Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Ba, nu-ți lua VN 750, e un motor mai problematic. Mai bine iți iei un Intruder de 800.

 

P.S.:te-ai lasat de endureala? :(

sa stii ca si vs800 imi face cu ochiu'

nu stiam ca vn750 e asa 'bubos'...inafara de 4 viteze (din ce-am vazut, la unele modele) altceva nu ma dadea inapoi, ce inseamna "problematic"?

imi cam placea ideea de cel putin 60 cp.

 

cat despre endureala: dupa ce-am incalecat cateva, mi-am dat seama ca nu-i de mine....pozitie, cum trage, cum vireaza etc...

oricum, daca era sa-mi iau capra, o luam doar ca sa am ce calari in tranzitia la cruiser mai mare.

 

tu nu dai vulcanetele?

poate vrea femeia mobra:D, 535u e perfect :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu am 750 si singura buba ce o ai, e ca motorul e mai inghesuit decat la alte mobre. de exemplu a trebuit sa imi rebobinez statorul de alternator, si pentru asta aproape am dat jos tot motorul de pe cadru.

 

in schimb e mai puternic decat 800 (chiar si decat 900). vezi ca sunt 750-uri cu 65 de cai. eu unu m-am obisnuit cu el si chiar imi place. daca l-as schimba, as face-o pentru vulcan 1500 :( singura problema e cea financiara :(

 

LE: am 5 viteze... abia acum de la tine aud ca exista si cu 4 viteze.

Editat de Kawalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde pot cumpara si eu o camera pentru roata fatza vulcan 800 classic de 130/90?

 

am pana :laugh:

 

teoretic de la louis. incearca totusi sa o peticesti, am avut si eu pana pe spate, am peticit-o ca n-am avut pe moment alta solutie, si e foarte buna si acum (am avut un cui foaarte subtire infipt in cauciuc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre Vulcanistilor, mi s-a pus pata sa vopsesc Drifteru' la iarna, daca fac rost de suficienti bani. Daca nu, la primavara. Oricum ar fi, tre' sa-l vopsesc, neaparat dual tone. Cunoaste careva un vopsitor bun?

 

 

Ia legatura cu userul just_him.

 

sa stii ca si vs800 imi face cu ochiu'

nu stiam ca vn750 e asa 'bubos'...inafara de 4 viteze (din ce-am vazut, la unele modele) altceva nu ma dadea inapoi, ce inseamna "problematic"?

imi cam placea ideea de cel putin 60 cp.

 

cat despre endureala: dupa ce-am incalecat cateva, mi-am dat seama ca nu-i de mine....pozitie, cum trage, cum vireaza etc...

oricum, daca era sa-mi iau capra, o luam doar ca sa am ce calari in tranzitia la cruiser mai mare.

 

tu nu dai vulcanetele?

poate vrea femeia mobra:D, 535u e perfect :)

 

 

VN de 750 nu stiu sa aiba 4 viteze, eu stiam doar de 5. Aia 60 cp de la vn750 sunt cu dus si intors--2 carbelitoare, 4 bujii, si tot asa---dac da semne de slaiciun o singura componenta, se duc caii la garla sa bea apa.

 

care femeie sa vrea virago? a mea? a mea nici daca as avea mama Harleyurilor nu se uita dupa motorete.

 

de unde pot cumpara si eu o camera pentru roata fatza vulcan 800 classic de 130/90?

 

am pana :laugh:

ia legatura cu userul bogdan.c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

louis.de sau cauta si tu pe forum.

 

amgasit deja pe louis,dar stiu ca sunt cativa pe aici caresi-au schimbat oglinzile cu customuri si ma gandesc ca le mai au pe cele originale.

De aceia am intrebat.

 

Imi fac mie un serviciu ca am oglinzi originale si-mi mai ramane una de rezerva, si lui ca scapa de ele.

Asa ca . . .

 

Cine are oglinzi de VN 800?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni are cineva idee unde pot sa gasesc un cablu de ambreiaj nou pentru un vn de 400 sau de orice altceva care se potriveste?

merci

de la louis,sau de la aia de la Tomina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cauciucul din fata vizibil uzat mai mult pe partea stanga...

