XXXL! Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) da complicat,foarte complicat pot spune...am un amic care vinde un drifter,de fapt el vrea un A sau classic si o mica diferenta. Exact,te omoarã birocratia. Stiu pe cineva,care si-a pus atas,la un AfricaTwin.Si ca sã scape mai usor si mai ieftin,a fãcut operatiunea,în Germania.Inclusiv achizitionarea atasului (e de ruseascã,la origini). Pe principiul ãsta,cred cã poti gãsi ce motocicletã vrei, tot asa,în Germania,deja modificatã ,inclusiv în acte. Dup-aia,aicea,cred cã n-ai decât sã-l înmatriculezi. Se stie cã motocicleta mea mult-doritã,e Drifter.Dac-o sã te uiti la modelul ãsta,la vânzãri,pe mobile.de,o sã vezi cã existã si unul cu atas... Editat Ianuarie 13, 2012 de XXXL! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 da complicat,foarte complicat pot spune...am un amic care vinde un drifter,de fapt el vrea un A sau classic si o mica diferenta. Hopaaa...Care e ? Ãla cu numãrul NT-??-PUC ? Te rog,dacã nu-i ãla,dã-mi niste detalii...Dacã-mi merge bine treaba, pânã-n varã,poate reusesc s-adun destul ca sã-mi iau Drifter.As prefera modelul de 1500... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 stiu ca ai dreptate cu bordurile . oricum nu ma gandeam sa le tai , doar sa imi iau altele mai scurte. mereu o sa fie faza ca , ori ai o motocicleta buna la toate ori arata bine ) acum sa vedem.. nu as vrea sa tai nimic din ea , si sa las piesele originale neatinse in caz ca vreau sa revin . dar uite ca unii au taiat si a iesit chiar bine HARDTAIL BOBBER vn750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) stiu ca ai dreptate cu bordurile . oricum nu ma gandeam sa le tai , doar sa imi iau altele mai scurte. mereu o sa fie faza ca , ori ai o motocicleta buna la toate ori arata bine ) acum sa vedem.. nu as vrea sa tai nimic din ea , si sa las piesele originale neatinse in caz ca vreau sa revin . dar uite ca unii au taiat si a iesit chiar bine HARDTAIL BOBBER vn750 ma, n-o zis nimeni ca nu se poate chiar arata foarte bine bobberu' ala doar ca scade drastic confortul si este foarte mult de munca la un asa proiect. da le fel iese, cel putin optic, si daca ii lasi suspensia spate la locul ei. daca te tine, da-i inainte Editat Ianuarie 13, 2012 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Nu trebuie neaparat telescoape mai scurte, ar mai fi si varianta asta: Nici mie nu-mi place golul ala, dar il mascam cu coburii ca si Darian; pe mine ma bate gandul sa-l fac solo, dar nu stiu daca asta m-ar afecta la ITP sau mai stiu eu ce... Ceva de genul: As taia parte din spate, iar aripa as prinde-o de bascula; asa n-ar mai fi nevoie de spatiul ala mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) Nu trebuie neaparat telescoape mai scurte, ar mai fi si varianta asta: Nici mie nu-mi place golul ala, dar il mascam cu coburii ca si Darian; pe mine ma bate gandul sa-l fac solo, dar nu stiu daca asta m-ar afecta la ITP sau mai stiu eu ce... Ceva de genul: As taia parte din spate, iar aripa as prinde-o de bascula; asa n-ar mai fi nevoie de spatiul ala mare... Daca eu nu am avut probleme la ITP ... Foarte interesanta repozitionarea suspensiei. Editat Ianuarie 13, 2012 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Eu as merge pe principiul sã pot s-o am în 2 sau mai multe variante,intersanjabile.Adicã,dacã vreau sã merg solo,si s-arate mai a bobber, sã pot sã-i pun o sea solo,si eventual o aripã mai scurtã.Dacã e sã am si pasager(ã),atunci,sã pot sã-i pun la loc,seaua stock,de 2 locuri. Dacã e de mers la drum lung,si am nevoie si de coburi,atunci sã-i pot pune si suspensiile stock si aripa originalã,care te mai fereste de stropit cu noroi,de propria roatã spate. Oarecum asa,am procedat cu Dragstarul de 250,pe care l-am folosit vara trecutã.Ãla,avea si avantajul cã seaua,era din 2 bucãtzi separate.Rar am folosit seaua pasagerului.