Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

eu zic sa nu te mai uiti doar la vulcan , alegeti 1 sau mai multe si incearca sa-ti faci motorul in stilul ala ( daca-i schimbi doar saua si ghidonul tot nu o sa arate cinestie ce )

 

Cand am zis ca vreau sa modific motorul, am zis ca modific, si nu ca vreau sa schimb niste piese marunte. Acum in prima etapa trebuie sa decid soarta suspensiei din spate. Sa las sau nu. Astept pareri. Cum e cand nu ai suspensie spate? Mai ales comportamentul in curbe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mersi ptr. ajutor. E Vn900.

Am gasit si in varianta cu apehanger :laugh:

http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/wa...900-bobber.html

Arata foarte bine asta, ar merge si niste gume whitewall si ar fi bestial, sau eventual o furca springer stii tu de care, ti-am aratat la intalnire la Baile Homorod!!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutere din nou!...ai masurat diametrele pinioanelor....sa vezi cam ce valori da?......in fine dar daca spui ca are kit de 800 si nu trageee.....faceti altfel.....iei un lant regina ptr 800 si dupa el faceti pinioane la o uzina dupa cele originale...si se face calculul pe diametru dupa diametrul rolei zalei lantului!

Nu stiu ce sa zic...o sa-i propun chestia asta,dar sansele ca pinioanele facute la orice uzina din Romania sa reziste cred ca sunt foarte mici...Daca s-au rupt ei dintii la kitul original,de la asta ce pretentii as putea avea...De-aia ar prefera sa gaseasca unul original,si eu as face la fel!Oricum,multumesc frumos pt sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de look/design

 

mi-am montat oglinzile saptamana trecuta, sunt trapezoidale si le-am pus cum le-am scos din cutie...adica cum era impachetate, adica cu latura mica in exterior.

Am vazut in poza ca la VN-uri latura mica este in interior, la HD-uri este in exterior...asa ca va intreb si eu, ca eu am o dilema...cum da mai bine?

 

cu latura mica in interior, sau exterior??? :bounce:

post-9738-1247812757_thumb.jpg

post-9738-1247813484_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de look/design

 

mi-am montat oglinzile saptamana trecuta, sunt trapezoidale si le-am pus cum le-am scos din cutie...adica cum era impachetate, adica cu latura mica in exterior.

Am vazut in poza ca la VN-uri latura mica este in interior, la HD-uri este in exterior...asa ca va intreb si eu, ca eu am o dilema...cum da mai bine?

 

cu latura mica in interior, sau exterior??? :bounce:

 

Latura mica sa fie in interior. Invers pierzi din campul vizual.

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, mi-am desfacut vulcanul. Nu mai pornea, scotea benzina pe hypercharger. Dupa ce am desfacut eu rezervor, sa, si alte dracii, tot dand cu presupusu ca e vreun jeg in carburator, ba in rezervor, ba ca e cuiu pontou, am observat ca aveam desfacut un furtunel de la pompa de vacuum, probabil de vreun vecin binevoitor sau vreun copil. Remediat in 14 sec, problman, merge brici. Da daca tot am tras plapuma de pe el si l-am lasat in puța goală, niscaiva întrebări.

Care ai pe acasa o cheie de bujii pt vulcanete, ca eu nu le-am schimbat pana acum, si un kit de curatare filtru KN, sa stiu daca tre mult sa-l cureti. Ce bujii sa-i bag, sa merg tot pe cele normale sau sa experimentam niste dracii din ale cu iridium sau argint?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chei de bujii,am eu.Adica,am de 2 dimensiuni.

Cica bujiile cu iridium,sunt mai bune,dar cu viatza mai scurta,si foarte pretentioase (amestec perfect pt. ele,chestii...).La noi,dar si la Louis,costa o gramada.Pe ebay (se putea altfel ?),le-am gasit cam la acelasi pretz cu cele obisnuite.Adica,vreo 1,2-1,5 mil/setul de 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am observat ca am o mica bataie la fata.

Mi se parea mie de o saptamana-doua ca la denivelarile mai bruste din asfalt simt o bataie...dar dupa multe verificari pe la gat/juguri am zis ca-s eu :lol:

Eh...azi cand am ajuns la munca am facut pe loc stanga-dreapta de ghidon si-am simtit o mica bataie...dupa ce-am tot rotit ghidonu sa-mi dau seama de unde vine, am tras concluzia ca ar putea veni din axul rotii. asta inseamna rulmentii....sper sa ma insel, il verific diseara cand ajung acasa mai bine...c-am nevoie de niste ajutor. chestia e ca se simte la stanga-dreapta de ghidon, si mult mai putin daca balansez jos-sus, sper sa nu fie rulmentii ci doar vreun surub slabit ceva...sau joc in gat dar nu prea pare. :) :D :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut aceeasi pb,erau rulmentii,se schimba f usor,sa nu uiti sa pui si semeringuri noi....

