einstein1984 Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 Dar le poti pastra in circulatie si fara atestatul de istoric, ba chiar si imbunatatii. Cu ce iti inlesneste atestaul de istoric viata? ITP la 2 ani dar la RrA unde costa dublu? Quote Link to post Share on other sites
m72story Posted November 9, 2020 Author Share Posted November 9, 2020 Pe plaiurile mioritice se cheama "Trecere". Aici tine de cat de des ai trecut pe la Organele Statului cu un IZH, Jawa, Simson sau alte atelaje asemenea. Organul are bunavointa si intelegere in constatarea situatiei daca prezentati Zertifikatul. Este icoana care deschide practic intelectul si ingaduinta RAR-ului, DRPCIV-ului i alte asemenea. Quote Link to post Share on other sites
mihai_prd Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 Romeo, atestarea e gratuita. La masini este 200 de euro. Vreun exemplu mai elocvent care ar putea fi? In aprilie ti-am zis ca eu unul nu vad impedimente majore si se mai "inchide" cate un ochi, tocmai in ideea de a facilita aplicantilor atestarea la motociclete. La masini intotdeauna a fost mai strict. Tot cronologic, in iulie s-a schimbat conducerea RCR. Si de aici si optica de a se pune accent pe calitate si nu pe cantitate. La mine a fost o parere personala ca nu vad impedimente majore in atestare, "orbit" si de dragostea de moto. La cei de la Comisia Tehnica, care isi asuma semnaturi oficiale, nu merge treaba sentimentala. Sa stii ca au mai fost respinse doua motociclete luna aceasta. Oamenii le fac militare cand ele sunt civile si tot asa. Tu cand ai aplicat pentru atestare nu ai avut acte. Clar. Nimeni nu iti poate atesta asa ceva, te lamentezi degeaba. Pe linie de moto eu am un rol consultativ, dar nu pot impune/obliga ceva membrilor Comisiei Tehnice (oameni f valorosi, cu expertiza, bine intentionati, care isi fac treaba pro-bono). Si acum, daca vrei sa discutam d.p.d.v. al atestarii, motocicleta are multe hibe. Nu vreau sa dezvolt. In rest, nea iziairon, esti pe drumul tau... Romeo, apologia asta cu obraznici fata de tine ca tu nu ai avut acte la momentul solicitarii, nu cred ca e cazul. Sau poti cere sa iti fie atestata motocicleta de alt club, sunt sigur ca ei te vor rezolva rapid. Plus covor rosu de rigoare. Quote Link to post Share on other sites
m72story Posted November 9, 2020 Author Share Posted November 9, 2020 Multumim pentru precizarile mentionate. Personal prefer macadamul nu covorul rosu. Las la judecata colegilor de forum sa traga concluziile celor sus-mentionate. Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted November 21, 2020 Share Posted November 21, 2020 Întreb și eu pentru ca nu stiu, care sunt avantajele și dezavantajele(daca sunt) de a avea o motocicletă înscrisă ca vehicol istoric? Stiu ca ești scutit de plata impozitului, dar la comuniste nu este o suma exorbitanta, ok cand ai opt se aduna Quote Link to post Share on other sites
mihai_prd Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 Avantaje pecuniare nu sunt. Tariceanu a fost boier si nu a impus rovinieta pentru moto, asa ca pica si asta. Am mai spus-o si o repet, e vorba de conservarea patrimoniului moto. De asta RCR ofera atestare gratuita pentru motociclete, in rest ce la restul vehiculelor este 200 de euro. Pe langa conservare, apare si dorinta personala de indivindividualizare a vehiculului precum si recunoasterea ca stradania proprietarului in restaurare este recompensata prin atestare. Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 La 09.11.2020 la 11:09, m72story a spus: Retromobil Club Romania ar fi trebuit sa isi inteleaga menirea-De a inlesni, incuraja si facilita a înlesni? Asta deja sună (a) penal (213: Determinarea sau înlesnirea ...) Acum 45 minute, mihai_prd a spus: Tariceanu a fost boier ... Aşa este! Un boier aliniat "culturii" internaţionale şi bunului simţ. În plus a dat ordonanţa 189/2005, care (la art.9) prevede: "Art. 9. - (1) Prevederile prezentei ordonante de urgenta nu se aplica in cazul autovehiculelor cu valoare istorica si al celor destinate doar participarii la competitii sportive oficiale." De unde şi parazitismul birocratic actual al celor care se pretind a fi experţi abilitaţi (sau debilitaţi) să decidă asupra noţiunii şi autenticităţii de "valoare istorică" (la autovehicule). Adică un "boier" care nu a uitat că este şi motociclist. Dar a uitat de "vătafi" Aşa că dacă "miliţianul" (sau funcţionarul public obtuz) pune cumva la îndoială data "naşterii" motocicletei tale (dată generatoare de valoare istorică) rămâne să pui şi tu la îndoială naşterea lui. Pentru că buna credinţă se prezumă până la proba contrară şi nimeni nu este mai presus de lege. Quid pro qvo! Corect? Altfel, dacă aş fi simplu ţăran şi aş vinde cartofi în piaţă - ar trebui înfiinţată cu aprobarea guvernului şi o agenţie de stat autorizată şi abilitată să constate şi să întocmească acte de constatare recunoscute internaţional (cu taxele aferente) din care să rezulte cum că cartofii produşi şi vânduţi ar fi cartofi autentici şi nu mandarine. Însă, probleme apar când un ţăran (în democraţie) ajunge ministru în loc să vândă cartofi. Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 Mihai mulțumesc frumos pentru clarificare Quote Link to post Share on other sites
JUST4TNT Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 1 oră în urmă, V-FOUR a spus: Mihai mulțumesc frumos pentru clarificare Easy iti multumim si tie pentru aberatiile zilnice . Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 1 oră în urmă, JUST4TNT a spus: Easy iti multumim si tie pentru aberatiile zilnice . Dacă tu le percepi ca aberaţii este dreptul tău la o percepţie proprie şi personală. Să întrebuinţezi expresia "îţi mulţumim" (la plural) sugerează că ai reprezenta o mulţime asupra căreia te-ai erija ca reprezentant Ai rămas tot în centralismul "democratic" în calitate de umil supus? La 09.11.2020 la 11:13, einstein1984 a spus: Cu ce iti inlesneste atestaul de istoric viata? Corect şi subtil: atestaul. Muuuuu! Quote Link to post Share on other sites
einstein1984 Posted November 23, 2020 Share Posted November 23, 2020 Acum 19 ore, easy ride on! a spus: a înlesni? Asta deja sună (a) penal (213: Determinarea sau înlesnirea ...) Aşa este! Un boier aliniat "culturii" internaţionale şi bunului simţ. În plus a dat ordonanţa 189/2005, care (la art.9) prevede: "Art. 9. - (1) Prevederile prezentei ordonante de urgenta nu se aplica in cazul autovehiculelor cu valoare istorica si al celor destinate doar participarii la competitii sportive oficiale." De unde şi parazitismul birocratic actual al celor care se pretind a fi experţi abilitaţi (sau debilitaţi) să decidă asupra noţiunii şi autenticităţii de "valoare istorică" (la autovehicule). Adică un "boier" care nu a uitat că este şi motociclist. Dar a uitat de "vătafi" Aşa că dacă "miliţianul" (sau funcţionarul public obtuz) pune cumva la îndoială data "naşterii" motocicletei tale (dată generatoare de valoare istorică) rămâne să pui şi tu la îndoială naşterea lui. Pentru că buna credinţă se prezumă până la proba contrară şi nimeni nu este mai presus de lege. Quid pro qvo! Corect? Altfel, dacă aş fi simplu ţăran şi aş vinde cartofi în piaţă - ar trebui înfiinţată cu aprobarea guvernului şi o agenţie de stat autorizată şi abilitată să constate şi să întocmească acte de constatare recunoscute internaţional (cu taxele aferente) din care să rezulte cum că cartofii produşi şi vânduţi ar fi cartofi autentici şi nu mandarine. Însă, probleme apar când un ţăran (în democraţie) ajunge ministru în loc să vândă cartofi. daca vrei sa pretinzi ca ai avea cartofi Bio, gues what, fix asta faci Quote Link to post Share on other sites