În locul ei,am montat un port-bagaj.Estetic,arãta exceptional,asa... Îmi lua fix 3 min.,sã înlocuiesc una,cu alta...Dacã e sã cumpãr rãgãlia asta micã,am de gând sã pot s-o fac si bobber,c-o sea solo,pe arcuri,si c-o aripã spate,foarte micã.Pe fatzã,evident,scoasã de tot. Adicã,o transformare care s-o pot face rapid,în max. 30 min. ...Si la Vulcan,ar fi posibil,prin achizitionarea unei alte sei,ori de-aia solo,cu arcuri,ori una stock, si modificatã (tãiatã,scurtatã,si fãcut un sistem de prindere în spate).La aripa spate,prima chestie,as scãpa de stopul ãla,mare,urât si pãtrãtzos.Suport de numãr,lateral.Aripa,modificatã,sã fie mai mare,pe laterale...Se pot face ceva ajustãri ,mai ales la partea de design.Din pãcate,750-ul nu prea se preteazã la mari modificãri,si sã iasã si ceva misto.Mai ales dacã vrei sã-l mai poti folosi si cruiser.Sã mai poti sã iei la drum lung si pasager,inclusiv bagaje...Depinde si de gusturi...În general,nu prea mi-a plãcut ce-am vãzut,modificat la modelul ãsta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Nu trebuie neaparat telescoape mai scurte, ar mai fi si varianta asta Nici mie nu-mi place golul ala, dar il mascam cu coburii ca si Darian; pe mine ma bate gandul sa-l fac solo, dar nu stiu daca asta m-ar afecta la ITP sau mai stiu eu ce.. As taia parte din spate, iar aripa as prinde-o de bascula; asa n-ar mai fi nevoie de spatiul ala mare... da o stiam ... dar mi-e sa nu se rupa )) , partea proasta la coborarea aripii , este ca la o denivelare mai mare s-ar putea sa iti atinga roata . ideal ar fi ca aripa sa se miste odata cu roata. deci ceva prindere ca la bobber ( cu bari de axul rotii ) .. problema e ca nici nu stiu cum vreau sa arate exact, si daia e mai complicat si te legi de toate detaliile minore , dar na ) asa e la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 eh, vremea buna de afara m-o speriat un pic, adica nu vreau sa vina primavara si sa ma prinda cu motorul bucati, asa ca ieri m-am bagat un pic in garaj: am taiat din rezervorul de MZ, sa-l fac sa se aseze cat de cat, si am pregatit suportul pentru sa. cu putinele scule de prelucrat metalul pe care le-am avut (ciocan si flex), cam asta o iesit: astept pereri, preferabil constructive. p.s. cred ca pana la urma saua nu va avea arc in fata, da inca nu m-am hotarat. ghidonul va fi mult mai jos, probabil semighidoane prinse direct de jambe, iar in fata la rezervor o sa umplu spatiul pana la cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 eh, vremea buna de afara m-o speriat un pic, adica nu vreau sa vina primavara si sa ma prinda cu motorul bucati, asa ca ieri m-am bagat un pic in garaj: am taiat din rezervorul de MZ, sa-l fac sa se aseze cat de cat, si am pregatit suportul pentru sa. cu putinele scule de prelucrat metalul pe care le-am avut (ciocan si flex), cam asta o iesit: astept pereri, preferabil constructive. p.s. cred ca pana la urma saua nu va avea arc in fata, da inca nu m-am hotarat. ghidonul va fi mult mai jos, probabil semighidoane prinse direct de jambe, iar in fata la rezervor o sa umplu spatiul pana la cadru. Baga tare domnule! Eu nu recomand seaua cu trei arcuri, ca o sa dansezi pe motor. Miscarea trebuie restransa pe verticala. Altfel (parerea mea) o sa ai senzatia ca motorul nu merge unde vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 daca pui arcuri,pune scurte si groase,altfel se va intimpla cum zicea phoenix27! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 ardurile sunt de la o sa veche de bicicleta, sunt suficient de groase dupa cum le-am simtit. si da, asa-i cum spuneti, am facut o proba si intr-adevar, cu 3 arcuri merge saua in toate directiile. raman la 2. multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 eh, vremea buna de afara m-o speriat un pic, adica nu vreau sa vina primavara si sa ma prinda cu motorul bucati, asa ca ieri m-am bagat un pic in garaj: am taiat din rezervorul de MZ, sa-l fac sa se aseze cat de cat, si am pregatit suportul pentru sa. cu putinele scule de prelucrat metalul pe care le-am avut (ciocan si flex), cam asta o iesit: astept pereri, preferabil constructive. p.s. cred ca pana la urma saua nu va avea arc in fata, da inca nu m-am hotarat. ghidonul va fi mult mai jos, probabil semighidoane prinse direct de jambe, iar in fata la rezervor o sa umplu spatiul pana la cadru. Daca tot ti-ai facut alt rezervor nu-l vinzi pe cel original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 ardurile sunt de la o sa veche de bicicleta, sunt suficient de groase dupa cum le-am simtit. si da, asa-i cum spuneti, am facut o proba si intr-adevar, cu 3 arcuri merge saua in toate directiile. raman la 2. multam. Cand nu ai chef de lucru baga un ochi si aici: http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/want-show-off-your-ride/64174-show-off-your-bobber-64.html Sunt foarte multe solutii interesante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire. gadiel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire. gadiel http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-vn800a-din-1999-413431.