Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Da domnilor,NUMAI daca'l ai te inscrie.N'am stiut si acum il astept sa vina ca nu vor sa o inregistreze.Era sa'l omor pe neamt :burnout: care mi'a zis senin ca l'ar fi tinut de amintire.ASTA ESTE

1.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare.

 

Intrebarea mea se adreseaza posesorilor de VN800 Classic. Ce dimensiuni adminse la anvelope aveti trecute in talon?

Am avut ceva probleme la RAR cand am facut identificarea la a mea si am constatat ca in baza de date RAR pentru VN-u meu au pus in talon 80/90 - 21 48H fata si 140/90-16 71H spate, cand eu am 130 fata si 150 spate. In plus, am fost atentionat de un "cunoscator" ca modelu meu nu este VN800A cum scrie in talon... ca ar fi B... nu mai inteleg... ca in nr de identificare scrie VN800Axxxxxx.

Am trecut in final de RAR cu binecunoscuta umilinta si "insistenta", dar problema ramane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vn800A e sigur ala cu roata pe 21"pe fata.....

classic-ul cred ca e vn800B,adica roata pe 16"pe fata.

 

da, VN800A e cel cu roata de 21

 

by the way, dupa mine, VN800A e de departe cel mai reusit chopper japonez care se inscrie pe linia softail-ului standard, daca faceau si la VN1500 (VN15 nu e nicicum) o varianta similara cu roata de 21, furca si ghidonul mai "chopperesque" si aripa spate la fel, era si ala un harley killer

 

VS :angryfire: :angryfire: VN

Editat de aoreus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine in talon scrie:

-fata - 130/90-1667H

- spate - 140/90-1671H

 

In ceea ce priveste nr. de identificare, e JKB VN800A XXXXXX. Si e tot clasic, adica B (roata groasa pe fata). A fost probabil exces de zel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Sunt un nou proprietar de VN 800, asa ca dati bland.

L-am luat anu trecut in decembrie si pana acum nu am reusit sa merg decat vre-o 400 Km prin Bucuresti.

E luat de la Claudiu de la Cristesti. Am zis ca e mai bine de luat de aici.

1999, 33000 Km.

 

 

Mda, ai un vulkan clasic, vn800B

Probabil ca actele sunt de vn800a, omul o fi facut vreo smecherie cu actele, vreun fel de recarosare, de asta iti apare roata de 21 pe fata. Ai 16 si fata si spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, ai un vulkan clasic, vn800B

Probabil ca actele sunt de vn800a, omul o fi facut vreo smecherie cu actele, vreun fel de recarosare, de asta iti apare roata de 21 pe fata. Ai 16 si fata si spatele.

 

 

pe mobile.de am vazut o gramada de anunturi in care scria clar VN800 A si erau classic, cred ca mai sunt si acum

poate n-a facut omu' smecherii

 

astea sunt A-urile non-classic, cu roata de 21, pana in 2001

 

Kawasaki VN800A

1995 Kawasaki VN800-A1

• Color - Candy Cardinal Red (L1), Pearl Greenish Black (RL)

• VIN No. - JKBVNCA1vSA000001

• F No. - VN800A-000001

• Engine No. - VN800AE000001

1996 Kawasaki VN800-A2

• Color - Pearl Canary Yellow (1G), Metallic Nocturne Blue (C6), Candy Cardinal Red (L1), Pearl Greenish Black (RL), Ebony/Metallic Graystone (J4)

• VIN No. - JKBVNCA1vTA030001

• F No. - VN800A-030001

• Engine No. - VN800AE000001

1997 Kawasaki VN800-A3

• Color - Luminous Peacock Blue (35), Candy Cardinal Red (L1), Pearl Greenish Black (RL), Ebony/Metallic Graystone (J4)

• VIN No. - JKBVNCA1vVA050001

• F No. - VN800A-050001

• Engine No. - VN800AE000001 -51

1998 Kawasaki VN800-A4

• Color - Ebony/Candy Persimmon Red (2N), Candy Persimmon Red (A5), Ebony (H8)

• VIN No. - (US) JKBVNCA1vWB500001,

o (AU) (CA) JKBVNCA1vWA063001

• F No. - VN800A-063001

• Engine No. - VN800AE000001

1999 Kawasaki VN800-A5

• Color - Firecracker Red (B1), Ebony (H8)

• VIN No. - (US) JKBVNCA1vXB501401,

o (CA) JKBVNCA1vXA075001,

o (EUR) JKBVN800AAA075001

• Engine No. - VN800AE000001

2000 Kawasaki VN800-A6

• Color - KMM. Ebony/Galaxy Silver (1X)

• VIN No. - JKBVNCA1vYB503301

• Engine No. - VN800AE000001

2001 Kawasaki VN800-A7

• Color - KMM. Metallic Dark Bronze/Candy Persimmon Red (YI)

• VIN No. - JKBVNCA1v1B505601

• Engine No. - VN800AE000001

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am vazut pe moto.it un Vn 800A cu rotile modificate, avea roti de vn 800B! Roata din spate este mai lata decat in talon, asa ca s-ar putea sa o fi schimbat si pe ce-a din fata! Iti poti da seana daca este A sau B dupa aripa spate dak nu este modificata, furca si ghidon!Eventual posteaza o poza cu motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un clasic, l-am studiat in totalitate. Are poze pe la pagina 145, uita-te pe posturile omului si o sa gasesti poza, eu l-am citat si am crezut ca iese si poza, da nu a mers-18 feb e postata foto.

