Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Nu-ti dai seama cat costa de facut unu' custom...! Si sa carpesti un rezervor,care e facut din tabla subtire,mi-i se pare greu de realizat,si s-arate si bine... Un rezervor in perfecta stare,second-hand,costa cam 200-300 euro,cu transport cu tot.Uite,de exemplu,asta din State :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWASAKI-VU...ccessories#shId

Asta,costa 150$ (usor negociabil)+ vreo 50-100$ transportul.Deci,cu totul,pina-n 250 $ (nu euro).Si pun pariu c-o sa gasesc chiar mai ieftin,dac-o sa ma uit si pe ebay.de .

 

 

plus ce mai ia la vama,plus vopsit ... nu cred ca iesi in 10 mil , oare basty la ce bani face unu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O fi mai frumos, dar e mai lenes decat LTD-ul. :P

Si consuma si mai mult, desi are motoru' mai mic. Si e si mai greu. :)

 

Oricum, pune niste poze, sa o admiram si noi.

 

P.S.: E Kawasaki, cum sa nu fie fiabila? :)

post-46308-1296999206_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, traiti-ti-ar, nu ai nici un VN de 400, ai EN500, da-le in masa de motociclete.

:)

Uita-te atent la poza asta,vei vedea un EN 500 in stanga,iar in dreapta,un VN de 400! :P

Editat de Bart Bz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca nu scria Harley pe capacele de la baterie, ca ai fi crezut ca Harley ti-ai luat.

Pana la dispributia pe lant sau curea, vezi ca tre sa schimbi semeringul furca dreapta, nu cred ca mi se pare, chiar ai pierderi de ulei pe acolo.

 

Vorba lu mihai preda, da-o naibii, de......... treaba, tu nu stii ce model de motor ti-ai cumparat....

 

Ma doare burta de la atata ras, chiar daca imi vine a plange.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca nu scria Harley pe capacele de la baterie, ca ai fi crezut ca Harley ti-ai luat.

Pana la dispributia pe lant sau curea, vezi ca tre sa schimbi semeringul furca dreapta, nu cred ca mi se pare, chiar ai pierderi de ulei pe acolo.

 

Vorba lu mihai preda, da-o naibii, de......... treaba, tu nu stii ce model de motor ti-ai cumparat....

 

Ma doare burta de la atata ras, chiar daca imi vine a plange.

Este Kawasaki EN 400 vulcan. :P

Mesaj completat

:) Mihai lasa diplomatia , femeia si motorul nu se confunda... Oricum , numai la noi Logan e de fapt un Megane mai mic :)

Sunt incepator. E prima mea motocicleta si oricum ar fi sunt f mandru de ea. Intru pe forum sa cer si eu niste pareri si toata lumea ma ia in balon. Ati fost si voi la randul vostru incepatori sau v-ati nascut invatati? Stiu ca sunt la inceput si ma incalt cu fesul si ma impiedic de mot dar ce sa fac? Multumesc pt intelegere. Edy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este Kawasaki EN 400 vulcan. :)

Mesaj completat

 

Sunt incepator. E prima mea motocicleta si oricum ar fi sunt f mandru de ea. Intru pe forum sa cer si eu niste pareri si toata lumea ma ia in balon. Ati fost si voi la randul vostru incepatori sau v-ati nascut invatati? Stiu ca sunt la inceput si ma incalt cu fesul si ma impiedic de mot dar ce sa fac? Multumesc pt intelegere. Edy

 

etarulescu-le, dupa ce ca esti de rasu curcilor si ai primit in ultimul ceas "iluminarea", mai esti si afectat de orgoliu prostesc.Te-ai murdarit pana acu de maron, acu ia de te sterge singur.Cauta informatii, documenteaza-te, sunt atatea surse, asta-i un sfat gratis pt viitor tau de "motociclist".E normal ca la ce ai scris sa se rada de tine, dar sa stii de la mine ca singur te-ai facut de ras.

In rest sa fii sanatos si cati mai multi km cu vulcanul de 400 sau cu LTD sau cu EN de 500 sau cu ce motor crezi tu ca ai avea.

 

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Darian,acum am vazut ca nu imi apare modelul la profil si am modificat...Dar serios nu ma incanta deloc sa fac o comanda pe e-bay...la ce preturi sunt acolo...sincer ma asteptam la mai putin.Cred ca mai bine ma apuc de reparat rezervorul gaurit si ies mai ieftin.Oricum...daca auziti de ceva "autohton", faceti un apel si dau si eu o bere. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este Kawasaki EN 400 vulcan.