 

 

 

astazi am observat ca am o mica bataie la fata.

Mi se parea mie de o saptamana-doua ca la denivelarile mai bruste din asfalt simt o bataie...dar dupa multe verificari pe la gat/juguri am zis ca-s eu :lol:

Eh...azi cand am ajuns la munca am facut pe loc stanga-dreapta de ghidon si-am simtit o mica bataie...dupa ce-am tot rotit ghidonu sa-mi dau seama de unde vine, am tras concluzia ca ar putea veni din axul rotii. asta inseamna rulmentii....sper sa ma insel, il verific diseara cand ajung acasa mai bine...c-am nevoie de niste ajutor. chestia e ca se simte la stanga-dreapta de ghidon, si mult mai putin daca balansez jos-sus, sper sa nu fie rulmentii ci doar vreun surub slabit ceva...sau joc in gat dar nu prea pare. :) :D :P

 

Mesaj completat

anul trecut am schimbat si eu bujiile cu unele cu iridium....am vreo 10.000km fara probleme....

 

Chei de bujii,am eu.Adica,am de 2 dimensiuni.

Cica bujiile cu iridium,sunt mai bune,dar cu viatza mai scurta,si foarte pretentioase (amestec perfect pt. ele,chestii...).La noi,dar si la Louis,costa o gramada.Pe ebay (se putea altfel ?),le-am gasit cam la acelasi pretz cu cele obisnuite.Adica,vreo 1,2-1,5 mil/setul de 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, mi-am desfacut vulcanul. Nu mai pornea, scotea benzina pe hypercharger. Dupa ce am desfacut eu rezervor, sa, si alte dracii, tot dand cu presupusu ca e vreun jeg in carburator, ba in rezervor, ba ca e cuiu pontou, am observat ca aveam desfacut un furtunel de la pompa de vacuum, probabil de vreun vecin binevoitor sau vreun copil. Remediat in 14 sec, problman, merge brici. Da daca tot am tras plapuma de pe el si l-am lasat in puța goală, niscaiva întrebări.

Care ai pe acasa o cheie de bujii pt vulcanete, ca eu nu le-am schimbat pana acum, si un kit de curatare filtru KN, sa stiu daca tre mult sa-l cureti. Ce bujii sa-i bag, sa merg tot pe cele normale sau sa experimentam niste dracii din ale cu iridium sau argint?

 

Cheie de bujii am eu in trusa de chei a motocicletei.

La fel si kit k&n si pot sa spun ca nu e nevoie de o cantitate insemnata de solutie pentru curatat, la fel pentru uns. Ai fi surprins sa vezi cat de putin folosesti.

Eu am schimbat bujiile din fabrica la 18.000km, ca am vrut eu, dar aratau foarte bine dupa atatia km. Le-am inlocuit cu unele la fel.

Daca tu iti pui iridium sau altceva mai pricopsit sa ne impartasesti si noua daca merita sau nu :lol:

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut aceeasi pb,erau rulmentii,se schimba f usor,sa nu uiti sa pui si semeringuri noi....

 

rulmenti gasesc usor, simeringuri de unde ai luat?

 

apropo, ce rulmenti ai pus? koyo? NSK?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nsk,de unde am luat rulmentii am luat si semeringurile,daca nu gasesti la dimensiunile exacte poti pune si mai groase(late) dar nu cu mult...succesuri!

 

 

rulmenti gasesc usor, simeringuri de unde ai luat?

 

apropo, ce rulmenti ai pus? koyo? NSK?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, m-a mancat in kur sa schimb bujiile. Deci vreau sa va spun ca NGK-urile astea noi dau 1/3 din cat dadeau alea cu care a venit vulkanul din Germania. Se pare ca tre sa desfac si carburatorul, nu a vrut numai suflat peste tot. Kip in taci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de langa Gara de Nord, pe Buzesti, langa McDonalds.

 

 

Servisu' ala nu mai traieste. Cel putin nu unde era. La ei ma duceam si eu mereu, mai ales pentru azot in rotile. Pana intr-o zi cand am gasit poarta ferecata, nimic inauntru si un nene paznic spunand ca s-u mutat nujt unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal`tare... am o rugaminte .. pt cei care au VN 1500 ... sa mi spuna mie cum se comporta, e prea greu de manevrat!? etc etc ..... ca ma gandesc sa cumpar unu de asta... acuma io am DragStar 400 si il vand fiindca e cam slabutza pt mine... merg cu pasagera tot timpu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal`tare... am o rugaminte .. pt cei care au VN 1500 ... sa mi spuna mie cum se comporta, e prea greu de manevrat!? etc etc ..... ca ma gandesc sa cumpar unu de asta... acuma io am DragStar 400 si il vand fiindca e cam slabutza pt mine... merg cu pasagera tot timpu....

