, dar nu se simte greoi tare. Este mare și lung pentru oraș, dar asta am vrut:).

 Din punctul meu de vedere, de bine este că al meu e luat din Ro de nou, toate întreținerile la dealer ș.a.m.d. asta nu înseamnă că nu vor apărea probleme, dar cred că sunt minimizate.

Pe de altă parte, nici prețurile de achiziții nu sunt mici, sunt niște scutere scumpe, indiferent de unde se aduc (ăsta a fost și unul dintre motivele pentru care am luat unul cât mai nou față de unul din 2008-2012)

Editat de DDavid2102
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

In oraș sunt inutile.

Nu-s inutile de loc in orasele aglomerate unde clima nu e chiar perfecta pt motociclit tot anul.

Chiar si in Bucuresti sunt ok daca vrei sa te dai tot anul. Te poti proteja foarte bine cu o ''fusta'' si dupa un pic de antrenament inveti sa folosesti blocarea suspensiei si nu mai ai nevoie sa pui picioarele pe jos. Poti merge fara emotii pe ploaie si chiar zapada.

In Paris sunt foarte populare pt ca le permit navetistilor sa mearga tot anul pe orice vreme in traficul infernal. 

Faptul ca modelele LT sunt incadrate la triciclu este un bonus suplimentar pt ca nu mai trebuie sa-ti iei A-ul ( care se obtine greu, sau mai bine zis dureaza mult pana-l obtii ca-s foarte aglomerate scolile). De cativa ani in Franta au bagat ceva curs obligatoriu pt tricicluri daca nu ai si A-ul, parca vreo 7 ore, dar chiar si asa e mult mai rapid decat A-ul.

Dpdv tehnic cea mai mare vulnerabilitate mi se pare la cadru.

Datorita modului in care e prinsa suspensia gatul furcii se poate torsiona foarte usor la un impact frontal minor, sau daca insisti cu urcatul pe borduri mai ales atunci cand nu le abordezi perfect perpendicular, cu ambele roti simultan.

Dpdv al manevrabilitatii in trafic ar trebui sa-l vezi pe vreunu care se pricepe la mers kamikaze , s-ar putea sa-ti schimbi parerea :)

Mai exista si modelele yourban care-s mai zvelte in trafic.

 

 

 

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...