foxdesert Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 (editat) PS: Acum incepe sa-mi para rau ca nu mi-am luat vn-ul de 900 cand am avut posibilitatea. Rezolvam dintr-un foc si cu frana disc, si cu cureaua si cu roata de 180 dap, si mergeai in ritm de mosh, linear de parca ai avea un motor electric sub poponetz si nu unul in v. stii cat ajunge la roata din puterea unui vn 900 si aia fara nici un fel de fior? 40 de caluti. m-am dat cu asa ceva si nu mi-a placut deloc. prefer 800-le! Editat August 28, 2009 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrpilot Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 Sal, As vrea sa imi schimb si eu cauciucurile la vn800, dar nu prea stiu cam ce marca ar trebui sa cumpar... Are careva vreo recomandare pentru un raport calitate/pret ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 (editat) Sal, As vrea sa imi schimb si eu cauciucurile la vn800, dar nu prea stiu cam ce marca ar trebui sa cumpar... Are careva vreo recomandare pentru un raport calitate/pret ok? Cei mai ieftini din cate stiu eu . Costa inca 35 de euro transportul ( 1-3 cauciucuri ) . Daca nu te grabesti, mai in toamna imi cumpar si eu unu pt roata fata si impartim banii de transport Cauciucuri Vn 800 A Cat despre calitate, vezi ca s-a discutat deja AICI pe forum ce cauciucuri sunt mai bune . Este un articol destul de detaliat. Editat August 30, 2009 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Salve vulcanisti! Tocmai ce-am implinit 6.000 de km alaturi de veneu. L-am luat in iunie la 26.500 - i-am schimbat uleiul+filtru (Motul 20W50 7100 full synth<in manual era recomand 20W la peste 40 grade> + Champion) - am pus cauciuc nou pe fata - am schimbat oglinzile - am montat alarma - i-am schimbat rulmentii ca uruiau aia de pe spate - i-am pus coburi Acum 2-3 saptamani am fost in Thassos, 800 km dus, 400 km plibari pe insula, 800 km intors: total 2000 km intr-o saptamana. VN800 e perfect pt touring . Am fost pe el: eu, pretina, cort, saci de dormit, rucsac, coburi pline, forkbag si tankbag. Am mers cu 110 pe E-uri si 130 pe A-uri si a consumat cat fosta mea viroaga. Nu m-a lasat in drum, n-a zis nici "pas". La intoarcere am schimbat placutele de frana si bujiile. Am insa cateva problemute la el, probleme ce existau dinainte de marea excursie impreuna, dar nefiind de improtanta maxima le-am lasat pe mai tarziu. Cum vine toamnea si nu mai sunt decat 2-3 drumuri lungi de facut, vreau sa le rezolv cand ma intorc. 1. La prima pornire sau daca a stat mai mult de 4-5 ore (adica rece), dupa ce bag choke-ul inapoi, se aude un zgomot, tzacanit, asemeni zgomotului de "furt de scanteie" la cilindrul din spate, neregulat, adica s-aude cand cate-odata la fiecare rotatie, cand odata la 2, cand 2 la cinci rotatii etc...total neregulat desi nu fura scanteia...motorul merge rotund si culmea, zgomotul dispare dupa ce se incalzeste bine motorul. Asa face de cand l-am pornit prima data, de cand a venit de la neamt. Am verificat fisa si pare ok, dupa ce m-am intors din Grecia i-am schimbat bujiile, desi erau ok cele dinauntru.... tot asa face. Ma gandesc ca ar putea fi joc mare la una din supape, dar zgomotul suna a "furt electric" sau cel mult tzacanit f fin si clar si se aude doar la cilindrul din spate. Ce poate fi???? 2. Scuipa antigel. A inceput cam la 2-3 saptamani dupa ce l-am luat, la inceput f putin, gen 2-3 picaturi. Si nu mereu. La fel....o zi da, 2 sta, 2 da, 3 sta... exact pe la tzeava/furtunul cot de partea dreapta de sub filtrul de aer. Acum 2 saptamani a dat si pe la alte imbinaturi... dar am strans colierele si a stat...dar a revenit la furtunul de sub filtru de aer si de la 5 picaturi a ajuns sa dea cam 1 lingurita sau 1 lingurita