catas_him Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Multam de poze, prind bine oricand, mai am si eu, da astea is fainute. cu evacuarea, sunt convins ca ai dreptate, dar o sa incerc o varianta surta cu acceleratoare de gaze (auto); vreau sa fie cat mai rapida evacuarea, ma intereseaza mult sa urce rapid in ture. @phoenix: merci fain, sper sa iasa ceva dragut, chiar daca anul asta nu va fi extrem Va tin oricum la curent stiti careva unde gasesc si eu pilot jet after market (sau original) pentru vn800? main jet am gasit la userul metricmotion, da pilot cica nu stie de unde sa-mi aduca... Piesa care ti-ar ridica puterea cu 10-15 cai, ar fi axul cu came (performing cams twin), am gasit pt vn de 1500, la 428 $, fara transport, pt VN de 800 nu am vazut.Tinand cont ca reparatia (numai piesele pana in momentul asta la motorul meu m-a ajuns peste 500 $, ramane pt la anu sa ma joc un pic mai mult. Filtru KN, dinojet, tobele scurte sau fara site, nu te ajuta nici macar cu 3 manji frumosi, dar e placerea ta de a face ce vrei si eu iti urez spor la lucru. Topate bune. Un site care pe mine m-a ajutat. http://www.chopcult.com/forum/showthread.php?t=2703 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Piesa care ti-ar ridica puterea cu 10-15 cai, ar fi axul cu came (performing cams twin), am gasit pt vn de 1500, la 428 $, fara transport, pt VN de 800 nu am vazut.Tinand cont ca reparatia (numai piesele pana in momentul asta la motorul meu m-a ajuns peste 500 $, ramane pt la anu sa ma joc un pic mai mult. Filtru KN, dinojet, tobele scurte sau fara site, nu te ajuta nici macar cu 3 manji frumosi, dar e placerea ta de a face ce vrei si eu iti urez spor la lucru. Topate bune. Un site care pe mine m-a ajutat. http://www.chopcult....read.php?t=2703 misto re-build-ul ala din pacate costa foarte mult asa ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swoboda Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 salutare ..nu stiu daca postez unde trebuie (sorry) dar nu prea am timp de stat pe net si de cautat,.. doar cat am vazut ca topicul asta e dedicat vn-urilor.. caut sa cumpar cilindri si pistoane eventual si biele (second hand) de vn800 nu stiu intre ce ani sau facut vn-urile de 800 dar al meu e din 97 ..mersi..va rog lasati mesaj pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) salutare ..nu stiu daca postez unde trebuie (sorry) dar nu prea am timp de stat pe net si de cautat,.. doar cat am vazut ca topicul asta e dedicat vn-urilor.. caut sa cumpar cilindri si pistoane eventual si biele (second hand) de vn800 nu stiu intre ce ani sau facut vn-urile de 800 dar al meu e din 97 ..mersi..va rog lasati mesaj pe privat. Incearca aici, de la pag 1 pana la 112, trebuie sa gasesti ce ai nevoie.Mie imi merge prost netu ca iti cautam..... Salutari. http://www.sportslinkup.com/shop/0-kawasaki-vn-800-1-GALLERY.html Editat Noiembrie 16, 2011 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 aseara am mai preogresat si eu putin am reusit sa desfac si sa dau jos instalatia electrica, rezervorul, carburatorul si restul plasticelor laterale, evacuarea si cam atat. pana in we vreau sa scot motorul, da acolo nu ma descurc singur, tre sa vina amicul meu sa puna umarul... poze n-am facut, da o sa fac cat de repede. planul de bataie suna cam asa: -scot motorul -desfac lantul de distributie, il verific si daca trebuie schimbat, il schimb -reglez jocul la culbutori -desfac/curat carburatorul, si-i schimb jigleoarele -dau jos tot de pe cadru, desfac bascula si le vopsesc (inca nu m-am hotarat la culoare) -comand o sa hard ass din piele -fac una bucata ghidon custom si una bucata aripa spate din fibra (pentru greutate redusa) -suport de numar lateral cam atat imi vine acum in minte, pe parcurs o sa detaliez operatiunile. Daca apuc o sa-i fac si niste comenzi avansate, da asta in functie de pozitia care o sa o am dupa ce montez saua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 aseara am mai preogresat si eu putin am reusit sa