oz Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 nu de gura babelor ..de gura politistilor eu cel putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 e acelaÂşi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Cred ca trebuie sa imi schimb cauciucurile la Drifter... ca au pe putin 5 ani insa nu sunt optic uzate excesiv. Simt ca nu mai are frana eficienta iar motocicleta in mers parca nu mai are stabilitate....nu stiu, se cam leagana pe fiecare sleau de pe sosea. Chiar nu am mai simtit asta...furca are ulei bun, gros, simeringurile sunt bune, nu are joc in axe, dar mi se pare ca are o instabilitate stanga-dreapta. A mai patit cineva asa ceva? Oare sunt de vina cauciucurile? Jocul stanga-dreapta e de la presiunea necorespunzatoare in rotile. Verifica presiunea cu cauciucurile reci, si daca e nevoie sa bagi aer, fa-o tot cu ele reci. Oricum, dupa 5 ani, caucioacele ar trebui schimbate. E posibil sa se fi "copt". Ale mele, pe Drifteru' de 800, aveau si desenul aproape perfect, si presiunea facuta tot timpul cu cauciucurile reci. Dar nu mai aveam cine stie ce aderenta, si asta din cauza ca in timp cauciucul se intarise pana la o consistenta asemanatoare cu plasticul. Desi aratau bine si cu carne multa, erau practic inutile. Apropos, daca schimbi caucioacele schimba si camerele. Nu le pastra p-alea vechi, sunt imbatranite. Si baga azot, it rocks:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 e acelaÂşi lucru. tu ai zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 (editat) Va multumesc foarte mult pentru sfat. Voi verifica presiunea in roti...n-am mai facut-o de mult, recunosc. Daca voi avea probleme in continuare.....ma voi face de unele noi......Cred ca le-a sosit timpul. Va multumesc inca o data. Va urma o pereche de whitewall. Editat Decembrie 22, 2008 de AndreiShadow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Va multumesc foarte mult pentru sfat. Voi verifica presiunea in roti...n-am mai facut-o de mult, recunosc.Daca voi avea probleme in continuare.....ma voi face de unele noi......Cred ca le-a sosit timpul. Va multumesc inca o data. Va urma o pereche de whitewall. Continental Milestone WW (white wall). Super caucioace:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 Am gasit Dunlop-urile astea: F 130/90 - 16 TT 67H D 404 F WW R 150/80 B 16 TT 71H D 404 WW . 260 euro impreuna. Sunt recomandate pentru Vulcan, cica. Stie cineva ceva despre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) Am gasit Dunlop-urile astea: F 130/90 - 16 TT 67H D 404 F WW R 150/80 B 16 TT 71H D 404 WW . 260 euro impreuna. Sunt recomandate pentru Vulcan, cica. Stie cineva ceva despre ele? da,sint f bune....vad ca-s cu perete alb. le recomand ,eu am avut (fara perete alb) pe Vn si am si pe HD, acum. Editat Decembrie 23, 2008 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 alea le aveam si eu pe vn super arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 (editat) Am gasit Dunlop-urile astea: F 130/90 - 16 TT 67H D 404 F WW R 150/80 B 16 TT 71H D 404 WW . 260 euro impreuna. Sunt recomandate pentru Vulcan, cica. Stie cineva ceva despre ele? Personal cred ca Dunlop face anvelope bune; un prieten de-al meu are pe HD si spune ca-s in regula. Cat despre "recomandate", sunt surprins sa aflu ca cei de la Kawasaki nu merg exclusiv pe Bridgestone; din cate stiam eu manualele de Vulcan recomandau mereu aceasta marca. Oricum, eu unu', intre astea doua as alege Dunlop deasemenea ( justificarea e strict subiectiva , asa ca nu am argumente...). Referitor la pret, daca acesta reprezinta suma pe care o platesti efectiv (include transport, TVA, taxe samd...) este OK, nu cred sa gasesti pret mai bun in Romania. Eu unu' am gasit doar simbolic mai ieftin niste Bridgestone (937ron) aici link pt anvelope din Romania Deasemenea am gasit si Dunlop la 195 eur setul sau Pirelli cu 170 eur/set, la un dealer german care are reprezentant si in Romania. Uite aici linkul catre site-ul german, direct cu toate anvelopele pentru Drifterul tau. Adresa reprezentantului din Romania o am ratacita pe undeva prin calculator, dar daca esti interesat spui si o caut. Nu cunosc nici unul dintre cei doi comercianti ( deci nu stiu cat de seriosi sunt) dar atat timp cat plata este contra ramburs nu ai nimic de pierdut. Oricare ar fi alegerea ta iti urez sa le folosesti cu placere pe un asfalt uscat! Editat Decembrie 24, 2008 de Viipuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 @Viipuri Foarte bune informatii ai dat! Vis! Chiar cautam ceva magazine cu anvelope! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 (editat) Cu placere; ma bucurca am fost de (un oarecare) ajutor. Iata si linkul promis; din cate am vazut aici se poate gasi cea mai variata gama de anvelope. Site-ul este in genul celui cu echipament Louis, adica trebuie sa comanzi si iti sosesc din Germania. Asfalt uscat. Filiala romana a firmei germane. Atentie: la preturile gasite mai adaugati 35 euro pentru transport (2 anvelope)! Tot de pe acest site intentionez si eu sa-mi cumpar un set i toamna viitoare ('09). Daca voi avea bani imi voi lua Michelin; celelate optiuni se rezuma la Heidenau si Continental....altceva nu voi lua in calcul (hmm, poate Pirelli?). Tip: puteti iesi mult mai convenabiul la pret daca achizitionati separat anvelopa fata si respectiv cea spate. Puteti astfel salva 30-40 euro. Nu va luati dupa diferite recomandari cum ca ar fi obligatoriu sa fie aceesi marca; ele oricum au coeficienti de aderenta diferiti (fata/spate) si degeaba se vand la set, petru ca nu pot fi optimizate pentru fiecare tip de motor. Este doar un sfat neavenit, nu sariti cu flameuri. Tot la acelasi capitol, o scurta descriere a marcilor (din punctul meu de vedere): -Michelin: cele mai performante anvelope, cele mai putine "surprize" aparute (aka rechemari), jale de scumpe, nu stiu daca se justifica pretul, cu toate ca au o rezistenta la uzura mare. -Continental: nemtii astia au facut mereu anvelope bune, si au cea mai mica rata de aparitie a defectelor constructive. In plus au ceva mai deosebit pentru cruisere, respectiv banda lor de rulare este extrudata cu o porozitate mai mare, rezultand un confort mai mare la rulare/atenuarea socurilor.Preturi medii. -Heidenau: mica marca germana, are un oarecare renume pentru atentia la detalii si controlul bun al calitatii la iesirea de pe linia de fabricatie. Nu stiu insa care este gradul lor de acces la tehnologii noi, deci cat de performante sunt anvelopele lor. -Bridgestone: clasic, japonez, bun raport calitate pret. -Pirelli/Metzeller: primul ofera preturi mai mici, deoarece gama peste Mid-rrange este oferita de brandul propriu Metzeller; mai degraba renumite pentru imaginea sportiva, au avut ceva probleme cu rezistenta la rulare (ma refer exclusiv la Pirelli).Metzeller este aparent vazut ca unul dintre cele mai bune (performante) branduri, mai ales pentru sportive. (oare chiar de talia Michelin?) - Dunlop/Goodyear.Marci clasice (Anglia/SUA) aflate sub umbrela aceluiasi concern japonez. Ambele au o vasta experienta in confectionarea de anvelope pentru cruisere/choppere. Lista este alcatuita din criterii subiective si reprezinta ceea ce iau eu in calcul la alegerea unei anvelope; deci nu am pretentia de a ma baza pe "dovezi" samd. Deasemenea cred ca in cazul unui cruiser este mai degraba important sa iti permiti o anvelopa din marcile de mai sus, indiferent de marca, diferentele fiind mici in cazul acestui tip de motor. Editat Decembrie 24, 2008 de Viipuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Condoleante. Pusese mai demult cineva pe forum un site nemtesc cu unii care faceau pt Vulcanmul de 800 set de semeringuri pt lant care iti departau putin lantul de roata astfel incat sa poti pune o caucioaca mai lata. Mai stie cineva siteul? Era nemtesc parca. ma tu nu te lasi? vrei tu cuciuc de 200? ia sa-ti cumperi intruderu de 1800 sau vulcanu de 2000 si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Pusese mai demult cineva pe forum un site nemtesc cu unii care faceau pt Vulcanmul de 800 set de semeringuri pt lant care iti departau putin lantul de roata astfel incat sa poti pune o caucioaca mai lata. Mai stie cineva siteul? Era nemtesc parca. www.simeringen.de. Simeringurile sunt din alt film, alea se numesc bucse sau distantiere. Cred ca ti le poate orice strungar, nu neaparat nemtesc. Dar cred ca trebuie prelucrat si butucul, ca sa intre intre bratele basculei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariman11 Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Haaa..sunt curios cat or sa stea si la tine, sau o sa cedezi repede de gura babelor.Se pare ca eu am fost singurul care le-am schimbat deoarece nu se pupau cu hyperchrgerul, restul de gura babelor. Rusinicaaaaa.... Au ajuns la Ploiesti. Mai sunt doar 35 de k pana la Buc. Cred ca ma paste blestemul AWD-ului. nu de gura babelor ..de gura politistilor eu cel putin ce redeti ca ma facut aseara pe la ora 23:40, am montat tobele originale la loc avem o mica manifestare disera si nu putea sa sa