Phoenix79 Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Al meu consuma 6-8 la suta. Stau intr-o zona muntoasa, deci si asta intra in calcul. Apoi mai am si apehanger... etc. Dar eu zic ca o diferenta de 2 litri nu e atat de semnificativ, fata de ce primesti de la un vn 1500. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Var-miu are VN 1500 si ii ia cam 6 la suta la drum lung, la cca 120 km/h. Consumul e si o problema de reglaj, modificari, stil de condus. Foarte mult...un coleg are Vn-ul de 1600 si ii consuma 4.5 la drum lung . Mesaj completat Al meu consuma 6-8 la suta. Stau intr-o zona muntoasa, deci si asta intra in calcul. Apoi mai am si apehanger... etc. Dar eu zic ca o diferenta de 2 litri nu e atat de semnificativ, fata de ce primesti de la un vn 1500. Bafta. Scuze...dar ce conteaza apehanger-ul la consum?? Bobber-ul s-a nascut in ideea de a usura motorul...deci Nu ar trebuii sa conteze greutatea ghidonului..daca la asta te refereai... Si acum vin si eu cu o intrebare pt cei ce si-au pus hypercharger...Cu cat va crescut consumul ? Editat Noiembrie 1, 2010 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Intre 0,5 l- 1l, in functie de stilul de mers. Dar merita, combinat cu tobe "de firma". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Foarte mult...un coleg are Vn-ul de 1600 si ii consuma 4.5 la drum lung . VN 1500 e pe carburatie,vn 1600 pe injectie,de-aici diferenta de consum. Dar ,VN 1500 are un cuplu de 142 Nm,pe cand VN 1600 127 Nm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) Foarte mult...un coleg are Vn-ul de 1600 si ii consuma 4.5 la drum lung .Mesaj completat Scuze...dar ce conteaza apehanger-ul la consum?? Bobber-ul s-a nascut in ideea de a usura motorul...deci Nu ar trebuii sa conteze greutatea ghidonului..daca la asta te refereai... Si acum vin si eu cu o intrebare pt cei ce si-au pus hypercharger...Cu cat va crescut consumul ? Nu ma gandeam la greutatea ghidonului, ci la pozitia omului pe motor, ceea ce e o frana destul de puternica. Editat Noiembrie 2, 2010 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Foarte mult...un coleg are Vn-ul de 1600 si ii consuma 4.5 la drum lung .Mesaj completat Scuze...dar ce conteaza apehanger-ul la consum?? Bobber-ul s-a nascut in ideea de a usura motorul...deci Nu ar trebuii sa conteze greutatea ghidonului..daca la asta te refereai... Si acum vin si eu cu o intrebare pt cei ce si-au pus hypercharger...Cu cat va crescut consumul ? Chestie de aerodinamica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) 1 Editat Noiembrie 2, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spyk Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 salut! de unde pot lua un far de vulcan mai deosebit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 VN 1500 e pe carburatie,vn 1600 pe injectie,de-aici diferenta de consum.Dar ,VN 1500 are un cuplu de 142 Nm,pe cand VN 1600 127 Nm. VN1500, in functie de an, are cuplul intre 112 si 114 Nm. Abia 1700-le are spre 140, iar 2000-ul ajunge la 177Nm. Uite aici: http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Kawasaki%202.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 VN1500, in functie de an, are cuplul intre 112 si 114 Nm. Abia 1700-le are spre 140, iar 2000-ul ajunge la 177Nm.Uite aici: http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Kawasaki%202.htm Uite VN 1500 care are 126 N*m la 3000 rpm. (Unui kilogram ii corespunde o forta de 10 Newtoni ca sa fie deplasat in camp gravitational cu g=10 m/s^2 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Cam slabut siteul alex .. Tu ai auzit pana acum de modelul asta ? EN400 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 (editat) Mda, am auzit de variante ale lui ltd 454, Beatrice este un fan inrait si imi tot arata toate fierataniile din anii 80 Sunt