Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Mi-am facut schimbator de viteza la calcai, fara sa modific sau sa inlocuiesc vreo piesa. Se face din platbanda de inox, indoita ca in poza, se sudeaza stutzul si se da o gaura de 6 la capatul celalalt. Se prinde cu acelasi surub cu care se prinde mansonul de axul canelat. De fapt, nu acelasi, am pus un surub mai lung. Din pacate, nu se poate pune si o contra-piulita, ca atinge cutia cromata.

 

Timp de lucru: cca 3 ore cu tot cu pauze

Pagube colaterale: o menghina care s-a rupt cand indoiam platbanda.

 

 

si la ce-ti foloseste?schimbator la calcai e fie la vitezane(tre sa ai scarita langa el) sau la cruiserele care au footpad.

comenzi avansate aveai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

si la ce-ti foloseste?schimbator la calcai e fie la vitezane(tre sa ai scarita langa el) sau la cruiserele care au footpad.

comenzi avansate aveai?

Nu am comenzi avansate, nici nu cred ca vre de cand am vazut ca e nasol cu coloana. Schimbatorul la calcai e bun ca nu-mi stric umblatorile si mai ales vara, cand port sandale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si cum schimbi?tot muti piciorul din fata in spate?riscant,inconfort,munca in plus...nu vad avantaj-ul....sau e doar de "figuri"?hehe

B.

Il mut doar cativa centimetri, mi se pare mai simplu decat sa ridic cu varful. Chestie de obisnuinta.

 

Asta e sistemul de la ijuri si nipruri dar vezi sa nu rupi cutia ca sa mai intamplat din cauza fortei prea mari a calcaiului.

Nu am avut ijuri si nipruri (doar mobra si jawa), dar parca ele au schimbator dublu dintr-o bucata, cu gaura canelata la mijloc. Eu am pus o a doua pedala, la axul canelat, in conditiile in care pedala actionata cu varful e mai in fata cu vreo 20 de cm. Si nu am postat solutia ca sa concureze la customizarea anului (aici cred ca tu ai mai multe de spus), ci pentru ca e foarte simpla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cutia (capacul) se rupe cind cade motorul pe partea stinga, dar se strimba, sau se rupe furca care schimba pinioanele in cutie.

Sunt modificari care au folos technic si altele care au folos optic si inca un fel de modificari care nu au nici un folos.

 

Sorin, daca mergi in sandale pe motocicleta si o arunci intr-o curba sau la o trecere de nivel, nu vreua se vad cum mai mergi tu dupa aceia cu motocicleta.

Sa nu te superi pe mine, asta este doar parerea mea sincera, nu este ironic interpretat. Nu pot sa ma exprim mai bine.

 

Toate cele bune,

Vincent

 

Nu cred sa se rupa ceva prea usor, vedeti in poza ca bratul parghei e si scurt si orientat in sus, asa ca momentul creat nu e mare. La suzuki am in brat mai lung si nu s-a intamplat nimic. Bineinteles, sa nu dai ca neghiobul.

 

In privinta sandalelor, e un risc asumat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Sunt un nou proprietar de VN 800, asa ca dati bland.

L-am luat anu trecut in decembrie si pana acum nu am reusit sa merg decat vre-o 400 Km prin Bucuresti.

E luat de la Claudiu de la Cristesti. Am zis ca e mai bine de luat de aici.

1999, 33000 Km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Sunt un nou proprietar de VN 800, asa ca dati bland.

L-am luat anu trecut in decembrie si pana acum nu am reusit sa merg decat vre-o 400 Km prin Bucuresti.

E luat de la Claudiu de la Cristesti. Am zis ca e mai bine de luat de aici.

1999, 33000 Km.

Superba! Bun venit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos foc. Bun venit.

Imi place ghidonul.

 

Multam.

 

Ghidonu-i super, intr-adevar, dar te rupe vantul peste 80. Acum esti si frig. sa vad la primavara cand o sa fie peste 20 de grade afara.

Ieri am scos motoru sa-l prezint unor prieteni si am simtit din plin "binecuvantarea" celor 3 grade din Bucuresti.

Ref la foc, tobele fac toti banii. Sunt custom si acum s-a dus mitu cu venitu pe tiptil acasa!

 

Inca o poza cu ghidonu....

O saptamana buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam.

