TheFatBob Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 da, e misto, imi place eu in plus fata de al tau o sa vreau un dragbar (il am, da parca as vrea unul mai drept), si ceva mai lasata. si eu am roata subtire pe fata, da imi convine oricum, in mare cam pe acolo tintesc si eu, poate cu ceva culoare. cat despre modificarile alea redicale la motor, povestim. am inceput aseara prin demontare si cobarare furca (cam 5 cm lasata din jug).NU EXAGERA,O SA AI CURSA PREA SCURTA.... imi pare rau ca pozele nu-s prea clare - telefon pentru ca vreau sa fie cat mai usoara, cred ca aripa spate si aparatoarea de lant le voi face din fibra de sticla...NUMAI DACA O FACI SOLO,ALTFEL,TREBUIE RANFORSAJ METALIC DEDESUBT.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 o fac solo, cu sa hard ass, si cand oi avea chef de drumuri mai lungi, am cronometrat, in max 30 de minute este in stare originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 o fac solo, cu sa hard ass, si cand oi avea chef de drumuri mai lungi, am cronometrat, in max 30 de minute este in stare originala In fine intampla ceva interesant pe forumul asta! Hai baga tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 cu tobele te descurci, e bine sa nu fie goale (consum mic, putere din parti), si scurte (putere mai mare). Dupa ce am vb cu tine de tobe, am cautat pe site-uri si am gasit o comparatie intre toate tipurile de tobe existente ... si reiese ca cele scurte au cea mai mare pierdere de putere...iar la polul opus erau cele lungi . Cele mai indicate erau cele lungi 2 in 1 , adica astea ... Apoi am nevoie de un pic de ajutor pentru un prieten. Si-a mcumparat luna trecuta un vn1500 , si dupa nici 2 saptamani l-a lasat cutia de viteze. I-au facut un deviz cei de la United Motors insa pe niste sume colosale atat la piesele OEM cat si la manopera . Recomandati-mi pe cineva care sa lucreze cu preturi mai acceptabile. Ms anticipat ! ...si un pic de sursa de inspirate. Colectie vn800 bobbere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Dupa ce am vb cu tine de tobe, am cautat pe site-uri si am gasit o comparatie intre toate tipurile de tobe existente ... si reiese ca cele scurte au cea mai mare pierdere de putere...iar la polul opus erau cele lungi . Cele mai indicate erau cele lungi 2 in 1 , adica astea ... Apoi am nevoie de un pic de ajutor pentru un prieten. Si-a mcumparat luna trecuta un vn1500 , si dupa nici 2 saptamani l-a lasat cutia de viteze. I-au facut un deviz cei de la United Motors insa pe niste sume colosale atat la piesele OEM cat si la manopera . Recomandati-mi pe cineva care sa lucreze cu preturi mai acceptabile. Ms anticipat ! ...si un pic de sursa de inspirate. Colectie vn800 bobbere... Multam de poze, prind bine oricand, mai am si eu, da astea is fainute. cu evacuarea, sunt convins ca ai dreptate, dar o sa incerc o varianta surta cu acceleratoare de gaze (auto); vreau sa fie cat mai rapida evacuarea, ma intereseaza mult sa urce rapid in ture. @phoenix: merci fain, sper sa iasa ceva dragut, chiar daca anul asta nu va fi extrem Va tin oricum la curent stiti careva unde gasesc si eu pilot jet after market (sau original) pentru vn800? main jet am gasit la userul metricmotion, da pilot cica nu stie de unde sa-mi aduca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) Cauta si pe ebay.Pentru ambele probleme. Deocamdata,pe ebay-ul american,n-am vazut cutie de viteze,cu totul.Dar mai apar. "Pilot jet"'- ul ala,nu stiu cum sa-l caut... Editat Noiembrie 14, 2011 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Cred ca mai degraba poti sa cresti in cuplu si mai putin in putere pentru ca nu cred ca poti sa cresti mult in ture cu ea. Vrei sa-i schimbi limitarea de turatie? Mi se pare mult mai sofisticat tehnic vulcanul de 750, cu doua carburatoare, doua bujii pe cilindru... ma rog. E doar o opinie la prima vedere, am avut una saptamana trecut in garaj si cred ca se preta mult mai bine la tuning de motor. Radu, 15 cai sunt multi daca stai sa te gandesti in procente. Oricand vrei sa iti faci o opinie ca lumea , nu doar la prima vedere , imi zici si o mai aduc cu placere ... si asa aveam in plan iarna asta sa o desfac ca pe mobila de la ikea si sa vad daca la asamblare raman cu ceva piese in plus )). sigur daca vin la tine asa ceva nu se va intampla ) .... asta in ideea ca ai zis si tu ca ai vrea sa mesteresti la ea p.s. am ajuns din greseala la el cu un prieten si mi-a placut cum se poarta cu motorasul . recomand!