jumate. Interesant: dupa ce se incalzeste...nu mai da, si la fel de ciudat....nu da la fiecare pornire. Nivelul e ok, cand e rece e la linia de sus, cum zice la carte. Stie careva cum se "strange" tzeava aia in partea dinsppre cilindrii? in manual n-am gasit. Are rost sa incerc schimbul antigelului? adica poate fi una din cauze?....ma indoiesc (oricum pana in octombrie il schimb) 3. Cand am schimbat capacul filtrului de aer cu Live to Ride cu asta orginal...am vazit ca garnitura nu se pupa prea bine si capacul original nu intra f mult in santul ala. Aerul ramane filtrat caci capacul strange filtrul....numai ca mai trage si pe langa capac si nu creca ca e bine...aveti idee unde pot gasi garnitura originala? daca nu gasesc ma gandeam sa fac dintr-o camera de bicicleta. in rest, apa, paie si bataie. Acum i-am luat 10W40 ca s-a mai potlit canicula, tot 7100 ful synth de la Motul...si abia astept sa-l pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 @iceman prima chestiune cred ca e boala de vulcan care nu se repara. asa fac ele. am eu impresia ca si a mea face la fel, chestiune care de ex pe mine nu ma deranjaza deloc. citisem eu pe undeva mai demult si cred ca s-a spus si pe-aici prin forum ca cilindrul doi de la vnu800 e nefericit si ca ar fi o idee sa folosim bujii iridium ca sa fie fericit. eu n-am incercat dar pot sa-ti spun ca dupa iarna la mine nu porneste si cel de-al doilea cilindru, de-abia dupa 2-3 cicluri porniri/opriri porneste si numarul doi. a doua chestiune poate fi din imbatranirea furtunelor si a colierelor, eventual antigel prea vechi. a treia chestiune cred ca se rezolva cu un drum la magazin ori comanda pe e-bay ori faci din camera de bicicleta cum zici. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Mega eficient si foarte dozabil:) Drifteru' are din fabricuta disc pe spate si e mega fun + foarte eficient in franare. Cobinat cu frana fata, ingheata motoreta pe loc (daca ai placute bune, ceea ce momentan nu-i cazu' la mine, tre' sa le schimb) si caucioace dragute (d-alea am ) hehe musiu Wolfman stiu frana spate de la drifter, dar eu nu vorbeam de ce au facut japonezii in fabrica, ci de kiturile aplicate de germani pt 800-le Classic sau varianta Custom. daca japo au implementat sistemul de franare pe disc spate la drifter au facut-o dupa teste serioase. de rezultat stiu ca esti mai mult decat incantat. nu pot pune acelasi lucru si despre kiturile din alegmania pt celelalte variante de VN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 ... wow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 (editat) ... Faina kituri. Pacat ca nu sunt si pentru vn1500. http://bikerthomas.com/2009/06/build-your-own-vn800-bobber/ Editat Septembrie 1, 2009 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrpilot Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Cei mai ieftini din cate stiu eu . Costa inca 35 de euro transportul ( 1-3 cauciucuri ) . Daca nu te grabesti, mai in toamna imi cumpar si eu unu pt roata fata si impartim banii de transport Cauciucuri Vn 800 A Cat despre calitate, vezi ca s-a discutat deja AICI pe forum ce cauciucuri sunt mai bune . Este un articol destul de detaliat. OK, deal. Numai sa imi spui si mie cam cand vrei sa le iei ca sa stiu.... Intre timp... Stie cineva vreun magazin online din Europa unde pot gasi tobe custom pentru vulcanas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 (editat) OK, deal. Numai sa imi spui si mie cam cand vrei sa le iei ca sa stiu.... Intre timp... Stie cineva vreun magazin online din Europa unde pot gasi tobe custom pentru vulcanas? de ce vrei tu sa te complici si sa scoti mai multi bani din buzunar? vaneaza ebay.com sau ebay.co.uk. cu tot cu transport si vama (cazul