Blood Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Poate cineva sa imi zica dimensiunile de la suportul de genti?ca ma gandesc sa traforez si eu unul .Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Azi am schimbat ciubotele la VTX, la Sama Service, pe Dimitrie Pompei (Pipera). Schimbat si echilibrat - 180 RON. Mai era un service pe Buzesti care putea schimba roti de moto, dar am inteles ca nu mai e valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Momentan chiar de 800 are pe el,dar merge foarte aiurea.Cu kitul original,motorul tragea de rupea si fugea cu pasager cu tot pana ajungea vitezometrul la capat,adica la 140,iar cu asta nou,de 800,de-abia mai trage,top speedul cu a cincea de-abia de-abia mai ajunge la 110,cu a patra sare un pic de 120,asta cand e singur,cu pasager e jale...S-a schimbat raportul in cutie,nu stiu ce sa zic...L-ar pune inapoi p-ala vechi,dar are cativa dinti rupti...I-am cautat pe Louis,Polo,la Tomina,la reprezentanta din Pipera(United Motors),la Kawa Motors,dar unde n-am cautat... Salutere din nou!...ai masurat diametrele pinioanelor....sa vezi cam ce valori da?......in fine dar daca spui ca are kit de 800 si nu trageee.....faceti altfel.....iei un lant regina ptr 800 si dupa el faceti pinioane la o uzina dupa cele originale...si se face calculul pe diametru dupa diametrul rolei zalei lantului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) Salutare vulcanologi! Am decis sa modific veneul meu (/index.php?act=attach&type=post&id=460508) in asa ceva (vezi poze). Intrebarea ar fi, cum sa ascund suspensia din spate, sau daca oricum incerc sa fac bobber, sa scot afara totul, si sa fixez? Editat Iulie 14, 2009 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) cauta aci : forum kawi primul stiu ca e facut pentru o tipa .omu (pentru ca e facut de un custom shop) are un topic acolo...nu mai stiu cum se numeste ....cauta si tu ''vn 800 bobber'' sau combinatii.la sectiunea ''Want to show off your ride?'' .la fel si cu vn'ul din a 3-a poza. cauta acolo ca ii gasesti. sigur o sa gasesti si ceva date de contact sau daca nu baga'te si fa'ti cont si acolo si da'le un pm. Editat Iulie 14, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 cauta aci : forum kawi primul stiu ca e facut pentru o tipa .omu (pentru ca e facut de un custom shop) are un topic acolo...nu mai stiu cum se numeste ....cauta si tu ''vn 800 bobber'' sau combinatii.la sectiunea ''Want to show off your ride?'' .la fel si cu vn'ul din a 3-a poza. cauta acolo ca ii gasesti. sigur o sa gasesti si ceva date de contact sau daca nu baga'te si fa'ti cont si acolo si da'le un pm. Mersi ->Bullet<-, dar problema mea e ca nu gasesc nicicum vn1500 bobber.... probabil e prea mare ca sa fie bobberit.... nu stiu, mai caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Mersi ->Bullet<-, dar problema mea e ca nu gasesc nicicum vn1500 bobber.... probabil e prea mare ca sa fie bobberit.... nu stiu, mai caut. Am gasit numai unu, si asta e hardtail http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?...&i=31739652 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) ala din a 3-a poza postat de tine e de 1500 (sper sa nu ma insel-putin probabil) . am sa iti caut niste material. tin minte ca a aparut si intr'o revista din uk . da'mi un pm cu adresa ta de mail Editat Iulie 15, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) ala din a 3-a poza postat de tine e de 1500 (sper sa nu ma insel-putin probabil) . am sa iti caut niste material. tin minte ca a aparut si intr'o revista din uk . da'mi un pm cu adresa ta de mail Mersi ptr. ajutor. E Vn900. Am gasit si in varianta cu apehanger http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/wa...900-bobber.html Editat Iulie 15, 2009 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 eu zic sa nu te mai uiti doar la vulcan , alegeti 1 sau mai multe si incearca sa-ti faci motorul in stilul ala ( daca-i schimbi doar saua si ghidonul tot nu o sa arate cinestie ce ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 eu zic sa nu te mai uiti doar la vulcan , alegeti 1 sau