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 ...In schimb,eu s-ar putea sa-i pun cruce,VN 750-ului meu....Cine are nevoie de diverse piese/accesorii pt. modelul asta,sa-mi zica.Inafara de motor,care are un cilindru calat,si ce-o mai fi stricat inauntru,are totusi si piese noi,sau foarte putin uzate.Aveam pe el comenzi avansate (originale,nu facaturi),sissy-bar cu port-bagaj (Hepco&Becker),suporti de coburi,crash-bar-uri spate (in fatza coburilor),parbriz,proiectoare (le-am pus kit-uri xenon),sea modificata,etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 ...In schimb,eu s-ar putea sa-i pun cruce,VN 750-ului meu....Cine are nevoie de diverse piese/accesorii pt. modelul asta,sa-mi zica.Inafara de motor,care are un cilindru calat,si ce-o mai fi stricat inauntru,are totusi si piese noi,sau foarte putin uzate.Aveam pe el comenzi avansate (originale,nu facaturi),sissy-bar cu port-bagaj (Hepco&Becker),suporti de coburi,crash-bar-uri spate (in fatza coburilor),parbriz,proiectoare (le-am pus kit-uri xenon),sea modificata,etc... L-ai desfacut (motorul ) pana la urma?Sau faptul ca e calat motorul, e concluzia anteriaora si la asta ai ramas?Indicat ar fi sa-l desfaci, nu se stie niciodata, poate totusi nu e buba asa urata. Ok salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 imi pare rau ca nu poti sa il repari pana la urma . e pacat de el astep niste poze pe mihai.despan@gmail.com , daca te hotarasti sa dai din ea , sa vad ce mi-ar folosi sa mai scoti din bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Multam de poze, prind bine oricand, mai am si eu, da astea is fainute. cu evacuarea, sunt convins ca ai dreptate, dar o sa incerc o varianta surta cu acceleratoare de gaze (auto); vreau sa fie cat mai rapida evacuarea, ma intereseaza mult sa urce rapid in ture. @phoenix: merci fain, sper sa iasa ceva dragut, chiar daca anul asta nu va fi extrem Va tin oricum la curent stiti careva unde gasesc si eu pilot jet after market (sau original) pentru vn800? main jet am gasit la userul metricmotion, da pilot cica nu stie de unde sa-mi aduca... Piesa care ti-ar ridica puterea cu 10-15 cai, ar fi axul cu came (performing cams twin), am gasit pt vn de 1500, la 428 $, fara transport, pt VN de 800 nu am vazut.Tinand cont ca reparatia (numai piesele pana in momentul asta la motorul meu m-a ajuns peste 500 $, ramane pt la anu sa ma joc un pic mai mult. Filtru KN, dinojet, tobele scurte sau fara site, nu te ajuta nici macar cu 3 manji frumosi, dar e placerea ta de a face ce vrei si eu iti urez spor la lucru. Topate bune. Un site care pe mine m-a ajutat. http://www.chopcult.com/forum/showthread.php?t=2703 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Piesa care ti-ar ridica puterea cu 10-15 cai, ar fi axul cu came (performing cams twin), am gasit pt vn de 1500, la 428 $, fara transport, pt VN de 800 nu am vazut.Tinand cont ca reparatia (numai piesele pana in momentul asta la motorul meu m-a ajuns peste 500 $, ramane pt la anu sa ma joc un pic mai mult. Filtru KN, dinojet, tobele scurte sau fara site, nu te ajuta nici macar cu 3 manji frumosi, dar e placerea ta de a face ce vrei si eu iti urez spor la lucru. Topate bune. Un site care pe mine m-a ajutat. http://www.chopcult....read.php?t=2703 misto re-build-ul ala din pacate costa foarte mult asa ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swoboda Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 salutare ..nu stiu daca postez unde trebuie (sorry) dar nu prea am timp de stat pe net si de cautat,.. doar cat am vazut ca topicul asta e dedicat