Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

intrebare : vn 800 a , b ,c(e mai vreti voi :rock: ) are robinet de stop'n go go la benzina ? are no ? mersi :P

Nu are OFF. Are doar ON, RES (rezerva) si PRI, cand benzina cade liber. Pe PRI se comuta doar cateva secunde, inainte de a trece pe RES, pentru a se reumple camera de nivel constant. Daca tii prea mult pe PRI, se ineaca motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sambata i-am schimbat uleiul si filtru, completat antigelul, schimbat capacul filtrului de aer, montat scaritele originale.

 

Cu scaritele originale: control mai bun, schimbatorul mai fin si mai precis, si acum am si eu frana de spate functionala :P

 

Ieri l-am scos munte vreo 400 km asa, e gigea, numai ca ma limiteaza unpic la aplecat in curbe. Mi se pare ca ating prea devreme cu scaritele de asfalt (adica te mai poti apleca muuuult dupa ce ating surubele de la scarite, fara sa fuga de sub tine), voua cum vi se pare?

Cred ca unul plusurile scaritelor avansate e si posibilitatea de a te apleca mai mult fara sa carai... dar pierzi din manevrabilitate... d-aia inca nu le scot la vanzare. La um moment dat creca atingeam cu cricul...pe partea sranga, am uitat sa ma uit sa vad daca s-a polizat.

 

Consumul m-a dat pe spate... Buc-Ploiesti 120 km/h, Ploiesti- Valenii 110 km/h, curbe/serpentinele de pe Cheia...mers mai sportiv, Brasov-Sinaia-Pucioasa la fel... am intrat pe rezerva inainte de Pucioasa...la 275 km de la alimentare :rock:, deci 12 litri la 275 km...deci 4,36/100 km :rock: ... asta cu ceva vant pe creste, cu fata in spate si un rucsac pe portbagaj => VULCANU RULZ!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iceman, deci nu ai dat semnal stanga cand ai plecat din parcare, mergeai pe faza lunga, clar, te-ai ars.

Nu il forta prea tare pe curbe, roata pe 21 e supraviratoare si te arunca usor in afara, nu e ca la viraga pe 19.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ti-a sarit dintr-a patra inseamna ca era ceva dereglat la motor,nici intr-un caz nu-i ceva universal valabil la VN-uri!

Cat despre greutate,are doar ea in jur de 260 kg,sa zicem ca mai ai si tu vreo 70,mai aveai si-un pasager,care,cel mai probabil,era pasagera :rock: ,deci hai sa mai punem vreo 50 de kile,cred ca mai aveai si ceva bagaj,deci te apropiai lejer de 400 de kile!"Parca te lua vantul?" :rock:

In al treilea rand,nu te puteai tine de niste harleysti cu 150 la ora pe Valea Oltului?!Ce Rossi,ce Melandri...tot respectul fratilor! :P

 

:D :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti fie frica cand atinge cu scaritele (de fapt cu suruburile alea). In timp alea se tocesc si capeti putin mai multa libertate. Atentie ca pe partea stanga dai mai intai cu cricul jos, si apoi cu scarita. Pe dreapta inclina-l pana ajunge scarita la 45 de grade, nu se intampla nimic.

pai prinsesem frica la aplecari...de nu mai urmaream 'apexul' si foloseam toata banda :D

 

Iceman, deci nu ai dat semnal stanga cand ai plecat din parcare, mergeai pe faza lunga, clar, te-ai ars.

Nu il forta prea tare pe curbe, roata pe 21 e supraviratoare si te arunca usor in afara, nu e ca la viraga pe 19.

 

n-am dat bre semnal ca ma uitasem in oglinda si drumu' era pustiu :D si cu faza lunga, mai bine ma injura conservaru' cand ma vede decat sa-l injur io ca nu m-a vazut :moto:

Observai si io ca tre' sa trag mai tare de ea sa se aplece. Sau cum a zis fata "Asta nu se apleaca asa brusc"

 

voi cu ce/cum le ungeti lantu'?

