Phoenix79 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 eu zic sa nu te mai uiti doar la vulcan , alegeti 1 sau mai multe si incearca sa-ti faci motorul in stilul ala ( daca-i schimbi doar saua si ghidonul tot nu o sa arate cinestie ce ) Cand am zis ca vreau sa modific motorul, am zis ca modific, si nu ca vreau sa schimb niste piese marunte. Acum in prima etapa trebuie sa decid soarta suspensiei din spate. Sa las sau nu. Astept pareri. Cum e cand nu ai suspensie spate? Mai ales comportamentul in curbe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Mersi ptr. ajutor. E Vn900.Am gasit si in varianta cu apehanger http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/wa...900-bobber.html Arata foarte bine asta, ar merge si niste gume whitewall si ar fi bestial, sau eventual o furca springer stii tu de care, ti-am aratat la intalnire la Baile Homorod!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Am nevoie de un sfat: Ce placute de frana sa cumpar (producator)? Si de la cine? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Salutere din nou!...ai masurat diametrele pinioanelor....sa vezi cam ce valori da?......in fine dar daca spui ca are kit de 800 si nu trageee.....faceti altfel.....iei un lant regina ptr 800 si dupa el faceti pinioane la o uzina dupa cele originale...si se face calculul pe diametru dupa diametrul rolei zalei lantului! Nu stiu ce sa zic...o sa-i propun chestia asta,dar sansele ca pinioanele facute la orice uzina din Romania sa reziste cred ca sunt foarte mici...Daca s-au rupt ei dintii la kitul original,de la asta ce pretentii as putea avea...De-aia ar prefera sa gaseasca unul original,si eu as face la fel!Oricum,multumesc frumos pt sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 intrebare de look/design mi-am montat oglinzile saptamana trecuta, sunt trapezoidale si le-am pus cum le-am scos din cutie...adica cum era impachetate, adica cu latura mica in exterior. Am vazut in poza ca la VN-uri latura mica este in interior, la HD-uri este in exterior...asa ca va intreb si eu, ca eu am o dilema...cum da mai bine? cu latura mica in interior, sau exterior??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) intrebare de look/design mi-am montat oglinzile saptamana trecuta, sunt trapezoidale si le-am pus cum le-am scos din cutie...adica cum era impachetate, adica cu latura mica in exterior. Am vazut in poza ca la VN-uri latura mica este in interior, la HD-uri este in exterior...asa ca va intreb si eu, ca eu am o dilema...cum da mai bine? cu latura mica in interior, sau exterior??? Latura mica sa fie in interior. Invers pierzi din campul vizual. Editat Iulie 17, 2009 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Bah, mi-am desfacut vulcanul. Nu mai pornea, scotea benzina pe hypercharger. Dupa ce am desfacut eu rezervor, sa, si alte dracii, tot dand cu presupusu ca e vreun jeg in carburator, ba in rezervor, ba ca e cuiu pontou, am observat ca aveam desfacut un furtunel de la pompa de vacuum, probabil de vreun vecin binevoitor sau vreun copil. Remediat in 14 sec, problman, merge brici. Da daca tot am tras plapuma de pe el si l-am lasat in puța goală, niscaiva întrebări. Care ai pe acasa o cheie de bujii pt vulcanete, ca eu nu le-am schimbat pana acum, si un kit de curatare filtru KN, sa stiu daca tre mult sa-l cureti. Ce bujii sa-i bag, sa merg tot pe cele normale sau sa experimentam niste dracii din ale cu iridium sau argint? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Chei de bujii,am eu.Adica,am de 2 dimensiuni. Cica bujiile cu iridium,sunt mai bune,dar cu viatza mai scurta,si foarte pretentioase (amestec perfect pt. ele,chestii...).La noi,dar si la Louis,costa o gramada.Pe ebay (se putea altfel ?),le-am gasit cam la acelasi pretz cu cele obisnuite.Adica,vreo 1,2-1,5 mil/setul de 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 astazi am observat ca am o mica bataie la fata. Mi se parea mie de o saptamana-doua ca la denivelarile mai bruste din asfalt simt o bataie...dar dupa multe verificari pe la gat/juguri am zis ca-s eu Eh...azi cand am ajuns la munca am facut pe loc stanga-dreapta de ghidon si-am simtit o mica bataie...dupa ce-am tot rotit ghidonu sa-mi dau seama de unde vine, am tras concluzia ca ar putea veni din axul rotii. asta inseamna rulmentii....sper sa ma insel, il verific diseara cand ajung acasa mai bine...c-am nevoie de niste ajutor. chestia e ca se