vn-urilor.. caut sa cumpar cilindri si pistoane eventual si biele (second hand) de vn800 nu stiu intre ce ani sau facut vn-urile de 800 dar al meu e din 97 ..mersi..va rog lasati mesaj pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) salutare ..nu stiu daca postez unde trebuie (sorry) dar nu prea am timp de stat pe net si de cautat,.. doar cat am vazut ca topicul asta e dedicat vn-urilor.. caut sa cumpar cilindri si pistoane eventual si biele (second hand) de vn800 nu stiu intre ce ani sau facut vn-urile de 800 dar al meu e din 97 ..mersi..va rog lasati mesaj pe privat. Incearca aici, de la pag 1 pana la 112, trebuie sa gasesti ce ai nevoie.Mie imi merge prost netu ca iti cautam..... Salutari. http://www.sportslinkup.com/shop/0-kawasaki-vn-800-1-GALLERY.html Editat Noiembrie 16, 2011 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 aseara am mai preogresat si eu putin am reusit sa desfac si sa dau jos instalatia electrica, rezervorul, carburatorul si restul plasticelor laterale, evacuarea si cam atat. pana in we vreau sa scot motorul, da acolo nu ma descurc singur, tre sa vina amicul meu sa puna umarul... poze n-am facut, da o sa fac cat de repede. planul de bataie suna cam asa: -scot motorul -desfac lantul de distributie, il verific si daca trebuie schimbat, il schimb -reglez jocul la culbutori -desfac/curat carburatorul, si-i schimb jigleoarele -dau jos tot de pe cadru, desfac bascula si le vopsesc (inca nu m-am hotarat la culoare) -comand o sa hard ass din piele -fac una bucata ghidon custom si una bucata aripa spate din fibra (pentru greutate redusa) -suport de numar lateral cam atat imi vine acum in minte, pe parcurs o sa detaliez operatiunile. Daca apuc o sa-i fac si niste comenzi avansate, da asta in functie de pozitia care o sa o am dupa ce montez saua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 aseara am mai preogresat si eu putin am reusit sa desfac si sa dau jos instalatia electrica, rezervorul, carburatorul si restul plasticelor laterale, evacuarea si cam atat. pana in we vreau sa scot motorul, da acolo nu ma descurc singur, tre sa vina amicul meu sa puna umarul... poze n-am facut, da o sa fac cat de repede. planul de bataie suna cam asa: -scot motorul -desfac lantul de distributie, il verific si daca trebuie schimbat, il schimb -reglez jocul la culbutori -desfac/curat carburatorul, si-i schimb jigleoarele -dau jos tot de pe cadru, desfac bascula si le vopsesc (inca nu m-am hotarat la culoare) -comand o sa hard ass din piele -fac una bucata ghidon custom si una bucata aripa spate din fibra (pentru greutate redusa) -suport de numar lateral cam atat imi vine acum in minte, pe parcurs o sa detaliez operatiunile. Daca apuc o sa-i fac si niste comenzi avansate, da asta in functie de pozitia care o sa o am dupa ce montez saua. Salut daca te intereseaza un suport de nr lateral cu iluminare are un prieten de vanzare. Radu 0723 583 261 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Salut daca te intereseaza un suport de nr lateral cu iluminare are un prieten de vanzare. Radu 0723 583 261 merci de oferta, da mi-l fac singur, si gratis lampa spate o am deja, asa ca nu ar trebui sa intampin probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 merci de oferta, da mi-l fac singur, si gratis lampa spate o am deja, asa ca nu ar trebui sa intampin probleme... OK bafta, asteptam finalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 aseara am mai preogresat si eu putin am reusit sa desfac si sa dau jos instalatia electrica, rezervorul, carburatorul si restul plasticelor laterale, evacuarea si cam atat. pana in we vreau sa scot motorul, da acolo nu ma descurc singur, tre sa vina amicul meu sa puna umarul... poze n-am facut, da o sa fac cat de repede. planul de bataie suna cam asa: -scot motorul -desfac lantul de distributie, il verific si daca trebuie schimbat, il schimb -reglez jocul la culbutori -desfac/curat carburatorul, si-i schimb jigleoarele -dau jos tot de pe cadru, desfac bascula si le vopsesc (inca nu m-am hotarat la