:P Băi,ruÂşine să-mi fie!Habar n-aveam ca exista Kawasaki EN 400 Vulcan!Edy,nu stiu cati proprietari de astfel de motociclete vei gasi pe-aici,dar eu iti urez un calduros "Bun venit" in randul nostru,s-o stapanesti sanatos si sa ai muuulti kilometri fara incidente! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este Kawasaki EN 400 vulcan. :)

 

Sunt incepator. E prima mea motocicleta si oricum ar fi sunt f mandru de ea. Intru pe forum sa cer si eu niste pareri si toata lumea ma ia in balon. Ati fost si voi la randul vostru incepatori sau v-ati nascut invatati? Stiu ca sunt la inceput si ma incalt cu fesul si ma impiedic de mot dar ce sa fac? Multumesc pt intelegere. Edy

Bre, ala-i e Kawasaki EN 500 A toata ziua. Este EN500, dar varianta pentru aia cu ochii mici, de 400cmc.

Vulcanetele, din ce stiu eu, este numai in "V". Si oricum arata mult mai diferit...

 

Mah, hai sa nu dam cu parul, e posibil sa fie vreun EN de 400, facut pt piata japoneza, depinde si de anul de fabricatie. Si l-or fi numit si astia de la RAR Vulcan, si iete vulkanetele de 400.

 

Dar adevaru' e ca nici eu nu inteleg de ce, pe la modelele astea (EN500, LTD450, LTD454 sau LTD750), unii au mania asta sa puna in coada "Vulcan". Si eu am un LTD454 cu motor de EN500B, dar in acte am un Vulcan de 500LTD (care Vulcan de 500 este nou acum iesit pe piata si este de fapt varianta de EN500C, numai ca pe injectie).

Mai sunt modele chiar de EN500 care au scris pe capacul de la filtrul de aer "Vulcan". Asta depinde pentru cine si in ce regiune au fost facute. Dar cam asta-i singura legatura cu VN-ul. :P

 

P.S.: Te invitam aici: /index.php?...102&st=2060 unde cred ca ti-ar fi mai folositor. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Băi,ruÂşine să-mi fie!Habar n-aveam ca exista Kawasaki EN 400 Vulcan!Edy,nu stiu cati proprietari de astfel de motociclete vei gasi pe-aici,dar eu iti urez un calduros "Bun venit" in randul nostru,s-o stapanesti sanatos si sa ai muuulti kilometri fara incidente! :)

Multumesc frumos, daca voi avea nevoie de sfaturi(cu siguranta), stiu unde o sa apelez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa fie foarte greu sa prelungiti scaritele . Am un prieten care tocmai asta face la un shadow . Trebuiesc taiate din tabla groasa ( 10 mm ) 2 profile care sa scoata scaritele in fata. Merg mai mult de 5 cm scoase...chiar 10 . Daca scoti mai mult de 10 , atunci va trebuii sa schimbi si cablul de frana . Asa pana in 10 am merge folosit cel actual, cu conditia sa il montezi drept ( acum are conturul cadrului si pierde multi cm in lungime ) . Sg modificare este tija de ambreaj...unde puteti face un adaptor ce lungeste tija originala. Parca aveam unu pe acasa ce mi-a ramas de la scaritele mele...Eu mi-am cumparat o tija de Harley si am modificat-o sa mi se potrivesca , o tija formata din capete de mort unu langa altu, care bineinteles ca mi s-a rupt dupa 2 saptamani :))...deee..calitate americana nu japoneza :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, aveti idee daca rezervorul de VN 800 sau chiar un model mai mare e acelasi cu cel de pe EN 500 C din '97? trebuie sa fac rost de unul pentru ENul meu neaparat si ma gandeam ca poate se potrivesc, nu prea ma pricep si de asta intreb si aici. al meu are 15L. precizez ca e rezervorul de pe C e diferit de celalalte modele mai vechi care sunt mai inalte si mai "triunghiulare" vazute din lateral. estetic cred ca sunt aceleasi dar poate difera o prindere ceva, nu stiu. stie cineva ? ms

Editat de 1CFOR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vn-ul meu are 14 litri , deci s-ar putea sa difere putin. In schimb parca vn-ul de 1500 parca are rezervorul de 15 litri si este asemanator . Eu de ex am probabat o sha de la modelul tau de EN , care arata asemanator celei de la modelul meu de vn800, si desi semana foarte bine, nu se potrivea . Tind sa cred ca si la rezervor s-ar putea sa fie acelasi lucru .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata completa cu tot cu sistemul de franare si ax , cauciuc. Nu prezinta rugina, este in perfecta stare de functionare. Latime cauciuc : 140 . Diametru janta : 16" . Suporta cauciuc de max 150 latime .

provine dupa un Kawasaki VN800 .

Pret : 200 euro

Photo029.jpgPhoto028.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...