Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Nu am mers pe Suzuki Intruder C800 dar l-am studiat si mi se pare peste Vn800 Classic. C800-le este o motocicleta model mai nou ( parca din 2006 se produce) si cred ca este mai mult comparabil cu vn900-le, mai ales ca 800-le s-a oprit din productie in 2005 ( parca !) Cele mai sesizabile diferente in favoarea c800-lui sunt transmisia pe cardan si anvelopa spate de 170 vs 140 ( cat are Vn-ul 800) si capacitatea rezervorului de 17 litri vs 14L .

Deci in concluzie as alege C800-le insa este si cu mult mai scump . 5000 euro vs 3000 euro

 

Multumesc!

 

Vulcanul e pe lant, are un carburator, cauciucul pe spate e doar cu putin mai lat decat cel de pe fata=> mai multa putere, viteza de top superioara, ciclistica mai buna.

Volusia e pe curea, are doua carburatoare(asta e un minus), Intruderul are cardan, e pe injectie => cuplu o idee mai mare, intretinere mai usoara.

Ca pret de achizitie,Volusia < Vulcanul < Intruderul.

La costuri de intretinere, nu se strica, deci nu te intereseaza. :moto:

De-aici mai incolo, depinde de tine ce cauti. Nu-ti recomand nimic,eu alegand deja VN-ul 800 B as fi subiectiv... :peace:

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

n-arata rau

io-s curios ce-i cu toba de pe stanga...

 

Pai,sunt 2 variante : ori e pusa doar asa,de frumusete,ori,cel mai probabil,are legatura pe dedesubt,cu evacuarea de pe dreapta. Exista kit de evacuare asa,cu 2 tobe (pe stanga si pe dreapta).Bineinteles,aftermarket,cu capete"fishtail ",sau "shark fin".Costa in jur de 400 $,fara transp. Stiu ca m-am uitat,avind in vedere ca urmatoarea mea mobra,va fi Drifter.6.gif.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva tobele astea de vanzare,ele sunt de pe un intruder c800...stie cineva,se potrivesc la un vn 900?

 

 

 

Putzin probabil...Nici macar nu-s de la aceeasi firma (de pe-un Suzuki,vrei pe-un Kawasaki).Alte prinderi,probabil si alt diametru.Daca-s numa' teava goala,cred ca mai simplu,ti-i le faci la comanda,cu cotele specifice pt. VN 900. Suntp-aicea cativa care pot sa faca asa ceva,artizanal.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt si eu de cateva luni posesorul unui Kawasaki Vulcan 750 . 1993, model amedican, 20700 mile la bord (vreo 33000 km). am vrut sa fie baiat , dar din pacate m-a lasat in drum de vreo 2 ori si atunci am zis ca e clar gagica :))

 

pana acum probleme minore , dar cand nu te pricepi si nu cunosti motorul, te panichezi si faci din tzantzar armasar ca sa zic asa :)) si te gandesti ce ciuruc de motor am luat. eh . noroc cu manualele de reparatii si forumul dedicat vn750 din state :).

 

in rest , poate iarna asta reusesc sa incep sa mesteresc la ea . Astept de la Darian o sa frumoasa , sa gasesc un ghidon mai frumos , etc . nu cred ca reusesc sa o desfac pe toata sa o vopsesc de la zero . imi e teama ca ma apuca vara cu ea dezmembrata si as vrea mai mult sa ma dau decat sa se uite lumea dupa ea (oricum se uita ca e frumusica ma)

 

drum bun va doresc si sanatate

post-67841-0-52346600-1318922597_thumb.jpg

post-67841-0-07946300-1318922616_thumb.jpg

post-67841-0-06996900-1318922631_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt si eu de cateva luni posesorul unui Kawasaki Vulcan 750 . 1993, model amedican, 20700 mile la bord (vreo 33000 km). am vrut sa fie baiat , dar din pacate m-a lasat in drum de vreo 2 ori si atunci am zis ca e clar gagica :))

 

pana acum probleme minore , dar cand nu te pricepi si nu cunosti motorul, te panichezi si faci din tzantzar armasar ca sa zic asa :)) si te gandesti ce ciuruc de motor am luat. eh . noroc cu manualele de reparatii si forumul dedicat vn750 din state :).

 

in rest , poate iarna asta reusesc sa incep sa mesteresc la ea . Astept de la Darian o sa frumoasa , sa gasesc un ghidon mai frumos , etc . nu cred ca reusesc sa o desfac pe toata sa o vopsesc de la zero . imi e teama ca ma apuca vara cu ea dezmembrata si as vrea mai mult sa ma dau decat sa se uite lumea dupa ea (oricum se uita ca e frumusica ma)

 

drum bun va doresc si sanatate

 

Bravo Burb!

Felicitari pentru achizitie!

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! (inteleg ca te-ai hotarat sa fie o "ea" in loc de un "el")

Vezi ca e si Doctor X p-aci! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Burb!

Felicitari pentru achizitie!

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! (inteleg ca te-ai hotarat sa fie o "ea" in loc de un "el")

Vezi ca e si Doctor X p-aci! :)

 

multumesc !!

 

doctor x??? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt si eu de cateva luni posesorul unui Kawasaki Vulcan 750 . 1993, model amedican, 20700 mile la bord (vreo 33000 km). am vrut sa fie baiat , dar din pacate m-a lasat in drum de vreo 2 ori si atunci am zis ca e clar gagica :))

 

pana acum probleme minore , dar cand nu te pricepi si nu cunosti motorul, te panichezi si faci din tzantzar armasar ca sa zic asa :)) si te gandesti ce ciuruc de motor am luat. eh . noroc cu manualele de reparatii si forumul dedicat vn750 din state :).

