CustoMania Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Un 240/40-R18 . Am deja janta si cauciucul, camera speciala pt roata de 240...doar butucul ma impiedica sa ma apuc de lucru ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 da iti pui roata lata, nu te incurci. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Stimabililor,daca stiti pe cineva ,sa aibe Drifter de 1500,in Bucuresti,va rog spuneti-mi si mie...Avea Andrei (aerografiat cu pene ,opera lui Zoli),da' l-a vandut acu' vreo 2 luni...Si nu mai e-n Bucuresti,mobra asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Wolfman il are pe ala de 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Stiu,m-am si pozat pe-al lui. .De 800,mai are-un amic de-al meu.Eu vreau sa vad daca-s in stare sa manevrez vaporu' ala de 1500...! Mersi oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Aha, se upgradeaza darian! Cu un vaporas, de-o manevra, te pot ajuta si eu. Are 300 kg la gol, Drifterul 1500 are 302 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) Eeehhhh...Deocamdata,visez cu ochii deschisi...Adevarul e ca nici VTX-ul ,nu-mi displace ...Cand poti sa te-abati din drum,si sa treci pe la mine...N-as zice "nu",sa vad cum il manevrez,la mine pe stradutza... Daca-mi aduc bine aminte,acu' vreo 3 ani,am dus si-adus inapoi,de la Ploiesti,VN 1500 Classic-ul lui Luigi (@L.U.V.).Si-am mers si prin Centru, zona aglomerata.N-am avut nicio problema.Doar ca Drifterul,are alta pozitie-n sea,alt ghidon,e mai lung,etc... Editat Octombrie 29, 2010 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Dariane, fratele meu, e mare motoreta. Al lui Luigi nu era clasic, era vn15. Mai repede te vad pe vn-ul meu, e mult mai versatil si e perfect pt persoane din astea "inalte" ca noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Stiu,ma...Las' ca si VN 15-le,tot la rubrica "vaporase",se-ncadreaza.Doar au aceeasi origine.Si la Drifter, aripa spate se duce mult inafara-chestie strict de design -de-aia pare "asa mare".Da' ce vrei tu,daca mie aia-mi place ?! Asa,foarte bine ma-nteleg si cu Vulcanu' meu...As putea opta pt. varianta mai mica (inclusiv dimensional),ala de 800...Da' n-are asa cuplu, nu-i cu cardan,n-are indicator de benzina - chestii importante pt. mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Stiu,ma...Las' ca si VN 15-le,tot la rubrica "vaporase",se-ncadreaza.Doar au aceeasi origine.Si la Drifter, aripa spate se duce mult inafara-chestie strict de design -de-aia pare "asa mare".Da' ce vrei tu,daca mie aia-mi place ?! Asa,foarte bine ma-nteleg si cu Vulcanu' meu...As putea opta pt. varianta mai mica (inclusiv dimensional),ala de 800...Da' n-are asa cuplu, nu-i cu cardan,n-are indicator de benzina - chestii importante pt. mine. Al meu nu e Drifter si e si bobberit, dar tot vaca de 1500 este. Daca vii aici, poti sa dai o tura. (Sa ai in dotare niste beri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Al meu nu e Drifter si e si bobberit, dar tot vaca de 1500 este. Daca vii aici, poti sa dai o tura. (Sa ai in dotare niste beri ) Multzam fain de oferta - sambata,m-am dat cu VTX-u' lui Sorin. Am iesit un pic in trafic,nu doar asa,pe-o stradutza care se-nfunda-n parc.Cum ma si asteptam,pot sa ma descurc, da' e-o provocare continua,pt. mine,sa merg cu-asa ceva.Nu de alta,da' pt. cine nu ma stie,am 1,62 m si vreo 54-56 kg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Stiu,ma...Las' ca si VN 15-le,tot la rubrica "vaporase",se-ncadreaza.Doar au aceeasi origine.Si la Drifter, aripa spate se duce mult inafara-chestie strict de design -de-aia pare "asa mare".Da' ce vrei tu,daca mie aia-mi place ?! Asa,foarte bine ma-nteleg si cu Vulcanu' meu...As putea opta pt. varianta mai mica (inclusiv dimensional),ala de 800...Da' n-are asa cuplu, nu-i cu cardan,n-are indicator de benzina - chestii importante pt. mine. Am fost tentat si eu sa imi iau VN-ul de 1500,dar,cand am aflat cat consuma,de la un amic de-al meu care are asa ceva,am preferat 800-le.Dat fiind faptul ca eu fac undeva intre 15000-20000 km/an,chiar a contat consumul.Una e sa-ti ia 4-6/100 de km,in conditii de pasager permanent ,cu o viteza de croaziera intre 120 si 140 km/h si alta e 8-10/100 km... Daca gresesc cu consumul VN-ului de 1500,va rog sa ma corectati,dar eu stiu cifrele astea din doua surse,un Classic si un Drifter.Acum tu stii cat conteaza consumul pt tine,comparativ cu cardanul,de exemplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Var-miu