Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Var-miu are VN 1500 si ii ia cam 6 la suta la drum lung, la cca 120 km/h. Consumul e si o problema de reglaj, modificari, stil de condus.

 

 

Foarte mult...un coleg are Vn-ul de 1600 si ii consuma 4.5 la drum lung .

Mesaj completat

Al meu consuma 6-8 la suta. Stau intr-o zona muntoasa, deci si asta intra in calcul. Apoi mai am si apehanger... etc. Dar eu zic ca o diferenta de 2 litri nu e atat de semnificativ, fata de ce primesti de la un vn 1500.

 

Bafta.

 

Scuze...dar ce conteaza apehanger-ul la consum?? Bobber-ul s-a nascut in ideea de a usura motorul...deci Nu ar trebuii sa conteze greutatea ghidonului..daca la asta te refereai...

 

 

Si acum vin si eu cu o intrebare pt cei ce si-au pus hypercharger...Cu cat va crescut consumul ?

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte mult...un coleg are Vn-ul de 1600 si ii consuma 4.5 la drum lung .

VN 1500 e pe carburatie,vn 1600 pe injectie,de-aici diferenta de consum.

Dar ,VN 1500 are un cuplu de 142 Nm,pe cand VN 1600 127 Nm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte mult...un coleg are Vn-ul de 1600 si ii consuma 4.5 la drum lung .

Mesaj completat

 

 

Scuze...dar ce conteaza apehanger-ul la consum?? Bobber-ul s-a nascut in ideea de a usura motorul...deci Nu ar trebuii sa conteze greutatea ghidonului..daca la asta te refereai...

 

 

Si acum vin si eu cu o intrebare pt cei ce si-au pus hypercharger...Cu cat va crescut consumul ?

 

Nu ma gandeam la greutatea ghidonului, ci la pozitia omului pe motor, ceea ce e o frana destul de puternica.

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte mult...un coleg are Vn-ul de 1600 si ii consuma 4.5 la drum lung .

Mesaj completat

 

 

Scuze...dar ce conteaza apehanger-ul la consum?? Bobber-ul s-a nascut in ideea de a usura motorul...deci Nu ar trebuii sa conteze greutatea ghidonului..daca la asta te refereai...

 

 

Si acum vin si eu cu o intrebare pt cei ce si-au pus hypercharger...Cu cat va crescut consumul ?

Chestie de aerodinamica... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
VN 1500 e pe carburatie,vn 1600 pe injectie,de-aici diferenta de consum.

Dar ,VN 1500 are un cuplu de 142 Nm,pe cand VN 1600 127 Nm.

VN1500, in functie de an, are cuplul intre 112 si 114 Nm. Abia 1700-le are spre 140, iar 2000-ul ajunge la 177Nm.

Uite aici:

http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Kawasaki%202.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VN1500, in functie de an, are cuplul intre 112 si 114 Nm. Abia 1700-le are spre 140, iar 2000-ul ajunge la 177Nm.

Uite aici:

http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Kawasaki%202.htm

Uite VN 1500 care are 126 N*m la 3000 rpm.

(Unui kilogram ii corespunde o forta de 10 Newtoni ca sa fie deplasat in camp gravitational cu g=10 m/s^2 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am auzit de variante ale lui ltd 454, Beatrice este un fan inrait si imi tot arata toate fierataniile din anii 80 :angryfire:

Sunt frumoase, nu zic nu, dar iti trebuie bani grei sa le tii in stare de functionare, sunt totusi vechi si sunt pe panta descendenta a clopotului lui Gauss (defectiuni catastrofale care costa mai mult decat inlocuirea totala a utilajului). Degeaba incerc eu sa tot o dau cu Gauss si sa trag clopotul, ea nu, LTD 454 rullllz!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angryfire: In clasa ei de motociclete da . O inteleg pe beatrice ;) , mai ales daca este si prima ei motocicleta . Eu unul nu am bani sa imi iau un vulcan de care vreau eu si sunt nevoit sa calaresc modelul asta . Dar sicer isi face toti bani , hmm ... cea pe care am luat-o eu si nu beatrice ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am auzit de variante ale lui ltd 454, Beatrice este un fan inrait si imi tot arata toate fierataniile din anii 80 :D

Sunt frumoase, nu zic nu, dar iti trebuie bani grei sa le tii in stare de functionare, sunt totusi vechi si sunt pe panta descendenta a clopotului lui Gauss (defectiuni catastrofale care costa mai mult decat inlocuirea totala a utilajului). Degeaba incerc eu sa tot o dau cu Gauss si sa trag clopotul, ea nu, LTD 454 rullllz!

Vorbeste frumos despre fierataniile care pornesc la sfert la -5 grade, nu ca altele, tinute la +20, si tot pornesc greu. :angryfire:

Plus ca LTD-ul e un fel de bunicuta a EN-ului, asa ca, putin respect pentru stramosi. ;)

 

Jerycho, tu daca vrei sa-ti iei VN, iti vinzi frumusetea?

 

Eu aveam de ales intre un VN de 750, mai nou decat LTD-ul, si asta pe care o am acum. Cel mai tare m-au speriat comenzile avansate si schimbatorul de viteze care era ca o pedala. Si asa, am cautat pana am gasit-o p-asta in Arad, si m-am dus dupa ea.

Dar oricum, acum daca as putea mi-as lua un VN de 750, tot VECHI. ;)

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste frumos despre fierataniile care pornesc la sfert la -5 grade, nu ca altele, tinute la +20, si tot pornesc greu. :angryfire:

Plus ca LTD-ul e un fel de bunicuta a EN-ului, asa ca, putin respect pentru stramosi. ;)

 

Jerycho, tu daca vrei sa-ti iei VN, iti vinzi frumusetea?