mai multe si incearca sa-ti faci motorul in stilul ala ( daca-i schimbi doar saua si ghidonul tot nu o sa arate cinestie ce ) Cand am zis ca vreau sa modific motorul, am zis ca modific, si nu ca vreau sa schimb niste piese marunte. Acum in prima etapa trebuie sa decid soarta suspensiei din spate. Sa las sau nu. Astept pareri. Cum e cand nu ai suspensie spate? Mai ales comportamentul in curbe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Mersi ptr. ajutor. E Vn900.Am gasit si in varianta cu apehanger http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/wa...900-bobber.html Arata foarte bine asta, ar merge si niste gume whitewall si ar fi bestial, sau eventual o furca springer stii tu de care, ti-am aratat la intalnire la Baile Homorod!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Am nevoie de un sfat: Ce placute de frana sa cumpar (producator)? Si de la cine? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Salutere din nou!...ai masurat diametrele pinioanelor....sa vezi cam ce valori da?......in fine dar daca spui ca are kit de 800 si nu trageee.....faceti altfel.....iei un lant regina ptr 800 si dupa el faceti pinioane la o uzina dupa cele originale...si se face calculul pe diametru dupa diametrul rolei zalei lantului! Nu stiu ce sa zic...o sa-i propun chestia asta,dar sansele ca pinioanele facute la orice uzina din Romania sa reziste cred ca sunt foarte mici...Daca s-au rupt ei dintii la kitul original,de la asta ce pretentii as putea avea...De-aia ar prefera sa gaseasca unul original,si eu as face la fel!Oricum,multumesc frumos pt sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 intrebare de look/design mi-am montat oglinzile saptamana trecuta, sunt trapezoidale si le-am pus cum le-am scos din cutie...adica cum era impachetate, adica cu latura mica in exterior. Am vazut in poza ca la VN-uri latura mica este in interior, la HD-uri este in exterior...asa ca va intreb si eu, ca eu am o dilema...cum da mai bine? cu latura mica in interior, sau exterior??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) intrebare de look/design mi-am montat oglinzile saptamana trecuta, sunt trapezoidale si le-am pus cum le-am scos din cutie...adica cum era impachetate, adica cu latura mica in exterior. Am vazut in poza ca la VN-uri latura mica este in interior, la HD-uri este in exterior...asa ca va intreb si eu, ca eu am o dilema...cum da mai bine? cu latura mica in interior, sau exterior??? Latura mica sa fie in interior. Invers pierzi din campul vizual. Editat Iulie 17, 2009 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Bah, mi-am desfacut vulcanul. Nu mai pornea, scotea benzina pe hypercharger. Dupa ce am desfacut eu rezervor, sa, si alte dracii, tot dand cu presupusu ca e vreun jeg in carburator, ba in rezervor, ba ca e cuiu pontou, am observat ca aveam desfacut un furtunel de la pompa de vacuum, probabil de vreun vecin binevoitor sau vreun copil. Remediat in 14 sec, problman, merge brici. Da daca tot am tras plapuma de pe el si l-am lasat in puța goală, niscaiva întrebări. Care ai pe acasa o cheie de bujii pt vulcanete, ca eu nu le-am schimbat pana acum, si un kit de curatare filtru KN, sa stiu daca tre mult sa-l cureti. Ce bujii sa-i bag, sa merg tot pe cele normale sau sa experimentam niste dracii din ale cu iridium sau argint? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Chei de bujii,am eu.Adica,am de 2 dimensiuni. Cica bujiile cu iridium,sunt mai bune,dar cu viatza mai scurta,si foarte pretentioase (amestec perfect pt. ele,chestii...).La noi,dar si la Louis,costa o gramada.Pe ebay (se putea altfel ?),le-am gasit cam la acelasi pretz cu cele obisnuite.Adica,vreo 1,2-1,5 mil/setul de 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 astazi am observat ca am o mica bataie la fata. Mi se parea mie de o saptamana-doua ca la denivelarile mai bruste din asfalt simt o bataie...dar dupa multe verificari pe la gat/juguri am zis ca-s eu Eh...azi cand am ajuns la munca am facut pe loc stanga-dreapta de ghidon si-am simtit o mica bataie...dupa ce-am tot rotit ghidonu sa-mi dau seama de unde