frumoase, nu zic nu, dar iti trebuie bani grei sa le tii in stare de functionare, sunt totusi vechi si sunt pe panta descendenta a clopotului lui Gauss (defectiuni catastrofale care costa mai mult decat inlocuirea totala a utilajului). Degeaba incerc eu sa tot o dau cu Gauss si sa trag clopotul, ea nu, LTD 454 rullllz! Editat Decembrie 12, 2010 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 In clasa ei de motociclete da . O inteleg pe beatrice , mai ales daca este si prima ei motocicleta . Eu unul nu am bani sa imi iau un vulcan de care vreau eu si sunt nevoit sa calaresc modelul asta . Dar sicer isi face toti bani , hmm ... cea pe care am luat-o eu si nu beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 (editat) Mda, am auzit de variante ale lui ltd 454, Beatrice este un fan inrait si imi tot arata toate fierataniile din anii 80 Sunt frumoase, nu zic nu, dar iti trebuie bani grei sa le tii in stare de functionare, sunt totusi vechi si sunt pe panta descendenta a clopotului lui Gauss (defectiuni catastrofale care costa mai mult decat inlocuirea totala a utilajului). Degeaba incerc eu sa tot o dau cu Gauss si sa trag clopotul, ea nu, LTD 454 rullllz! Vorbeste frumos despre fierataniile care pornesc la sfert la -5 grade, nu ca altele, tinute la +20, si tot pornesc greu. Plus ca LTD-ul e un fel de bunicuta a EN-ului, asa ca, putin respect pentru stramosi. Jerycho, tu daca vrei sa-ti iei VN, iti vinzi frumusetea? Eu aveam de ales intre un VN de 750, mai nou decat LTD-ul, si asta pe care o am acum. Cel mai tare m-au speriat comenzile avansate si schimbatorul de viteze care era ca o pedala. Si asa, am cautat pana am gasit-o p-asta in Arad, si m-am dus dupa ea. Dar oricum, acum daca as putea mi-as lua un VN de 750, tot VECHI. Editat Decembrie 13, 2010 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Vorbeste frumos despre fierataniile care pornesc la sfert la -5 grade, nu ca altele, tinute la +20, si tot pornesc greu. Plus ca LTD-ul e un fel de bunicuta a EN-ului, asa ca, putin respect pentru stramosi. Jerycho, tu daca vrei sa-ti iei VN, iti vinzi frumusetea? Eu aveam de ales intre un VN de 750, mai nou decat LTD-ul, si asta pe care o am acum. Cel mai tare m-au speriat comenzile avansate si schimbatorul de viteze care era ca o pedala. Si asa, am cautat pana am gasit-o p-asta in Arad, si m-am dus dupa ea. Dar oricum, acum daca as putea mi-as lua un VN de 750, tot VECHI. Tu pune mana si invata sa gatesti varza a la Cj! Scuze de off! she had it commin' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Sa vad cu ce bani raman dupa nunta din iunie ... adica daca mi ia pe toti viitoarea nevasta sau mai raman si eu cu ceva . Pana atunci raman la draguta mea , mai ales ca merge brici . Mesaj completat Sincer nu as schimba-o mai ales ca m-am ocupat putin de mobra si am de gand si in primavara sa mai bag ceva bani dar am nevoie de ceva mai mare doar si doar din prisma locului pe sea . Hmm cu siguranta nu o sa vrea sotia sa mearga cu masina in excursie si eu sa merg cu mobra ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Are cineva de vanzare Hypercharger pt VN800 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 e-bay? need elp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 SALUT! De ceva timp vn meu are o problema si as dori sa va da-ti cu parerea si sa ma indruma-ti si pe mine va rog, deci problema este urmatoarea: se aude o bataie in motor pana ajunge la turatia care trebuie si apoi dispare si apare la inceput cand schimb viteza si trag de acceleratie si apoi iar dispare cand creste in turatie; mentionez ca daca il iua usor cu acceleratia nu se aude decat la forta cand trag de ea . ziceti cineva ce s-ar putea sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 SALUT! De ceva timp vn meu are o problema si as dori sa va da-ti cu parerea si