culoare) -comand o sa hard ass din piele -fac una bucata ghidon custom si una bucata aripa spate din fibra (pentru greutate redusa) -suport de numar lateral cam atat imi vine acum in minte, pe parcurs o sa detaliez operatiunile. Daca apuc o sa-i fac si niste comenzi avansate, da asta in functie de pozitia care o sa o am dupa ce montez saua. Interesat ce zici si faci, eu iti urez spor la lucru. O parte din pasii care urmeaza sa-i parcurgi, la mine s-au finalizat, voi pune mai multe poze cand ajung acasa. Momentan stau cu motorul deschis din cauza unei piese care nu mi-a placut cum functioneaza, urmeaza sa ajunga dupa data de 22 noiembrie.E vorba de un decompresor de pe cilindrul al doilea, i-am schimbat arcul dar am observat un joc prea mare al lui la niturile de cupru, de aceia am comandat altul. Am schimbat lanturile de distributie, semeringurile la supape, am refacut scaunul la supape.Pasta abraziva nu am gasit-o in magazin, am cautat-o de am innebunit, un prieten de la un servis auto mi-a dat pasta necesara.Presa pt comprimarea arcurilor la supape mi-am facut-o singur. Modificari am la coarne, aripi, alt furtun pt frana fata, alte manere si o vopsire interesanta a motorului care nu stiu daca o sa-mi reuseasca, eu o sa o incerc. A, am curatat cadrul de vechile vopsele, cu perii de sarma montate ple flex, unul s-a ars, l-am dat cu grund si apoi l-am vopsit cu negru. Culoare rezervorului si aripilor imi da bataie de cap, as vrea un ruginiu, (culoarea ruginii), tenta de atac a acesteia pe adancime in metal. Mi-au ajuns toate garniturile pt motor, destul de scumpe, deci sa te astepti la niste cheltuieli neprevazute. Inca odata spor la lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Interesat ce zici si faci, eu iti urez spor la lucru. O parte din pasii care urmeaza sa-i parcurgi, la mine s-au finalizat, voi pune mai multe poze cand ajung acasa. Momentan stau cu motorul deschis din cauza unei piese care nu mi-a placut cum functioneaza, urmeaza sa ajunga dupa data de 22 noiembrie.E vorba de un decompresor de pe cilindrul al doilea, i-am schimbat arcul dar am observat un joc prea mare al lui la niturile de cupru, de aceia am comandat altul. Am schimbat lanturile de distributie, semeringurile la supape, am refacut scaunul la supape.Pasta abraziva nu am gasit-o in magazin, am cautat-o de am innebunit, un prieten de la un servis auto mi-a dat pasta necesara.Presa pt comprimarea arcurilor la supape mi-am facut-o singur. Modificari am la coarne, aripi, alt furtun pt frana fata, alte manere si o vopsire interesanta a motorului care nu stiu daca o sa-mi reuseasca, eu o sa o incerc. A, am curatat cadrul de vechile vopsele, cu perii de sarma montate ple flex, unul s-a ars, l-am dat cu grund si apoi l-am vopsit cu negru. Culoare rezervorului si aripilor imi da bataie de cap, as vrea un ruginiu, (culoarea ruginii), tenta de atac a acesteia pe adancime in metal. Mi-au ajuns toate garniturile pt motor, destul de scumpe, deci sa te astepti la niste cheltuieli neprevazute. Inca odata spor la lucru. frumoasa treaba ai facut si tu pana acum eu nu vreau sa intru in motor mai mult decat distributia, ca nu mi-a dat nici un semnal ca ar avea nevoie.... cu vopseaua, si eu sunt inca in dubii la culoare, insa stiu ca vreau sa fac si cadrul in aceeasi culoare cu rezervorul si aripile bafta si tie in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Mai am in plan o janta de Logan de spitat, dupa modelul atasat, sper sa-mi iasa.AIa nu e de Logan, dar asa as vrea sa iasa. Am facut un bord pt vulcan, dupa ce am modificat coarnele, pt ca nu se vedeau becurile, dintr-un alt bord de lo o motocicleta Jawa. Daca tot s-a ars flexul, din fundul capacului mi-am facut un stop pe frana si pozitie. Vreau sa-mi schimb filtrele de aer (sub forma de con), is achizitionate, o sa le montez cand pun carburatia pe motor, voi scoate vechile filtre. La aripi nu am inca poze, o sa le fac si lor, acum cat sunt in lucru. A, un filtru de bezina din sticla, cu sita de alama, foarte simpatic, zic eu, care are capac cu filet si se poate curata, de fapt, mi-au venit doua si unul e de vanzare. Mai sunt cateva de zis, dar acum nu-mi aduc aminte.