tartoru Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Si eu sunt de acord cu iesire sambata + buzau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 eu din pacate sambata nu pot, si nu merita sa riscam sa mergem duminica la cum se anunta vremea. so, plimbare placuta (eu tocmam m-am intors din una de 200 km), si daca cumva mi se schimba planul pana sambata, ne vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexVN Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Da, Duminica se strica vremea .Sambata este vreme frumoasa...deci ramane pt sambata .Raduprint , tu poti pe la urma sambata sa vi ? Cat despre locatie, prin Buzau am avea mai multe de vazut . Mai mult info AICI Un alt loc interesant ar fi la Cetatea Poenari, insa nu stiu daca toata lumea este dispusa sa-si lase motorul si sa urce 1480 de trepte In concluzie s-a hotarat ceva sigur? De unde se pleaca si cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Sigur este doar daca nu o sa fie vreme ploioasa . Alaltaieri anuntau ca sambata o sa fie frumos, Ieri au anuntat ca vin ploile in toata tara de vineri . Vedem zilele urmatoare ce mai anunta... Cat despre Traseu, eu propun 2 varianate : Ambele trec pe la vulcani si Tabara de sculptura Magura , diferenta este ca unu merge mai departe pana la lacul / Barajul Siriu, unde , in apropiere este si o cascada, si niste viaducte interesante. Intoarcere pe la Valenii de Munte, unde daca ne mai permite timpul si avem chef, putem sa impacam pe toata lumea si sa mergem si pana la Cheia . Plecarea ar fi din Sos Colentina...am putea sa ne strangem la benzinaria ( Agip ) din intersectia Colentina cu Fundeni . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tartoru Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Eu aÂş alege traseul mai scurt, că e Âşi ziua mai scurtă Âşi până una până alta se face noapte (cred eu). Dar nu mă deranjează nici ăla mai lung. La ce oră vreți să plecăm? Dacă e frumos bineînțeles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 pe la ora 10 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 da de ce nu faceti voi chat-ul pe PM sau mess??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 poate pentru ca sunt mai multi care vor informatia? se va merge in grup(ul posesorilor de VN) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 exista topic de calatorii....asta e topic de VN. cine cauta info despre VN,e nevoit sa rasfoiasca paginile sa caute printre mesajele dintre useri...nu e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tartoru Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 În concluzie plecare sâmbătă ora 10 benzinaria agip colentina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Salutare la toti posesorii de VN! Am o rugaminte la cei care detin VN800B si care stiu si Suzuki Volusia VL 800 sau Intruder C800, daca pot sa faca o succinta comparatie ( costuri intretinere, confort, ciclistica, performante...). Nu stiu ce sa aleg. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Nu am mers pe Suzuki Intruder C800 dar l-am studiat si mi se pare peste Vn800 Classic. C800-le este o motocicleta model mai nou ( parca din 2006 se produce) si cred ca este mai mult comparabil cu vn900-le, mai ales ca 800-le s-a oprit din productie in 2005 ( parca !) Cele mai sesizabile diferente in favoarea c800-lui sunt transmisia pe cardan si anvelopa spate de 170 vs 140 ( cat are Vn-ul 800) si capacitatea rezervorului de 17 litri vs 14L . Deci in concluzie as alege C800-le insa este si cu mult mai scump . 5000 euro vs 3000 euro Editat Octombrie 10, 2011 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Salutare la toti posesorii de VN! Am o rugaminte la cei care detin VN800B si care stiu si Suzuki Volusia VL 800 sau Intruder C800, daca pot sa faca o succinta comparatie ( costuri intretinere, confort, ciclistica, performante...). Vulcanul e pe lant, are un carburator, cauciucul pe spate e doar cu putin mai lat decat cel de pe fata=> mai multa putere, viteza de top superioara, ciclistica mai buna. Volusia e pe curea, are doua carburatoare(asta e un minus), Intruderul are cardan, e pe injectie => cuplu o idee mai mare, intretinere mai usoara. Ca pret de achizitie,Volusia < Vulcanul < Intruderul. La costuri de intretinere, nu se strica, deci nu te intereseaza. De-aici mai incolo, depinde de tine ce cauti. Nu-ti recomand nimic,eu alegand deja VN-ul 800 B as fi subiectiv... Editat Octombrie 10, 2011 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tartoru Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Salut, Âştie cineva dacă releul de vn800 merge Âşi pe 400 Âşi dacă da Âştiți pe cineva care vinde aÂşa ceva? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Nu am mers pe Suzuki Intruder C800 dar l-am studiat si mi se pare peste Vn800 Classic. C800-le este o motocicleta model mai nou ( parca din 2006 se produce) si cred ca este mai mult comparabil cu vn900-le, mai ales ca 800-le s-a oprit din productie in 2005 ( parca !) Cele mai sesizabile diferente in favoarea c800-lui sunt transmisia pe cardan si anvelopa spate de 170 vs 140 ( cat are Vn-ul 800) si capacitatea rezervorului de 17 litri vs 14L . Deci in concluzie as alege C800-le insa este si cu mult mai scump . 5000 euro vs 3000 euro Multumesc! Vulcanul e pe lant, are un carburator, cauciucul pe spate e doar cu putin mai lat decat cel de pe fata=> mai multa putere, viteza de top superioara, ciclistica mai buna. Volusia e pe curea, are doua carburatoare(asta e un minus), Intruderul are cardan, e pe injectie => cuplu o idee mai mare, intretinere mai usoara. Ca pret de achizitie,Volusia < Vulcanul < Intruderul. La costuri de intretinere, nu se strica, deci nu te intereseaza. De-aici mai incolo, depinde de tine ce cauti. Nu-ti recomand nimic,eu alegand deja VN-ul 800 B as fi subiectiv... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mott Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Caut pentru Kawasaki Vulcan 750 a twin din 93 rotor demaror sau demaror complet. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 (editat) Un Drifter foarte misto facut . Interesant este Cobbul ce este folosit pe post de suport numar lateral Editat Octombrie 14, 2011 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 n-arata rau io-s curios ce-i cu toba de pe stanga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
airsoftiashi Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 coburile-s cutii de cartuse de 12,7... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 n-arata rau io-s curios ce-i cu toba de pe stanga... Pai,sunt 2 variante : ori e pusa doar asa,de frumusete,ori,cel mai probabil,are legatura pe dedesubt,cu evacuarea de pe dreapta. Exista kit de evacuare asa,cu 2 tobe (pe stanga si pe dreapta).Bineinteles,aftermarket,cu capete"fishtail ",sau "shark fin".Costa in jur de 400 $,fara transp. Stiu ca m-am uitat,avind in vedere ca urmatoarea mea mobra,va fi Drifter.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
airsoftiashi Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 are cineva tobele astea de vanzare,ele sunt de pe un intruder c800...stie cineva,se potrivesc la un vn 900? coburile-s cutii de cartuse de 9mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 are cineva tobele astea de vanzare,ele sunt de pe un intruder c800...stie cineva,se potrivesc la un vn 900? Putzin probabil...Nici macar nu-s de la aceeasi firma (de pe-un Suzuki,vrei pe-un Kawasaki).Alte prinderi,probabil si alt diametru.Daca-s numa' teava goala,cred ca mai simplu,ti-i le faci la comanda,cu cotele specifice pt. VN 900. Suntp-aicea cativa care pot sa faca asa ceva,artizanal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
airsoftiashi Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 pai,intrebam ptr ca am vazut pe net ceva asemanator la un vn900...dar nu am gasit nicaieri de cumparat...ceva de genu : P.S. este cineva care face asaceva artizanal,daca da,cat ma costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anf_andrei Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Salut, Âştie cineva dacă releul de vn800 merge Âşi pe 400 Âşi dacă da Âştiți pe cineva care vinde aÂşa ceva? Merci. merge , cred ca merge si de pe vn 1500 model dupa '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Salut , sunt si eu de cateva luni posesorul unui Kawasaki Vulcan 750 . 1993, model amedican, 20700 mile la bord (vreo 33000 km). am vrut sa fie baiat , dar din pacate m-a lasat in drum de vreo 2 ori si atunci am zis ca e clar gagica ) pana acum probleme minore , dar cand nu te pricepi si nu cunosti motorul, te panichezi si faci din tzantzar armasar ca sa zic asa ) si te gandesti ce ciuruc de motor am luat. eh . noroc cu manualele de reparatii si forumul dedicat vn750 din state . in rest , poate iarna asta reusesc sa incep sa mesteresc la ea . Astept de la Darian o sa frumoasa , sa gasesc un ghidon mai frumos , etc . nu cred ca reusesc sa o desfac pe toata sa o vopsesc de la zero . imi e teama ca ma apuca vara cu ea dezmembrata si as vrea mai mult sa ma dau decat sa se uite lumea dupa ea (oricum se uita ca e frumusica ma) drum bun va doresc si sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.