Sari la conținut

Motociclete respinse la certificarea Retromobil


m72story
 Share

Postări Recomandate

Salut, mai aplica o data. In 2019 a existat o perioada de tranzitie, in care s-au depus cereri atat scriptic cat si online, plus mutarea bazei de date. Nu e scuzabil, dar e posibil ca din vina colegilor mei sa se fi pierdut ceva pe drum.

 

Atasul ala nu prea are ce cauta acolo dpdv istoric, da motocicleta arata f bine. Asa ca te astept cu cererea. Dupa ce o trimiti, te rog sa imi si mie un PM cu nr solicitarii. Multumesc.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 10 ore, mihai_prd a spus:

Salut, mai aplica o data. In 2019 a existat o perioada de tranzitie, in care s-au depus cereri atat scriptic cat si online, plus mutarea bazei de date. Nu e scuzabil, dar e posibil ca din vina colegilor mei sa se fi pierdut ceva pe drum.

 

Atasul ala nu prea are ce cauta acolo dpdv istoric, da motocicleta arata f bine. Asa ca te astept cu cererea. Dupa ce o trimiti, te rog sa imi si mie un PM cu nr solicitarii. Multumesc.

in regula..mai aplic o data si te anunt

ani de zile am cautat atasul corect dar se pare ca nu mai sunt de vanzare in ro asa ca m-am multumit si cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ce eu nu pot identifica cu exactitate exemplarul din poze, MZ ES 250/1 s-a fabricat din 1961 pana in 1966(7?), iar Stoye Superelastik s-a fabricat din 1962, ceea ce ma duce cu gandul ca asa indepartate istoric nu pot fi. Din contra, f probabil sunt gandite pt a fi impreuna.

Superelastik s-a fabricat si pt Simson Sport (dedicat, non-compatibil cu alte motociclete) desi Simsonul nu se mai fabrica din 1961. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atasul Stoye SE-ES (modelul FZ123)  incepe sa fie fabricat din 1962.

In general, a echipat modelele MZ ES 250/2 /Deluxe / Trophy.

 

Intr-adevar, nu este un atas folosit in mod gresit (nu este pus unul de Ural), doar mi-as fi dorit ca ansamblul sa fie echipat cu un Stoye EL-MS (si in functie de anul de fabricatie al motocicletei).

@bogdan p, stiu la cineva in Neamt un cadru de atas de EL-MS. O sa discut cu el sa vad daca vrea sa il vanda, asta daca te mai intereseaza. Barca, din pacate, nu stiu nici una de vanzare acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

„Din două una, daţi-mi voie: ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele… esenţiale .

I. L  Caragiale.

In cazul in care se va repara nedreptatea infaptuita in cazul lui Bogdan consider ca acest topic si-a atins tinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Ce avem noi aici?

raspuns minister.jpg

Poate Îmi explică și mie cineva:

cum se face că în statul ăsta există cineva care emite acte, care au consecințe la nivel de stat iar unitatea emitentă nu este recunoscută de stat.

x.jpg.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai RCR semneaza in virtutea acestei afilieri la FIVA

 

L.PNG

Dupa cum imi dau eu seama un ministru a acordat acest drept RCR prin ordin de ministru, asta da prietenie!

Când?

Pe vremea domnului Tăriceanu, un împătimit, iubitor și păstor al automobilismului .

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La nivel declarativ da, este o tara liberă și da pot să îmi fac club, să împart și eu niște atestate, problema este că eu nu am un prieten care să dea un ordin de ministru.

Cum facem?

Îmi dați dumneavoastră un număr de telefon să pot suna poate....poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum vezi adresa se trimit.

Ce altceva avem de facut....trimitem adrese.

Raspunsuri se dau. Cu cat mai multe cu atat mai interesante.

Monopolul RCR a trezit nemultumiri si suspiciuni si zic eu ca sunt intemeiate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt nemultumit de activitatea de functionar public, prestator de servicii a RCR si consider ca incalca legea.