simte la stanga-dreapta de ghidon, si mult mai putin daca balansez jos-sus, sper sa nu fie rulmentii ci doar vreun surub slabit ceva...sau joc in gat dar nu prea pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 si eu am avut aceeasi pb,erau rulmentii,se schimba f usor,sa nu uiti sa pui si semeringuri noi.... astazi am observat ca am o mica bataie la fata.Mi se parea mie de o saptamana-doua ca la denivelarile mai bruste din asfalt simt o bataie...dar dupa multe verificari pe la gat/juguri am zis ca-s eu Eh...azi cand am ajuns la munca am facut pe loc stanga-dreapta de ghidon si-am simtit o mica bataie...dupa ce-am tot rotit ghidonu sa-mi dau seama de unde vine, am tras concluzia ca ar putea veni din axul rotii. asta inseamna rulmentii....sper sa ma insel, il verific diseara cand ajung acasa mai bine...c-am nevoie de niste ajutor. chestia e ca se simte la stanga-dreapta de ghidon, si mult mai putin daca balansez jos-sus, sper sa nu fie rulmentii ci doar vreun surub slabit ceva...sau joc in gat dar nu prea pare. Mesaj completat anul trecut am schimbat si eu bujiile cu unele cu iridium....am vreo 10.000km fara probleme.... Chei de bujii,am eu.Adica,am de 2 dimensiuni. Cica bujiile cu iridium,sunt mai bune,dar cu viatza mai scurta,si foarte pretentioase (amestec perfect pt. ele,chestii...).La noi,dar si la Louis,costa o gramada.Pe ebay (se putea altfel ?),le-am gasit cam la acelasi pretz cu cele obisnuite.Adica,vreo 1,2-1,5 mil/setul de 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Bah, mi-am desfacut vulcanul. Nu mai pornea, scotea benzina pe hypercharger. Dupa ce am desfacut eu rezervor, sa, si alte dracii, tot dand cu presupusu ca e vreun jeg in carburator, ba in rezervor, ba ca e cuiu pontou, am observat ca aveam desfacut un furtunel de la pompa de vacuum, probabil de vreun vecin binevoitor sau vreun copil. Remediat in 14 sec, problman, merge brici. Da daca tot am tras plapuma de pe el si l-am lasat in puța goală, niscaiva întrebări.Care ai pe acasa o cheie de bujii pt vulcanete, ca eu nu le-am schimbat pana acum, si un kit de curatare filtru KN, sa stiu daca tre mult sa-l cureti. Ce bujii sa-i bag, sa merg tot pe cele normale sau sa experimentam niste dracii din ale cu iridium sau argint? Cheie de bujii am eu in trusa de chei a motocicletei. La fel si kit k&n si pot sa spun ca nu e nevoie de o cantitate insemnata de solutie pentru curatat, la fel pentru uns. Ai fi surprins sa vezi cat de putin folosesti. Eu am schimbat bujiile din fabrica la 18.000km, ca am vrut eu, dar aratau foarte bine dupa atatia km. Le-am inlocuit cu unele la fel. Daca tu iti pui iridium sau altceva mai pricopsit sa ne impartasesti si noua daca merita sau nu Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 si eu am avut aceeasi pb,erau rulmentii,se schimba f usor,sa nu uiti sa pui si semeringuri noi.... rulmenti gasesc usor, simeringuri de unde ai luat? apropo, ce rulmenti ai pus? koyo? NSK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 nsk,de unde am luat rulmentii am luat si semeringurile,daca nu gasesti la dimensiunile exacte poti pune si mai groase(late) dar nu cu mult...succesuri! rulmenti gasesc usor, simeringuri de unde ai luat? apropo, ce rulmenti ai pus? koyo? NSK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Bah, m-a mancat in kur sa schimb bujiile. Deci vreau sa va spun ca NGK-urile astea noi dau 1/3 din cat dadeau alea cu care a venit vulkanul din Germania. Se pare ca tre sa desfac si carburatorul, nu a vrut numai suflat peste tot. Kip in taci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Ala de langa Gara de Nord, pe Buzesti, langa McDonalds. Servisu' ala nu mai traieste. Cel putin nu unde era. La ei ma duceam si eu mereu, mai ales pentru azot in rotile. Pana intr-o zi cand am gasit poarta ferecata, nimic inauntru si un nene paznic spunand ca s-u mutat nujt unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 sal`tare... am o rugaminte .. pt cei care au VN 1500 ... sa mi spuna mie cum se comporta, e prea greu de manevrat!? etc etc ..... ca ma gandesc sa cumpar unu de asta... acuma io am DragStar 400 si il vand fiindca e cam slabutza pt mine... merg cu pasagera tot timpu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 sal`tare... am o rugaminte .. pt cei care au VN 1500 ... sa mi spuna mie cum se comporta, e prea greu de manevrat!? etc etc ..... ca ma gandesc sa cumpar unu de asta... acuma io am DragStar 400 si il vand fiindca e cam slabutza pt mine... merg cu pasagera tot timpu.... E foarte usor de manevrat,dar ti-l recomand daca chiar faci drumuri lungi si incarcat,deci sa ai ce sa apese telescoapele.Si nu are sprintul celui de 800! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 sal`tare... am o rugaminte .. pt cei care au VN 1500 ... sa mi spuna mie cum se comporta, e prea greu de manevrat!? etc etc ..... ca ma gandesc sa cumpar unu de asta... acuma io am DragStar 400 si il vand fiindca e cam slabutza pt mine... merg cu pasagera tot timpu.... ...Bre...! Am condus si eu,unu' d-asta...Asa ca dac-am putut eu,fara probleme,sa duc/aduc la/de la Ploiesti,1500-le,tu,de ce sa nu potzi?!Doar stii ce diferenta de gabarit e-ntre noi,ce dracu'...!Aratam eu,cam micutz pe motorul ala,dar m-am descurcat bine.Da-mi PM cu datele de vanzare ale Dragstarului, ca s-ar putea sa stiu pe cineva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Are careva de vandut/donat niste oglinzi si o maneta de ambreiaj de VN? Tocmai ce m-am palit de un Logan si am ramas fara oglinda stanga si maneta de la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 nsk,de unde am luat rulmentii am luat si semeringurile,daca nu gasesti la dimensiunile exacte poti pune si mai groase(late) dar nu cu mult...succesuri! astea sunt, si-ntradevar, tre' sa iau noi. din pacate in manual nu scrie si dimensiunile, nici pt rulment, nici pentru simeringurile astea. Tu ai luat rulmentii de la un magazin moto sau de la un magazin de rulmenti, de ai gasit si simeringuri pe stoc? Ca rulmenti am gasit la SKF pe Laminatorului, dar pentru simering mi-au zis sa vin cu ala vechi.... si daca desfac mobra in service, pana ajung cu cu simeringu' la magazin si inapoi...ohoho. sunt in parti diferite ale orasului (ma gandeam sa-i schimb la Nicu Profesoru', la MyMoto). Ciudat e ca rulmentii pe care i-am gasit eu, PAR a fi sigilati deci nu ar mai fi nevoie de simeringuri noi http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...t-p-117741.html Cum dreacu' sa fac, ca in 2 saptamani tre neaparat sa-i schimb, ca vreau sa plec la greci si nu ma risc sa merg cu rulmentii horcaind fara vaselina atata drum. Ma gandeam sa merg cu mobra la depozitul de rulmenti, da' nu creca isi da seama nenea ala ce simeringuri trebe doar privind roata pe ax...si s-o dau jos acolo n-am cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 (editat) rulmentii si semeringurile le am cumparat de la magazin de rulmenti si nu sunt nsk ci skf,mi am adus aminte,m am dus cu ambele in brate.Am vazut ca sunt sigilati dar e bine sa ai si semeringuri ca intra pe acolo soriceii..... astea sunt, si-ntradevar, tre' sa iau noi. din pacate in manual nu scrie si dimensiunile, nici pt rulment, nici pentru simeringurile astea. Tu ai luat rulmentii de la un magazin moto sau de la un magazin de rulmenti, de ai gasit si simeringuri pe stoc? Ca rulmenti am gasit la SKF pe Laminatorului, dar pentru simering mi-au zis sa vin cu ala vechi.... si daca desfac mobra in service, pana ajung cu cu simeringu' la magazin si inapoi...ohoho. sunt in parti diferite ale orasului (ma gandeam sa-i schimb la Nicu Profesoru', la MyMoto). Ciudat e ca rulmentii pe care i-am gasit eu, PAR a fi sigilati deci nu ar mai fi nevoie de simeringuri noi http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...t-p-117741.html Cum dreacu' sa fac, ca in 2 saptamani tre neaparat sa-i schimb, ca vreau sa plec la greci si nu ma risc sa merg cu rulmentii horcaind fara vaselina atata drum. Ma gandeam sa merg cu mobra la depozitul de rulmenti, da' nu creca isi da seama nenea ala ce simeringuri trebe doar privind roata pe ax...si s-o dau jos acolo n-am cum. Editat Iulie 22, 2009 de XXXL! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Daca ma puteti ajuta cu o adresa,nr.de tel. sau link de unde sa iau un cauciuc pe spate la un vulcan de 800!ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Userul Bogdan.C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Are careva de vandut/donat niste oglinzi si o maneta de ambreiaj de VN? Tocmai ce m-am palit de un Logan si am ramas fara oglinda stanga si maneta de la ambreiaj. am io o maneta de ambreiaj de dat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 am io o maneta de ambreiaj de dat... E d-aia cu un lagar in gaura manetei? Sau... fa-i o poza si zii cat ai vrea pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.