 

am mers fara maini pe ghidon... dar nu trage in nicio parte de obicei. s-a intamplat de cateva ori sa inceapa sa vobleze, dar nu imediat, ci dupa ce a mers normal o perioada, fara maini pe ghidon. ma gandesc ca voblajul asta ocazional poate fi provocat tocmai de uzura inegala. apoi, ghidonul nu PARE sa aiba niciun joc si nici nu am observat urme de scurgeri...

 

faptul ca drumurile au inclinatie spre margine de obicei... poate fi o explicatie, dar nu mi se pare suficienta.

 

ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa ai cadrul un pic stramb!Am patit-o si eu cu fostul motor,l-am luat la mana a doua si nu mi-am dat seama ca avea bascula pe spate stramba.Tocea cauciucul pe spate doar pe-o parte si nu stiam de ce !Dupa ce am demontat-o jumatate mi-am dat seama despre ce era vorba!Asa ca,desi iti urez sa nu fie asta,ia in considerare si varianta asta!

Editat de Bart Bz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate un gand ptr vn 1500 classic tourer-voi ce parere aveti merita sau nu?am vazut ca din 2000 s-au facut si pe injectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare oameni buni! am o problema, care stie ce dimensiuni au simeringurile furcii la vulcan, 400 A, ca in catalog nu am gasit si ca sa vad dimensiunile trebuie sa desfac furca, daca stie cineva , il rog sa imi scrie si mie, multam.

 

C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta de vn800, e acelasi lucru.

 

 

salut! nu asi baga mana in foc, am mai avut obstacole cu privirea la chitul de lant, care multi au spus ca este acelasi ca cel de 800 dar raportul de transmisie este total diferit fata de 400asta dupa numarul de dinti. dar ma voi interesa. Mersi frumos!

 

C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca la un dealer ceva sa-ti caute in catalog.

baietii cu e-bay si louis? nu stiti nimica?

 

Parca dupa "problema" care am avut-o cu placutele de frana nu m-as mai increde asa mult in cataloagele dealerilor daca nu e catalogul de la Kawasaki... Dar, asa cum zicea si mihai_prd si din cate stiam si eu, VN400 are diferit de VN800 doar motorul si transmisia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca dupa "problema" care am avut-o cu placutele de frana nu m-as mai increde asa mult in cataloagele dealerilor daca nu e catalogul de la Kawasaki... Dar, asa cum zicea si mihai_prd si din cate stiam si eu, VN400 are diferit de VN800 doar motorul si transmisia.

 

 

Fix doar motorul si transmisia difera. Adu-ti aminte ca al lui Tavi era identic cu al tau si daca nu-ti zicea cineva, nu stiai ca-i de 400. Simeringurile de furca de VN 800 ar trebui sa se potriveasca, mai ales ca din cate stiu eu se face conversie din 400 in 800 schimband doar cateva piese la motor si kitul de lant.

 

Dimensiunile pentru VN 800 sunt: 41mm x 54mm x 11mm.

La astea trebuie si capace de simering pentru simeringuri de 41x54 (sau pentru furci de 41)

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix doar motorul si transmisia difera. Adu-ti aminte ca al lui Tavi era identic cu al tau si daca nu-ti zicea cineva, nu stiai ca-i de 400. Simeringurile de furca de VN 800 ar trebui sa se potriveasca, mai ales ca din cate stiu eu se face conversie din 400 in 800 schimband doar cateva piese la motor si kitul de lant.

 

 

Sergiu, nu e asa. Asa a crezut si Tavi initial, dar se pare ca sunt mai multe chestii de la motor diferite la VN400 fata de VN800, ca de exemplu chiulasa. Initial si el a vrut sa-l faca de 800, dar s-a lasat pagubas, la cate erau de schimbat. Dar asa cum ziceam, doar la motor si transmisie. Cadrul, rezervorul, electrica, furca, bascula sunt identice (din cunostintele mele). @Cernobal: cel mai bine e sa intrebi pe un forum de afara, ca la noi sunt foarte putine VN400.

Editat de legionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...