Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

da complicat,foarte complicat pot spune...am un amic care vinde un drifter,de fapt el vrea un A sau classic si o mica diferenta.

 

 

Exact,te omoarã birocratia. Stiu pe cineva,care si-a pus atas,la un AfricaTwin.Si ca sã scape mai usor si mai ieftin,a fãcut operatiunea,în Germania.Inclusiv achizitionarea atasului (e de ruseascã,la origini). Pe principiul ãsta,cred cã poti gãsi ce motocicletã vrei, tot asa,în Germania,deja modificatã ,inclusiv în acte. Dup-aia,aicea,cred cã n-ai decât sã-l înmatriculezi.

Se stie cã motocicleta mea mult-doritã,e Drifter.Dac-o sã te uiti la modelul ãsta,la vânzãri,pe mobile.de,o sã vezi cã existã si unul cu atas...

Editat de XXXL!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

da complicat,foarte complicat pot spune...am un amic care vinde un drifter,de fapt el vrea un A sau classic si o mica diferenta.

 

 

 

Hopaaa...Care e ? Ãla cu numãrul NT-??-PUC ? Te rog,dacã nu-i ãla,dã-mi niste detalii...Dacã-mi merge bine treaba, pânã-n varã,poate reusesc s-adun destul ca sã-mi iau Drifter.As prefera modelul de 1500...wink.gif

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca ai dreptate cu bordurile . oricum nu ma gandeam sa le tai , doar sa imi iau altele mai scurte.

mereu o sa fie faza ca , ori ai o motocicleta buna la toate ori arata bine :))

 

acum sa vedem.. nu as vrea sa tai nimic din ea , si sa las piesele originale neatinse in caz ca vreau sa revin . dar uite ca unii au taiat si a iesit chiar bine beer.gif

 

HARDTAIL BOBBER vn750

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca ai dreptate cu bordurile . oricum nu ma gandeam sa le tai , doar sa imi iau altele mai scurte.

mereu o sa fie faza ca , ori ai o motocicleta buna la toate ori arata bine :))

 

acum sa vedem.. nu as vrea sa tai nimic din ea , si sa las piesele originale neatinse in caz ca vreau sa revin . dar uite ca unii au taiat si a iesit chiar bine beer.gif

 

HARDTAIL BOBBER vn750

 

 

 

ma, n-o zis nimeni ca nu se poate :P chiar arata foarte bine bobberu' ala

doar ca scade drastic confortul si este foarte mult de munca la un asa proiect.

 

da le fel iese, cel putin optic, si daca ii lasi suspensia spate la locul ei.

 

daca te tine, da-i inainte :)

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie neaparat telescoape mai scurte, ar mai fi si varianta asta:

 

Nici mie nu-mi place golul ala, dar il mascam cu coburii ca si Darian; pe mine ma bate gandul sa-l fac solo, dar nu stiu daca asta m-ar afecta la ITP sau mai stiu eu ce... Ceva de genul:

As taia parte din spate, iar aripa as prinde-o de bascula; asa n-ar mai fi nevoie de spatiul ala mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie neaparat telescoape mai scurte, ar mai fi si varianta asta:

Nici mie nu-mi place golul ala, dar il mascam cu coburii ca si Darian; pe mine ma bate gandul sa-l fac solo, dar nu stiu daca asta m-ar afecta la ITP sau mai stiu eu ce... Ceva de genul:

As taia parte din spate, iar aripa as prinde-o de bascula; asa n-ar mai fi nevoie de spatiul ala mare...

 

Daca eu nu am avut probleme la ITP ...

 

Foarte interesanta repozitionarea suspensiei.

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as merge pe principiul sã pot s-o am în 2 sau mai multe variante,intersanjabile.Adicã,dacã vreau sã merg solo,si s-arate mai a bobber, sã pot sã-i pun o sea solo,si eventual o aripã mai scurtã.Dacã e sã am si pasager(ã),atunci,sã pot sã-i pun la loc,seaua stock,de 2 locuri. Dacã e de mers la drum lung,si am nevoie si de coburi,atunci sã-i pot pune si suspensiile stock si aripa originalã,care te mai fereste de stropit cu noroi,de propria roatã spate. Oarecum asa,am procedat cu Dragstarul de 250,pe care l-am folosit vara trecutã.Ãla,avea si avantajul cã seaua,era din 2 bucãtzi separate.Rar am folosit seaua pasagerului.În locul ei,am montat un port-bagaj.Estetic,arãta exceptional,asa... Îmi lua fix 3 min.,sã înlocuiesc una,cu alta...Dacã e sã cumpãr rãgãlia asta micã,am de gând sã pot s-o fac si bobber,c-o sea solo,pe arcuri,si c-o aripã spate,foarte micã.Pe fatzã,evident,scoasã de tot. Adicã,o transformare care s-o pot face rapid,în max. 30 min. ...Si la Vulcan,ar fi posibil,prin achizitionarea unei alte sei,ori de-aia solo,cu arcuri,ori una stock, si modificatã (tãiatã,scurtatã,si fãcut un sistem de prindere în spate).La aripa spate,prima chestie,as scãpa de stopul ãla,mare,urât si pãtrãtzos.Suport de numãr,lateral.Aripa,modificatã,sã fie mai mare,pe laterale...Se pot face ceva ajustãri ,mai ales la partea de design.Din pãcate,750-ul nu prea se preteazã la mari modificãri,si sã iasã si ceva misto.Mai ales dacã vrei sã-l mai poti folosi si cruiser.Sã mai poti sã iei la drum lung si pasager,inclusiv bagaje...Depinde si de gusturi...În general,nu prea mi-a plãcut ce-am vãzut,modificat la modelul ãsta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie neaparat telescoape mai scurte, ar mai fi si varianta asta

