legionaru Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 se cauta lant uzat, dar intreg de VN 800. ofer recompensa Nu l-ai gasit pe al meu, ala vechi, la Apasu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 ba da, taiat o data si inca o data . multam oricum Nu l-ai gasit pe al meu, ala vechi, la Apasu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 ba da, taiat o data si inca o data . multam oricum N-ai ptr ce, ca oricum nu mai aveam ce face cu el. Cand am vazut postul si data\ora lui, am crezut ca nu l-ai mai gasit la Apasu, dupa ce vorbisem vineri la tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 hihi, las ca se trece musiu pe curea. mai putina bataie de cap N-ai ptr ce, ca oricum nu mai aveam ce face cu el. Cand am vazut postul si data\ora lui, am crezut ca nu l-ai mai gasit la Apasu, dupa ce vorbisem vineri la tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Shadow si Dragstar au janta pe 15 din fabrica, una la mana, si a doua la mana jantele au numar diferit de spite fata de Vulcan, Shadow are 52, Intruder 40 parca. Ale noastre au 48. Deci in nici un caz nu merge.De 170 nu incape pt ca nu permite aparatoarea spate. Si daca ar permite aparatoarea spate nu ar permite lantul. Eu am 160 de la Avon (dar pe janta de 4 inch de Harley, cu butuc modificat de la 48 la 40 de gauri pt spite), si incape la milimetru. Ms pt raspuns. ..intre timp m-am apucat sa dau jos aripa si am vazut ca nu intra de 170 ( aripa ar incapea dar intradevar nu intra de lant) , dar nu eram sigur ca ar intra nici 160! O sa incerc si eu cu 160, si o sa caut atunci o janta de Vn 1500 ca am vazut ca este mai lata putin decat cea de VN800. (3.5" fata de 3"cat are 800-le). Vn-ul de 1500 are butuc tot de 48 de spite , nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 (editat) Intrebarea mea este...Tu ai fost la United Motors pt treaba asta? Si cam ce preturi practica? Am intrebat anul trecut si mi-au spus ca vreo 250 roni. Intre timp nu a mai fost nevoie, ca-i cumparasem bujii mai reci si nu a mai facut urat. Editat Mai 19, 2008 de sorinavram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawalin Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Salut Vulcanieni! Sunt probabil cel mai nou in breasla asta si m-am gandit sa va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Natural Mystic Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 (editat) Vand aripa spate VN Drifter.....La comanda se poate si aripa fata. Daca este cineva interesat. Editat Mai 19, 2008 de Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 19, 2008 Autor Share Postat Mai 19, 2008 (editat) completeaza-ti si locatia la profil,ca sa stie lumea de unde esti.... Editat Mai 19, 2008 de Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Natural Mystic Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Completat. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Completat. ) haha rasta man..te apuci sa comercializezi aripi de drifter....????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Natural Mystic Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Salut robby:-j Cum nu pot sta locului am turnat cateva seturi de aripi din fibra sti ca nu ma pot abtine. Am mai facut si niste lucrari interesante.O sa pun poze cand sunt gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) Vand aripa spate VN Drifter.....La comanda se poate si aripa fata.Daca este cineva interesat. Salut, cat ar fi aripa fata? Editat Mai 20, 2008 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Al meu mananca 7.0-8.5 in oras (depinde mai mult de aglomeratia din trafic si anotimp decat de forja) si 4.7-5.0 in afara. Cand il aud pe nea Morpheus ca a lui mananca 5.5 in oras imi vine sa-l intreb: care oras? Poate vreun oras fantoma, cu trafic zero. cum ma ca am mai vorbit, nu stiu ce le faceti voi de consuma atata da' mie imi consuma cat am scris mai sus in orasul Bucuresti, nu in alt oras, acuma e clar ca daca ii dati la blana nu o sa consume niciodata putin. poate ati facut voi ceva modificari la motoare si nu mai sunt in parametrii. eo la al meu NU AM MODIFICAT nimica, nici macar gauri in tobe, e cum a venit