etarulescu Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Ce an de fabricatie este? http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...ki_en400_91.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Deci ai un EN400 din 1991, sa-ti traiasca, sa te plimbi mult cu el si incearca sa te imprietenesti cu Doru Gugieanu de la Tomina. Prietenii stie de ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Este Kawasaki EN 400 vulcan. Mesaj completat Sunt incepator. E prima mea motocicleta si oricum ar fi sunt f mandru de ea. Intru pe forum sa cer si eu niste pareri si toata lumea ma ia in balon. Ati fost si voi la randul vostru incepatori sau v-ati nascut invatati? Stiu ca sunt la inceput si ma incalt cu fesul si ma impiedic de mot dar ce sa fac? Multumesc pt intelegere. Edy etarulescu-le, dupa ce ca esti de rasu curcilor si ai primit in ultimul ceas "iluminarea", mai esti si afectat de orgoliu prostesc.Te-ai murdarit pana acu de maron, acu ia de te sterge singur.Cauta informatii, documenteaza-te, sunt atatea surse, asta-i un sfat gratis pt viitor tau de "motociclist".E normal ca la ce ai scris sa se rada de tine, dar sa stii de la mine ca singur te-ai facut de ras. In rest sa fii sanatos si cati mai multi km cu vulcanul de 400 sau cu LTD sau cu EN de 500 sau cu ce motor crezi tu ca ai avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Multumesc Darian,acum am vazut ca nu imi apare modelul la profil si am modificat...Dar serios nu ma incanta deloc sa fac o comanda pe e-bay...la ce preturi sunt acolo...sincer ma asteptam la mai putin.Cred ca mai bine ma apuc de reparat rezervorul gaurit si ies mai ieftin.Oricum...daca auziti de ceva "autohton", faceti un apel si dau si eu o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Este Kawasaki EN 400 vulcan. Băi,ruÂşine să-mi fie!Habar n-aveam ca exista Kawasaki EN 400 Vulcan!Edy,nu stiu cati proprietari de astfel de motociclete vei gasi pe-aici,dar eu iti urez un calduros "Bun venit" in randul nostru,s-o stapanesti sanatos si sa ai muuulti kilometri fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Este Kawasaki EN 400 vulcan. Sunt incepator. E prima mea motocicleta si oricum ar fi sunt f mandru de ea. Intru pe forum sa cer si eu niste pareri si toata lumea ma ia in balon. Ati fost si voi la randul vostru incepatori sau v-ati nascut invatati? Stiu ca sunt la inceput si ma incalt cu fesul si ma impiedic de mot dar ce sa fac? Multumesc pt intelegere. Edy Bre, ala-i e Kawasaki EN 500 A toata ziua. Este EN500, dar varianta pentru aia cu ochii mici, de 400cmc. Vulcanetele, din ce stiu eu, este numai in "V". Si oricum arata mult mai diferit... Mah, hai sa nu dam cu parul, e posibil sa fie vreun EN de 400, facut pt piata japoneza, depinde si de anul de fabricatie. Si l-or fi numit si astia de la RAR Vulcan, si iete vulkanetele de 400. Dar adevaru' e ca nici eu nu inteleg de ce, pe la modelele astea (EN500, LTD450, LTD454 sau LTD750), unii au mania asta sa puna in coada "Vulcan". Si eu am un LTD454 cu motor de EN500B, dar in acte am un Vulcan de 500LTD (care Vulcan de 500 este nou acum iesit pe piata si este de fapt varianta de EN500C, numai ca pe injectie). Mai sunt modele chiar de EN500 care au scris pe capacul de la filtrul de aer "Vulcan". Asta depinde pentru cine si in ce regiune au fost facute. Dar cam asta-i singura legatura cu VN-ul. P.S.: Te invitam aici: /index.php?...102&st=2060 unde cred ca ti-ar fi mai folositor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 a incercat careva dintre voi sa mute scaritele mai in fata?am citit ca s ar muta vreo 5cm fara modificari mari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) Tantanes! Ea sa vedem cum iese cu mutatul scaritelor Poate un kit de comenzi avansate? Editat Februarie 10, 2011 