desfac si sa dau jos instalatia electrica, rezervorul, carburatorul si restul plasticelor laterale, evacuarea si cam atat. pana in we vreau sa scot motorul, da acolo nu ma descurc singur, tre sa vina amicul meu sa puna umarul... poze n-am facut, da o sa fac cat de repede. planul de bataie suna cam asa: -scot motorul -desfac lantul de distributie, il verific si daca trebuie schimbat, il schimb -reglez jocul la culbutori -desfac/curat carburatorul, si-i schimb jigleoarele -dau jos tot de pe cadru, desfac bascula si le vopsesc (inca nu m-am hotarat la culoare) -comand o sa hard ass din piele -fac una bucata ghidon custom si una bucata aripa spate din fibra (pentru greutate redusa) -suport de numar lateral cam atat imi vine acum in minte, pe parcurs o sa detaliez operatiunile. Daca apuc o sa-i fac si niste comenzi avansate, da asta in functie de pozitia care o sa o am dupa ce montez saua. Salut daca te intereseaza un suport de nr lateral cu iluminare are un prieten de vanzare. Radu 0723 583 261 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Salut daca te intereseaza un suport de nr lateral cu iluminare are un prieten de vanzare. Radu 0723 583 261 merci de oferta, da mi-l fac singur, si gratis lampa spate o am deja, asa ca nu ar trebui sa intampin probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 merci de oferta, da mi-l fac singur, si gratis lampa spate o am deja, asa ca nu ar trebui sa intampin probleme... OK bafta, asteptam finalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 aseara am mai preogresat si eu putin am reusit sa desfac si sa dau jos instalatia electrica, rezervorul, carburatorul si restul plasticelor laterale, evacuarea si cam atat. pana in we vreau sa scot motorul, da acolo nu ma descurc singur, tre sa vina amicul meu sa puna umarul... poze n-am facut, da o sa fac cat de repede. planul de bataie suna cam asa: -scot motorul -desfac lantul de distributie, il verific si daca trebuie schimbat, il schimb -reglez jocul la culbutori -desfac/curat carburatorul, si-i schimb jigleoarele -dau jos tot de pe cadru, desfac bascula si le vopsesc (inca nu m-am hotarat la culoare) -comand o sa hard ass din piele -fac una bucata ghidon custom si una bucata aripa spate din fibra (pentru greutate redusa) -suport de numar lateral cam atat imi vine acum in minte, pe parcurs o sa detaliez operatiunile. Daca apuc o sa-i fac si niste comenzi avansate, da asta in functie de pozitia care o sa o am dupa ce montez saua. Interesat ce zici si faci, eu iti urez spor la lucru. O parte din pasii care urmeaza sa-i parcurgi, la mine s-au finalizat, voi pune mai multe poze cand ajung acasa. Momentan stau cu motorul deschis din cauza unei piese care nu mi-a placut cum functioneaza, urmeaza sa ajunga dupa data de 22 noiembrie.E vorba de un decompresor de pe cilindrul al doilea, i-am schimbat arcul dar am observat un joc prea mare al lui la niturile de cupru, de aceia am comandat altul. Am schimbat lanturile de distributie, semeringurile la supape, am refacut scaunul la supape.Pasta abraziva nu am gasit-o in magazin, am cautat-o de am innebunit, un prieten de la un servis auto mi-a dat pasta necesara.Presa pt comprimarea arcurilor la supape mi-am facut-o singur. Modificari am la coarne, aripi, alt furtun pt frana fata, alte manere si o vopsire interesanta a motorului care nu stiu daca o sa-mi reuseasca, eu o sa o incerc. A, am curatat cadrul de vechile vopsele, cu perii de sarma montate ple flex, unul s-a ars, l-am dat cu grund si apoi l-am vopsit cu negru. Culoare rezervorului si aripilor imi da bataie de cap, as vrea un ruginiu, (culoarea ruginii), tenta de atac a acesteia pe adancime in metal. Mi-au ajuns toate garniturile pt motor, destul de scumpe, deci sa te astepti la niste cheltuieli neprevazute. Inca odata spor la lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Interesat ce zici si faci, eu iti urez spor la lucru. O parte din pasii care urmeaza sa-i parcurgi, la mine s-au finalizat, voi pune mai multe poze cand