bogdan p Posted November 23, 2020 Share Posted November 23, 2020 (edited) si eu am aplicat pentru a inmatricula o motocicleta ca si vehicul istoric...in afara faptului ca am trimis toate actele+poze asa cum se cere in 2019.abia in 2020 septembrie am primit raspuns negativ pe motiv ca dosar dosar nefinalizat...doar ei stiu cum si de ce nefinalizat...alte explicatii nu am primit...tin sa precizez ca motocicleta este deja inmatriculata in romania are carte de identitate si numere. Starea solicitarii tale de atestare #3040 a vehiculului marca MZ s-a schimbat: Refuzata Poti revizui starea si accesand Contul meu. Motiv refuz: DOSAR NEFINALIZAT Edited November 23, 2020 by bogdan p Quote Link to post Share on other sites
einstein1984 Posted November 23, 2020 Share Posted November 23, 2020 Daca e vreo consolare, eu zic ca arata f frumos ansdamblul ., Quote Link to post Share on other sites
m72story Posted November 23, 2020 Author Share Posted November 23, 2020 (edited) Acum 2 ore, bogdan p a spus: Toata admiratia pentru munca, efortul si rezultatul obtinut. Insa conform Tovarasului Stalin: Nu conteaza cine voteaza, conteaza cine numara voturile! Edited November 23, 2020 by m72story Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted November 23, 2020 Share Posted November 23, 2020 Acum 3 ore, bogdan p a spus: DOSAR NEFINALIZAT Superb ES-ul! Să-l călăreşti sănătos! În rest ... se freacă dosarele ci p__ică frânarul. Tipic! Acum 4 ore, einstein1984 a spus: daca vrei sa pretinzi ca ai avea cartofi Bio, gues what, fix asta faci Alţii pretind că "lucrează" la dosare Bio, gues what, şi fix asta fack Acum 3 ore, bogdan p a spus: DOSAR NEFINALIZAT Superb ES-ul! Să-l călăreşti sănătos! În rest ... se freacă dosarele ca la p__ică frânarul. Tipic! Acum 4 ore, einstein1984 a spus: daca vrei sa pretinzi ca ai avea cartofi Bio, gues what, fix asta faci Alţii pretind că "lucrează" la dosare Bio, gues what, şi fix asta fack Na, ecoul digital şi bâlbâit mă repetă. Quote Link to post Share on other sites
bogdan p Posted November 23, 2020 Share Posted November 23, 2020 (edited) multumesc de aprecieri(nu asta a fost scopul meu dar oricum multumesc).....ca sa o aduc in stadiul care este acum a durat 7-8 ani si 5 motociclete cumparate in diverse stadii de conservare-degradare asta pentru a pastra cat de mult originalitatea.....nu mai vorbesc de nenumarate ore de munca si drumuri in tara dupa piese,...in fine ce vroiam sa subliniez e ca se simte o oarecare frustrare ca un nene indiferent cine o fi el si ce calificari si cunostinte are iti da ca raspuns RESPINS si asta fara nicio e explicatie in afara de DOSAR NEFINALIZAT indiferent de o fi insemnand asta. Edited November 23, 2020 by bogdan p Quote Link to post Share on other sites
mihai_prd Posted November 23, 2020 Share Posted November 23, 2020 (edited) Salut, mai aplica o data. In 2019 a existat o perioada de tranzitie, in care s-au depus cereri atat scriptic cat si online, plus mutarea bazei de date. Nu e scuzabil, dar e posibil ca din vina colegilor mei sa se fi pierdut ceva pe drum. Atasul ala nu prea are ce cauta acolo dpdv istoric, da motocicleta arata f bine. Asa ca te astept cu cererea. Dupa ce o trimiti, te rog sa imi si mie un PM cu nr solicitarii. Multumesc. Edited November 23, 2020 by mihai_prd Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted November 23, 2020 Share Posted November 23, 2020 Quote Link to post Share on other sites