 

Eu aveam de ales intre un VN de 750, mai nou decat LTD-ul, si asta pe care o am acum. Cel mai tare m-au speriat comenzile avansate si schimbatorul de viteze care era ca o pedala. Si asa, am cautat pana am gasit-o p-asta in Arad, si m-am dus dupa ea.

Dar oricum, acum daca as putea mi-as lua un VN de 750, tot VECHI. ;)

 

 

Tu pune mana si invata sa gatesti varza a la Cj!

 

Scuze de off! she had it commin'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vad cu ce bani raman dupa nunta din iunie ... adica daca mi ia pe toti viitoarea nevasta sau mai raman si eu cu ceva :angryfire: . Pana atunci raman la draguta mea , mai ales ca merge brici ;) .

Mesaj completat

Sincer nu as schimba-o mai ales ca m-am ocupat putin de mobra si am de gand si in primavara sa mai bag ceva bani dar am nevoie de ceva mai mare doar si doar din prisma locului pe sea . Hmm cu siguranta nu o sa vrea sotia sa mearga cu masina in excursie si eu sa merg cu mobra ;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

SALUT! De ceva timp vn meu are o problema si as dori sa va da-ti cu parerea si sa ma indruma-ti si pe mine va rog, deci problema este urmatoarea: se aude o bataie in motor pana ajunge la turatia care trebuie si apoi dispare si apare la inceput cand schimb viteza si trag de acceleratie si apoi iar dispare cand creste in turatie; mentionez ca daca il iua usor cu acceleratia nu se aude decat la forta cand trag de ea . ziceti cineva ce s-ar putea sa fie? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT! De ceva timp vn meu are o problema si as dori sa va da-ti cu parerea si sa ma indruma-ti si pe mine va rog, deci problema este urmatoarea: se aude o bataie in motor pana ajunge la turatia care trebuie si apoi dispare si apare la inceput cand schimb viteza si trag de acceleratie si apoi iar dispare cand creste in turatie; mentionez ca daca il iua usor cu acceleratia nu se aude decat la forta cand trag de ea . ziceti cineva ce s-ar putea sa fie? ;)

Esti sigur ca-i de la motor?Nu cumva ai finalurile tobelor originale gaurite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca-i de la motor?Nu cumva ai finalurile tobelor originale gaurite?

Ba da, dar ce legatura are? Si la altii am vazut si nu au bataia de care zic

Sant taiate capetii la tobe.( am uitat sa precizez ca numai in mers se aude )

Editat de VULCANOSU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai ar fii o chestie, nu cumva schimbi tu vitezele prea repede...deobicei cind se merge subturat are acea bataie de care zici tu...lasal mai lung in turatii pe viteze si vezi ce zice . la fel fa si cind schimbi vitezele in jos nul lasa pina incepe sa dangane...

incerca si zii daca bate la fel....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai ar fii o chestie, nu cumva schimbi tu vitezele prea repede...deobicei cind se merge subturat are acea bataie de care zici tu...lasal mai lung in turatii pe viteze si vezi ce zice . la fel fa si cind schimbi vitezele in jos nul lasa pina incepe sa dangane...

incerca si zii daca bate la fel....

In jos cand scad vitezele nu bate doar la forta cand ma infig in acceleratie mai ales cand santem 2 pe el(asta nu inseamna sa ma infig ca nesimtitu) ;)

Editat de VULCANOSU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, dar ce legatura are? Si la altii am vazut si nu au bataia de care zic

Sant taiate capetii la tobe.( am uitat sa precizez ca numai in mers se aude )

Primul meu VN a fost unul de 400.Cand l-am luat,avea tobele originale "intacte".Dupa cateve luni,satul de "fâÂşâitul" lor,m-am hotarat sa le dau niste gauri in finaluri,cate 6 in fiecare.Dupa un timp,am inceput sa aud o bataie identica celeia descrisa de catre tine,aparnd in aceleasi conditii ca si la tine+in decelerare.M-am dus cu ea la "n" mecanici,niciunul nu a reusit sa-i dea de cap.Tacaneala respectiva simteam cum ma zgaria pe creieri,asa ca m-am dus cu ea-n reprezentanta.Nici aia nu i-au dat de cap.M-au apucat dracii,si,coroborat cu faptul ca n-am reusit sa gasesc un kit de lant pt modelul de 400,nepotrivindu-se,din pacate,cel de la 800,am vandut-o.

Mi-am luat un VN 800 Classic,cu tobe,deasemenea originale si neatinse.Nefiind obisnuit cu "linistea",iar m-am apucat de dat gauri in finalurile acesteia.Dupa cateva zile,surprizaaa,zgomotul obsedant a aparut si la motorul cel nou.Am innebunit,nu stiam ce sa mai fac,asa ca mi-am zis sa-mi iau niste tobe complet goale,sa nu mai aud nimic!Si asta am si facut,gasind ceea ce cautam la Geo.Dar credeti ca a disparut? :D In decelerare,in special,ma toca marunt marunt... ;)

Nemaiputand nici noaptea sa dorm,am pus lucrurile cap la cap si mi-a incoltit in creierul surescitat ideea ca ar putea fi din cauza tobelor.Dar cum puteam afla?Am luat niste tobe nemodificate de la un prieten,le-am montat pe motorul meu si,ca prin minune,zgomotul a disparut! ;)

La scurt timp,prin deosebita amabilitate a lui Mihai PRD,mi-am comandat din SUA niste tobe Vance & Hines,iar țăcănitul innebunitor nu a ramas decit un cosmar din trecut... :D

De ce ar fi de la tobe nu-mi/nu-ti pot explica,dar iti pot recomanda sa faci acelasi lucru ca si mine pt a fi sigur,sa montezi alte tobe pe motor.

Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...