ajung acasa. Momentan stau cu motorul deschis din cauza unei piese care nu mi-a placut cum functioneaza, urmeaza sa ajunga dupa data de 22 noiembrie.E vorba de un decompresor de pe cilindrul al doilea, i-am schimbat arcul dar am observat un joc prea mare al lui la niturile de cupru, de aceia am comandat altul. Am schimbat lanturile de distributie, semeringurile la supape, am refacut scaunul la supape.Pasta abraziva nu am gasit-o in magazin, am cautat-o de am innebunit, un prieten de la un servis auto mi-a dat pasta necesara.Presa pt comprimarea arcurilor la supape mi-am facut-o singur. Modificari am la coarne, aripi, alt furtun pt frana fata, alte manere si o vopsire interesanta a motorului care nu stiu daca o sa-mi reuseasca, eu o sa o incerc. A, am curatat cadrul de vechile vopsele, cu perii de sarma montate ple flex, unul s-a ars, l-am dat cu grund si apoi l-am vopsit cu negru. Culoare rezervorului si aripilor imi da bataie de cap, as vrea un ruginiu, (culoarea ruginii), tenta de atac a acesteia pe adancime in metal. Mi-au ajuns toate garniturile pt motor, destul de scumpe, deci sa te astepti la niste cheltuieli neprevazute. Inca odata spor la lucru. frumoasa treaba ai facut si tu pana acum eu nu vreau sa intru in motor mai mult decat distributia, ca nu mi-a dat nici un semnal ca ar avea nevoie.... cu vopseaua, si eu sunt inca in dubii la culoare, insa stiu ca vreau sa fac si cadrul in aceeasi culoare cu rezervorul si aripile bafta si tie in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Mai am in plan o janta de Logan de spitat, dupa modelul atasat, sper sa-mi iasa.AIa nu e de Logan, dar asa as vrea sa iasa. Am facut un bord pt vulcan, dupa ce am modificat coarnele, pt ca nu se vedeau becurile, dintr-un alt bord de lo o motocicleta Jawa. Daca tot s-a ars flexul, din fundul capacului mi-am facut un stop pe frana si pozitie. Vreau sa-mi schimb filtrele de aer (sub forma de con), is achizitionate, o sa le montez cand pun carburatia pe motor, voi scoate vechile filtre. La aripi nu am inca poze, o sa le fac si lor, acum cat sunt in lucru. A, un filtru de bezina din sticla, cu sita de alama, foarte simpatic, zic eu, care are capac cu filet si se poate curata, de fapt, mi-au venit doua si unul e de vanzare. Mai sunt cateva de zis, dar acum nu-mi aduc aminte.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swoboda Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Incearca aici, de la pag 1 pana la 112, trebuie sa gasesti ce ai nevoie.Mie imi merge prost netu ca iti cautam..... Salutari. http://www.sportslinkup.com/shop/0-kawasaki-vn-800-1-GALLERY.html mersi mult.. sper sa gasesc prin ro pe undeva in prima faza si daca nu atunci iau ebay-u la rand.. Editat Noiembrie 17, 2011 de swoboda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Mai am in plan o janta de Logan de spitat, dupa modelul atasat, sper sa-mi iasa.AIa nu e de Logan, dar asa as vrea sa iasa. Am facut un bord pt vulcan, dupa ce am modificat coarnele, pt ca nu se vedeau becurile, dintr-un alt bord de lo o motocicleta Jawa. Daca tot s-a ars flexul, din fundul capacului mi-am facut un stop pe frana si pozitie. Vreau sa-mi schimb filtrele de aer (sub forma de con), is achizitionate, o sa le montez cand pun carburatia pe motor, voi scoate vechile filtre. La aripi nu am inca poze, o sa le fac si lor, acum cat sunt in lucru. A, un filtru de bezina din sticla, cu sita de alama, foarte simpatic, zic eu, care are capac cu filet si se poate curata, de fapt, mi-au venit doua si unul e de vanzare. Mai sunt cateva de zis, dar acum nu-mi aduc aminte.... frumos si destul de extrem ce vrei tu sa faci acolo, eu cel putin anul asta ma rezum la lucruri mai simple stopul ala din coada de flex e chiar genial la roata spate, nu vrau mai lata, din simplul motiv ca vreau sa si mearga cat mai tare... chiar daca arata extrem de bine o roata lata, la puterea asta cred ca nu-i prea practica am mai progresat si eu aseara, ii desfacut de tot motorul de pe cadru, radiatorul, etc; maine