darian Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Nu-ti dai seama cat costa de facut unu' custom...! Si sa carpesti un rezervor,care e facut din tabla subtire,mi-i se pare greu de realizat,si s-arate si bine... Un rezervor in perfecta stare,second-hand,costa cam 200-300 euro,cu transport cu tot.Uite,de exemplu,asta din State : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWASAKI-VU...ccessories#shId Asta,costa 150$ (usor negociabil)+ vreo 50-100$ transportul.Deci,cu totul,pina-n 250 $ (nu euro).Si pun pariu c-o sa gasesc chiar mai ieftin,dac-o sa ma uit si pe ebay.de . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aisha Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Nu-ti dai seama cat costa de facut unu' custom...! Si sa carpesti un rezervor,care e facut din tabla subtire,mi-i se pare greu de realizat,si s-arate si bine... Un rezervor in perfecta stare,second-hand,costa cam 200-300 euro,cu transport cu tot.Uite,de exemplu,asta din State :http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWASAKI-VU...ccessories#shId Asta,costa 150$ (usor negociabil)+ vreo 50-100$ transportul.Deci,cu totul,pina-n 250 $ (nu euro).Si pun pariu c-o sa gasesc chiar mai ieftin,dac-o sa ma uit si pe ebay.de . plus ce mai ia la vama,plus vopsit ... nu cred ca iesi in 10 mil , oare basty la ce bani face unu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 O fi mai frumos, dar e mai lenes decat LTD-ul. Si consuma si mai mult, desi are motoru' mai mic. Si e si mai greu. Oricum, pune niste poze, sa o admiram si noi. P.S.: E Kawasaki, cum sa nu fie fiabila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Ba, traiti-ti-ar, nu ai nici un VN de 400, ai EN500, da-le in masa de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 (editat) Ba, traiti-ti-ar, nu ai nici un VN de 400, ai EN500, da-le in masa de motociclete. Uita-te atent la poza asta,vei vedea un EN 500 in stanga,iar in dreapta,un VN de 400! Editat Februarie 6, 2011 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Bine ca nu scria Harley pe capacele de la baterie, ca ai fi crezut ca Harley ti-ai luat. Pana la dispributia pe lant sau curea, vezi ca tre sa schimbi semeringul furca dreapta, nu cred ca mi se pare, chiar ai pierderi de ulei pe acolo. Vorba lu mihai preda, da-o naibii, de......... treaba, tu nu stii ce model de motor ti-ai cumparat.... Ma doare burta de la atata ras, chiar daca imi vine a plange. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Mah, hai sa nu dam cu parul, e posibil sa fie vreun EN de 400, facut pt piata japoneza, depinde si de anul de fabricatie. Si l-or fi numit si astia de la RAR Vulcan, si iete vulkanetele de 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Mihai lasa diplomatia , femeia si motorul nu se confunda... Oricum , numai la noi Logan e de fapt un Megane mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Bine ca nu scria Harley pe capacele de la baterie, ca ai fi crezut ca Harley ti-ai luat.Pana la dispributia pe lant sau curea, vezi ca tre sa schimbi semeringul furca dreapta, nu cred ca mi se pare, chiar ai pierderi de ulei pe acolo. Vorba lu mihai preda, da-o naibii, de......... treaba, tu nu stii ce model de motor ti-ai cumparat.... Ma doare burta de la atata ras, chiar daca imi vine a plange. Este Kawasaki EN 400 vulcan. Mesaj completat Mihai lasa diplomatia , femeia si motorul nu se confunda... Oricum , numai la noi Logan e de fapt un Megane mai mic Sunt incepator. E prima mea motocicleta si oricum ar fi sunt f mandru de ea. Intru pe forum sa cer si eu niste pareri si toata lumea ma ia in balon. Ati fost si voi la randul vostru incepatori sau v-ati nascut invatati? Stiu ca sunt la inceput si ma incalt cu fesul si ma impiedic de mot dar ce sa fac? Multumesc pt intelegere. Edy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Ce an de fabricatie este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Ce an de fabricatie este? http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...ki_en400_91.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Deci ai un EN400 din 1991, sa-ti traiasca, sa te plimbi mult cu el si incearca sa te imprietenesti cu Doru Gugieanu de la Tomina. Prietenii stie de ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Este Kawasaki EN 400 vulcan. Mesaj completat Sunt incepator. E prima mea motocicleta si oricum ar fi sunt f mandru de ea. Intru pe forum sa cer si eu niste pareri si toata lumea ma ia in balon. Ati fost si voi la randul vostru incepatori sau v-ati nascut invatati? Stiu ca sunt la inceput si ma incalt cu fesul si ma impiedic de mot dar ce sa fac? Multumesc pt intelegere. Edy etarulescu-le, dupa ce ca esti de rasu curcilor si ai primit in ultimul ceas "iluminarea", mai esti si afectat de orgoliu prostesc.Te-ai murdarit pana acu de maron, acu ia de te sterge singur.Cauta informatii, documenteaza-te, sunt atatea surse, asta-i un sfat gratis pt viitor tau de "motociclist".E normal ca la ce ai scris sa se rada de tine, dar sa stii de la mine ca singur te-ai facut de ras. In rest sa fii sanatos si cati mai multi km cu vulcanul de 400 sau cu LTD sau cu EN de 500 sau cu ce motor crezi tu ca ai avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Multumesc Darian,acum am vazut ca nu imi apare modelul la profil si am modificat...Dar serios nu ma incanta deloc sa fac o comanda pe e-bay...la ce preturi sunt acolo...sincer ma asteptam la mai putin.Cred ca mai bine ma apuc de reparat rezervorul gaurit si ies mai ieftin.Oricum...daca auziti de ceva "autohton", faceti un apel si dau si eu o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Este Kawasaki EN 400 vulcan. Băi,ruÂşine să-mi fie!Habar n-aveam ca exista Kawasaki EN 400 Vulcan!Edy,nu stiu cati proprietari de astfel de motociclete vei gasi pe-aici,dar eu iti urez un calduros "Bun venit" in randul nostru,s-o stapanesti sanatos si sa ai muuulti kilometri fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Este Kawasaki EN 400 vulcan. Sunt incepator. E prima mea motocicleta si oricum ar fi sunt f mandru de ea. Intru pe forum sa cer si eu niste pareri si toata lumea ma ia in balon. Ati fost si voi la randul vostru incepatori sau v-ati nascut invatati? Stiu ca sunt la inceput si ma incalt cu fesul si ma impiedic de mot dar ce sa fac? Multumesc pt intelegere. Edy Bre, ala-i e Kawasaki EN 500 A toata ziua. Este EN500, dar varianta pentru aia cu ochii mici, de 400cmc. Vulcanetele, din ce stiu eu, este numai in "V". Si oricum arata mult mai diferit... Mah, hai sa nu dam cu parul, e posibil sa fie vreun EN de 400, facut pt piata japoneza, depinde si de anul de fabricatie. Si l-or fi numit si astia de la RAR Vulcan, si iete vulkanetele de 400. Dar adevaru' e ca nici eu nu inteleg de ce, pe la modelele astea (EN500, LTD450, LTD454 sau LTD750), unii au mania asta sa puna in coada "Vulcan". Si eu am un LTD454 cu motor de EN500B, dar in acte am un Vulcan de 500LTD (care Vulcan de 500 este nou acum iesit pe piata si este de fapt varianta de EN500C, numai ca pe injectie). Mai sunt modele chiar de EN500 care au scris pe capacul de la filtrul de aer "Vulcan". Asta depinde pentru cine si in ce regiune au fost facute. Dar cam asta-i singura legatura cu VN-ul. P.S.: Te invitam aici: /index.php?...102&st=2060 unde cred ca ti-ar fi mai folositor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 a incercat careva dintre voi sa mute scaritele mai in fata?am citit ca s ar muta vreo 5cm fara modificari mari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) Tantanes! Ea sa vedem cum iese cu mutatul scaritelor Poate un kit de comenzi avansate? Editat Februarie 10, 2011 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Băi,ruÂşine să-mi fie!Habar n-aveam ca exista Kawasaki EN 400 Vulcan!Edy,nu stiu cati proprietari de astfel de motociclete vei gasi pe-aici,dar eu iti urez un calduros "Bun venit" in randul nostru,s-o stapanesti sanatos si sa ai muuulti kilometri fara incidente! Multumesc frumos, daca voi avea nevoie de sfaturi(cu siguranta), stiu unde o sa apelez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Nu trebuie sa fie foarte greu sa prelungiti scaritele . Am un prieten care tocmai asta face la un shadow . Trebuiesc taiate din tabla groasa ( 10 mm ) 2 profile care sa scoata scaritele in fata. Merg mai mult de 5 cm scoase...chiar 10 . Daca scoti mai mult de 10 , atunci va trebuii sa schimbi si cablul de frana . Asa pana in 10 am merge folosit cel actual, cu conditia sa il montezi drept ( acum are conturul cadrului si pierde multi cm in lungime ) . Sg modificare este tija de ambreaj...unde puteti face un adaptor ce lungeste tija originala. Parca aveam unu pe acasa ce mi-a ramas de la scaritele mele...Eu mi-am cumparat o tija de Harley si am modificat-o sa mi se potrivesca , o tija formata din capete de mort unu langa altu, care bineinteles ca mi s-a rupt dupa 2 saptamani )...deee..calitate americana nu japoneza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawaboy Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 vand carburator kawasaki vn 1500d cu kit dynojet 100euro,membrana vacum noua oem 150 euro,tel 0742 050 434 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) salut, aveti idee daca rezervorul de VN 800 sau chiar un model mai mare e acelasi cu cel de pe EN 500 C din '97? trebuie sa fac rost de unul pentru ENul meu neaparat si ma gandeam ca poate se potrivesc, nu prea ma pricep si de asta intreb si aici. al meu are 15L. precizez ca e rezervorul de pe C e diferit de celalalte modele mai vechi care sunt mai inalte si mai "triunghiulare" vazute din lateral. estetic cred ca sunt aceleasi dar poate difera o prindere ceva, nu stiu. stie cineva ? ms Editat Februarie 17, 2011 de 1CFOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Vn-ul meu are 14 litri , deci s-ar putea sa difere putin. In schimb parca vn-ul de 1500 parca are rezervorul de 15 litri si este asemanator . Eu de ex am probabat o sha de la modelul tau de EN , care arata asemanator celei de la modelul meu de vn800, si desi semana foarte bine, nu se potrivea . Tind sa cred ca si la rezervor s-ar putea sa fie acelasi lucru . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 darian mi-a spus cam acelasi lucru, tu la fel; m-ai convins acum clar, nu ma ajuta situtia din pacate. ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.