Au anumite acte, hotarari de ministru care partial ii acopera insa modul cum au fost obtinute si documentarea in baza careia s-a scris actul final sunt subrede si atacabile.

RCR a primit rolul de a emite, in opinia mea abuziv, un act cu efecte juridice, numit Atestat de Vehicul Istoric.

RCR are doar un rol formal si tot restul este un abuz, Dupa lege si doctrina.  Aici se vede in documentul scant mai sus ca sunt doua conditii si RCR il are pe cel formal, adica legal verifica ca exista obiectul, ia act de asta si de atestatul, apoi tehnic e treaba celor competenti RAR. Restul sunt povesti dupa lege trebuie judecat.

E adevarat ca pe langa lege, definitia legala in ordinul de ministru cineva a scris putin mai mult si nimeni pana acum nu s-a sezizat. Stiu, vor sa se protejeze, sa fie o casta sa nu ajunga oricine... nu ii judec dar faptulca lucreaza cu dublu standard e grav, pentru unii fac rabat de la excesul de zel de care dau dovada cand vor ei.

Nu confundati cartea FIVA care are mai multe categorii si un fel de punctaj sa zic asa. Atestatul doar certifica ca e masina si gata poi RAR tehnic isi da cu parerea.

Din pacate nici bucatica asta mica pe care o primesc prin ordinul de ministru nu sta in picioare pt ca acelasi ministeri imi scrie clar negru pe alb ca nu recunosc Fiva cand e vorba de efecte juridice. Atestatul e o gaselnita de care RCR beneficiaza si influenteaza piata.  Deci atestatul trebuie sa cada in forma actuala de obtinere.

In alta ordine de idei deja discutam de monopol si Ministerul de resort si organizatia beneficiara pot fi trasi la raspundere si li se pot imputa foarte multe. Nu va ganditi doar la moto, aici e putin, tine de piata si recunoastere, dar la auto e direct pecuniar, direct cunatificabil.

In acest moment sunt mai multe grupari nemultulite de RCR in calitate emitent al Atestatului de Vehicul Istoric si au inceput a iasa la suprafata, aici, pe alte forumuri, publicatii si facebook.

Personal sustin, sprijin si iubesc miscarea auto de toate felurile din Romania si imi doresc ca treburile astea sa fie puse in ordine corect fara supare si resentimente daca omanii implicati dau dovada de discernamant si bun simt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

 

Multumesc de intrebare!

Da sunt motociclist din 1990, domnule Comisar-șef de poliţie si membru al comisiei de disciplina al Retromobil CR si vazand acest subiect am intrat sa explic cum sta stituatia din punct de vedere juridic si nu pentru polemica.

Art. 30 – Libertatea de exprimare sta la baza postului meu anterior si intrebarea dumneavoastra mi se pare deplasata, bizara mai ales din partea unui om al legii, care probabil se antepronunta in legatura cu cele enumerate de mine, ma refer la acele ghilimele... Chiar sunt nedreptati mai mult infractiuni in acceptiunea mea.

Cu tot respectul si consideratia pe care o am pentru meseria de politist va rog sa nu va lasati pacalit, atras in situatii care va aduc in pozitie de incompatibilitate(ANI), mai rau complicitate la fapte penale pentru care RCR sau persoane de acolo sunt suspecte.

 

Mai sunt fapte penale care nu am vrut sa le supun atentiei opiniei publice, mai ales ca RCR nu isi respecta nici propiul statut.

Institutiile competente vor fi cele care vor analiza si decide asupra legalitatii acestor aspecte.

Eu nu ma plang, am fost lezat si imi apar drepturile.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma distrati cu pseudo-amenintarile astea, cu privire la presupuse fapre penale. E bine ca sursele dumnevoastra v-au informat cu privire la persoana mea, ma simt magulit.