desfact bara din dreapta de pe cadru si hopa jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanAM Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 M-am plimbat ieri prin aglomeratia din Bucuresti (s-a mers bara la bara) si am ramas fara baterie. Motoreta mea are 3 faruri (Vulcan 1500). Am cumparat-o acum o luna aprox. si am inceput sa ma dau pe ea de 2 zile. Este bateria dusa? Este din cauza ca am mers mai mult la relanti si nu s-a incarcat cum trebuie bateria? Dupa ce am reusit s-o pornesc ajutat cu o baterie de la altcineva, pe urma a pornit la sfert. Sta in garaj la 10 grade constant. Ce parere aveti? Daca trebuie sa schimb bateria, va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa cumpar si de unde. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) 1.: Daca e baterie obisnuita,cu acid (are dopuri,deasupra),verifica-i nivelul.poate mai trebuie completat lichidul,si-atunci ii mai pui apa distilata. 2.: intreaba-l pe fostul proprietar,cat de veche e...Ca daca are mai mult de 3 ani,e normal sa nu mai tzina...Pe mine,la 750-ul meu,de-abia ma tzineau un an...Si-am avut marci diferite,si tot degeaba. 3.: Pune-i buton separat,pt. aprins proiectoarele.Le folosesti in general,doar la drum lung.Alea,papa la greu .In general,au becuri de 55W,mai rar de 30...Deci,halesc curent de 2 ori cat farul.De-aia ,eu imi pusesem xenon,si pe far si pe proiectoare...Asa,consum doar 35 W,fiecare,si dau lumina mai multa si mai alba decat halogenul. Chit ca nu-s omologate ,pt. far obisnuit (cica doar pt. faruri cu lupa).Dau o lumina mai " ïmprastiata",de-aia si orbesc nitzel,pe ceilalti.Oarecum,e mai bine,c-asa ai mai multe sanse sa te vada (chit ca tu,nu iesti mic deloc...).Ca-n trafic sunt atatea blonde cu jeep si tataitzi cu Dacii vechi,depasiti de situatie... Bafta ! Daca trebuie sa-i schimbi bateria,ii iei de capacitatea specifica modelului.Nici mai mare,nici mai mica.Asa,ca model..in functie de preferinte si de punga...Si de ce gasesti....Ar fi Varta,Yuasa,Exide,Nitro,Oxide...Daca e nevoie,ma suni (doar pe fix,la 021.313.36.59 ),sa-ti zic unde sa-ti cauti baterie Editat Noiembrie 19, 2011 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 M-am plimbat ieri prin aglomeratia din Bucuresti (s-a mers bara la bara) si am ramas fara baterie. Motoreta mea are 3 faruri (Vulcan 1500). Am cumparat-o acum o luna aprox. si am inceput sa ma dau pe ea de 2 zile. Este bateria dusa? Este din cauza ca am mers mai mult la relanti si nu s-a incarcat cum trebuie bateria? Dupa ce am reusit s-o pornesc ajutat cu o baterie de la altcineva, pe urma a pornit la sfert. Sta in garaj la 10 grade constant. Ce parere aveti? Daca trebuie sa schimb bateria, va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa cumpar si de unde. Asfalt uscat! Eu nu cred ca e bateria dusa.Pur si simplu, capacitatea de consum (far si proiectore) a fost mai mare decat capacitatea de incarcare, mai ales ca ai spus ai mers la relanti. Un sfat, ar fi sa nu foloseti prea des proiectoarele alea, sunt consumatori foarte puternici si-ti solicita atat alternatorul cat si releul de incarcare, posibil sa fie mufe de imbinare deja topite pe astea doua piese specificate anterior. Bateria cred ca e de 20 de amperi, capacitatea motorului fiind mare, necesita o baterie incarcata indeajuns sa poata porni motorul. Da, asta e parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Si bateriile Victor pe care le gasesti Metro / Selgros sunt extraordinar de bune . Din cate am citit au perioada de descarcare cea mai liniara si fara fluctuatii , tensiunea pastrandu -se constanta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Si bateriile Victor pe care le gasesti Metro / Selgros sunt extraordinar de bune . Din cate am citit au perioada de descarcare cea mai liniara si fara fluctuatii , tensiunea pastrandu -se constanta . Daca e speciala de moto,la capacitatea corespunzatoare,si la dimensiunile care trebuie...No problem ...!...Am avut de-a face c-o Virago 535,la care