 

Nici mie nu-mi place golul ala, dar il mascam cu coburii ca si Darian; pe mine ma bate gandul sa-l fac solo, dar nu stiu daca asta m-ar afecta la ITP sau mai stiu eu ce..

As taia parte din spate, iar aripa as prinde-o de bascula; asa n-ar mai fi nevoie de spatiul ala mare...

 

 

 

da o stiam ... dar mi-e sa nu se rupa :))) , partea proasta la coborarea aripii , este ca la o denivelare mai mare s-ar putea sa iti atinga roata . ideal ar fi ca aripa sa se miste odata cu roata.

deci ceva prindere ca la bobber ( cu bari de axul rotii ) .. problema e ca nici nu stiu cum vreau sa arate exact, si daia e mai complicat si te legi de toate detaliile minore , dar na :)) asa e la inceputbiggrinbounce2.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, vremea buna de afara m-o speriat un pic, adica nu vreau sa vina primavara si sa ma prinda cu motorul bucati, asa ca ieri m-am bagat un pic in garaj:

am taiat din rezervorul de MZ, sa-l fac sa se aseze cat de cat, si am pregatit suportul pentru sa.

cu putinele scule de prelucrat metalul pe care le-am avut (ciocan si flex), cam asta o iesit:

astept pereri, preferabil constructive. :D

p.s.

cred ca pana la urma saua nu va avea arc in fata, da inca nu m-am hotarat.

ghidonul va fi mult mai jos, probabil semighidoane prinse direct de jambe, iar in fata la rezervor o sa umplu spatiul pana la cadru.

post-43929-0-58183600-1326619322_thumb.jpg

post-43929-0-23847700-1326619333_thumb.jpg

post-43929-0-83541500-1326619352_thumb.jpg

post-43929-0-45251500-1326619379_thumb.jpg

post-43929-0-94546000-1326619396_thumb.jpg

post-43929-0-52678900-1326619419_thumb.jpg

post-43929-0-13844000-1326619440_thumb.jpg

post-43929-0-07745300-1326619468_thumb.jpg

post-43929-0-49090100-1326619490_thumb.jpg

post-43929-0-99977500-1326619511_thumb.jpg

post-43929-0-96102500-1326619542_thumb.jpg

post-43929-0-69673200-1326619569_thumb.jpg

post-43929-0-66129000-1326619591_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, vremea buna de afara m-o speriat un pic, adica nu vreau sa vina primavara si sa ma prinda cu motorul bucati, asa ca ieri m-am bagat un pic in garaj:

am taiat din rezervorul de MZ, sa-l fac sa se aseze cat de cat, si am pregatit suportul pentru sa.

cu putinele scule de prelucrat metalul pe care le-am avut (ciocan si flex), cam asta o iesit:

astept pereri, preferabil constructive. :D

p.s.

cred ca pana la urma saua nu va avea arc in fata, da inca nu m-am hotarat.

ghidonul va fi mult mai jos, probabil semighidoane prinse direct de jambe, iar in fata la rezervor o sa umplu spatiul pana la cadru.

 

Baga tare domnule! Eu nu recomand seaua cu trei arcuri, ca o sa dansezi pe motor. Miscarea trebuie restransa pe verticala. Altfel (parerea mea) o sa ai senzatia ca motorul nu merge unde vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ardurile sunt de la o sa veche de bicicleta, sunt suficient de groase dupa cum le-am simtit.

si da, asa-i cum spuneti, am facut o proba si intr-adevar, cu 3 arcuri merge saua in toate directiile.

 

raman la 2.