 

 

 

E foarte usor de manevrat,dar ti-l recomand daca chiar faci drumuri lungi si incarcat,deci sa ai ce sa apese telescoapele.Si nu are sprintul celui de 800!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal`tare... am o rugaminte .. pt cei care au VN 1500 ... sa mi spuna mie cum se comporta, e prea greu de manevrat!? etc etc ..... ca ma gandesc sa cumpar unu de asta... acuma io am DragStar 400 si il vand fiindca e cam slabutza pt mine... merg cu pasagera tot timpu....

 

...Bre...! Am condus si eu,unu' d-asta...Asa ca dac-am putut eu,fara probleme,sa duc/aduc la/de la Ploiesti,1500-le,tu,de ce sa nu potzi?!Doar stii ce diferenta de gabarit e-ntre noi,ce dracu'...!Aratam eu,cam micutz pe motorul ala,dar m-am descurcat bine.Da-mi PM cu datele de vanzare ale Dragstarului, ca s-ar putea sa stiu pe cineva interesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nsk,de unde am luat rulmentii am luat si semeringurile,daca nu gasesti la dimensiunile exacte poti pune si mai groase(late) dar nu cu mult...succesuri!

 

astea sunt, si-ntradevar, tre' sa iau noi.

din pacate in manual nu scrie si dimensiunile, nici pt rulment, nici pentru simeringurile astea.

 

Tu ai luat rulmentii de la un magazin moto sau de la un magazin de rulmenti, de ai gasit si simeringuri pe stoc?

 

Ca rulmenti am gasit la SKF pe Laminatorului, dar pentru simering mi-au zis sa vin cu ala vechi.... si daca desfac mobra in service, pana ajung cu cu simeringu' la magazin si inapoi...ohoho. sunt in parti diferite ale orasului (ma gandeam sa-i schimb la Nicu Profesoru', la MyMoto).

 

Ciudat e ca rulmentii pe care i-am gasit eu, PAR a fi sigilati deci nu ar mai fi nevoie de simeringuri noi

 

http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...t-p-117741.html

 

Cum dreacu' sa fac, ca in 2 saptamani tre neaparat sa-i schimb, ca vreau sa plec la greci si nu ma risc sa merg cu rulmentii horcaind fara vaselina atata drum.

Ma gandeam sa merg cu mobra la depozitul de rulmenti, da' nu creca isi da seama nenea ala ce simeringuri trebe doar privind roata pe ax...si s-o dau jos acolo n-am cum.

 

:angryfire:

post-9738-1248246399_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmentii si semeringurile le am cumparat de la magazin de rulmenti si nu sunt nsk ci skf,mi am adus aminte,m am dus cu ambele in brate.Am vazut ca sunt sigilati dar e bine sa ai si semeringuri ca intra pe acolo soriceii.....

 

 

astea sunt, si-ntradevar, tre' sa iau noi.

din pacate in manual nu scrie si dimensiunile, nici pt rulment, nici pentru simeringurile astea.

 

Tu ai luat rulmentii de la un magazin moto sau de la un magazin de rulmenti, de ai gasit si simeringuri pe stoc?

 

Ca rulmenti am gasit la SKF pe Laminatorului, dar pentru simering mi-au zis sa vin cu ala vechi.... si daca desfac mobra in service, pana ajung cu cu simeringu' la magazin si inapoi...ohoho. sunt in parti diferite ale orasului (ma gandeam sa-i schimb la Nicu Profesoru', la MyMoto).

 

Ciudat e ca rulmentii pe care i-am gasit eu, PAR a fi sigilati deci nu ar mai fi nevoie de simeringuri noi

 

http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...t-p-117741.html

 

Cum dreacu' sa fac, ca in 2 saptamani tre neaparat sa-i schimb, ca vreau sa plec la greci si nu ma risc sa merg cu rulmentii horcaind fara vaselina atata drum.

Ma gandeam sa merg cu mobra la depozitul de rulmenti, da' nu creca isi da seama nenea ala ce simeringuri trebe doar privind roata pe ax...si s-o dau jos acolo n-am cum.

 

:angryfire:

Editat de XXXL!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva de vandut/donat niste oglinzi si o maneta de ambreiaj de VN? Tocmai ce m-am palit de un Logan si am ramas fara oglinda stanga si maneta de la ambreiaj.

 

 

am io o maneta de ambreiaj de dat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...