Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

si la 750 porneste mai repede spatele decat fata , nu este vorba de amplasarea bujiilor ,deoarece asta are 2 pe chiulasa.

altele cred cas cauzele, e ceva sf si neinteresant atata timp cat merge.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cioc, cioc! Am vazut lumina si-am intrat. De fapt, voi intra cu drepturi depline curand. Am batut telefonic laba cu Lupalb si se pare (daca nu intervine ceva neprevazut) ca ma voi procopsi cu Vulcanul sau. Ne-am intalnit saptamana trecuta, am dat o tura cu motorul si mi s-a parut turnat pentru mine. Singura chestie care ma deranjeaza este roata subtire pe fata, periculoasa la sinele de tramvai. Intre timp m-am suit si pe o Honda Shadow 750, dar nu mi s-a parut ca se potriveste la fel de bine. I-am spus si lui Lupalb ca decizia mea are ceva irational in ea. Nu i-am mai spus ca un element important in aceasta decizie sunt interventiile sale pe forum, care mi-au lasat impresia unui om serios, ponderat si dur numai atunci cand este cazul. In plus, cand i-am spus ca chestia cu roata subtire e un motiv important in retinerea mea de a-i cumpara motorul, s-a oferit sa ma ajute sa gasesc un Vulcan Classic, ceea ce a si facut. Fara succes, dar asta este, nu stiu cati in situatia lui ar fi depus vreun efort in contra intereselor proprii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ai venit la clasa medie de cc.....

B.

 

 

Medie o fi pentru tine, ca ai Harlau. Dar pentru mine, care plec de la 250 si mai mult de Jawa 350 nu am avut niciodata, e un upgrade semnificativ.

 

Apropo! Cunosti un tip George Sonu din Sibiu? Se ocupa cu autocross, aia care se busesc cu masini pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cioc, cioc! Am vazut lumina si-am intrat. De fapt, voi intra cu drepturi depline curand. Am batut telefonic laba cu Lupalb si se pare (daca nu intervine ceva neprevazut) ca ma voi procopsi cu Vulcanul sau. Ne-am intalnit saptamana trecuta, am dat o tura cu motorul si mi s-a parut turnat pentru mine. Singura chestie care ma deranjeaza este roata subtire pe fata, periculoasa la sinele de tramvai. Intre timp m-am suit si pe o Honda Shadow 750, dar nu mi s-a parut ca se potriveste la fel de bine. I-am spus si lui Lupalb ca decizia mea are ceva irational in ea. Nu i-am mai spus ca un element important in aceasta decizie sunt interventiile sale pe forum, care mi-au lasat impresia unui om serios, ponderat si dur numai atunci cand este cazul. In plus, cand i-am spus ca chestia cu roata subtire e un motiv important in retinerea mea de a-i cumpara motorul, s-a oferit sa ma ajute sa gasesc un Vulcan Classic, ceea ce a si facut. Fara succes, dar asta este, nu stiu cati in situatia lui ar fi depus vreun efort in contra intereselor proprii.

 

Man, te astept maine. Scuze, dar eram la rude si nu puteam detalia. Cred ca ne vedem tot pe la amiaza.

Iti spun ca e o afacere buna...la dracu, motocicleta e noua.

Bafta si vb maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana si mie mi-a placut. Si nu ma dau in vant dupa d-astea cu roata de bicicleta pe fata.

 

Si nevesti-mii i-a placut. Dar cred ca Lupalb se cam frasuie, mi-a spus azi ca il cam doare sufletul sa o dea. In plus, e o complicatenie birocratica cu leasingul lui care expira abia in iulie, asa ca, deocamdata, mai cercetam variante. Important este ca nici unul nu il preseaza pe celalalt in vreun sens sau altul si sunt sigur ca vom gasi o solutie pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva cum e treaba cu leasingul?

Concret, mi-am luat motorul anul trecut din .de si l-am inmatriculat pe leasing sa nu mai platesc taxa vamala asa mare.

Moto e achitata integral (neoficicla, oficial mai am de platiti rate-asta pe hartie-), iar acum cumparatorul vrea sa o cumpere pe firma.

Cum se procedeaza, in situatia in care contractul de leasing mai are fo 6 luni( din anul ala minim de existenta), iar eu vreau sa dau motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva cum e treaba cu leasingul?

Concret, mi-am luat motorul anul trecut din .de si l-am inmatriculat pe leasing sa nu mai platesc taxa vamala asa mare.

Moto e achitata integral (neoficicla, oficial mai am de platiti rate-asta pe hartie-), iar acum cumparatorul vrea sa o cumpere pe firma.