 

Ghidonu-i super, intr-adevar, dar te rupe vantul peste 80. Acum esti si frig. sa vad la primavara cand o sa fie peste 20 de grade afara.

Ieri am scos motoru sa-l prezint unor prieteni si am simtit din plin "binecuvantarea" celor 3 grade din Bucuresti.

Ref la foc, tobele fac toti banii. Sunt custom si acum s-a dus mitu cu venitu pe tiptil acasa!

 

Inca o poza cu ghidonu....

O saptamana buna!

 

 

salut, completeaza-ti datele la profil.

 

Black.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam.

 

Ghidonu-i super, intr-adevar, dar te rupe vantul peste 80. Acum esti si frig. sa vad la primavara cand o sa fie peste 20 de grade afara.

Ieri am scos motoru sa-l prezint unor prieteni si am simtit din plin "binecuvantarea" celor 3 grade din Bucuresti.

Ref la foc, tobele fac toti banii. Sunt custom si acum s-a dus mitu cu venitu pe tiptil acasa!

 

Inca o poza cu ghidonu....

O saptamana buna!

he-he, mi se pare ca te-am vazut ieri prin bucur-shit.pe la ora 13. misto motoreta. mai misto ar fi cu o singura sa. :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten care si-a luat un vn din 86 de 750.insa nu a avut parte de el. s-a stricat pe drum, l-a tinut in service 4-5 luni, a bagat 800 de euro in piese, si acum are urmatoarea problema:

porneste la rece, dar dupa ce se incalzeste nu mai are puere sa invarta motorul. tensiune slaba cand dai la buton.daca o lasi sa se raceasca, este ok. precizez ca i s-au schimbat cuzinetii, axele, lanturile.

sa fie incarcarea proasta, sau se strange motorul la cald? postez aici, caci poate s-a mai lovit cineva de asta.

bateria este de 12 A, nu de 14A, si incarcarea ajunge la 13,8 turata, desi in al ei manual scrie 14-15V.

nu stiu ce sa mai cred. eu aqs zice ca-i incarcarea, dar mi se pare prea repede sa-si revina o baterie in timp cat se raceste, daca ar fi asa...

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum, sa te aducem putin cu picioarele pe pamant, te-ai bucurat destul: vei avea cu el probleme la strecurat printre masini. E si lat si e si la nivelul oglinzilor. Dar ce mai conteaza...

 

Asa-i! Prefer sa ocup o banda intreaga ca sa nu se dea taranu la mine. Iar cand vine aproape, dau un pic de gaz la relanti si sare ca iepurele...

 

he-he, mi se pare ca te-am vazut ieri prin bucur-shit.pe la ora 13. misto motoreta. mai misto ar fi cu o singura sa. :nono:

 

Daca ai tangente cu colentina/andronache, atunci io eram.

Ref la sa.... poate ai dreptate, dara daca vroiam cu o sa ma indreptam spre drifter. Sa-ti traiasca dnepra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten care si-a luat un vn din 86 de 750.insa nu a avut parte de el. s-a stricat pe drum, l-a tinut in service 4-5 luni, a bagat 800 de euro in piese, si acum are urmatoarea problema:

porneste la rece, dar dupa ce se incalzeste nu mai are puere sa invarta motorul. tensiune slaba cand dai la buton.daca o lasi sa se raceasca, este ok. precizez ca i s-au schimbat cuzinetii, axele, lanturile.

sa fie incarcarea proasta, sau se strange motorul la cald? postez aici, caci poate s-a mai lovit cineva de asta.

bateria este de 12 A, nu de 14A, si incarcarea ajunge la 13,8 turata, desi in al ei manual scrie 14-15V.

nu stiu ce sa mai cred. eu aqs zice ca-i incarcarea, dar mi se pare prea repede sa-si revina o baterie in timp cat se raceste, daca ar fi asa...

multumesc.

 

incarcati bateria bine la un redresor si mergeti cu farul stins, poate se schimba ceva. incarca slab la turatie mica cred.

Ma gandesc ca nu are cum sa se stranga motorul la cald daca nu a schimbat pistoanele are aceeasi compresie ca inainte.

Masurati bateria cand se incalzeste motorul si vedeti ce zice daca are aproape 13 V cred ca ar trebui verificat electromotorul, oricum motorul are compresia mai mare cand e cald si ar fi normal sa se comporte asa daca nu e in regula electromotul sau incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...