Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Sergiu, nu e asa. Asa a crezut si Tavi initial, dar se pare ca sunt mai multe chestii de la motor diferite la VN400 fata de VN800, ca de exemplu chiulasa. Initial si el a vrut sa-l faca de 800, dar s-a lasat pagubas, la cate erau de schimbat. Dar asa cum ziceam, doar la motor si transmisie. Cadrul, rezervorul, electrica, furca, bascula sunt identice (din cunostintele mele). @Cernobal: cel mai bine e sa intrebi pe un forum de afara, ca la noi sunt foarte putine VN400.

 

 

Cateva piese la motor inseamna ca pastrezi doar carterele :drink:. Stiu toata povestea cu conversia, era tare catranit Tavi cand a aflat cat costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Sper ca mai citeste cineva forumul acum in extrasezon :rock:

 

Am un Kawasaki Vulcan 800 Classic din '97. L-am bagat la iernat si vreau sa ma apuc de treaba. Daca nu pot sa ma plimb cu el....macar sa-l pun la punct pentru sezonul urmator.

 

Rugamintea mea este urmatoarea: poate cineva mai priceput sa explice asa, ca la nestiutori, cum se desface frana pe fata, cum se schimba placutele, lichidul, aerisirea, etc?

 

Am manualul original de reparatii. Are acolo o schema completa a tot ceea ce include sistemul de franare pe fata. Problema e ca doar il arata desfacut pana in cele mai mici detalii, dar nu spune nimic despre ce si cum se face pentru a schimba placutele de exemplu; ce trebuie dat jos, in ce ordine, precautii si altele de genul.

 

So......can anyone help me?

 

P.S. : sa-mi fie cu iertare daca a mai fost cererea asta si s-a si raspuns la ea :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel putin partea cu schimbatul placutelor nu e mare jmecherie (am facut-o in max 10 minute):

 

Scule necesare: cheie de 12, o surubelnita mica sau un cleste cu varful ascutit (nu cleste de taiat, e ptr scoaterea unei sigurante), o presa ptr placutele de frana (sau se poate folosi una sau 2 - cu 2 e mai usor - surubelnite mai serioase).

Cum: se ia o cheie de 12, se desfac cele 2 suruburi care tin etrierul pe furca, se scoate etrierul afara, se scoate siguranta de la stiftul care tine placutele (partea de jos a etrierului), se scoate apoi si stiftul afara. Acum una din placute ar trebui sa cada , ptr ca nu o mai tine nimic, pe cand a 2-a (cea care vine pe spatele discului) se tine in stiftul de sus. Se scoate foarte simplu, culisand-o in lateral (rotatie de ~90 grade pe stiftul care o mai tine) apoi in sus cand se elibereaca complet de etrier. De bagat la loc se face in ordine inversa, dar inainte trebuiesc presate la loc cei 2 cilindrii de frana (se foloseste o presa sau o surubelnita mai solida cu care faci parghie). Atentie la cele 2 lamele elastice pe care vin placutele, sa nu le uiti sau sa le deteriorezi. Nota: eu am etrier Tokico pe al meu, care se pare ca a echipat in acel an VN-ul de 1500 si niscaiva GPZ-uri, parca, ptr ca nu s-au potrivit placutele din catalog, dar principiul e acelasi (nu am vazut mare diferenta de forma la placutele din catalog, ci doar marimea, in rest, aceleasi gauri).

 

Sper ca ai inteles (stau prost cu timpul si nu am putut sa detaliez sau sa imi perii mai mult limbajul). Daca nu ai inteles, revin cu detalii.

 

Restul operatiilor nu le-am facut personal (au fost facute iarna trecuta in service, ca tot era acolo la iernat). Nu din nepricepere, ci din comoditate (nu sunt chiar incepator in ale mecanicii, ma pricep cat sa nu mor in drum, ca l-am ajutat pe taica-miu sa repare o gramada de masini cand eram mic).