 

in rest , poate iarna asta reusesc sa incep sa mesteresc la ea . Astept de la Darian o sa frumoasa , sa gasesc un ghidon mai frumos , etc . nu cred ca reusesc sa o desfac pe toata sa o vopsesc de la zero . imi e teama ca ma apuca vara cu ea dezmembrata si as vrea mai mult sa ma dau decat sa se uite lumea dupa ea (oricum se uita ca e frumusica ma)

 

drum bun va doresc si sanatate

 

ooo...cunostinte vechi...bun venit in lumea moto :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Âştie cineva dacă releul de vn800 merge Âşi pe 400 Âşi dacă da Âştiți pe cineva care vinde aÂşa ceva?

 

Merci.

 

 

Am eu unul ,de Vulcan de 750.Da' nu stiu daca s-o potrivi....Uite poze cu el:

post-2143-0-49384000-1319356889_thumb.jpgpost-2143-0-87511300-1319356924_thumb.jpgpost-2143-0-72428700-1319356960_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rog pareri: am cam abuzat de dansu' pe frig (in sensul de incalzit 1-2 minute, apoi mers cu soc pe la jumate pana imi suna bine, mers cate putin timp, stat, iar pornit, etc) si saptamana trecuta la ultima din porniri m-a adus acasa intr-un cilindru (cel din spate rece). Din vastele mele cunostinte (a se citi si ironia) cre'ca l-am inecat. Am vrut sa ma simt mecanic si am purces la rezolvare: scos bujia spate (uda si cam neagra), curatat bujia, dat de doua-trei ori la automat sa scuipe benzina din cilindru (asta e din auzite, nu stiu daca e bine), pus la loc, pornit cu soc, mers 1 minut, nu stiu daca in 1 sau 2 cilindri, insa cam "gatuit", murit cand am coborat socul (poate m-am grabit). A doua oara nu a mai vrut. M-am gandit ca poate cat am dat la automat fara bujia spate am inecat cilindru fata (cu benzina ramasa din carburator, ca rezervoru era dat jos)...din pacate aci s-a terminat incursiunea mecanica, caci s-a desprins fisa de la bujia fata cand am scos-o (nu, nu am tras de cablu, ci de cauciuc).

 

Acu intrebari:

1.Ce greseli in abordare au fost? (fara mila)

2.Unde gasesc combinatia cablu/fisa...pe net am gasit doar impreuna cu "coil" (se traduce bobina sau cum?) sau doar fisa (plug)?

3.Cu ce scoateti bujiile? Eu am stat cu ceva cheie dintr-un set minimal de pe louis juma de ora sa o scot pe aia spate, si la aia fata nu pot sa strecor cheia in gaura.

4.Daca inlocuiesc cablul/fisa am sanse sa il pornesc singur? Ce sa fac/sa nu fac in ideea in care e doar inecat?

 

Postul a fost aruncat aici, si nu la service, pentru ca cel mai curios sunt de piesele (eventual si bujii) de VN de care am nevoie.

 

Multam' anticipat! Pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stay chill :)

bujia spate are obiceiul sa se arda din cand in cand, eu sunt la a 2-a

cica are legatura cu faptul ca racirea nu e la fel pe ambii cilindrii.

rezolvarea ar fi o bujie cu o temperatura diferita, in speta cr6e in loc de cr7e

bafta

si nu l-ai abuzat deloc, mie mi se pare mai mult decat suficient sa-l lasi sa se incalzeasca 1-2 minute, eu in general nu prea il las peste 1 minut

si nu prea poti sa ineci un cilindru la vulcan, decat daca are o problema fix bujia :)

greseli nu ai facut, oricine care nu cunostea fenomenul ar fi facut probabil le fel, dar bujia era deja moarta si ingropata.

schimba bujia si fisa, si va porni la prima cheie :)

bujiile sincer eu le scot cu cheia lui originala, din trusa, ca o am...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bigstar:

 

ca tot veni vorba, vreau sa-mi modific putin motorul

vor fi modificarile uzuale de vulcan:

o singura sa, aripa spate custom, putin lasata.

unde va fi loc de jucat: schema de culori, ceva chestiuni sper eu dragute pe la ghidon

la piece de resistance: as vrea un 15 cai in plus la motor, am ideile si posibilitatile, cel putin teoretic (evident, toate inspirate de pe forumuri unde se discuta intr-adevar ceva mecanica) dar daca stiti careva de unde se pot comanda jigleoare si alte maruntisuri pentru carburator, v-as fi recunoscator.

a, si pastile pentru reglarea jocului la supape.

multam si va tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca te referi la pastilele pt reglarea tachetilor si nu la reglarea supapelor... alea nu se regleaza cu pastile ;) Asa, pastilele alea cred ca doar pe la dealer se pot gasi. Daca vrei sa faci un pustiu de bine suna la United si intreaba ce si cum.

Ea detaliaza ce vrei sa modifici la motor pt mai mare putere. Ce idei ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi supapele nu se regleaza in nici un fel, doar jocul intre tacheti si supape, na, ca sa fim cat mai exacti :P

in alta ordine de idei, am gasit set pe ebay la vreo 80 de euro, cu 120 de pastile, sau la bucata pe ceva site, la vreo 6 euro bucata :D

ma gandeam ca ati mai facut careva si exista un set din ala, ca ajunge pentru multe motoare. daca nu, iau eu unul si o sa fac si la altii :)

la dealer nu prea vreau sa merg, decat in ultima faza, si probabil pentru jigleoare o sa merg la harley, ca au pe ceva sportster acelasi keihin ca si noi, si stim cu totii diferenta intre harley si kawa cand vine vorba de piese after market...

mai vedem ce si cum, multam oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...