Aseara l-am spalat cu motorina si-am dat cu caacat d-ala de Procycle... cu toate c-am asteptat o ora sa se prinda pana s-o incalec, am mers cu 10 km/h ora vreo suta de metri si am accelerat progresiv ...tot a aruncat zeama aia de spray pe aparatoarea lantului si-n carcasa pinionului din fata...de acum se incinge de la motor, pute, si se si scurge pe bloc pana pica jos....pÂşam-as pe el de spray de 3 lei... sa nu mai zic de janta/spite.

O sa desfac carcasa pinionului din fata sa curat ce s-a depus p-acolo...si o sa-i dau de-acum incolo numai cu Motul, sau ma gandeam sa am tot timpul la mine o seringa plina cu 80W90 si cand se usca lantu sa-i mai tzarcai putin pe la legaturi.

 

vinde/schimba careva oglinzile originale de VN800?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau ma gandeam sa am tot timpul la mine o seringa plina cu 80W90 si cand se usca lantu sa-i mai tzarcai putin pe la legaturi.

 

 

:D ...Te mai vede draq vreun gabor,cu seringa-n buzunar,si zice ca vrei sa-ti bagi in vena...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi cu ce/cum le ungeti lantu'?

Aseara l-am spalat cu motorina si-am dat cu caacat d-ala de Procycle... cu toate c-am asteptat o ora sa se prinda pana s-o incalec, am mers cu 10 km/h ora vreo suta de metri si am accelerat progresiv ...tot a aruncat zeama aia de spray pe aparatoarea lantului si-n carcasa pinionului din fata...de acum se incinge de la motor, pute, si se si scurge pe bloc pana pica jos....pÂşam-as pe el de spray de 3 lei... sa nu mai zic de janta/spite.

O sa desfac carcasa pinionului din fata sa curat ce s-a depus p-acolo...si o sa-i dau de-acum incolo numai cu Motul, sau ma gandeam sa am tot timpul la mine o seringa plina cu 80W90 si cand se usca lantu sa-i mai tzarcai putin pe la legaturi.

 

vinde/schimba careva oglinzile originale de VN800?

 

nu recomand spalatul lantului cu motorina si nici ungerea lui cu ulei.

Editat de Blackrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un cablu de kilometraj de Drifter (in plus / de vanzare)? Sau informatia despre ce alt cablu s-ar potrivi? De asemenea, vreau sa dubla, sa pot sa-mi transport pasagera atunci cand n-are chef sa calatoreasca pe motorul propriu.

 

Erm, da, asta inseamna ca mi-am luat Drifter, e misto da' nu spectaculos de misto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un cablu de kilometraj de Drifter (in plus / de vanzare)? Sau informatia despre ce alt cablu s-ar potrivi? De asemenea, vreau sa dubla, sa pot sa-mi transport pasagera atunci cand n-are chef sa calatoreasca pe motorul propriu.

 

Erm, da, asta inseamna ca mi-am luat Drifter, e misto da' nu spectaculos de misto.

 

Felicitari,banuiesc ca e cel ce se odihnea in parcarea lu' John in Piatra :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un cablu de kilometraj de Drifter (in plus / de vanzare)? Sau informatia despre ce alt cablu s-ar potrivi? De asemenea, vreau sa dubla, sa pot sa-mi transport pasagera atunci cand n-are chef sa calatoreasca pe motorul propriu.

 

Erm, da, asta inseamna ca mi-am luat Drifter, e misto da' nu spectaculos de misto.

 

Am ajuns sa-mi dau reply singur :D Am uitat o chestie foaarte importanta, farul. Am nevoie de un far, eventual de Drifter. Daca nu se poa', unul de VN800 Classic ar fi ok.

 

(Da, ala care a fost la John e)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns sa-mi dau reply singur :moto: Am uitat o chestie foaarte importanta, farul. Am nevoie de un far, eventual de Drifter. Daca nu se poa', unul de VN800 Classic ar fi ok.