USA) ajungi mai ieftin decat pe batranul continent, Editat Septembrie 1, 2009 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) @iceman a doua chestiune poate fi din imbatranirea furtunelor si a colierelor, eventual antigel prea vechi. bafta! ar mai fi si presiunea creata in motor pana deschide termostatul...fiind rece, de dupa ce se incalzeste se opreste din curs...chestie pe care nu am cum s-o rezolv decat daca desfac tzeava aia cotita sa vad cum e prinsa in bloc(filet, Âştuț, etc) si cum e garnitura. In manualul de reparatii nu am gasit exact cum se monteaza demonteaza tzeava aia... am schimbat uleiul din 20W50 cu 10W40 (Motul 7100 full synth ambele) si ori mi se pare mie sau din cuaza ca 20W50 era invechit...ori cu 10W40 merge mai 'smoooth', mai ales c-au scazut temperaturile Care ai o camera(de cauciuc) ce nu-ti mai trebuie? dau bere Editat Septembrie 2, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 ar mai fi si presiunea creata in motor pana deschide termostatul...fiind rece, de dupa ce se incalzeste se opreste din curs...chestie pe care nu am cum s-o rezolv decat daca desfac tzeava aia cotita sa vad cum e prinsa in bloc(filet, Âştuț, etc) si cum e garnitura. In manualul de reparatii nu am gasit exact cum se monteaza demonteaza tzeava aia... am schimbat uleiul din 20W50 cu 10W40 (Motul 7100 full synth ambele) si ori mi se pare mie sau din cuaza ca 20W50 era invechit...ori cu 10W40 merge mai 'smoooth', mai ales c-au scazut temperaturile Care ai o camera(de cauciuc) ce nu-ti mai trebuie? dau bere de ce s-ar schimba presiunea in motor odata cu deschiderea termostatului? -> nu dati cu parul daca e o intrebare prosteasta dar nu ma pricep la acest capitol prea bine. daca schimbi antigelul, ceea ce iti recomand sa faci odata la doi ani, verifica si etanseitatea si daca schimbi antigelul fii foarte atent ce pui in motor. sa fie aceeasi culoare cu cel pe care il scoti, daca era roz, pune roz, daca era albastru pune albastru, etc - cine stie cunoaste am mai zis eu parca ceva de uleiul ala... de ce ai pune ulei 20w50 in vulcanul de 800 cand fabricantul recomanda 10w40? ps.eu schimb uleiul la 6 luni sau 6.000km cum scrie in carte si folosesc MOTUL 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Salve vulcanisti!Tocmai ce-am implinit 6.000 de km alaturi de veneu. L-am luat in iunie la 26.500 - i-am schimbat uleiul+filtru (Motul 20W50 7100 full synth<in manual era recomand 20W la peste 40 grade> + Champion) - am pus cauciuc nou pe fata - am schimbat oglinzile - am montat alarma - i-am schimbat rulmentii ca uruiau aia de pe spate - i-am pus coburi Acum 2-3 saptamani am fost in Thassos, 800 km dus, 400 km plibari pe insula, 800 km intors: total 2000 km intr-o saptamana. VN800 e perfect pt touring . Am fost pe el: eu, pretina, cort, saci de dormit, rucsac, coburi pline, forkbag si tankbag. Am mers cu 110 pe E-uri si 130 pe A-uri si a consumat cat fosta mea viroaga. Nu m-a lasat in drum, n-a zis nici "pas". La intoarcere am schimbat placutele de frana si bujiile. Am insa cateva problemute la el, probleme ce existau dinainte de marea excursie impreuna, dar nefiind de improtanta maxima le-am lasat pe mai tarziu. Cum vine toamnea si nu mai sunt decat 2-3 drumuri lungi de facut, vreau sa le rezolv cand ma intorc. 