Cat despre meseria de politist, nici nu puteti sa nu aveti consideratie, doar aveti ascendent in familie 😉.

Pentru mine, Retromobilul este un club de oameni faini, legati de o pasiune, care a facut si face lucruri bune pentru motociclistii interesati de motocicletele de epoca.

De asemenea, inteleg ca aveti o vendeta cu acest club.

Ce sa va zic, va urez succes!

 

In rest, Romeo @m72story, sa stii ca inainte de a da cu piatra, trebuia sa te uiti bine la motocicleta. O comunicare privata in care puteam sa te ajut sa intelegi ce ai de îmbunătățit la estetica motocicletei ar fi fost de bun augur.

Ai preferat drumul asta, pentru mine e in regula, nu am ce sa iti reprosez. La manifestarile organizate de Retromobil esti la fel de binevenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu m-am gandit ca puteti interpreta altfel decat tendentios faptele, insa adevarul e altul si va asigur ca sunteti in eroare. Nu e vorba de nici o amenintare sau vendeta. Actiunile mele sunt public si legale.

Eu discut de incalcari grave ale legii si statutului RCR.

Nu as fi stiut daca nu as fi avut contact cu asta fiind lezat.

In ce priveste aspectul contraventional si penal al ,, clubul de omani faini,, institutiile statului au propia parere si actiunile lor propii:

https://justnews.ro/retromobil-club-romania-in-disputa-cu-anaf-ul-fiscul-acuza-neplata-unor-taxe-si-impozite-de-77-000-de-euro/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde e ban, acolo sigur exista si putoare. La astea eu nu ma pricep, si ca sa nu fiu interpretat gresit, mentionez ca simpatia mea catre interlocutorii din conversatia de mai sus este limitata. 

 

Amu partea frumoasa: mi-am facut si eu atestatul acesta recent, si la RAR totusi am fost respins la ITP pentru ca agregatul nu avea semnalizari si oglinda dreapta, cu toate ca elementele acestea nu au ce cauta pe vehiculul meu. Atat reprezentantul judetean din Cluj (dl. Popescu) cat si dl. Razvan Badulescu (presedinte comisia tehnica) au fost deosebit de comunicativi, prin convorbiri telefonice, la ore la care altii nici la mesaje nu raspund, si dl. Badulescu m-a ajutat sa rezolv problema. Asta in ciuda faptului ca de la mine nu au vazut nici un ban (fiind vorba de moto). Le multumesc si pe aceasta cale pentru omenie si ajutor.

 

Editat de Dimethylmercury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Eu mesaj catre VIP :

Nu stiu cum ati obtinut acest numar insa ignorati-l  va rog!
Data viitoare va rog sa va prezentati
 Numele, prenumele si ce conduceti
-PRESEDINTE RCR ( VIP): O sa iau o pozitie erecta de drepti.

Iata cum se pune problema intr-o conversatie cu un presedinte RCR, te abordeaza un numar, fara a se prezenta si in final iti spune ca are o problema...sexuala se pare

Reptezentati  un club de renume, cu o istorie in motociclismul romanesc, astept din partea reprezentantilor RCR mai mult tact, interes si profesionalism in.menirea pe csre o au

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Personal, nu am nimic de reproșat celor de la RCR, am terminat 3 proiecte de restaurare și toate 3 motociclete sunt atestate ca si vehicul istoric, reprezentantul local RCR este un tip extraordinar, totul a mers foarte usor și repede, dar și motocicletele sunt impecabile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Motociclete respinse la certificarea Retromobil
Acum 1 oră, V-FOUR a spus:

Personal, nu am nimic de reproșat celor de la RCR, am terminat 3 proiecte de restaurare și toate 3 motociclete sunt atestate ca si vehicul istoric, reprezentantul local RCR este un tip extraordinar, totul a mers foarte usor și repede, dar și motocicletele sunt impecabile

Confirm, asa este sunt oameni deosebilti si foarte rari.