Editat de legionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau la Motomarket,ijos,n statitia de metrou Romana.Dupa cate tin eu minte,costa tot cam cat si de la Louis,doar ca-i HighwayHawk.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sper ca mai citeste cineva forumul acum in extrasezon :lol:

 

Am un Kawasaki Vulcan 800 Classic din '97. L-am bagat la iernat si vreau sa ma apuc de treaba. Daca nu pot sa ma plimb cu el....macar sa-l pun la punct pentru sezonul urmator.

 

Rugamintea mea este urmatoarea: poate cineva mai priceput sa explice asa, ca la nestiutori, cum se desface frana pe fata, cum se schimba placutele, lichidul, aerisirea, etc?

 

Am manualul original de reparatii. Are acolo o schema completa a tot ceea ce include sistemul de franare pe fata. Problema e ca doar il arata desfacut pana in cele mai mici detalii, dar nu spune nimic despre ce si cum se face pentru a schimba placutele de exemplu; ce trebuie dat jos, in ce ordine, precautii si altele de genul.

 

So......can anyone help me?

 

P.S. : sa-mi fie cu iertare daca a mai fost cererea asta si s-a si raspuns la ea :laugh:

 

Daca nu erai atat de departe ne adunam intr-o zi si iti aratam cum se desface in cele mai mici bucati un etrier de VN. Nu-i mare inginerie. Deja legi ti-a explicat ce si cum cu placutele, iar aerisirea se face ca la orice frana.

 

Sfaturi si precautii:

 

 

 

- Cand scoti placutele, verifica ochiometric sa nu ai vreo garnitura iesita, se intampla sa le traga afara pistonasele. Daca ai, va trebui scos pistonul (se pompeaza cu maneta de frana pana iese) si pusa la loc. Daca nu le ai iesite si vrei sa eviti asta cat timp lucrezi, si ca sa nu le bulesti cand impingi pistoanele la loc cu noile placute, picura putin lichid de frana de jur imprejurul fiecarui pistonas. Are "darul" de a curata jegul si in plus ajuta pistonelu' sa culiseze usor.

 

- Fa parghie cu surubelnita (sau presa) intre placutele vechi pentru a impinge la loc pistoanele. Apoi pui placutele noi si aerisesti fromoz frana.

 

- la aerisire, e foarte posibil sa gasesti "aerisitorul" blocat. Aceeasi solutie magica de mai sus se aplica si aici: niste lichid de frana pe el. De asemenea, nu strange aerisitorul ca animalu'. Se deformeaza foarte usor.

 

- ai grija ca etrierul culiseaza pe 2 "cuie" acoperite de niste burdufe de cauciuc. Mare grija sa nu le intepi sau sa le umpli cu lichid de frana care sa-ti buleasca vaselina dinauntru. Daca o faci, o sa te trezesti fara frana cand ti-e mai mare dragul. Nu schimba vaselina aia pe care au pus-o japii. Eu am schimbat-o cu o vaselina necorespunzatoare si aproape mi-a distrus burdufele. Acu' astept sa vina altele noi si caut vaselina corespunzatoare.

 

 

Bafta si spor.

 

ARE CINEVA SAU STITI PE CINEVA CARE IMI POATE ADUCE/VINDE O SEMNALIZARE SPATE PT VN800. ATASEZ FOTO.

 

 

www.speedsupplies.com

 

Sunt din State si au piese de fabrica. Beleaua e ca transportul in EU costa 50 de dolari. Asa ca fa si tu o comanda de minim 50, macar sa nu dai pe transport mai mult decat pe piese:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un VN800A1 - ma uitam pe Louis dupa un parbriz si am observat ca e mai greu sa gasesc pentru acest model; spre exemplu cele Puig se potrivesc doar la VN800B si C. Are cineva idee care e diferenta in partea superioara a furcii intre A-uri si restul (mie mi se par la fel si sunt un pic nedumerit cum de ar putea sa difere punctul de prindere intr-atat incat sa nu se potriveasca un parbriz de la C la A). Nu sariti cu flame-uri ca-s noob si am precizat " de la capul locului" ca mi se PAR la fel.