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Băi,ruÂşine să-mi fie!Habar n-aveam ca exista Kawasaki EN 400 Vulcan!Edy,nu stiu cati proprietari de astfel de motociclete vei gasi pe-aici,dar eu iti urez un calduros "Bun venit" in randul nostru,s-o stapanesti sanatos si sa ai muuulti kilometri fara incidente! Multumesc frumos, daca voi avea nevoie de sfaturi(cu siguranta), stiu unde o sa apelez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Nu trebuie sa fie foarte greu sa prelungiti scaritele . Am un prieten care tocmai asta face la un shadow . Trebuiesc taiate din tabla groasa ( 10 mm ) 2 profile care sa scoata scaritele in fata. Merg mai mult de 5 cm scoase...chiar 10 . Daca scoti mai mult de 10 , atunci va trebuii sa schimbi si cablul de frana . Asa pana in 10 am merge folosit cel actual, cu conditia sa il montezi drept ( acum are conturul cadrului si pierde multi cm in lungime ) . Sg modificare este tija de ambreaj...unde puteti face un adaptor ce lungeste tija originala. Parca aveam unu pe acasa ce mi-a ramas de la scaritele mele...Eu mi-am cumparat o tija de Harley si am modificat-o sa mi se potrivesca , o tija formata din capete de mort unu langa altu, care bineinteles ca mi s-a rupt dupa 2 saptamani )...deee..calitate americana nu japoneza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawaboy Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 vand carburator kawasaki vn 1500d cu kit dynojet 100euro,membrana vacum noua oem 150 euro,tel 0742 050 434 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) salut, aveti idee daca rezervorul de VN 800 sau chiar un model mai mare e acelasi cu cel de pe EN 500 C din '97? trebuie sa fac rost de unul pentru ENul meu neaparat si ma gandeam ca poate se potrivesc, nu prea ma pricep si de asta intreb si aici. al meu are 15L. precizez ca e rezervorul de pe C e diferit de celalalte modele mai vechi care sunt mai inalte si mai "triunghiulare" vazute din lateral. estetic cred ca sunt aceleasi dar poate difera o prindere ceva, nu stiu. stie cineva ? ms Editat Februarie 17, 2011 de 1CFOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Vn-ul meu are 14 litri , deci s-ar putea sa difere putin. In schimb parca vn-ul de 1500 parca are rezervorul de 15 litri si este asemanator . Eu de ex am probabat o sha de la modelul tau de EN , care arata asemanator celei de la modelul meu de vn800, si desi semana foarte bine, nu se potrivea . Tind sa cred ca si la rezervor s-ar putea sa fie acelasi lucru . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 darian mi-a spus cam acelasi lucru, tu la fel; m-ai convins acum clar, nu ma ajuta situtia din pacate. ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Roata completa cu tot cu sistemul de franare si ax , cauciuc. Nu prezinta rugina, este in perfecta stare de functionare. Latime cauciuc : 140 . Diametru janta : 16" . Suporta cauciuc de max 150 latime . provine dupa un Kawasaki VN800 . Pret : 200 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Bravo dom'le Darkflames...o sa iasa o super frumusete de motocicleta.Abia astept sa vad rezultatul final cu roata aia uriasa pe spate...Toata stima si respectul pentru curaj...s-ar putea sa te angajez sa o faci si pe a mea...dar intai astept sa vad ce iese la tine. Spor la treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Merci...sper ca la final sa iasa ceva frumos de care sa fiu mandru Mesaj completat Salutare fratilor,as avea si eu nevoie de un rezervor de Vulcan. Probabil ca sunt puse ceva anunturi pe forum dar eu nu am gasit.Asa ca daca aveti careva de vanzare sau stiti pe cineva care vinde va astept cu PM. Hai ca mai avem putin si ne scoatem "armasarii" pe strazi...si eu n-am unde sa bag gaz.. Va multumesc ... Samurai_jack ti-ai gasit rezervor ? Daca nu am o propunere pt tine...Are