 

(Da, ala care a fost la John e)

 

Ultima oara cand l-am vazut(august 2008) am balosit ceva vreme pe langa el :D Sa-l stapanesti sanatos,tuna cum n-am mai auzit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima oara cand l-am vazut(august 2008) am balosit ceva vreme pe langa el :D Sa-l stapanesti sanatos,tuna cum n-am mai auzit

 

Eu am mai auzit, exista in Iasi un VN800 Classic cu niste evacuari super misto, un Meanstreak de 1600 cu niste Vance&Hines (parca). Al meu urla prea tare, noroc ca am si evacuarile originale, daca ma tampesc de cap le schimb si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns sa-mi dau reply singur :D Am uitat o chestie foaarte importanta, farul. Am nevoie de un far, eventual de Drifter. Daca nu se poa', unul de VN800 Classic ar fi ok.

 

(Da, ala care a fost la John e)

Salut. Sa-l stapanesti sanatos.

Piesele pe care le cauti le vei gasi cu putina rabdare pe e-bay. De cumparat e foarte simplu .......daca ai bani. :moto:

Eu de acolo le iau.....si mi-am luat ceva. Grija ca shaua.......e cam scumpa...vei baga ceva bani.

P.S......Mai gandeste-te inainte de afirmatii precum "nu spectaculos". Mai imprieteneste-te cu el, scoate-l la plimbare si poate vei ajunge la ganduri mai bune. Eu dupa 4 ani inca raman uimit de cate imi mai arata.

Succes si daca ai nevoie de un sfat drifteristic nu ezita sa ma intrebi.

Andrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D ...Te mai vede draq vreun gabor,cu seringa-n buzunar,si zice ca vrei sa-ti bagi in vena...

 

da, ii zic c-am luat-o pe ulei :moto:

 

Erm, da, asta inseamna ca mi-am luat Drifter, e misto da' nu spectaculos de misto.

sa-l stapanesti sanatos si fara incidente :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KETTEN-REINIGER(SPRAY PT CURATAT LANTUL) SI APOI KETTEN SPRAY(SPRAY DE LANT),DAR UNUL MAI BUN,NU PROCYCLE.

 

asta nu-mi trecuse prin cap... poti sa ne spui si CARE sunt sprayurile alea MAI bune? de exemplu: Motul nustiucum, Motorexu` cutare, colectia de vara de la Castrol... multumesc.

 

eu nu am fost multumit de niciun spray si intentionez sa trec pe ulei de cutie.

 

de ce nu recomanda lumea uleiul de cutie din moment ce pana acum cativa ani era recomandat de producatorii motocicletelor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta nu-mi trecuse prin cap... poti sa ne spui si CARE sunt sprayurile alea MAI bune? de exemplu: Motul nustiucum, Motorexu` cutare, colectia de vara de la Castrol... multumesc.

 

eu nu am fost multumit de niciun spray si intentionez sa trec pe ulei de cutie.

 

de ce nu recomanda lumea uleiul de cutie din moment ce pana acum cativa ani era recomandat de producatorii motocicletelor?

 

 

ia bagati un ochi aici,la discutia despre lant,sigur aveti de un de alege:

 

/index.php?...202679&st=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia bagati un ochi aici,la discutia despre lant,sigur aveti de un de alege:

 

/index.php?...202679&st=0

 

cunosc topicul. iti cerusem Argumentele tale. pentru ca te-ai exprimat la modul personal: "EU nu recomand".

 

am incercat vreo 5 producatori diferiti de sprayuri... dar nu a fost niciunul "de retinut". am acum acasa motul cu teflon, procycle normal si motorex, tot cu teflon. de vreo trei ani le tot schimb. am mers cu un moto uns pe lant cu ulei de cutie care nu zdranganea a uscat nici dupa 1000 de km. sprayurile se usuca la mine in max 200 de km... iar molozul rezultat din teflon si praful de pantelimon ar face invidios si materialul care a lipit blocurile de piatra care au ridicat piramidele.

 

hai ca facem un mare offtopic. il mai rasfoim pe ala dedicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...