Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Este Kawasaki EN 400 vulcan. :)

Mesaj completat

 

Sunt incepator. E prima mea motocicleta si oricum ar fi sunt f mandru de ea. Intru pe forum sa cer si eu niste pareri si toata lumea ma ia in balon. Ati fost si voi la randul vostru incepatori sau v-ati nascut invatati? Stiu ca sunt la inceput si ma incalt cu fesul si ma impiedic de mot dar ce sa fac? Multumesc pt intelegere. Edy

 

etarulescu-le, dupa ce ca esti de rasu curcilor si ai primit in ultimul ceas "iluminarea", mai esti si afectat de orgoliu prostesc.Te-ai murdarit pana acu de maron, acu ia de te sterge singur.Cauta informatii, documenteaza-te, sunt atatea surse, asta-i un sfat gratis pt viitor tau de "motociclist".E normal ca la ce ai scris sa se rada de tine, dar sa stii de la mine ca singur te-ai facut de ras.

In rest sa fii sanatos si cati mai multi km cu vulcanul de 400 sau cu LTD sau cu EN de 500 sau cu ce motor crezi tu ca ai avea.

 

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Darian,acum am vazut ca nu imi apare modelul la profil si am modificat...Dar serios nu ma incanta deloc sa fac o comanda pe e-bay...la ce preturi sunt acolo...sincer ma asteptam la mai putin.Cred ca mai bine ma apuc de reparat rezervorul gaurit si ies mai ieftin.Oricum...daca auziti de ceva "autohton", faceti un apel si dau si eu o bere. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este Kawasaki EN 400 vulcan.

:P Băi,ruÂşine să-mi fie!Habar n-aveam ca exista Kawasaki EN 400 Vulcan!Edy,nu stiu cati proprietari de astfel de motociclete vei gasi pe-aici,dar eu iti urez un calduros "Bun venit" in randul nostru,s-o stapanesti sanatos si sa ai muuulti kilometri fara incidente! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este Kawasaki EN 400 vulcan. :)

 

Sunt incepator. E prima mea motocicleta si oricum ar fi sunt f mandru de ea. Intru pe forum sa cer si eu niste pareri si toata lumea ma ia in balon. Ati fost si voi la randul vostru incepatori sau v-ati nascut invatati? Stiu ca sunt la inceput si ma incalt cu fesul si ma impiedic de mot dar ce sa fac? Multumesc pt intelegere. Edy

Bre, ala-i e Kawasaki EN 500 A toata ziua. Este EN500, dar varianta pentru aia cu ochii mici, de 400cmc.

Vulcanetele, din ce stiu eu, este numai in "V". Si oricum arata mult mai diferit...

 

Mah, hai sa nu dam cu parul, e posibil sa fie vreun EN de 400, facut pt piata japoneza, depinde si de anul de fabricatie. Si l-or fi numit si astia de la RAR Vulcan, si iete vulkanetele de 400.

 

Dar adevaru' e ca nici eu nu inteleg de ce, pe la modelele astea (EN500, LTD450, LTD454 sau LTD750), unii au mania asta sa puna in coada "Vulcan". Si eu am un LTD454 cu motor de EN500B, dar in acte am un Vulcan de 500LTD (care Vulcan de 500 este nou acum iesit pe piata si este de fapt varianta de EN500C, numai ca pe injectie).

Mai sunt modele chiar de EN500 care au scris pe capacul de la filtrul de aer "Vulcan". Asta depinde pentru cine si in ce regiune au fost facute. Dar cam asta-i singura legatura cu VN-ul. :P

 

P.S.: Te invitam aici: /index.php?...102&st=2060 unde cred ca ti-ar fi mai folositor. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Băi,ruÂşine să-mi fie!Habar n-aveam ca exista Kawasaki EN 400 Vulcan!Edy,nu stiu cati proprietari de astfel de motociclete vei gasi pe-aici,dar eu iti urez un calduros "Bun venit" in randul nostru,s-o stapanesti sanatos si sa ai muuulti kilometri fara incidente! :)

Multumesc frumos, daca voi avea nevoie de sfaturi(cu siguranta), stiu unde o sa apelez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa fie foarte greu sa prelungiti scaritele . Am un prieten care tocmai asta face la un shadow . Trebuiesc taiate din tabla groasa ( 10 mm ) 2 profile care sa scoata scaritele in fata. Merg mai mult de 5 cm scoase...chiar 10 . Daca scoti mai mult de 10 , atunci va trebuii sa schimbi si cablul de frana . Asa pana in 10 am merge folosit cel actual, cu conditia sa il montezi drept ( acum are conturul cadrului si pierde multi cm in lungime ) . Sg modificare este tija de ambreaj...unde puteti face un adaptor ce lungeste tija originala. Parca aveam unu pe acasa ce mi-a ramas de la scaritele mele...Eu mi-am cumparat o tija de Harley si am modificat-o sa mi se potrivesca , o tija formata din capete de mort unu langa altu, care bineinteles ca mi s-a rupt dupa 2 saptamani :))...deee..calitate americana nu japoneza :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, aveti idee daca rezervorul de VN 800 sau chiar un model mai mare e acelasi cu cel de pe EN 500 C din '97? trebuie sa fac rost de unul pentru ENul meu neaparat si ma gandeam ca poate se potrivesc, nu prea ma pricep si de asta intreb si aici. al meu are 15L. precizez ca e rezervorul de pe C e diferit de celalalte modele mai vechi care sunt mai inalte si mai "triunghiulare" vazute din lateral. estetic cred ca sunt aceleasi dar poate difera o prindere ceva, nu stiu. stie cineva ? ms