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swoboda Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Incearca aici, de la pag 1 pana la 112, trebuie sa gasesti ce ai nevoie.Mie imi merge prost netu ca iti cautam..... Salutari. http://www.sportslinkup.com/shop/0-kawasaki-vn-800-1-GALLERY.html mersi mult.. sper sa gasesc prin ro pe undeva in prima faza si daca nu atunci iau ebay-u la rand.. Editat Noiembrie 17, 2011 de swoboda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Mai am in plan o janta de Logan de spitat, dupa modelul atasat, sper sa-mi iasa.AIa nu e de Logan, dar asa as vrea sa iasa. Am facut un bord pt vulcan, dupa ce am modificat coarnele, pt ca nu se vedeau becurile, dintr-un alt bord de lo o motocicleta Jawa. Daca tot s-a ars flexul, din fundul capacului mi-am facut un stop pe frana si pozitie. Vreau sa-mi schimb filtrele de aer (sub forma de con), is achizitionate, o sa le montez cand pun carburatia pe motor, voi scoate vechile filtre. La aripi nu am inca poze, o sa le fac si lor, acum cat sunt in lucru. A, un filtru de bezina din sticla, cu sita de alama, foarte simpatic, zic eu, care are capac cu filet si se poate curata, de fapt, mi-au venit doua si unul e de vanzare. Mai sunt cateva de zis, dar acum nu-mi aduc aminte.... frumos si destul de extrem ce vrei tu sa faci acolo, eu cel putin anul asta ma rezum la lucruri mai simple stopul ala din coada de flex e chiar genial la roata spate, nu vrau mai lata, din simplul motiv ca vreau sa si mearga cat mai tare... chiar daca arata extrem de bine o roata lata, la puterea asta cred ca nu-i prea practica am mai progresat si eu aseara, ii desfacut de tot motorul de pe cadru, radiatorul, etc; maine desfact bara din dreapta de pe cadru si hopa jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanAM Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 M-am plimbat ieri prin aglomeratia din Bucuresti (s-a mers bara la bara) si am ramas fara baterie. Motoreta mea are 3 faruri (Vulcan 1500). Am cumparat-o acum o luna aprox. si am inceput sa ma dau pe ea de 2 zile. Este bateria dusa? Este din cauza ca am mers mai mult la relanti si nu s-a incarcat cum trebuie bateria? Dupa ce am reusit s-o pornesc ajutat cu o baterie de la altcineva, pe urma a pornit la sfert. Sta in garaj la 10 grade constant. Ce parere aveti? Daca trebuie sa schimb bateria, va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa cumpar si de unde. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) 1.: Daca e baterie obisnuita,cu acid (are dopuri,deasupra),verifica-i nivelul.poate mai trebuie completat lichidul,si-atunci ii mai pui apa distilata. 2.: intreaba-l pe fostul proprietar,cat de veche e...Ca daca are mai mult de 3 ani,e normal sa nu mai tzina...Pe mine,la 750-ul meu,de-abia ma tzineau un an...Si-am avut marci diferite,si tot degeaba. 3.: Pune-i buton separat,pt. aprins proiectoarele.Le folosesti in general,doar la drum lung.Alea,papa la greu .In general,au becuri de 55W,mai rar de 30...Deci,halesc curent de 2 ori cat farul.De-aia ,eu imi pusesem xenon,si pe far si pe proiectoare...Asa,consum doar 35 W,fiecare,si dau lumina mai multa si mai alba decat halogenul. Chit ca nu-s omologate ,pt. far obisnuit (cica doar pt. faruri cu lupa).Dau o lumina mai " ïmprastiata",de-aia si orbesc nitzel,pe ceilalti.Oarecum,e mai bine,c-asa ai mai multe sanse sa te vada (chit ca tu,nu iesti mic deloc...).Ca-n trafic sunt atatea blonde cu jeep si tataitzi cu Dacii vechi,depasiti de situatie... Bafta ! Daca trebuie sa-i schimbi bateria,ii iei de capacitatea specifica modelului.Nici mai mare,nici mai mica.Asa,ca model..in functie de preferinte si de punga...Si de ce gasesti....Ar fi Varta,Yuasa,Exide,Nitro,Oxide...Daca e nevoie,ma suni (doar pe fix,la 021.313.36.59 ),sa-ti zic unde sa-ti cauti baterie Editat Noiembrie 19, 2011 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.