darian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) da am vazut ceva modele de la vince &hynes , sunt pe you tube destui care si-au pus pe vn_uri. am cochetat mult timp daca sa las tobele pe ambele parti sau sa le trec pe dreapta pe ambele ... dar parca arata mai bine cu una pe fiecare parte , mai ales ca noi nu avem lantz si ii da o uniformitate , nu ramane singur cardanu ala eventual poti sa imi dai un id de mess al prietenului tau , sa ii mai cer sfaturi si la ce sa am grija , daca ma apuc sa desfac ceva . oricum , sa stii ca am gasit model de sa , deci cand ai timp , da un semn .. uite aici , ce zici? AICI mai am o mare dilema , hard tail cu amortizoare in sa , sau niste amortizoare mai scurte.... vreau neaparat sa o la de poponeata mai jos Eu zic sã-i lasi amortizoarele-n pace.Asa cum e fãcutã acuma,urci si cobori borduri fãrã probleme,treci pt. speed-bumps cu 60 km/h,fãrã nicio grijã,poti sã te bagi cu ea si pe drumuri desfundate...Eventual,îi faci altã aripã spate,cã nici mie nu-mi plãcea cum se vedea roata spate,pe sub aripã.Eu,îi schimbasem si stopul ãla mare si pãtratzos,care nu se potriveste cu nimic...Pe-acolo,totul e pe rotund - roata, aripa,semnalele...I-am pus unul micutz,cu leduri,oval,cu rama cromatã...O sã-ti dau nr. de tel. al omului,cã nu-i stiu adresa de mess.El îsi facuse modificare si la tobe...E tãtic pe partea de mecanicã,la VN-u din ãsta.L-am sunat odatã,sã-l întreb nu-mai-stiu-ce,despre un surub de pe la motor sau carburator,si mi-a rãspuns pe loc...Stie motorul ãsta,cu ochii-nchisi... M-am uitat la seaua aia.în principiu,se poate modifica asta stock,sã fie cam ca aia.Dealtfel,am mai modificat una,de-am lãsat-o farã partea aia,gen sissy-bar...Evident,a trebuit sã-i fac si altã prindere în spate.Hi hi,chiar ieri,am primit o sea de 750,la re-îmbrãcat.Venitã de la Hunedoara.... Editat Ianuarie 12, 2012 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 vad ca tu ai sa cu arcuri si amortizoare... asta cred ca cea mai buna varianta nu??? adica poti sa compari fata de saua normala doar cu amortizoare? saua cu arcuri este sa solo, mai mult pentru aspect decat pentru functionalitate; nu prea are treaba cu confortul, cu toate ca depinde mult si de cum este lucrata, si de perceptia riderului. se foloseste in general la modificarea in stil bobber sau chopper, impreuna cu alte mici artificii. la faza cu hard-tail il sustin pe phoenix27, ii o chestie foarte faina la chopperele harley, care merg in state, australia si mai stiu eu pe unde, da in orice caz pe drumuri lungi, mai mult sau mai putin drepte da fara gropi. kawa tau ii un cruiser pur-sange care tre sa inghita kilometrii multi, si o sa-ti spargi pietrele de la rinichi cu un hard-tail. Si faza cu curbele/denivelarile este de luat in considerare, cred ca un hard-tail te cam arunca de pe trasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) vad ca tu ai sa cu arcuri si amortizoare... asta cred ca cea mai buna varianta nu??? adica poti sa compari fata de saua normala doar cu amortizoare? Mie-mi place foarte mult. Singura problema e ca arcurile seii sunt foarte puternice, si din cauza asta pozitia in timpul mersului e cam inalta. Ar trebui sa pun suspensie mai scurta ca sa fie totul cum trebe ori sa mananc mai mult . Sincer nu pot sa fac comparatie, ca de doi ani am asta si nici nu mai amintesc cum a fost originalul Editat Ianuarie 12, 2012 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) Exact cum zice si @raduprint01,VN-ul de 750,e-un cruiser,poate chiar cu valentze usor sportive:2 discuri de frânã pe roata fatzã,jenti turnate ,motor puternic (60 cp,fatzã de 54,cât are Vn 800).Plus cã motorul propriu-zis,nu-i prea aspectuos,fatzã de altele de cruiser.De-aia,eu m-am ferit de varianta bobber sau chopper.Din contrã,am mers cât mai mult spre varianta cruiser: parbriz,proiectoare,comenzi avansate, coburi, sistem audio....Seaua,modificatã si ea...Sã fie cât mai comod,cu totul... Editat Ianuarie 12, 2012 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) @ Darian Vroiam sa te rog sa-mi trimiti ceva poze cu VN-ul tau, dar poate ar fi mai bine daca ai posta cateva aici; asa mai vedem si noi ce se poate schimba, modifica, ne mai vine o idee... Editat