Cum se procedeaza, in situatia in care contractul de leasing mai are fo 6 luni( din anul ala minim de existenta), iar eu vreau sa dau motorul?

 

 

intreaba la firma de leasing,pt preluare de contract....sau,clientul tau sa astepte pana expira leasing-ul,iar firma de leasing,face actele direct pe el.....nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreaba la firma de leasing,pt preluare de contract....sau,clientul tau sa astepte pana expira leasing-ul,iar firma de leasing,face actele direct pe el.....nu?

 

Sorry, nu astept eu pana in iulie. Dar se pare ca s-a rezolvat altfel. Mai mult nu pot spune ca mi-e frica sa nu cobesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meseriasilor in Vulcan, acu sa va vad! Este posibil ca un vulcan 800 din 2002 sa aiba numai 47 cai? Ca pe moto.it, vulcanele 1996-2000 sunt date cu 55 CP, iar cele din 2000-2006 cu 47. Iar pe Bikez, la unle Vulcane de dupa 2000 nici nu se da puterea. Sa fie vorba de un reduced effect sau ce naiba?

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cobeste!

 

Bine! Dar pacatul tau sa fie daca nu-mi iese. Am gasit pe mobile.de un VN 800 de3320km, la 3990 euro. Am luat legatura cu Bogdan C de pe forum (care aduce cauciucuri si care, din cate se pare, e om serios). El e in tandem cu un baiat din Germania, Cristi, care a fost aseara si l-a vazut, iar luni sau marti se duce si cu un mecanic (50 euro in plus fata de cei 450 ai baietilor, dar zic ca merita). Primul noroc a fost acesta, ca motorul e in Ludwigsburg, la doar 40 de km de Cristi. Al doilea e ca Ludwigsburgul e in sudul Germaniei (pe langa Stuttgart, iar consilierul meu pe probleme de moto (Lupalb) mi-a recomandat sa-l iau din aceasta zona din motive de clima. De altfel, Lupalb l-a si vazut si va invit si pe voi sa va dati o parere.

 

mobile_de - der Automarkt fßr Gebrauchtwagen und Neufahrzeuge - Finden oder Verkaufen Sie einfach und schnell ihr Auto - Kawasaki VN800 Classic, Motorräder, blau.htm

 

Una peste alta, acest motor aproape nou ma va costa fix 4490 euro, adica aproape jumate din pretul de nou. Bine, se mai adauga costurile de inmatriculare.

 

Sa vedeti voi ce reclama desantata o sa le fac eu la baietii astia doi daca lucrurile merg la fel de bine ca pana acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bine! Dar pacatul tau sa fie daca nu-mi iese. Am gasit pe mobile.de un VN 800 de3320km, la 3990 euro. Am luat legatura cu Bogdan C de pe forum (care aduce cauciucuri si care, din cate se pare, e om serios). El e in tandem cu un baiat din Germania, Cristi, care a fost aseara si l-a vazut, iar luni sau marti se duce si cu un mecanic (50 euro in plus fata de cei 450 ai baietilor, dar zic ca merita). Primul noroc a fost acesta, ca motorul e in Ludwigsburg, la doar 40 de km de Cristi. Al doilea e ca Ludwigsburgul e in sudul Germaniei (pe langa Stuttgart, iar consilierul meu pe probleme de moto (Lupalb) mi-a recomandat sa-l iau din aceasta zona din motive de clima. De altfel, Lupalb l-a si vazut si va invit si pe voi sa va dati o parere.

 

mobile_de - der Automarkt fßr Gebrauchtwagen und Neufahrzeuge - Finden oder Verkaufen Sie einfach und schnell ihr Auto - Kawasaki VN800 Classic, Motorräder, blau.htm

 

Una peste alta, acest motor aproape nou ma va costa fix 4490 euro, adica aproape jumate din pretul de nou. Bine, se mai adauga costurile de inmatriculare.

 

Sa vedeti voi ce reclama desantata o sa le fac eu la baietii astia doi daca lucrurile merg la fel de bine ca pana acum!

 

Din ce an e brex vnu?

Iti raspund eu la ce ai intrebat mai devreme: VN-ul meu din 2005 are 55 cp... deci nu cred sa fie diferente de putere intre modele.