ea din fabrica. aia e. va urez consum mic la motoare ps. stie cineva de ce nu mai primesc mailuri de la server cand apare un mesaj nou pe o categorie din forum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Natural Mystic Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Salut, cat ar fi aripa fata? naturalmystic79 e id-ul de mess.Vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Salut! Nu mai aprinde farul..... Becul e ok. Mi se pare ca de vina e un releu (aprinde farul la pornirea motorului). Dar problema e ca nicicum nu gasesc releul respectiv. Sper ca nu este incorporat in "junction box" sub sa. Care dintre voi ati patit asa ceva? PS E vorba despre Vulcan 1500 classic '2002' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Salut! Nu mai aprinde farul..... Becul e ok. Mi se pare ca de vina e un releu (aprinde farul la pornirea motorului). Dar problema e ca nicicum nu gasesc releul respectiv. Sper ca nu este incorporat in "junction box" sub sa. Care dintre voi ati patit asa ceva? PS E vorba despre Vulcan 1500 classic '2002' Sau o siguranta. Am patit la VN800, se ardeau in draci sigurantele la lumina, pana am verificat cablurile si am vazut ca la intrarea in far un fir era razuit de la frecari/vibratii si facea scurt-circuit. La mine, sigurantele sunt in junction-box-ul de sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Sau o siguranta. Am patit la VN800, se ardeau in draci sigurantele la lumina, pana am verificat cablurile si am vazut ca la intrarea in far un fir era razuit de la frecari/vibratii si facea scurt-circuit. La mine, sigurantele sunt in junction-box-ul de sub sa. ....nu am probleme nici cu sigurante. poate cablajul. trebuie sa verific mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
handos Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 (editat) as vrea sa cumpar si eu suport pt coburi (model pt vn 750) unde pot gasii(in bucuresti)?..sau daca nu gasesc sa imi spuneti si mie daca se potrivesc altele de la alt model....ma puteti ajuta? Editat Mai 22, 2008 de handos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 as vrea sa cumpar si eu suport pt coburi (model pt vn 750) unde pot gasii(in bucuresti)?..sau daca nu gasesc sa imi spuneti si mie daca se potrivesc altele de la alt model....ma puteti ajuta? eu mi-am luat de pe e-bay, erau postate destule cand le-am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 as vrea sa cumpar si eu suport pt coburi (model pt vn 750) unde pot gasii(in bucuresti)?..sau daca nu gasesc sa imi spuneti si mie daca se potrivesc altele de la alt model....ma puteti ajuta? se potrivesc sigur si cei de pe en500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Salutare prieteni ! Am inceput de vreo 3 zile sa citesc un roman. Se numeste Kawasaki Vulcan si se gaseste pe acest forum Am citit 40 de pagini, vom vorbi pe larg dupa ce il termin Model: VN800AE An: 1996 Km la cumparare: 26200 Data achizitie: 22 oct 2007 Km parcursi: cca 2000 Culoare: Negru cu albastru, inscris ca negru Stare: excelent Impresii: sunt extaziat, merge extraordinar de bine, foarte usor de intretinut. Am avut 2 cazaturi usoare, nu a patit nimic am crash bars. Am multe intrebari insa parcurg topicul si poate gasesc ceva raspunsuri. Pentru restul am sa scriu. Adaug si poza ! Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 sa-l stapanesti sanatos si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Ca sa ne si cunoastem, eu sunt cel cu geaca negru cu rosu si VN-ul cu viroaga pe fundal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Tre' sa ma laud: am facut pana la Vulcan, s-a gasit un individ cu multa rabdare care mi-a infipt cu simtul raspunderii un bold in roata spate. N-o sa povestesc pe larg cum am remediat problema (l-am ajutat si eu pe Catalin @ SprintMotors ), punctez doar faptul ca a trebuit sa desfac toba de esapament de la cilindrul din spate de la galerie (adica toata), pen'ca n-am avut pe ce sa ridicam motorul si a trebuit sa improvizam. Una peste alta, e foaaarte interesant ce e in butucul ala din spate Iar frana mea spate e mult mai 'teapana' acum \m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.