un prieten in Austria care choppereste la Harley-ul lui, si ii ramane o gramada de piese ( defapt pastreaza doar motorul, restul este de vanzare ). Este vb de un Harley XL1200 Sporster Custom de prin 2004 . Are un rezervor foarte frumos in perfecta stare de 17.5 litri negru ce l-ai putea adapta pe vulcan si i-ai da si un aspect mai custom . Pretul este mai mult de ok...150 de euro . Te rezolva si cu transportul pt ca va venii in Romania in curand . Nu i-a facut inca poze, dar ca sa-ti dai seama de model iti atasez o poza cu acelasi model dar alta culoare ce am gasit pe google Deasemeni daca mai este cineva interesat, mai are de vanzare roata spate, juguri tobe originale, tobe custom sha , amortizoare , bascula, aripi spate + fata , far, stop , ghidon, etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 A sosit timpul sa vand "iubita" De vanzare Vulcan 1500 bobberit Gasiti toate datele necesare sub acest link. Stau la dispozitie pentru orice intrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Succes! Asteptam pozele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Buna ziua,ca sa nu ma apuc sa citesc 500 de pagini ,poate cineva sa imi spuna cat ulei trebe la telescoapele fata la Vulcan de 750 din 1996.Informatia este pentru un tovaras neforumist.Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Buna ziua,ca sa nu ma apuc sa citesc 500 de pagini ,poate cineva sa imi spuna cat ulei trebe la telescoapele fata la Vulcan de 750 din 1996.Informatia este pentru un tovaras neforumist.Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Multam tare fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawaboy Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 vand carburator kawasaki vn 1500d cu kit dynojet 100euro,membrana vacum noua oem 150 euro,tel 0742 050 434 SUPER OFERTA pana pe data 04 04 2011,pachet membrana si carburator la 160 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 No amu, am o problema, la care trebuie sa va cer sugestii!!! Am terminat cu uleiuri, filtre, gresaje, vapsit bascula , mici reparatii electrice. Am rezolvat si cu carburatoarele (de care cei dinaintea mea si-au batut joc foarte tare), am pornit motorul, care merge foarte frumos, numai ca ... la cilindrul din fata, bate ceva la rece. Dupa ce se incalzeste, nu mai bate. Dar la rece, suna tare. Bataia cu pricina pare a fi din partea superioara a cilindrului sau din chiulasa. Nu bate continuu, ci doar sporadic. Daca accelerezi, dispare. Deci, oare voi ati intalnit asa ceva? Sau puteti sa-mi dati sugestii? Intinzator, lant distributie... (ala superior), asa banuiesc; te sfatuiesc sa-l duci la un mecanic bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 No amu, am o problema, la care trebuie sa va cer sugestii!!! Am terminat cu uleiuri, filtre, gresaje, vapsit bascula , mici reparatii electrice. Am rezolvat si cu carburatoarele (de care cei dinaintea mea si-au batut joc foarte tare), am pornit motorul, care merge foarte frumos, numai ca ... la cilindrul din fata, bate ceva la rece. Dupa ce se incalzeste, nu mai bate. Dar la rece, suna tare. Bataia cu pricina pare a fi din partea superioara a cilindrului sau din chiulasa. Nu bate continuu, ci doar sporadic. Daca accelerezi, dispare. Deci, oare voi ati intalnit asa ceva? Sau puteti sa-mi dati sugestii? Ar trebui sa faci un film scurt si sa-l postezi, sunetul de care zici poate sa fie si din alta parte decat lantul de distributie.O idee ar fi ca sunetul pe care il auzi (bate) in partea de sus a motorului, sa nu fie tocmai din partea de jos a acestuia si daca-i de jos si nu e lantul de distributie, atunci ar putea fi ambelajul.Bataia (sunetul) se propaga in partea de sus a motorului. Totusi ca sfat, mai asculta si parerile altora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.