 

Da, am vazut si eu poza :angryfire: ..este B 100%!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am vazut si eu poza :angryfire: ..este B 100%!

 

WTF

Nu cred ca omu de la Motomobil a facut ceva la acte. E un tip extraordinar si choperist convins.

Va multumesc tuturor pentru comentarii.

Este clar ca in momentul in care a fost adus in tara si facute actele, o fi fost vre-un covrigist la RAR si a bagat pe acte prima optiune din ce avea el pe computator si GATA FATA! a rezolvat!

Numai ca eu sau viitorii proprietari sper sa nu avem probleme cu actele pe viitor!

Aveti idee ce a-si putea face? Exista vre-o posibilitate la RAR sau altundeva sa modific talonu? Dupa mine, cred ca ar trebui ceva de gen omologare sau reidentificare de tip.... nu ma pricep...

 

ref la poze, atasez ceva ce am acum....

 

aoreus: interesanta listarea ta. Am mai vazut si eu pe mobile.de motorete la fel dar in alta combinatie de culori. Eu aveam impresia ca a mea e revopsita... dar s-ar putea sa ma insel, cu toate ca albul este unul perlat.

 

Apropos, bucuresteni si nu numai... veniti maine la mars? pe topicul cu intrunirea sunt foarte multi vitezisti... d'ai nostri destul de putini! Poate nu nu am cautat eu in forum sa aflu mai multe, dar daca veniti aveti un punct de intalnire sau ne vedem in piata constitutiei? :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine in talon scrie:

-fata - 130/90-1667H

- spate - 140/90-1671H

 

In ceea ce priveste nr. de identificare, e JKB VN800A XXXXXX. Si e tot clasic, adica B (roata groasa pe fata). A fost probabil exces de zel.

 

 

Si la mine este la fel dar e talon nemtesc.Inseamna ca a modificat talonul in Germania?Il atasez

Talon1.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine este la fel dar e talon nemtesc.Inseamna ca a modificat talonul in Germania?Il atasez

 

Foarte ciudat dc scrie ca este vn 800A in talon la tine...! Mie in talonul italienesc scria la model ca este Vn800A, iar in cel romanesc nu au mai scris nici A nici B...Au scris VN800 Vulcan si atat! Probabil nu o conta prea mult, ci specificatiile motorului...adica rotiile care in cazul tau sunt trecute conform Vn800B

Editat de Choppers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ma ajutati, stie cineva motorul asta? http://sebulbabike.ro/product_info.php?products_id=2418

daca da, e ok? 64 CP n-are, dar km or fi reali?

 

neaparat vreau sa-i vad pe doi prieteni buni cu cate un VN800 A anu'asta

 

 

 

aaaa, iulie 2007 ...

Editat de aoreus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ma ajutati, stie cineva motorul asta? http://sebulbabike.ro/product_info.php?products_id=2418

daca da, e ok? 64 CP n-are, dar km or fi reali?

 

neaparat vreau sa-i vad pe doi prieteni buni cu cate un VN800 A anu'asta

aaaa, iulie 2007 ...

 

 

Nu stiu de asta , dar in schimb stiu cum merge asta :angryfire: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=41385 . Este al meu, nu il dau cu mult mai mult decat cel despre care ceri tu informatii, in plus are mai multe elemente custom . De azi mi-au sosit si scaritele pt pasager cromate, iar parbrizul s-ar putea sa-l dau la schimb cu o sa de dragstar din doua bucati sau sissybar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, VN800A e cel cu roata de 21

 

by the way, dupa mine, VN800A e de departe cel mai reusit chopper japonez care se inscrie pe linia softail-ului standard, daca faceau si la VN1500 (VN15 nu e nicicum) o varianta similara cu roata de 21, furca si ghidonul mai "chopperesque" si aripa spate la fel, era si ala un harley killer

 

VS :angryfire: :angryfire: VN

sustin si semnez

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

traducet-imi si mie va rog definitia cuplului motorului si pe taraneste si stintific, cu cuvintele voastre.

auzim tot timpu de cuplu motor insa nu am idee ce e ala.

deci va rog definitie.

http://forum.softpedia.com/lofiversion/ind...hp/t167391.html

http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t11978.html

http://www.daciaclub.ro/lofiversion/index.php/t2794.html

http://tuning.3x.ro/calculator.htm

 

uite si un raspuns mai hatru: http://forum.4tuning.ro/showpost.php?p=501...mp;postcount=11

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...