1. La prima pornire sau daca a stat mai mult de 4-5 ore (adica rece), dupa ce bag choke-ul inapoi, se aude un zgomot, tzacanit, asemeni zgomotului de "furt de scanteie" la cilindrul din spate, neregulat, adica s-aude cand cate-odata la fiecare rotatie, cand odata la 2, cand 2 la cinci rotatii etc...total neregulat desi nu fura scanteia...motorul merge rotund si culmea, zgomotul dispare dupa ce se incalzeste bine motorul. Asa face de cand l-am pornit prima data, de cand a venit de la neamt. Am verificat fisa si pare ok, dupa ce m-am intors din Grecia i-am schimbat bujiile, desi erau ok cele dinauntru.... tot asa face. Ma gandesc ca ar putea fi joc mare la una din supape, dar zgomotul suna a "furt electric" sau cel mult tzacanit f fin si clar si se aude doar la cilindrul din spate. Ce poate fi???? 2. Scuipa antigel. A inceput cam la 2-3 saptamani dupa ce l-am luat, la inceput f putin, gen 2-3 picaturi. Si nu mereu. La fel....o zi da, 2 sta, 2 da, 3 sta... exact pe la tzeava/furtunul cot de partea dreapta de sub filtrul de aer. Acum 2 saptamani a dat si pe la alte imbinaturi... dar am strans colierele si a stat...dar a revenit la furtunul de sub filtru de aer si de la 5 picaturi a ajuns sa dea cam 1 lingurita sau 1 lingurita jumate. Interesant: dupa ce se incalzeste...nu mai da, si la fel de ciudat....nu da la fiecare pornire. Nivelul e ok, cand e rece e la linia de sus, cum zice la carte. Stie careva cum se "strange" tzeava aia in partea dinsppre cilindrii? in manual n-am gasit. Are rost sa incerc schimbul antigelului? adica poate fi una din cauze?....ma indoiesc (oricum pana in octombrie il schimb) 3. Cand am schimbat capacul filtrului de aer cu Live to Ride cu asta orginal...am vazit ca garnitura nu se pupa prea bine si capacul original nu intra f mult in santul ala. Aerul ramane filtrat caci capacul strange filtrul....numai ca mai trage si pe langa capac si nu creca ca e bine...aveti idee unde pot gasi garnitura originala? daca nu gasesc ma gandeam sa fac dintr-o camera de bicicleta. in rest, apa, paie si bataie. Acum i-am luat 10W40 ca s-a mai potlit canicula, tot 7100 ful synth de la Motul...si abia astept sa-l pun In legatura cu uleiul tot asa am patzit si eu cu 1500-le,am bagat 20 W 50 fuel synt. si efectiv mi l-a mancat tot ,a disparut.In fine necaz mare ca mananca ulei si am bagat mobil 10 W 40 l-am lasat sa mearga sa curetze pe acolo,l-am lasat jos si tot 10 W 40 am bagat si nu am probleme deloc.Acuma nu stiu,am auzit ca pe la noi is si falsificate uleiurile.La filtrul de aer vezi sa fie stransa si partea fixa dar la majoritatea vn-urilor de 800 am vazut ca scuipa benzina pe filtrul de aer apoi care au hyper charger is tot timpul cu probleme de astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) @Csaky nu scuipa benzina pe filtrul de aer, ala e ulei provenit din ventilarea carterului motorului. ia ziceti cei cu hypercharger, cum ati rezolvat cu ventilarea carterului? ca la orice motor exista un sistem de ventilatie al carterului, la vn a fost cuplat cu sistemul de admisie de aer si adaugat acel paharel in care se strange uleiul, jos, langa pedala de frana. eu n-am observat sa fie benzina acolo... n-ai auzit rau cu falsificarea uleiurilor, e o problema asta, dar cred ca poate fi evitata daca sursa care vinde uleiul e de incredere, adica reprezentanta uleiului respectiv . Mesaj completat tot suntem la acest capitol, stie cineva intervalul de verificare a jocului supapelor la vn 800 classic? Mesaj completat nu mai cautati ca am gasit, va multumesc, iata link: http://www.vulcans.ru/files/vulcans_doc/sp_VN800A.pdf Editat Septembrie 2, 2009 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 daca schimbi antigelul, ceea ce iti recomand sa faci odata la doi ani, verifica si etanseitatea si daca schimbi antigelul fii foarte atent ce pui in motor. sa fie aceeasi culoare cu cel pe care il scoti, daca era roz, pune roz, daca era albastru pune albastru, etc - cine stie cunoaste Antigelul e verde-kawasaki exact aceeasi culoare cu Ninja , o sa bag tot verde, d-ala deja preparat, la punga/bidon. am mai zis eu parca ceva de uleiul ala... de ce ai pune ulei 20w50 in vulcanul de 800 cand