prezinte mai galgios decat restul in plus a inceput sa imi placa faza cu montatul si demontatul, nu dureaza decat 20 de min P.S. @ cernobal: ba mi-ai disperat vecinii era deajuns ca faceam eu galagie prin zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 in plus a inceput sa imi placa faza cu montatul si demontatul, nu dureaza decat 20 de min P.S. @ cernobal: ba mi-ai disperat vecinii era deajuns ca faceam eu galagie prin zona hai ca poate facem un record de montat sau demontat....oricum ma bucur ca deranjez si eu pe cineva..la mine o singura baba a comentat dar s-a potolit singura...oricum imi place la nebunie ideea! numai bine! C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 Personal cred ca Dunlop face anvelope bune; un prieten de-al meu are pe HD si spune ca-s in regula. Cat despre "recomandate", sunt surprins sa aflu ca cei de la Kawasaki nu merg exclusiv pe Bridgestone; din cate stiam eu manualele de Vulcan recomandau mereu aceasta marca. Oricum, eu unu', intre astea doua as alege Dunlop deasemenea ( justificarea e strict subiectiva , asa ca nu am argumente...). Referitor la pret, daca acesta reprezinta suma pe care o platesti efectiv (include transport, TVA, taxe samd...) este OK, nu cred sa gasesti pret mai bun in Romania. Eu unu' am gasit doar simbolic mai ieftin niste Bridgestone (937ron) aici link pt anvelope din Romania Deasemenea am gasit si Dunlop la 195 eur setul sau Pirelli cu 170 eur/set, la un dealer german care are reprezentant si in Romania. Uite aici linkul catre site-ul german, direct cu toate anvelopele pentru Drifterul tau. Adresa reprezentantului din Romania o am ratacita pe undeva prin calculator, dar daca esti interesat spui si o caut. Nu cunosc nici unul dintre cei doi comercianti ( deci nu stiu cat de seriosi sunt) dar atat timp cat plata este contra ramburs nu ai nimic de pierdut. Oricare ar fi alegerea ta iti urez sa le folosesti cu placere pe un asfalt uscat! Iti multumesc foarte mult.. ...acesta este site-ul pe care l-m gasit si eu si imi par cele mai bune preturi pana acum. Plata, in schimb nu se face la primirea coletului ci in sistem PayPal...dai banu din card si astepti,,,ca la EBay. Astept data de 5 Ianuarie si incerc. Multumesc inca o data si va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 Tot la acelasi capitol, o scurta descriere a marcilor (din punctul meu de vedere):-Michelin: cele mai performante anvelope, cele mai putine "surprize" aparute (aka rechemari), jale de scumpe, nu stiu daca se justifica pretul, cu toate ca au o rezistenta la uzura mare. -Continental: nemtii astia au facut mereu anvelope bune, si au cea mai mica rata de aparitie a defectelor constructive. In plus au ceva mai deosebit pentru cruisere, respectiv banda lor de rulare este extrudata cu o porozitate mai mare, rezultand un confort mai mare la rulare/atenuarea socurilor.Preturi medii. -Heidenau: mica marca germana, are un oarecare renume pentru atentia la detalii si controlul bun al calitatii la iesirea de pe linia de fabricatie. Nu stiu insa care este gradul lor de acces la tehnologii noi, deci cat de performante sunt anvelopele lor. -Bridgestone: clasic, japonez, bun raport calitate pret. -Pirelli/Metzeller: primul ofera preturi mai mici, deoarece gama peste Mid-rrange este oferita de brandul propriu Metzeller; mai degraba renumite pentru imaginea sportiva, au avut ceva probleme cu rezistenta la rulare (ma refer exclusiv la Pirelli).Metzeller este aparent vazut ca unul dintre cele mai bune (performante) branduri, mai ales pentru sportive. (oare chiar de talia Michelin?) - Dunlop/Goodyear.Marci clasice (Anglia/SUA) aflate sub umbrela aceluiasi concern japonez. Ambele au o vasta experienta in confectionarea de anvelope pentru cruisere/choppere. Despre Avon, nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashman31 Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 mmmmmmmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 Despre Avon chiar nu stiu nimic; sunt marca detinuta de firma americana Cooper Tyres si banuiesc ca in EU se vand mai mult in Anglia. Pentru cei ce doresc sa cumpere anvelope SH, uitati-va la data la care a fost produsa anvelopa. Aceasta se afla (teoretic/de obicei) stantata pe lateralul anvelopei in formatul XXYY (xx = saptamana; yy = ultimele 2 cifre ale anului); Deasemenea, pe "santul" principal al anvelopei se afla un martor de uzura ( lucru obligatoriu pentru anvelopele auto in CE, si doar recomandat pentru cele moto). Acesta se prezinta sub forma unei umflaturi in