Multumesc de ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un VN800A1 - ma uitam pe Louis dupa un parbriz si am observat ca e mai greu sa gasesc pentru acest model; spre exemplu cele Puig se potrivesc doar la VN800B si C. Are cineva idee care e diferenta in partea superioara a furcii intre A-uri si restul (mie mi se par la fel si sunt un pic nedumerit cum de ar putea sa difere punctul de prindere intr-atat incat sa nu se potriveasca un parbriz de la C la A). Nu sariti cu flame-uri ca-s noob si am precizat " de la capul locului" ca mi se PAR la fel.

Multumesc de ajutor!

 

Puig-urile de cruisere de pe Louis sunt universale. Se prind doar de ghidon si au adaptari si pentru 20 si pentru 25 mm. Eu mi-am pus pe Shadow parbriz cumparat pentru VN1500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@viipuri

 

pai uite diferente intre ele sintetizate

 

modelul A are roata subtire pe fata de 21 si aripa spate bobber-style.

modelul B este modelul "Classic" cu roata groasa pe fata si aripi intregi. (softail-style)

modelul C arata ca o motocicleta veche Indian.

 

asa ca e clar ca difera furca intre modele, sigur intre A si B, ca din cate stiu la C e aceeasi furca dupa modelul B doar ca e neagra.

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puig-urile de cruisere de pe Louis sunt universale. Se prind doar de ghidon si au adaptari si pentru 20 si pentru 25 mm. Eu mi-am pus pe Shadow parbriz cumparat pentru VN1500.

Mda, si pe mine ma bate un gand sa incerc, dat fiind faptul ca diferenta de pret fata de alte marci e destul de mare. Ma gandesc ca intr-un fel sau altul tot reusesc eu sa-l atasez de ghidon. M-am tot uitat pe net la diferite poze (...si cateva schite ) din profil si mai ales din fata, dar nu reusesc sa vad nici un element in plus la A-uri, care sa nu perminta montarea aceluiasi parbriz. Nici curbura tubulaturii nu pare sa modifice pozitionarea punctelor de prindere.....pana la urma cred ca o saincerc sa gasesc un B sau C cu orice parbriz montat ca sa pot sa compar direct....Oricum apreciez incurajarea :laugh:

 

@Morpheus

Arm...multumesc pentru raspuns, dar am precizat clar ca e vorba de "partea superoara a furcii", si mai precis perimetrul parbrizului. Altfel stiu diferentele intre A,B ( ba chiar si C-uri, desi Drifter nu am vazut decat in poza). Oricum multumesc ca ai incercat sa ma ajuti... asta nu e putin deloc.

 

PS: daca are cineva C sau B cu parbriz, plus ceva (mai mult) timp liber la dispozitie il rog sa posteze o poza cu pozitia prinderii suportului pe tubulatura. 10x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, si pe mine ma bate un gand sa incerc, dat fiind faptul ca diferenta de pret fata de alte marci e destul de mare. Ma gandesc ca intr-un fel sau altul tot reusesc eu sa-l atasez de ghidon. M-am tot uitat pe net la diferite poze (...si cateva schite ) din profil si mai ales din fata, dar nu reusesc sa vad nici un element in plus la A-uri, care sa nu perminta montarea aceluiasi parbriz. Nici curbura tubulaturii nu pare sa modifice pozitionarea punctelor de prindere.....pana la urma cred ca o saincerc sa gasesc un B sau C cu orice parbriz montat ca sa pot sa compar direct....Oricum apreciez incurajarea :laugh:

 

@Morpheus

Arm...multumesc pentru raspuns, dar am precizat clar ca e vorba de "partea superoara a furcii", si mai precis perimetrul parbrizului. Altfel stiu diferentele intre A,B ( ba chiar si C-uri, desi Drifter nu am vazut decat in poza). Oricum multumesc ca ai incercat sa ma ajuti... asta nu e putin deloc.