 

multam.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, vremea buna de afara m-o speriat un pic, adica nu vreau sa vina primavara si sa ma prinda cu motorul bucati, asa ca ieri m-am bagat un pic in garaj:

am taiat din rezervorul de MZ, sa-l fac sa se aseze cat de cat, si am pregatit suportul pentru sa.

cu putinele scule de prelucrat metalul pe care le-am avut (ciocan si flex), cam asta o iesit:

astept pereri, preferabil constructive. :D

p.s.

cred ca pana la urma saua nu va avea arc in fata, da inca nu m-am hotarat.

ghidonul va fi mult mai jos, probabil semighidoane prinse direct de jambe, iar in fata la rezervor o sa umplu spatiul pana la cadru.

Daca tot ti-ai facut alt rezervor nu-l vinzi pe cel original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ardurile sunt de la o sa veche de bicicleta, sunt suficient de groase dupa cum le-am simtit.

si da, asa-i cum spuneti, am facut o proba si intr-adevar, cu 3 arcuri merge saua in toate directiile.

 

raman la 2.

 

multam.

 

:cheers:

 

Cand nu ai chef de lucru baga un ochi si aici:

 

http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/want-show-off-your-ride/64174-show-off-your-bobber-64.html

 

Sunt foarte multe solutii interesante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire.

gadiel

 

 

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-vn800a-din-1999-413431.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire.

gadiel

 

salut ... din ce motive? rolleyes.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ti-ai facut alt rezervor nu-l vinzi pe cel original?

 

 

din pacate nu, toate modificarie le-am facut sa fie reversibile, in caz ca vreau sa o vand sau sa ma pornesc la ceva drum mai lung.

 

salut ... din ce motive? rolleyes.gif

 

 

io as putea pune pariu ca din cauza ca-i mai lenes 1500-le :P

 

Cand nu ai chef de lucru baga un ochi si aici:

 

http://www.kawasakim...-bobber-64.html

 

Sunt foarte multe solutii interesante.

 

 

ah, merci, uitasem de el

l-am studiat mai demult, da imi prinde bine acum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire.

gadiel

Un prieten de-al meu are unul fain de vanzare: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-vulcan-din-1995-424592.html.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe buneee? wtfeeeeeek.gif

sa inteleg ca motorul nu ii compenseaza greutatea sau cum?kurt.gif

 

 

ma, nu m-am dat cu 1500, doar am citit despre asta:

ii un motor care poate trage dupa el o masina, merge pe autostrada cu 150 constant fara sa se chinuie, da urca mai greu in ture, implicit nu-i chiar asa de fasneata ca asta de 800.

asta din cauza stroke-ului, adica pistonul are cursa lunga in cilindru.

avantaje si dezavantaje, mie mi-ar placea sa le am pe amandoua....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire.

gadiel

/index.php?/topic/672455-kawasaki-vn-800-classic-in-doua-variante-stock-si-bobber/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am o problema la cutia de viteze (sau ambreiaj). Dupa ce pornesc motorul, daca nu-l las destul sa se incalzeasca (7-8 minute), cand o bag in viteza da sa plece de sub mine si se opreste (asta daca e rece); sau daca s-a incalzit cateva minute (3-4) cand o bag in viteza pleaca de pe loc, incet (trebuie sa ma proptesc bine cu ambele picioare in pamant si sa tin bine de ghidon ca sa o pot tine pe loc). Ambele situatii mentionate se intampla bineinteles cu ambreiajul apasat. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face nici o figura. Fostul proprietar a schimbat ambreiajul inainte sa mi-o vanda. Am incercat sa mai intind cablul de ambreiaj sau sa-l las mai slab si tot nu a avut nici un efect. Stie cineva daca ambreiajul se mai poate regla si din cutie? :-L

 

Ai discurile de frictiune torsionate...am patit si eu, cu discurile noi. Cretinii aia de la curierat au pus ceva greu pe discuri si s-au deformat...Tre sa demontezi si sa verifici planeitatea discurilor de frictiune si a discurilor metalice.

Eu am cumparat alt set...nu se prea pot readuce la forma initiala daca deformarea trece in domeniul plastic al otelului...poate doar incalzite si presate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, nu m-am dat cu 1500, doar am citit despre asta:

ii un motor care poate trage dupa el o masina, merge pe autostrada cu 150 constant fara sa se chinuie, da urca mai greu in ture, implicit nu-i chiar asa de fasneata ca asta de 800.

asta din cauza stroke-ului, adica pistonul are cursa lunga in cilindru.

avantaje si dezavantaje, mie mi-ar placea sa le am pe amandoua....

Am avut VN800 si am mers vreo 70 de km (oras si afara) cu un VN1500. Intr-adevar, raspunsul la accelerare brusca este putin intarziat la 1500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...