Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu din pacate sambata nu pot, si nu merita sa riscam sa mergem duminica la cum se anunta vremea.

so, plimbare placuta (eu tocmam m-am intors din una de 200 km), si daca cumva mi se schimba planul pana sambata, ne vedem :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Duminica se strica vremea .Sambata este vreme frumoasa...deci ramane pt sambata .Raduprint , tu poti pe la urma sambata sa vi ?

 

Cat despre locatie, prin Buzau am avea mai multe de vazut . Mai mult info AICI

 

Un alt loc interesant ar fi la Cetatea Poenari, insa nu stiu daca toata lumea este dispusa sa-si lase motorul si sa urce 1480 de trepte :rolleyes:

In concluzie s-a hotarat ceva sigur? De unde se pleaca si cand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur este doar daca nu o sa fie vreme ploioasa . Alaltaieri anuntau ca sambata o sa fie frumos, Ieri au anuntat ca vin ploile in toata tara de vineri . Vedem zilele urmatoare ce mai anunta...

Cat despre Traseu, eu propun 2 varianate : Ambele trec pe la vulcani si Tabara de sculptura Magura , diferenta este ca unu merge mai departe pana la lacul / Barajul Siriu, unde , in apropiere este si o cascada, si niste viaducte interesante. Intoarcere pe la Valenii de Munte, unde daca ne mai permite timpul si avem chef, putem sa impacam pe toata lumea si sa mergem si pana la Cheia .

 

Plecarea ar fi din Sos Colentina...am putea sa ne strangem la benzinaria ( Agip ) din intersectia Colentina cu Fundeni .

post-17477-0-76207600-1317805158_thumb.png

post-17477-0-52731600-1317805181_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti posesorii de VN!

Am o rugaminte la cei care detin VN800B si care stiu si Suzuki Volusia VL 800 sau Intruder C800, daca pot sa faca o succinta comparatie ( costuri intretinere, confort, ciclistica, performante...).

Nu stiu ce sa aleg.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mers pe Suzuki Intruder C800 dar l-am studiat si mi se pare peste Vn800 Classic. C800-le este o motocicleta model mai nou ( parca din 2006 se produce) si cred ca este mai mult comparabil cu vn900-le, mai ales ca 800-le s-a oprit din productie in 2005 ( parca !) Cele mai sesizabile diferente in favoarea c800-lui sunt transmisia pe cardan si anvelopa spate de 170 vs 140 ( cat are Vn-ul 800) si capacitatea rezervorului de 17 litri vs 14L .

Deci in concluzie as alege C800-le insa este si cu mult mai scump . 5000 euro vs 3000 euro

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti posesorii de VN!

Am o rugaminte la cei care detin VN800B si care stiu si Suzuki Volusia VL 800 sau Intruder C800, daca pot sa faca o succinta comparatie ( costuri intretinere, confort, ciclistica, performante...).

Vulcanul e pe lant, are un carburator, cauciucul pe spate e doar cu putin mai lat decat cel de pe fata=> mai multa putere, viteza de top superioara, ciclistica mai buna.

Volusia e pe curea, are doua carburatoare(asta e un minus), Intruderul are cardan, e pe injectie => cuplu o idee mai mare, intretinere mai usoara.

Ca pret de achizitie,Volusia < Vulcanul < Intruderul.

La costuri de intretinere, nu se strica, deci nu te intereseaza. :moto:

De-aici mai incolo, depinde de tine ce cauti. Nu-ti recomand nimic,eu alegand deja VN-ul 800 B as fi subiectiv... :peace:

Editat de Bart Bz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mers pe Suzuki Intruder C800 dar l-am studiat si mi se pare peste Vn800 Classic. C800-le este o motocicleta model mai nou ( parca din 2006 se produce) si cred ca este mai mult comparabil cu vn900-le, mai ales ca 800-le s-a oprit din productie in 2005 ( parca !) Cele mai sesizabile diferente in favoarea c800-lui sunt transmisia pe cardan si anvelopa spate de 170 vs 140 ( cat are Vn-ul 800) si capacitatea rezervorului de 17 litri vs 14L .

Deci in concluzie as alege C800-le insa este si cu mult mai scump . 5000 euro vs 3000 euro

 

Multumesc!

 

Vulcanul e pe lant, are un carburator, cauciucul pe spate e doar cu putin mai lat decat cel de pe fata=> mai multa putere, viteza de top superioara, ciclistica mai buna.

Volusia e pe curea, are doua carburatoare(asta e un minus), Intruderul are cardan, e pe injectie => cuplu o idee mai mare, intretinere mai usoara.

Ca pret de achizitie,Volusia < Vulcanul < Intruderul.

La costuri de intretinere, nu se strica, deci nu te intereseaza. :moto:

De-aici mai incolo, depinde de tine ce cauti. Nu-ti recomand nimic,eu alegand deja VN-ul 800 B as fi subiectiv... :peace:

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-arata rau

io-s curios ce-i cu toba de pe stanga...

 

Pai,sunt 2 variante : ori e pusa doar asa,de frumusete,ori,cel mai probabil,are legatura pe dedesubt,cu evacuarea de pe dreapta. Exista kit de evacuare asa,cu 2 tobe (pe stanga si pe dreapta).Bineinteles,aftermarket,cu capete"fishtail ",sau "shark fin".Costa in jur de 400 $,fara transp. Stiu ca m-am uitat,avind in vedere ca urmatoarea mea mobra,va fi Drifter.6.gif.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva tobele astea de vanzare,ele sunt de pe un intruder c800...stie cineva,se potrivesc la un vn 900?

 

 

 

Putzin probabil...Nici macar nu-s de la aceeasi firma (de pe-un Suzuki,vrei pe-un Kawasaki).Alte prinderi,probabil si alt diametru.Daca-s numa' teava goala,cred ca mai simplu,ti-i le faci la comanda,cu cotele specifice pt. VN 900. Suntp-aicea cativa care pot sa faca asa ceva,artizanal.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt si eu de cateva luni posesorul unui Kawasaki Vulcan 750 . 1993, model amedican, 20700 mile la bord (vreo 33000 km). am vrut sa fie baiat , dar din pacate m-a lasat in drum de vreo 2 ori si atunci am zis ca e clar gagica :))

 

pana acum probleme minore , dar cand nu te pricepi si nu cunosti motorul, te panichezi si faci din tzantzar armasar ca sa zic asa :)) si te gandesti ce ciuruc de motor am luat. eh . noroc cu manualele de reparatii si forumul dedicat vn750 din state :).

 

in rest , poate iarna asta reusesc sa incep sa mesteresc la ea . Astept de la Darian o sa frumoasa , sa gasesc un ghidon mai frumos , etc . nu cred ca reusesc sa o desfac pe toata sa o vopsesc de la zero . imi e teama ca ma apuca vara cu ea dezmembrata si as vrea mai mult sa ma dau decat sa se uite lumea dupa ea (oricum se uita ca e frumusica ma)

 

drum bun va doresc si sanatate

post-67841-0-52346600-1318922597_thumb.jpg

post-67841-0-07946300-1318922616_thumb.jpg

post-67841-0-06996900-1318922631_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...