sa ma indruma-ti si pe mine va rog, deci problema este urmatoarea: se aude o bataie in motor pana ajunge la turatia care trebuie si apoi dispare si apare la inceput cand schimb viteza si trag de acceleratie si apoi iar dispare cand creste in turatie; mentionez ca daca il iua usor cu acceleratia nu se aude decat la forta cand trag de ea . ziceti cineva ce s-ar putea sa fie? Esti sigur ca-i de la motor?Nu cumva ai finalurile tobelor originale gaurite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) Esti sigur ca-i de la motor?Nu cumva ai finalurile tobelor originale gaurite? Ba da, dar ce legatura are? Si la altii am vazut si nu au bataia de care zic Sant taiate capetii la tobe.( am uitat sa precizez ca numai in mers se aude ) Editat Ianuarie 13, 2011 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 mai ar fii o chestie, nu cumva schimbi tu vitezele prea repede...deobicei cind se merge subturat are acea bataie de care zici tu...lasal mai lung in turatii pe viteze si vezi ce zice . la fel fa si cind schimbi vitezele in jos nul lasa pina incepe sa dangane... incerca si zii daca bate la fel.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) mai ar fii o chestie, nu cumva schimbi tu vitezele prea repede...deobicei cind se merge subturat are acea bataie de care zici tu...lasal mai lung in turatii pe viteze si vezi ce zice . la fel fa si cind schimbi vitezele in jos nul lasa pina incepe sa dangane... incerca si zii daca bate la fel.... In jos cand scad vitezele nu bate doar la forta cand ma infig in acceleratie mai ales cand santem 2 pe el(asta nu inseamna sa ma infig ca nesimtitu) Editat Ianuarie 13, 2011 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Ba da, dar ce legatura are? Si la altii am vazut si nu au bataia de care zic Sant taiate capetii la tobe.( am uitat sa precizez ca numai in mers se aude ) Primul meu VN a fost unul de 400.Cand l-am luat,avea tobele originale "intacte".Dupa cateve luni,satul de "fâÂşâitul" lor,m-am hotarat sa le dau niste gauri in finaluri,cate 6 in fiecare.Dupa un timp,am inceput sa aud o bataie identica celeia descrisa de catre tine,aparnd in aceleasi conditii ca si la tine+in decelerare.M-am dus cu ea la "n" mecanici,niciunul nu a reusit sa-i dea de cap.Tacaneala respectiva simteam cum ma zgaria pe creieri,asa ca m-am dus cu ea-n reprezentanta.Nici aia nu i-au dat de cap.M-au apucat dracii,si,coroborat cu faptul ca n-am reusit sa gasesc un kit de lant pt modelul de 400,nepotrivindu-se,din pacate,cel de la 800,am vandut-o. Mi-am luat un VN 800 Classic,cu tobe,deasemenea originale si neatinse.Nefiind obisnuit cu "linistea",iar m-am apucat de dat gauri in finalurile acesteia.Dupa cateva zile,surprizaaa,zgomotul obsedant a aparut si la motorul cel nou.Am innebunit,nu stiam ce sa mai fac,asa ca mi-am zis sa-mi iau niste tobe complet goale,sa nu mai aud nimic!Si asta am si facut,gasind ceea ce cautam la Geo.Dar credeti ca a disparut? In decelerare,in special,ma toca marunt marunt... Nemaiputand nici noaptea sa dorm,am pus lucrurile cap la cap si mi-a incoltit in creierul surescitat ideea ca ar putea fi din cauza tobelor.Dar cum puteam afla?Am luat niste tobe nemodificate de la un prieten,le-am montat pe motorul meu si,ca prin minune,zgomotul a disparut! La scurt timp,prin deosebita amabilitate a lui Mihai PRD,mi-am comandat din SUA niste tobe Vance & Hines,iar țăcănitul innebunitor nu a ramas decit un cosmar din trecut... De ce ar fi de la tobe nu-mi/nu-ti pot explica,dar iti pot recomanda sa faci acelasi lucru ca si mine pt a fi sigur,sa montezi alte tobe pe motor. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Primul meu VN a fost unul de 400.Cand l-am luat,avea tobele originale "intacte" Pana la urma o sa incerc si varianta asta se vedem cum se manifesta! Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.