are VN 1500 si ii ia cam 6 la suta la drum lung, la cca 120 km/h. Consumul e si o problema de reglaj, modificari, stil de condus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Multzam fain de oferta - sambata,m-am dat cu VTX-u' lui Sorin. Am iesit un pic in trafic,nu doar asa,pe-o stradutza care se-nfunda-n parc.Cum ma si asteptam,pot sa ma descurc, da' e-o provocare continua,pt. mine,sa merg cu-asa ceva.Nu de alta,da' pt. cine nu ma stie,am 1,62 m si vreo 54-56 kg... Nenea nenea ...Darian..da dupa cate observ nu esti chitit pe un model...!!! atunci de ce nu ai in vedere un dragstar/vstar...??? Parca iti placea si doar stii motoreta ! Si ma scuzati, dar nu exista rival la un dragstar clasic ... ba da un royalstar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Al meu consuma 6-8 la suta. Stau intr-o zona muntoasa, deci si asta intra in calcul. Apoi mai am si apehanger... etc. Dar eu zic ca o diferenta de 2 litri nu e atat de semnificativ, fata de ce primesti de la un vn 1500. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Var-miu are VN 1500 si ii ia cam 6 la suta la drum lung, la cca 120 km/h. Consumul e si o problema de reglaj, modificari, stil de condus. Foarte mult...un coleg are Vn-ul de 1600 si ii consuma 4.5 la drum lung . Mesaj completat Al meu consuma 6-8 la suta. Stau intr-o zona muntoasa, deci si asta intra in calcul. Apoi mai am si apehanger... etc. Dar eu zic ca o diferenta de 2 litri nu e atat de semnificativ, fata de ce primesti de la un vn 1500. Bafta. Scuze...dar ce conteaza apehanger-ul la consum?? Bobber-ul s-a nascut in ideea de a usura motorul...deci Nu ar trebuii sa conteze greutatea ghidonului..daca la asta te refereai... Si acum vin si eu cu o intrebare pt cei ce si-au pus hypercharger...Cu cat va crescut consumul ? Editat Noiembrie 1, 2010 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Intre 0,5 l- 1l, in functie de stilul de mers. Dar merita, combinat cu tobe "de firma". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Foarte mult...un coleg are Vn-ul de 1600 si ii consuma 4.5 la drum lung . VN 1500 e pe carburatie,vn 1600 pe injectie,de-aici diferenta de consum. Dar ,VN 1500 are un cuplu de 142 Nm,pe cand VN 1600 127 Nm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) Foarte mult...un coleg are Vn-ul de 1600 si ii consuma 4.5 la drum lung .Mesaj completat Scuze...dar ce conteaza apehanger-ul la consum?? Bobber-ul s-a nascut in ideea de a usura motorul...deci Nu ar trebuii sa conteze greutatea ghidonului..daca la asta te refereai... Si acum vin si eu cu o intrebare pt cei ce si-au pus hypercharger...Cu cat va crescut consumul ? Nu ma gandeam la greutatea ghidonului, ci la pozitia omului pe motor, ceea ce e o frana destul de puternica. Editat Noiembrie 2, 2010 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Foarte mult...un coleg are Vn-ul de 1600 si ii consuma 4.5 la drum lung .Mesaj completat Scuze...dar ce conteaza apehanger-ul la consum?? Bobber-ul s-a nascut in ideea de a usura motorul...deci Nu ar trebuii sa conteze greutatea ghidonului..daca la asta te refereai... Si acum vin si eu cu o intrebare pt cei ce si-au pus hypercharger...Cu cat va crescut consumul ? Chestie de aerodinamica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) 1 Editat Noiembrie 2, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spyk Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 salut! de unde pot lua un far de vulcan mai deosebit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 VN 1500 e pe carburatie,vn 1600 pe injectie,de-aici diferenta de consum.Dar ,VN 1500 are un cuplu de 142 Nm,pe cand VN 1600 127 Nm. VN1500, in functie de an, are cuplul intre 112 si 114 Nm. Abia 1700-le are spre 140, iar 2000-ul ajunge la 177Nm. Uite aici: http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Kawasaki%202.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 VN1500, in functie de an, are cuplul intre 112 si 114 Nm. Abia 1700-le are spre 140, iar 2000-ul ajunge la 177Nm.Uite aici: http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Kawasaki%202.htm Uite VN 1500 care are 126 N*m la 3000 rpm. (Unui kilogram ii corespunde o forta de 10 Newtoni ca sa fie deplasat in camp gravitational cu g=10 m/s^2 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Cam slabut siteul alex .. Tu ai auzit pana acum de modelul asta ? EN400 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.