La ultima discutie cerandu-i sa se prezinte mi-a zis ceva despre o "pozitie erecta de drepti"

Astia sunt oamenii care sunt asociati cu Casa Regala, pare ca este un nou stil....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, m72story a spus:

Confirm, asa este sunt oameni deosebilti si foarte rari.

La ultima discutie cerandu-i sa se prezinte mi-a zis ceva despre o "pozitie erecta de drepti"

Astia sunt oamenii care sunt asociati cu Casa Regala, pare ca este un nou stil....

Romeo, nu știu cu cine ai conversat tu din RCR la București, dar la Timișoara, reprentantul este super ok, cum am mai scris.

Tin să-ți mulțumesc aici pentru acest post, de aici s-a întipărit în mintea mea ideea te a omologa motocicletele mele, în rest iti doresc succes în tot ceea ce faci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumeac pentru urari!

Indiferent cu cine am vorbit sper si cred ca in fiecare zi putem deveni mai buni decat am fost.

Eu particip cu drag la evenimentele lor si incerc pe cat posibil sa particip dupa posibilitatile mele si sa pun o caramida la resuscitatea  coltului retro.

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.07.2023 la 15:06, V-FOUR a spus:

Romeo, nu știu cu cine ai conversat tu din RCR la București, dar la Timișoara, reprentantul este super ok, cum am mai scris.

Tin să-ți mulțumesc aici pentru acest post, de aici s-a întipărit în mintea mea ideea te a omologa motocicletele mele, în rest iti doresc succes în tot ceea ce faci

Cu mine a vorbit, nu e niciun secret.

Cand il suni pe om de ani de zile pe acelasi numar si cand ii trimiti mesaje pe whatsapp (cele mei vechi, pastrate de mine, sunt din 2017) si apoi ii ceri sa se prezinte cu nume, prenume si ce conduce, personal mi se pare o doza de infantilism, sa nu o denumesc altfel.

Iar daca ii raspunzi unui om in gluma: o sa iau o pozitie erecta (care inseamna in picioare) de drepti si el crede ca este o problema sexuala 🤣, atunci  n-am ce sa mai comentez.

Apreciez ca la mijloc poate fi vorba si de ceva oprelisti psihologice si o doza netarmurita de flame.

 

In concluzie, care mai aveti probleme cu atestarea motocicletelor, dati-mi un semn pe privat. Sau chiar si aici  discutam pe marginea problemelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, mihai_prd a spus:

Cu mine a vorbit, nu e niciun secret.

Cand il suni pe om de ani de zile pe acelasi numar si cand ii trimiti mesaje pe whatsapp (cele mei vechi, pastrate de mine, sunt din 2017) si apoi ii ceri sa se prezinte cu nume, prenume si ce conduce, personal mi se pare o doza de infantilism, sa nu o denumesc altfel.

Iar daca ii raspunzi unui om in gluma: o sa iau o pozitie erecta (care inseamna in picioare) de drepti si el crede ca este o problema sexuala 🤣, atunci  n-am ce sa mai comentez.

Apreciez ca la mijloc poate fi vorba si de ceva oprelisti psihologice si o doza netarmurita de flame.

 

In concluzie, care mai aveti probleme cu atestarea motocicletelor, dati-mi un semn pe privat. Sau chiar si aici  discutam pe marginea problemelor.

Nea Mihai!

Ne cunoastem din 2007, telefoanele le-am tot schimbat, numerele le-am tot pierdut insa oamenii sper si cred ca au ramas....tot ei.

In privinta pozitiei erecta de drepti si a interpretarii sale o las la judecata dumitale, eu doar as dori sa te stiu vertical.

Pentru cei cu certificat sau fara confirm,  puteti apela la Mihai in masura posibilitatilor sale va va ajuta.

Ne vedem pe motoare comuniste/ clasice!

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...