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Ma poate ajuta cineva? Am navoie de o caruta de piese si cum nu ma dau banii afara din casa, poate-mi spune cineva unde gasesc mai ieftin. Trebuie sa schimb axele cu came, patinele, ghidajele, garniturile de chiulase.... :rose: Pana acum am luat de la Motomania, dar cred ca se gasesc si mai ieftin. Va rog mult!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o axa costa cam 100 euro, lanturile vreo 30/buc. cat de varza sunt axele?

un prieten de-al meu a schimbat axe, lanturi, garnituri pompa apa.l-a costat destul.

daca vrei, iti da 2 axe uzate(nu au fost pe al lui), dar in functie cat de varza sunt ale tale.

ale lui avea dintii subtiati.celelalte au doar urme de lant, nu sunt asa varza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o axa costa cam 100 euro, lanturile vreo 30/buc. cat de varza sunt axele?

un prieten de-al meu a schimbat axe, lanturi, garnituri pompa apa.l-a costat destul.

daca vrei, iti da 2 axe uzate(nu au fost pe al lui), dar in functie cat de varza sunt ale tale.

ale lui avea dintii subtiati.celelalte au doar urme de lant, nu sunt asa varza.

la mine sunt dintii ascutiti drept bine :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help !!!

Am avut accident cu VN-ul[vn 88 -'95], si sunt disperat sa gasesc urmatoarele piese :

HOLDER-BRAKE,SILVER 43034-1102

COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1095

COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1096

COVER MUFFLER 49106-1107

LAMP-ASSY-SIGN,FR 23037-1243

LAMP-ASSY-SIGN,RR 23037-1244

Ma intereseaza preturile dar si optiuni second hand.

De asemeni va rog sa imi spuneti daca exista o pasta de slefuit suprafete cromate.

 

Astept si oferte second pt crashbar(bari protectie),capac dreapta filtru aer,semnalizari dreapta,si chiar tobe.

 

Va multumesc,

Tel: 0788277308

Id mess : georgemt10

post-405-1169292174_thumb.jpg

Editat de SOCKY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva cum e treaba cu leasingul?

Concret, mi-am luat motorul anul trecut din .de si l-am inmatriculat pe leasing sa nu mai platesc taxa vamala asa mare.

Moto e achitata integral (neoficicla, oficial mai am de platiti rate-asta pe hartie-), iar acum cumparatorul vrea sa o cumpere pe firma.

Cum se procedeaza, in situatia in care contractul de leasing mai are fo 6 luni( din anul ala minim de existenta), iar eu vreau sa dau motorul?

se face o cesiune de cantract simpla prin care cumparatorul preia efectiv contractul cu cdt date.

dureaza 10 minute

nu se opereaza in certificat

se face doar o anexa

zaha

 

Ceva membrii doritori de cumpăprarea unui Kawa Vulcan 800 A? :rose:

frate lupule si eu as vrea sa il vand dar nu prea sunt doritori

eu am pus suflet in aranjarea lui sii tare greu de parasit dupa 17 000 de km dar as vrea unul mai nou

bafta la vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

Ma numesc Catalin Mircea si sunt din Brasov .

Imi cer scuze daca deranjez pe cineva , insa am o problema pe care sper sa o rezolv cu ajutorul vostru .

M-am pricopsit cu un Kawasaky VN 800 din 2003 ...cu 4800 km la bord , neagra . Cum a ajuns in garajul meu e mai putin important . Ideea este ca motorul este de vanzare ...iar eu nu am nici cel mai mic habar care ar fi un pret corect pentru el . Este inmatriculata in Romania , se poate emite si factura daca este necesar ( fiind pe firma ) . Va rog sa imi sugerati un pret , intrucat este singurul loc de pe net in Romania in care am gasit pasionati de acest gen de motoare . .

Daca intereseaza pe cineva , numarul meu de telefon este 0724 / 248939 .

Va multumesc anticipat pentru pareri si sper sa ma puteti ajuta cu ceva sugestii .

Editat de JurasikMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vn 800 sau Vn 800 Classic?

 

 

E 800 Classic, l-am sunat pe om. Daca nu imi iese pasienta cu Bogdan C si Cristi Vasile din Germania (miercuri vede un mecanic motorul, iar Cristi trebuie sa se mai intereseze si daca are niste acte care imi sunt necesare aici, la inmatriculari), poate il iau eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cui crezi tu ca-i plac ciorile? :crack:

Vezi mah ca merge la orice motor care are butoiasul pt lichidul de frana pe rotund.

 

Help !!!

Am avut accident cu VN-ul[vn 88 -'95], si sunt disperat sa gasesc urmatoarele piese :

 

Scrie bah dracu in romaneste, sa vedem cum putem sa rezolvam. La semnalizari de ce nu iei de la Romica, cred ca sunt la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...