 

PS: daca are cineva C sau B cu parbriz, plus ceva (mai mult) timp liber la dispozitie il rog sa posteze o poza cu pozitia prinderii suportului pe tubulatura. 10x

 

http://www.louis.de/_1072f9c110c8a65541f25...x=5&cmd.y=0 (sau produs id 10006527). I-ti garantez ca merge pe orice cruiser cu ghidon din fabrica. Se vede si din poza cum este prins. Eu personal l-am primit cu prinderea de ghidon crapata si am inlocuit-o cu o prindere de oglinda, mult mai solida fiind din metal, cromat fata de prinderea originala din plastic. Nu pot sa pun poze deoarece am avut un mic incident si am spart parbrizul.

 

Daca nu se potriveste ti-l cumpar eu :D ca si asa dupa cum am spus eu am reusit sa-l crap pe al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Morpheus

Arm...multumesc pentru raspuns, dar am precizat clar ca e vorba de "partea superoara a furcii", si mai precis perimetrul parbrizului. Altfel stiu diferentele intre A,B ( ba chiar si C-uri, desi Drifter nu am vazut decat in poza). Oricum multumesc ca ai incercat sa ma ajuti... asta nu e putin deloc.

 

PS: daca are cineva C sau B cu parbriz, plus ceva (mai mult) timp liber la dispozitie il rog sa posteze o poza cu pozitia prinderii suportului pe tubulatura. 10x

 

 

"partea superioara a furcii" este mult mai subtire la modelul A. furca de la modelul A este diferita de furcile pt modelele B si C. poti sa vezi lejer in poze daca dai un search. parbrizul pentru B nu se va potrivi la A, decat daca faci tu vreo inginerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ce are parbrizul cu furca? Nu se prinde de ghidon? La A ghidonul e mai ingust si mai adanc (sau inalt, sa zicem), la Classic (:laugh: e mai larg si mai putin adanc. Nu stiu cum arata o prindere de parbriz originala de VN (la fostul VN mi-am facut-o home-made), dar la Honda VTX 1300 Retro are un grad de libertate extrem de mare, se poate prinde de orice fel de ghidon. Sunt sigur ca merge si la 800A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La al meu se prindea si de ghidon si de furca-deci conteaza si furca! se prindea exact desupra semnalizatoarelor. eu am tot A-ul si aveam parbriz universal dar l-am vandut . Este util dar nu-i sta bine la "A" cu parbriz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Viipuri cu placere!

 

ea sa speram noi ca LordRhadoo mai citeste forum-ul asta si eventual mai si posteaza ca el are VN800B cu parbriz si prinderi originale.

 

LordRhadoo mai traiesti?

am eu o poza cu el, da sa vad daca apare si parbrizul.

 

L.E. Am gasit poza da' nus daca sa o pun sau nu, intai o sa-l intreb.

 

Se vede clar ca prinderile sunt pe furca, deasupra semnalizatoarelor, nu-mi dau seama din poza daca sunt si prinderi pe ghidon pt ca e facuta poza din fata. O mai studiez si revin.

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru interesul aratat! Intr-adevar, este foarte probabil ca parbrizul sa aibe o oarecare (a se citi "mare" :P ) libertate in ceea ce priveste pozitionarea sistemului de fixare dar, pe de alta parte exista si posibilitatea sa-mi comand unul si sa nu se potriveasca sub nici o forma pe A-ul meu. Asadar, m-am (CAM) hotarat sa astept pana prin Primavara si la prima intalnire sa-i vanez pe cei cu Vulcan ca sa vad exact ce si cum ( eventual sa vad chiar un parbriz Puig montat pe VN, situatie care m-ar lamuri pe deplin).

Oricum , multumesc frumos pentru raspunsuri.

PS: Morpheus, dat fiind ca ai acordul explicit al proprietarului, te rog frumos posteaza poza respectiva cand ai timp.TY

 

Off topic.

Radu, te rog sa-mi scuzi indiscretia dar mor de curiozitate: ai voie cu pleata aia in armata? :friends:

 

PPS: @Radu - nu mai e nevoie sa raspunzi; am vazut alt post de-al tau - esti civil in Afganistan.

Pentru ceilalti cititori ai threadului : scuze pentru spam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...