interiorul santului; cand datorita uzurii aceasta umflatura ajunge sa devina suprafata de contact cu solul , anvelopa trebuie schimbata neaparat, deoarece dincolo de ea compozitia cauciucului este diferita si improprie asigurarii contactului cu asfaltul. Lucrul asta e util si daca aveti probleme cu Politia/ITP/RAR si vreunul din reprezentantii acestor institutii va spune ca aveti anvelopele prea uzate (respectiv nu aveti nevoie de nici un instrument pentru a verifica uzura anvelopei, de la martor inspre interiorul anveopei existand intotdeauna un "profil" suficient de "adanc" pentru a indeplini cerintele legale; Este suficient sa bagati degetul pe santul din profilul anvelopei si sa il miscati dea lungul ei pana dati de un obstacol (martorul respectiv). De obicei martorii sunt plasati in numar de 3-4 dea lungul circumferintei unui singur sant din profilul anveopei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 Avon-uri WW am eu pe moto. Parerea mea: f. bune, aderenta buna, distanta de franare sensibil imbunatatita fata de Bridgestone-urile originale, se aseaza mai bine pe curbe sau mi-a crescut mie skill-ul . Si dap le-am comandat din Anglia, ca-s mai ieftine decat la noi. Despre Avon chiar nu stiu nimic; sunt marca detinuta de firma americana Cooper Tyres si banuiesc ca in EU se vand mai mult in Anglia.Pentru cei ce doresc sa cumpere anvelope SH, uitati-va la data la care a fost produsa anvelopa. Aceasta se afla (teoretic/de obicei) stantata pe lateralul anvelopei in formatul XXYY (xx = saptamana; yy = ultimele 2 cifre ale anului); Deasemenea, pe "santul" principal al anvelopei se afla un martor de uzura ( lucru obligatoriu pentru anvelopele auto in CE, si doar recomandat pentru cele moto). Acesta se prezinta sub forma unei umflaturi in interiorul santului; cand datorita uzurii aceasta umflatura ajunge sa devina suprafata de contact cu solul , anvelopa trebuie schimbata neaparat, deoarece dincolo de ea compozitia cauciucului este diferita si improprie asigurarii contactului cu asfaltul. Lucrul asta e util si daca aveti probleme cu Politia/ITP/RAR si vreunul din reprezentantii acestor institutii va spune ca aveti anvelopele prea uzate (respectiv nu aveti nevoie de nici un instrument pentru a verifica uzura anvelopei, de la martor inspre interiorul anveopei existand intotdeauna un "profil" suficient de "adanc" pentru a indeplini cerintele legale; Este suficient sa bagati degetul pe santul din profilul anvelopei si sa il miscati dea lungul ei pana dati de un obstacol (martorul respectiv). De obicei martorii sunt plasati in numar de 3-4 dea lungul circumferintei unui singur sant din profilul anveopei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 din cate stiu eu avon e preferatul custom-builderilor din americana uite si site-ul din uk : http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/?pa...tyres&cat=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Deci....sa vedem. Imi recomandati sa iau Avon in favoarea Dunlop-urilor? Chiar sunt mai bune? Sincer nu stiu ce sa fac. Cu Dunlop-urile pe care le am am facut kilometri multi..dar chiar nu am simtit ca ar trebui ceva mai bun..oricum fata la 1500 este subevaluata, avand un singur disc de frana...iar spatele, foarte rar l-am blocat- cred ca de vreo 4 ori in 10.000 de Km. Are Avon-ul prestigiu mai bun decat Dunlop ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Deci....sa vedem. Imi recomandati sa iau Avon in favoarea Dunlop-urilor? Chiar sunt mai bune? Sincer nu stiu ce sa fac.Cu Dunlop-urile pe care le am am facut kilometri multi..dar chiar nu am simtit ca ar trebui ceva mai bun..oricum fata la 1500 este subevaluata, avand un singur disc de frana...iar spatele, foarte rar l-am blocat- cred ca de vreo 4 ori in 10.000 de Km. Are Avon-ul prestigiu mai bun decat Dunlop ? Avon-ul are o tenta mai sportiva, profilul fiind mai "slick". Arata mai bine, cu serpisorii aia pe el (VENOM-ul). Cat despre performante, trebuie sa compari caracteristicile tehnice ale celor doua anvelope : tehnologia de fabricatie, viteza maxima, sarcina maxima. Aici apar diferentele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Avon-uri WW am eu pe moto. Parerea mea: f. bune, aderenta buna, distanta de franare sensibil imbunatatita fata de Bridgestone-urile originale, se aseaza mai bine pe curbe sau mi-a crescut mie skill-ul . Si dap le-am comandat din Anglia, ca-s mai ieftine decat la noi. Eu sunt convins ca ti-a crescut tie stiinta pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.