fabricantul recomanda 10w40? ps.eu schimb uleiul la 6 luni sau 6.000km cum scrie in carte si folosesc MOTUL 10w40. Iti dai seama ca nu l-am bagat din burta. Intr-adevar, in manualul utilizatorului scrie doar de 10W40. In manualul de service scrie in 3 locuri ca poti pune si 20W50. Asa ca m-am intrebat: "De ce as pune 20W50?" si am dat peste tabelul atasat mai jos. Eu merg cate 30-40 km/ zi in Bucuresti...si am prins zile in care la nivelul asfaltului erau si 60 grade celsius. M-am gandit ca un ulei unpic mai vascos nu strica vara, avand in vedere ca exista si in manualul de service + tabelul cu temperaturile recomandate. Bine, cand vine vorba de mobra...sunt mai catolic decat papa si tind sa exagerez, sunt sigur ca nu patea nimic daca bagam 10W40. The viscosity index is a measure of how much the oil's viscosity changes as temperature changes. A higher viscosity index indicates the viscosity changes less with temperature than a lower viscosity index. La Viroaga mergeam numai cu 20W50, desi manualul zicea ca la sub 0 grade sa pui 10 sau 15...dar nu prea mergeam sub 0 grade + ca aia e cu racire pe aer, deci alta mancare de peste. Incerc sa-l schimb la 5.000, asa recomanda manualul... dar mereu mai sar cateva sute de km sau chiar 1000 pana-l schimb...oricum, e ulei sintetic si tine muuuult mai mult de 5 mii, dar, cum ziceam...mai catolic decat papa. In legatura cu uleiul tot asa am patzit si eu cu 1500-le,am bagat 20 W 50 fuel synt. si efectiv mi l-a mancat tot ,a disparut.In fine necaz mare ca mananca ulei si am bagat mobil 10 W 40 l-am lasat sa mearga sa curetze pe acolo,l-am lasat jos si tot 10 W 40 am bagat si nu am probleme deloc.Acuma nu stiu,am auzit ca pe la noi is si falsificate uleiurile.La filtrul de aer vezi sa fie stransa si partea fixa dar la majoritatea vn-urilor de 800 am vazut ca scuipa benzina pe filtrul de aer apoi care au hyper charger is tot timpul cu probleme de astea. vreau sa va spun ca am verificat filtru de aer cand a venit mobra din Germania...se vedea ca nu e nou dar era galben curat LACRIMA!!!!...dupa 4 mii de km de Romania e gri si imbacsit de abia-l mai scuturi. Am atasat o schita si cu tzeava buclucasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 OK, deal. Numai sa imi spui si mie cam cand vrei sa le iei ca sa stiu.... pai in octombrie . Mai vb pe PM , ca sa stabilim exact cand . sau uite id-ul de mess : darkflames_costin Mesaj completat @Csaky nu scuipa benzina pe filtrul de aer, ala e ulei provenit din ventilarea carterului motorului. ia ziceti cei cu hypercharger, cum ati rezolvat cu ventilarea carterului? Ba da..scuipa sigur , pentru ca mi-am gasit eu filtrul ud fleasca de benzina ( sigur nu ulei) . La mine era din cauza robinetului de benzina, care prinsese mizerie si lasa sa curga benzina liber ca si cum ar fi fost mereu pe PRI . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 robinetul si cuiul pontou, desigur!daca inchidea carburatorul nu iti ajungea in filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 @..IcemaN.. da dom'le, ai dreptate. sa vad ce scrie si la mine in manual. pe de alta parte eu ziceam ca uleiul ala 20W50 chiar daca e temperatura ridicata nu merita banii, cred ca e prea scump si pentru cat de putin timp l-ai folosi vara la noi nu merita sa investesti. asa ca sustin in continuare cauza lui 10w40 pt vulcan fie iarna fie vara. ft bine, cum scrie la carte si cum e la culoare tot de-ala ii trebe bagat la matze sunt curios, unde scrie la tine in carte ca sa faci revizia la 5.000km ca la mine scrie ca trebe facuta la 6.000km si doi, ce revizie e VN-ul tau, adica de ex al meu e VN-800-B10 (ultima, ultimul an in care s-a mai fabricat). se vede treaba ca au mai schimbat cate ceva intre timp... ai 'reacu! Ba da..scuipa sigur , pentru ca mi-am gasit eu filtrul ud fleasca de benzina ( sigur nu ulei) . La mine era din cauza robinetului de benzina, care prinsese mizerie si lasa sa curga benzina liber ca si cum ar fi fost mereu pe PRI . sigur nu te-ai rasturnat cu motocicleta ? bine ca ai rezolvat cu robinetul. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrpilot Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 de ce vrei tu sa te complici si sa scoti mai multi bani din buzunar? vaneaza ebay.com sau ebay.co.uk. cu tot cu transport si vama (cazul USA) ajungi mai ieftin decat pe batranul continent, well... din cate am vazut pe ebay...tobele sunt pe la 300 euro si transportul tot pe la 300 euro, deci platesc dublu pentru ele. chiar nu stie nimeni de vreun magazin de genul BikeBandit in europa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Nu stiu unde ai vazut tu,la pretul ala...In primul rand,e vorba de DOLARI,nu EURO,daca vorbim de ebay.com. De-aici,o mare diferenta,din prima.Transportul,e cam 120-160$.C-am adus cel putin 3 seturi de evacuari after-market,pina acuma.De la americani.Beneficiari: Foxdesert,Morpheus si AWD.Ia intreaba-i... ...Si daca le mai gasesti si s/h,in stare perfecta,cu atit mai bine (si mai putzin,la bani)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrpilot Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Intradevar, in euro erau doar preturile de pe ebay.de, dar chiar si asa, nu am vazut pe nicaieri vreun pret de transport care sa scada sub 250(euro/usd). Poate nu caut eu unde trebuie.... Dai si tu te rog un link, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 @..IcemaN.. da dom'le, ai dreptate. sa vad ce scrie si la mine in manual. pe de alta parte eu ziceam ca uleiul ala 20W50 chiar daca e temperatura ridicata nu merita banii, cred ca e prea scump si pentru cat de putin timp l-ai folosi vara la noi nu merita sa investesti. asa ca sustin in continuare cauza lui 10w40 pt vulcan fie iarna fie vara. ft bine, cum scrie la carte si cum e la culoare tot de-ala ii trebe bagat la matze sunt curios, unde scrie la tine in carte ca sa faci revizia la 5.000km ca la mine scrie ca trebe facuta la 6.000km si doi, ce revizie e VN-ul tau, adica de ex al meu e VN-800-B10 (ultima, ultimul an in care s-a mai fabricat). se vede treaba ca au mai schimbat cate ceva intre timp... ai 'reacu! asfalt uscat! uite ca m-am uitat in manualul utilizatorului, si aici scrie ca la peste 40 grade sa bagi 20W50. si schimbul la 5 mii. Precizez ca nu e manualul care a venit cu mobra... e ala postat de legionaru' cred... ca al meu e-n germana si nici nu l-am deschis...o sa ma uit si-n ala si-ti spun. A mea e VN800A065 /1999 - ultimul an in care s-a fabricat A-ul si a rmas doar classicul in productie. Mesaj completat LE: m-am uitat in manual nemtesc cu care a venit si, intr-adevar, scrie ca odata la 6 mii sa schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Io zic sa va mai uitati odata la datele de schimb ulei. Nu stiu unde vedeti voi schimb la 6000 de km. Ca mie mi se pare ca spune 10.000 km/ 6.000 mile. Daca gresesc, asta e, dimineta sunt "vesel" de la nesomn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Io zic sa va mai uitati odata la datele de schimb ulei. Nu stiu unde vedeti voi schimb la 6000 de km. Ca mie mi se pare ca spune 10.000 km/ 6.000 mile. Daca gresesc, asta e, dimineta sunt "vesel" de la nesomn. Nu e la 6000km, e la 10000 km (6000 mile), dar mai inainte vezi ca e si 5000km (3000 mile), apoi e tot din 5000 in 5000 de km (din 3000 in 3000 mile). Somn usor in continuare! Off: nu ti-am vazut nici o batranica la muzeu. Eram eu somnoros cand l-am vizitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.