vine, am tras concluzia ca ar putea veni din axul rotii. asta inseamna rulmentii....sper sa ma insel, il verific diseara cand ajung acasa mai bine...c-am nevoie de niste ajutor. chestia e ca se simte la stanga-dreapta de ghidon, si mult mai putin daca balansez jos-sus, sper sa nu fie rulmentii ci doar vreun surub slabit ceva...sau joc in gat dar nu prea pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 si eu am avut aceeasi pb,erau rulmentii,se schimba f usor,sa nu uiti sa pui si semeringuri noi.... astazi am observat ca am o mica bataie la fata.Mi se parea mie de o saptamana-doua ca la denivelarile mai bruste din asfalt simt o bataie...dar dupa multe verificari pe la gat/juguri am zis ca-s eu Eh...azi cand am ajuns la munca am facut pe loc stanga-dreapta de ghidon si-am simtit o mica bataie...dupa ce-am tot rotit ghidonu sa-mi dau seama de unde vine, am tras concluzia ca ar putea veni din axul rotii. asta inseamna rulmentii....sper sa ma insel, il verific diseara cand ajung acasa mai bine...c-am nevoie de niste ajutor. chestia e ca se simte la stanga-dreapta de ghidon, si mult mai putin daca balansez jos-sus, sper sa nu fie rulmentii ci doar vreun surub slabit ceva...sau joc in gat dar nu prea pare. Mesaj completat anul trecut am schimbat si eu bujiile cu unele cu iridium....am vreo 10.000km fara probleme.... Chei de bujii,am eu.Adica,am de 2 dimensiuni. Cica bujiile cu iridium,sunt mai bune,dar cu viatza mai scurta,si foarte pretentioase (amestec perfect pt. ele,chestii...).La noi,dar si la Louis,costa o gramada.Pe ebay (se putea altfel ?),le-am gasit cam la acelasi pretz cu cele obisnuite.Adica,vreo 1,2-1,5 mil/setul de 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Bah, mi-am desfacut vulcanul. Nu mai pornea, scotea benzina pe hypercharger. Dupa ce am desfacut eu rezervor, sa, si alte dracii, tot dand cu presupusu ca e vreun jeg in carburator, ba in rezervor, ba ca e cuiu pontou, am observat ca aveam desfacut un furtunel de la pompa de vacuum, probabil de vreun vecin binevoitor sau vreun copil. Remediat in 14 sec, problman, merge brici. Da daca tot am tras plapuma de pe el si l-am lasat in puța goală, niscaiva întrebări.Care ai pe acasa o cheie de bujii pt vulcanete, ca eu nu le-am schimbat pana acum, si un kit de curatare filtru KN, sa stiu daca tre mult sa-l cureti. Ce bujii sa-i bag, sa merg tot pe cele normale sau sa experimentam niste dracii din ale cu iridium sau argint? Cheie de bujii am eu in trusa de chei a motocicletei. La fel si kit k&n si pot sa spun ca nu e nevoie de o cantitate insemnata de solutie pentru curatat, la fel pentru uns. Ai fi surprins sa vezi cat de putin folosesti. Eu am schimbat bujiile din fabrica la 18.000km, ca am vrut eu, dar aratau foarte bine dupa atatia km. Le-am inlocuit cu unele la fel. Daca tu iti pui iridium sau altceva mai pricopsit sa ne impartasesti si noua daca merita sau nu Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 si eu am avut aceeasi pb,erau rulmentii,se schimba f usor,sa nu uiti sa pui si semeringuri noi.... rulmenti gasesc usor, simeringuri de unde ai luat? apropo, ce rulmenti ai pus? koyo? NSK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 nsk,de unde am luat rulmentii am luat si semeringurile,daca nu gasesti la dimensiunile exacte poti pune si mai groase(late) dar nu cu mult...succesuri! rulmenti gasesc usor, simeringuri de unde ai luat? apropo, ce rulmenti ai pus? koyo? NSK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Bah, m-a mancat in kur sa schimb bujiile. Deci vreau sa va spun ca NGK-urile astea noi dau 1/3 din cat dadeau alea cu care a venit vulkanul din Germania. Se pare ca tre sa desfac si carburatorul, nu a vrut numai suflat peste tot. Kip in taci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Ala de langa Gara de Nord, pe Buzesti, langa McDonalds. Servisu' ala nu mai traieste. Cel putin nu unde era. La ei ma duceam si eu mereu, mai ales pentru azot in rotile. Pana intr-o zi cand am gasit poarta ferecata, nimic inauntru si un nene paznic spunand ca s-u mutat nujt unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.