bogdan p Posted November 24, 2020 Share Posted November 24, 2020 Acum 10 ore, mihai_prd a spus: Salut, mai aplica o data. In 2019 a existat o perioada de tranzitie, in care s-au depus cereri atat scriptic cat si online, plus mutarea bazei de date. Nu e scuzabil, dar e posibil ca din vina colegilor mei sa se fi pierdut ceva pe drum. Atasul ala nu prea are ce cauta acolo dpdv istoric, da motocicleta arata f bine. Asa ca te astept cu cererea. Dupa ce o trimiti, te rog sa imi si mie un PM cu nr solicitarii. Multumesc. in regula..mai aplic o data si te anunt ani de zile am cautat atasul corect dar se pare ca nu mai sunt de vanzare in ro asa ca m-am multumit si cu asta. Quote Link to post Share on other sites
Dimethylmercury Posted November 24, 2020 Share Posted November 24, 2020 Cu toate ce eu nu pot identifica cu exactitate exemplarul din poze, MZ ES 250/1 s-a fabricat din 1961 pana in 1966(7?), iar Stoye Superelastik s-a fabricat din 1962, ceea ce ma duce cu gandul ca asa indepartate istoric nu pot fi. Din contra, f probabil sunt gandite pt a fi impreuna. Superelastik s-a fabricat si pt Simson Sport (dedicat, non-compatibil cu alte motociclete) desi Simsonul nu se mai fabrica din 1961. Quote Link to post Share on other sites
mihai_prd Posted November 24, 2020 Share Posted November 24, 2020 Atasul Stoye SE-ES (modelul FZ123) incepe sa fie fabricat din 1962. In general, a echipat modelele MZ ES 250/2 /Deluxe / Trophy. Intr-adevar, nu este un atas folosit in mod gresit (nu este pus unul de Ural), doar mi-as fi dorit ca ansamblul sa fie echipat cu un Stoye EL-MS (si in functie de anul de fabricatie al motocicletei). @bogdan p, stiu la cineva in Neamt un cadru de atas de EL-MS. O sa discut cu el sa vad daca vrea sa il vanda, asta daca te mai intereseaza. Barca, din pacate, nu stiu nici una de vanzare acum Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted November 24, 2020 Share Posted November 24, 2020 Quote Link to post Share on other sites
m72story Posted November 24, 2020 Author Share Posted November 24, 2020 „Din două una, daţi-mi voie: ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele… esenţiale . I. L Caragiale. In cazul in care se va repara nedreptatea infaptuita in cazul lui Bogdan consider ca acest topic si-a atins tinta. Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted November 24, 2020 Share Posted November 24, 2020 (edited) Acum 16 minute, m72story a spus: In cazul in care se va repara nedreptatea infaptuita in cazul lui Bogdan consider ca acest topic si-a atins tinta. Mai puţin în celelalte cazuri la care nedreptatea persistă (sau se înmulţeşte) graţie birocraţiei obtuze "made ghe noi". Că alţii (vezi filmul de mai sus) nu au nicio "taină" d'astea cu ordonanţe de urgenţă, legi de aprobare, dosare, ITP-uri, ACR-uri, PCR-uri şi CAP-uri. Şi sunt muulţi. D'ăia care au pus mâna şi pe ciocan, la nevoie, şi pe compas. Nu şi pe seceră (pix?) "Dedicat planurilor tale" Edited November 24, 2020 by easy ride on! Quote Link to post Share on other sites
bogdan p Posted December 14, 2020 Share Posted December 14, 2020 Problema rezolvata,am primit atestatul de vehicul istoric pt motocicleta...urmeaza ca in termen de 90 de zile sa o duc si la rar... Multumesc pentru ajutor. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.