Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ba da,

taiat o data si inca o data :D . multam oricum :(

 

Nu l-ai gasit pe al meu, ala vechi, la Apasu'? :rolleyes:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da,

taiat o data si inca o data :( . multam oricum :rolleyes:

 

N-ai ptr ce, ca oricum nu mai aveam ce face cu el. Cand am vazut postul si data\ora lui, am crezut ca nu l-ai mai gasit la Apasu, dupa ce vorbisem vineri la tel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hihi, las ca se trece musiu pe curea. mai putina bataie de cap :rolleyes:

 

N-ai ptr ce, ca oricum nu mai aveam ce face cu el. Cand am vazut postul si data\ora lui, am crezut ca nu l-ai mai gasit la Apasu, dupa ce vorbisem vineri la tel.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shadow si Dragstar au janta pe 15 din fabrica, una la mana, si a doua la mana jantele au numar diferit de spite fata de Vulcan, Shadow are 52, Intruder 40 parca. Ale noastre au 48. Deci in nici un caz nu merge.

De 170 nu incape pt ca nu permite aparatoarea spate. Si daca ar permite aparatoarea spate nu ar permite lantul. Eu am 160 de la Avon (dar pe janta de 4 inch de Harley, cu butuc modificat de la 48 la 40 de gauri pt spite), si incape la milimetru.

 

Ms pt raspuns. :rolleyes: ..intre timp m-am apucat sa dau jos aripa si am vazut ca nu intra de 170 ( aripa ar incapea dar intradevar nu intra de lant) :( , dar nu eram sigur ca ar intra nici 160! O sa incerc si eu cu 160, si o sa caut atunci o janta de Vn 1500 ca am vazut ca este mai lata putin decat cea de VN800. (3.5" fata de 3"cat are 800-le). Vn-ul de 1500 are butuc tot de 48 de spite , nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea mea este...Tu ai fost la United Motors pt treaba asta? Si cam ce preturi practica?

Am intrebat anul trecut si mi-au spus ca vreo 250 roni. Intre timp nu a mai fost nevoie, ca-i cumparasem bujii mai reci si nu a mai facut urat.

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand aripa spate VN Drifter.....La comanda se poate si aripa fata.

Daca este cineva interesat. :rolleyes:

 

 

Salut, cat ar fi aripa fata?

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu mananca 7.0-8.5 in oras (depinde mai mult de aglomeratia din trafic si anotimp decat de forja) si 4.7-5.0 in afara. Cand il aud pe nea Morpheus ca a lui mananca 5.5 in oras imi vine sa-l intreb: care oras? Poate vreun oras fantoma, cu trafic zero.

 

cum ma ca am mai vorbit, nu stiu ce le faceti voi de consuma atata da' mie imi consuma cat am scris mai sus in orasul Bucuresti, nu in alt oras, acuma e clar ca daca ii dati la blana nu o sa consume niciodata putin. poate ati facut voi ceva modificari la motoare si nu mai sunt in parametrii. eo la al meu NU AM MODIFICAT nimica, nici macar gauri in tobe, e cum a venit ea din fabrica.

aia e. va urez consum mic la motoare :rolleyes:

 

ps. stie cineva de ce nu mai primesc mailuri de la server cand apare un mesaj nou pe o categorie din forum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Nu mai aprinde farul..... Becul e ok. Mi se pare ca de vina e un releu (aprinde farul la pornirea motorului). Dar problema e ca nicicum nu gasesc releul respectiv. Sper ca nu este incorporat in "junction box" sub sa. Care dintre voi ati patit asa ceva?

 

PS E vorba despre Vulcan 1500 classic '2002'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Nu mai aprinde farul..... Becul e ok. Mi se pare ca de vina e un releu (aprinde farul la pornirea motorului). Dar problema e ca nicicum nu gasesc releul respectiv. Sper ca nu este incorporat in "junction box" sub sa. Care dintre voi ati patit asa ceva?

 

PS E vorba despre Vulcan 1500 classic '2002'

Sau o siguranta. Am patit la VN800, se ardeau in draci sigurantele la lumina, pana am verificat cablurile si am vazut ca la intrarea in far un fir era razuit de la frecari/vibratii si facea scurt-circuit. La mine, sigurantele sunt in junction-box-ul de sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau o siguranta. Am patit la VN800, se ardeau in draci sigurantele la lumina, pana am verificat cablurile si am vazut ca la intrarea in far un fir era razuit de la frecari/vibratii si facea scurt-circuit. La mine, sigurantele sunt in junction-box-ul de sub sa.

....nu am probleme nici cu sigurante. poate cablajul. trebuie sa verific

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa cumpar si eu suport pt coburi (model pt vn 750) unde pot gasii(in bucuresti)?..sau daca nu gasesc sa imi spuneti si mie daca se potrivesc altele de la alt model....ma puteti ajuta?

Editat de handos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa cumpar si eu suport pt coburi (model pt vn 750) unde pot gasii(in bucuresti)?..sau daca nu gasesc sa imi spuneti si mie daca se potrivesc altele de la alt model....ma puteti ajuta?

eu mi-am luat de pe e-bay, erau postate destule cand le-am luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa cumpar si eu suport pt coburi (model pt vn 750) unde pot gasii(in bucuresti)?..sau daca nu gasesc sa imi spuneti si mie daca se potrivesc altele de la alt model....ma puteti ajuta?

 

se potrivesc sigur si cei de pe en500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni !

 

Am inceput de vreo 3 zile sa citesc un roman. Se numeste Kawasaki Vulcan si se gaseste pe acest forum :lol: Am citit 40 de pagini, vom vorbi pe larg dupa ce il termin :lol:

 

Model: VN800AE

An: 1996

Km la cumparare: 26200

Data achizitie: 22 oct 2007

Km parcursi: cca 2000

Culoare: Negru cu albastru, inscris ca negru

Stare: excelent

Impresii: sunt extaziat, merge extraordinar de bine, foarte usor de intretinut. Am avut 2 cazaturi usoare, nu a patit nimic am crash bars.

 

Am multe intrebari insa parcurg topicul si poate gasesc ceva raspunsuri. Pentru restul am sa scriu. Adaug si poza !

 

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre' sa ma laud: am facut pana la Vulcan, s-a gasit un individ cu multa rabdare care mi-a infipt cu simtul raspunderii un bold in roata spate. N-o sa povestesc pe larg cum am remediat problema (l-am ajutat si eu pe Catalin @ SprintMotors :lol: ), punctez doar faptul ca a trebuit sa desfac toba de esapament de la cilindrul din spate de la galerie (adica toata), pen'ca n-am avut pe ce sa ridicam motorul si a trebuit sa improvizam. Una peste alta, e foaaarte interesant ce e in butucul ala din spate :lol: Iar frana mea spate e mult mai 'teapana' acum \m/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...