fusese cumparata o baterie in principiu corespunzatoare,dar cu polaritatea inversata (existau 2 variante,si-a fost cumparata varianta gresita). Clar,prima chestie,trebuie sa-i pui mobrei,intrerupator separat,pt. proiectoare.Daca nu te pricepi,du-te la un electrician auto.Trebuie pus si-un releu.La Vulcanul meu,aveam releu de Dacie...Nu-i mare scofala. Ca tot n-o sa mergi cu ea,cand o fi zapada,iti recomand si-o revizie a instalatiei electrice.Pe moment,cred ca n-ar fi rau sa deconectezi proiectoarele.Pina gasesti buba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Aceeasi problema am patit-o si eu la VN 800. Am adaptat proiectoarele la becuri de 35W, dar nu se prea gasesc becuri. La VTX am pus xenon (35W) pe farul principal si de doi ani nu am probleme. Balastul a intrat in interiorul farului, la tine nu sunt sigur ca intra, ca pare mai mic. E bine ce zice Darian cu xenoane pe toate trei, dar unde naiba sa pui trei balasturi? Poate sa folosesti o sarmalutza (toolbox) unde sa intre toate trei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Aceeasi problema am patit-o si eu la VN 800. Am adaptat proiectoarele la becuri de 35W, dar nu se prea gasesc becuri. La VTX am pus xenon (35W) pe farul principal si de doi ani nu am probleme. Balastul a intrat in interiorul farului, la tine nu sunt sigur ca intra, ca pare mai mic. E bine ce zice Darian cu xenoane pe toate trei, dar unde naiba sa pui trei balasturi? Poate sa folosesti o sarmalutza (toolbox) unde sa intre toate trei. He,he...Am pierdut cateva ore,pin-am reusit sa gasesc pozitia optima,pt. balasturi...Al farului,e slim,si-a incaput sub un capac lateral al jugului furcii.Acolo,la 750,e una din bobinele de inductie.Celelalte 2 balasturi,sunt mai mari,in schimb sunt cromate.Le-am pozitionat afara,la vedere,in spatele farului,sub el.In kitul xenoanelor,intrau si niste bride metalice.Exact pe-alea le-am folosit,ca sa prind astea 2 balasturi,de furca... Foarte putzini oameni s-au prins ce-s alea,acolo...Arata "ca turnate' pt. locul ala.Daca nu mi-ar fi incaput acolo,urmatoarea varianta,ar fi fost sarmalutza. Vara asta,am umblat cu un Dragstar de 250,luat cu imprumut.Am devenit fan xenon,de cand am folosit prima oara.Asa c-am dat jos kitul de pe farul Vulcanului,si l-am pus pe Dragstar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 He,he...Am pierdut cateva ore,pin-am reusit sa gasesc pozitia optima,pt. balasturi...Al farului,e slim,si-a incaput sub un capac lateral al jugului furcii.Acolo,la 750,e una din bobinele de inductie.Celelalte 2 balasturi,sunt mai mari,in schimb sunt cromate.Le-am pozitionat afara,la vedere,in spatele farului,sub el.In kitul xenoanelor,intrau si niste bride metalice.Exact pe-alea le-am folosit,ca sa prind astea 2 balasturi,de furca... Foarte putzini oameni s-au prins ce-s alea,acolo...Arata "ca turnate' pt. locul ala.Daca nu mi-ar fi incaput acolo,urmatoarea varianta,ar fi fost sarmalutza. Vara asta,am umblat cu un Dragstar de 250,luat cu imprumut.Am devenit fan xenon,de cand am folosit prima oara.Asa c-am dat jos kitul de pe farul Vulcanului,si l-am pus pe Dragstar. poze?...sunt curios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 am mai avansat si eu putin... ghidonul nu ramane asta, o sa fac unul custom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Să mă bată mama! Ai fărâmat vulcanul! Aoleo! Ea că sunt curios ce iese! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geeoboss Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 salutare am achizitionat si eu un VN 1500 meanstreak din 2003 cu o bubita (sarea din viteza a doua) pe care am remediato ,sunt proaspat trecut de la sport-touring la categoria asta ,chiar daca am de ceva vreme inca sunt receptiv la sfaturi (niciodata nu le poti invata pe toate)am scris bine aici sau mai este vreun topic ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Wllkommen ! Acilea-i sezatoarea astora cu Vulcanete de toati felurili... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.