Editat de 1CFOR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vn-ul meu are 14 litri , deci s-ar putea sa difere putin. In schimb parca vn-ul de 1500 parca are rezervorul de 15 litri si este asemanator . Eu de ex am probabat o sha de la modelul tau de EN , care arata asemanator celei de la modelul meu de vn800, si desi semana foarte bine, nu se potrivea . Tind sa cred ca si la rezervor s-ar putea sa fie acelasi lucru .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata completa cu tot cu sistemul de franare si ax , cauciuc. Nu prezinta rugina, este in perfecta stare de functionare. Latime cauciuc : 140 . Diametru janta : 16" . Suporta cauciuc de max 150 latime .

provine dupa un Kawasaki VN800 .

Pret : 200 euro

Photo029.jpgPhoto028.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo dom'le Darkflames...o sa iasa o super frumusete de motocicleta.Abia astept sa vad rezultatul final cu roata aia uriasa pe spate...Toata stima si respectul pentru curaj...s-ar putea sa te angajez sa o faci si pe a mea...dar intai astept sa vad ce iese la tine.

 

Spor la treaba... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci...sper ca la final sa iasa ceva frumos de care sa fiu mandru :)

Mesaj completat

Salutare fratilor,as avea si eu nevoie de un rezervor de Vulcan. Probabil ca sunt puse ceva anunturi pe forum dar eu nu am gasit.Asa ca daca aveti careva de vanzare sau stiti pe cineva care vinde va astept cu PM.

 

Hai ca mai avem putin si ne scoatem "armasarii" pe strazi...si eu n-am unde sa bag gaz.. Va multumesc ... :crack:

 

 

Samurai_jack ti-ai gasit rezervor ? Daca nu am o propunere pt tine...Are un prieten in Austria care choppereste la Harley-ul lui, si ii ramane o gramada de piese ( defapt pastreaza doar motorul, restul este de vanzare ). Este vb de un Harley XL1200 Sporster Custom de prin 2004 . Are un rezervor foarte frumos in perfecta stare de 17.5 litri negru ce l-ai putea adapta pe vulcan si i-ai da si un aspect mai custom . Pretul este mai mult de ok...150 de euro . Te rezolva si cu transportul pt ca va venii in Romania in curand . Nu i-a facut inca poze, dar ca sa-ti dai seama de model iti atasez o poza cu acelasi model dar alta culoare ce am gasit pe google VP1997203_2.jpg

Deasemeni daca mai este cineva interesat, mai are de vanzare roata spate, juguri tobe originale, tobe custom sha , amortizoare , bascula, aripi spate + fata , far, stop , ghidon, etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,ca sa nu ma apuc sa citesc 500 de pagini ,poate cineva sa imi spuna cat ulei trebe la telescoapele fata la Vulcan de 750 din 1996.Informatia este pentru un tovaras neforumist.Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand carburator kawasaki vn 1500d cu kit dynojet 100euro,membrana vacum noua oem 150 euro,tel 0742 050 434

SUPER OFERTA pana pe data 04 04 2011,pachet membrana si carburator la 160 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No amu, am o problema, la care trebuie sa va cer sugestii!!!

 

Am terminat cu uleiuri, filtre, gresaje, vapsit bascula , mici reparatii electrice. Am rezolvat si cu carburatoarele (de care cei dinaintea mea si-au batut joc foarte tare), am pornit motorul, care merge foarte frumos, numai ca ... la cilindrul din fata, bate ceva la rece. Dupa ce se incalzeste, nu mai bate. Dar la rece, suna tare. Bataia cu pricina pare a fi din partea superioara a cilindrului sau din chiulasa. Nu bate continuu, ci doar sporadic. Daca accelerezi, dispare.

Deci, oare voi ati intalnit asa ceva? Sau puteti sa-mi dati sugestii?

 

 

Intinzator, lant distributie... (ala superior), asa banuiesc; te sfatuiesc sa-l duci la un mecanic bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No amu, am o problema, la care trebuie sa va cer sugestii!!!

 

Am terminat cu uleiuri, filtre, gresaje, vapsit bascula , mici reparatii electrice. Am rezolvat si cu carburatoarele (de care cei dinaintea mea si-au batut joc foarte tare), am pornit motorul, care merge foarte frumos, numai ca ... la cilindrul din fata, bate ceva la rece. Dupa ce se incalzeste, nu mai bate. Dar la rece, suna tare. Bataia cu pricina pare a fi din partea superioara a cilindrului sau din chiulasa. Nu bate continuu, ci doar sporadic. Daca accelerezi, dispare.

Deci, oare voi ati intalnit asa ceva? Sau puteti sa-mi dati sugestii?

 

 

Ar trebui sa faci un film scurt si sa-l postezi, sunetul de care zici poate sa fie si din alta parte decat lantul de distributie.O idee ar fi ca sunetul pe care il auzi (bate) in partea de sus a motorului, sa nu fie tocmai din partea de jos a acestuia si daca-i de jos si nu e lantul de distributie, atunci ar putea fi ambelajul.Bataia (sunetul) se propaga in partea de sus a motorului.

 

Totusi ca sfat, mai asculta si parerile altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...