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire. gadiel salut ... din ce motive? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Daca tot ti-ai facut alt rezervor nu-l vinzi pe cel original? din pacate nu, toate modificarie le-am facut sa fie reversibile, in caz ca vreau sa o vand sau sa ma pornesc la ceva drum mai lung. salut ... din ce motive? io as putea pune pariu ca din cauza ca-i mai lenes 1500-le Cand nu ai chef de lucru baga un ochi si aici: http://www.kawasakim...-bobber-64.html Sunt foarte multe solutii interesante. ah, merci, uitasem de el l-am studiat mai demult, da imi prinde bine acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire. gadiel Un prieten de-al meu are unul fain de vanzare: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-vulcan-din-1995-424592.html. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 io as putea pune pariu ca din cauza ca-i mai lenes 1500-le pe buneee? wtf sa inteleg ca motorul nu ii compenseaza greutatea sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 pe buneee? wtf sa inteleg ca motorul nu ii compenseaza greutatea sau cum? ma, nu m-am dat cu 1500, doar am citit despre asta: ii un motor care poate trage dupa el o masina, merge pe autostrada cu 150 constant fara sa se chinuie, da urca mai greu in ture, implicit nu-i chiar asa de fasneata ca asta de 800. asta din cauza stroke-ului, adica pistonul are cursa lunga in cilindru. avantaje si dezavantaje, mie mi-ar placea sa le am pe amandoua.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swoboda Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) salutare.. caut sa cumpar (second.. pt un proiect) un pinion spate..(foaie) de vn 800 ..sa aiba in jur de 50 de dinti.. multumesc. Editat Ianuarie 17, 2012 de swoboda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire. gadiel /index.php?/topic/672455-kawasaki-vn-800-classic-in-doua-variante-stock-si-bobber/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Salut. Am o problema la cutia de viteze (sau ambreiaj). Dupa ce pornesc motorul, daca nu-l las destul sa se incalzeasca (7-8 minute), cand o bag in viteza da sa plece de sub mine si se opreste (asta daca e rece); sau daca s-a incalzit cateva minute (3-4) cand o bag in viteza pleaca de pe loc, incet (trebuie sa ma proptesc bine cu ambele picioare in pamant si sa tin bine de ghidon ca sa o pot tine pe loc). Ambele situatii mentionate se intampla bineinteles cu ambreiajul apasat. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face nici o figura. Fostul proprietar a schimbat ambreiajul inainte sa mi-o vanda. Am incercat sa mai intind cablul de ambreiaj sau sa-l las mai slab si tot nu a avut nici un efect. Stie cineva daca ambreiajul se mai poate regla si din cutie? Ai discurile de frictiune torsionate...am patit si eu, cu discurile noi. Cretinii aia de la curierat au pus ceva greu pe discuri si s-au deformat...Tre sa demontezi si sa verifici planeitatea discurilor de frictiune si a discurilor metalice. Eu am cumparat alt set...nu se prea pot readuce la forma initiala daca deformarea trece in domeniul plastic al otelului...poate doar incalzite si presate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 ma, nu m-am dat cu 1500, doar am citit despre asta: ii un motor care poate trage dupa el o masina, merge pe autostrada cu 150 constant fara sa se chinuie, da urca mai greu in ture, implicit nu-i chiar asa de fasneata ca asta de 800. asta din cauza stroke-ului, adica pistonul are cursa lunga in cilindru. avantaje si dezavantaje, mie mi-ar placea sa le am pe amandoua.... Am avut VN800 si am mers vreo 70 de km (oras si afara) cu un VN1500. Intr-adevar, raspunsul la accelerare brusca este putin intarziat la 1500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.