Ianuarie 12, 2012 de Cercelush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 @ Darian Vroiam sa te rog sa-mi trimiti ceva poze cu VN-ul tau, dar poate ar fi mai bine daca ai posta cateva aici; asa mai vedem si noi ce se poate schimba, modifica, ne mai vine o idee... Cam asa arãta acum 2 ani,când mai functiona.... @jerycho a zis cã nu vrea s-o ia,din cauza consoartei.Mai am un potential cumpãrãtor.Dacã nici el n-o ia,atunci probabil c- o s-o vând pe bucãtzi. Cã dacã m-apuc s-o repar,cu totul s-ar putea sã mã coste mai mult decât una cu mai putzini km,s-arate mai bine,si sã si functioneze bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 frumos... trebuie sa vezi totusi cat te-ar costa reparatia; stiu cum e, am cheltuit o caruta de bani cu al meu, ieseam mult mai ieftin daca luam altul; ai primit seaua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 frumos... trebuie sa vezi totusi cat te-ar costa reparatia; stiu cum e, am cheltuit o caruta de bani cu al meu, ieseam mult mai ieftin daca luam altul; ai primit seaua? Dap,am uitat sã-ti zic.Azi a ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Exact cum zice si @raduprint01,VN-ul de 750,e-un cruiser,poate chiar cu valentze usor sportive:2 discuri de frânã pe roata fatzã,jenti turnate ,motor puternic (60 cp,fatzã de 54,cât are Vn 800).Plus cã motorul propriu-zis,nu-i prea aspectuos,fatzã de altele de cruiser.De-aia,eu m-am ferit de varianta bobber sau chopper.Din contrã,am mers cât mai mult spre varianta cruiser: parbriz,proiectoare,comenzi avansate, coburi, sistem audio....Seaua,modificatã si ea...Sã fie cât mai comod,cu totul... ideea e ca nu imi place ca are un gol destul de mare intre aripa si roata din spate , si as fi vrut sa mai acopar din gaura , .... nu mi-ati zis ce credeti despre amortizoare mai scurte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Pãi,exact ce ziceam si eu,cu golul ãla...La mine,mãcar nu se mai vedea când puneam coburii...! Referitor la suspensii mai scurte: o sã ti-o coboare cu totul,inclusiv garda la sol.Am testat chestia asta,cu Honditza din-aintea Vulcanului .Si-am rãmas cu ea,jumate sus,pe trotuar, jumate jos,pe carosabil.Cu suspensiile stock,urcam cu ochii-nchisi...Si e vorba de-o bordurã obisnuitã,nu foarte înaltã...N-o sã mai fie asa comodã,o sã fie suspensia mai durã,nemaiavând cursa,asa lungã. Eu,n-as sacrifica câtusi de putzin din comoditate,pt. un mic câstig,la aspect...Si dacã te-apuci si scurtezi din suspensii,si nu iesti multzumit de rezultat....Ce mai faci dup-aia...? Cã nu merge sã sudezi,la loc...O sã plângi pân-o sã gãsesti altele...Pàrerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) da complicat,foarte complicat pot spune...am un amic care vinde un drifter,de fapt el vrea un A sau classic si o mica diferenta. Exact,te omoarã birocratia. Stiu pe cineva,care si-a pus atas,la un AfricaTwin.Si ca sã scape mai usor si mai ieftin,a fãcut operatiunea,în Germania.Inclusiv achizitionarea atasului (e de ruseascã,la origini). Pe principiul ãsta,cred cã poti gãsi ce motocicletã vrei, tot asa,în Germania,deja modificatã ,inclusiv în acte. Dup-aia,aicea,cred cã n-ai decât sã-l înmatriculezi. Se stie cã motocicleta mea mult-doritã,e Drifter.Dac-o sã te uiti la modelul ãsta,la vânzãri,pe mobile.de,o sã vezi cã existã si unul cu atas... Editat Ianuarie 13, 2012 de XXXL! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 da complicat,foarte complicat pot spune...am un amic care vinde un drifter,de fapt el vrea un A sau classic si o mica diferenta. Hopaaa...Care e ? Ãla cu numãrul NT-??-PUC ? Te rog,dacã nu-i ãla,dã-mi niste detalii...Dacã-mi merge bine treaba, pânã-n varã,poate reusesc s-adun destul ca sã-mi iau Drifter.As prefera modelul de 1500... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 stiu ca ai dreptate cu bordurile . oricum nu ma gandeam sa le tai , doar sa imi iau altele mai scurte. mereu o sa fie faza ca , ori ai o motocicleta buna la toate ori arata bine ) acum sa vedem.. nu as vrea sa tai nimic din ea , si sa las piesele originale neatinse in caz ca vreau sa revin . dar uite ca unii au taiat si a iesit chiar bine HARDTAIL BOBBER vn750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) stiu ca ai dreptate cu bordurile . oricum nu ma gandeam sa le tai , doar sa imi iau altele mai scurte. mereu o sa fie faza ca , ori ai o motocicleta buna la toate ori arata bine ) acum sa vedem.. nu as vrea sa tai nimic din ea , si sa las piesele originale neatinse in caz ca vreau sa revin . dar uite ca unii au taiat si a iesit chiar bine HARDTAIL BOBBER vn750 ma, n-o zis nimeni ca nu se poate chiar arata foarte bine bobberu' ala doar ca scade drastic confortul si este foarte mult de munca la un asa proiect. da le fel iese, cel putin optic, si daca ii lasi suspensia spate la locul ei. daca te tine, da-i inainte Editat Ianuarie 13, 2012 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Nu trebuie neaparat telescoape mai scurte, ar mai fi si varianta asta: Nici mie nu-mi place golul ala, dar il mascam cu coburii ca si Darian; pe mine ma bate gandul sa-l fac solo, dar nu stiu daca asta m-ar afecta la ITP sau mai stiu eu ce... Ceva de genul: As taia parte din spate, iar aripa as prinde-o de bascula; asa n-ar mai fi nevoie de spatiul ala mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) Nu trebuie neaparat telescoape mai scurte, ar mai fi si varianta asta: Nici mie nu-mi place golul ala, dar il mascam cu coburii ca si Darian; pe mine ma bate gandul sa-l fac solo, dar nu stiu daca asta m-ar afecta la ITP sau mai stiu eu ce... Ceva de genul: As taia parte din spate, iar aripa as prinde-o de bascula; asa n-ar mai fi nevoie de spatiul ala mare... Daca eu nu am avut probleme la ITP ... Foarte interesanta repozitionarea suspensiei. Editat Ianuarie 13, 2012 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Eu as merge pe principiul sã pot s-o am în 2 sau mai multe variante,intersanjabile.Adicã,dacã vreau sã merg solo,si s-arate mai a bobber, sã pot sã-i pun o sea solo,si eventual o aripã mai scurtã.Dacã e sã am si pasager(ã),atunci,sã pot sã-i pun la loc,seaua stock,de 2 locuri. Dacã e de mers la drum lung,si am nevoie si de coburi,atunci sã-i pot pune si suspensiile stock si aripa originalã,care te mai fereste de stropit cu noroi,de propria roatã spate. Oarecum asa,am procedat cu Dragstarul de 250,pe care l-am folosit vara trecutã.Ãla,avea si avantajul cã seaua,era din 2 bucãtzi separate.Rar am folosit seaua pasagerului.În locul ei,am montat un port-bagaj.Estetic,arãta exceptional,asa... Îmi lua fix 3 min.,sã înlocuiesc una,cu alta...Dacã e sã cumpãr rãgãlia asta micã,am de gând sã pot s-o fac si bobber,c-o sea solo,pe arcuri,si c-o aripã spate,foarte micã.Pe fatzã,evident,scoasã de tot. Adicã,o transformare care s-o pot face rapid,în max. 30 min. ...Si la Vulcan,ar fi posibil,prin achizitionarea unei alte sei,ori de-aia solo,cu arcuri,ori una stock, si modificatã (tãiatã,scurtatã,si fãcut un sistem de prindere în spate).La aripa spate,prima chestie,as scãpa de stopul ãla,mare,urât si pãtrãtzos.Suport de numãr,lateral.Aripa,modificatã,sã fie mai mare,pe laterale...Se pot face ceva ajustãri ,mai ales la partea de design.Din pãcate,750-ul nu prea se preteazã la mari modificãri,si sã iasã si ceva misto.Mai ales dacã vrei sã-l mai poti folosi si cruiser.Sã mai poti sã iei la drum lung si pasager,inclusiv bagaje...Depinde si de gusturi...În general,nu prea mi-a plãcut ce-am vãzut,modificat la modelul ãsta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Nu trebuie neaparat telescoape mai scurte, ar mai fi si varianta asta Nici mie nu-mi place golul ala, dar il mascam cu coburii ca si Darian; pe mine ma bate gandul sa-l fac solo, dar nu stiu daca asta m-ar afecta la ITP sau mai stiu eu ce.. As taia parte din spate, iar aripa as prinde-o de bascula; asa n-ar mai fi nevoie de spatiul ala mare... da o stiam ... dar mi-e sa nu se rupa )) , partea proasta la coborarea aripii , este ca la o denivelare mai mare s-ar putea sa iti atinga roata . ideal ar fi ca aripa sa se miste odata cu roata. deci ceva prindere ca la bobber ( cu bari de axul rotii ) .. problema e ca nici nu stiu cum vreau sa arate exact, si daia e mai complicat si te legi de toate detaliile minore , dar na ) asa e la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 eh, vremea buna de afara m-o speriat un pic, adica nu vreau sa vina primavara si sa ma prinda cu motorul bucati, asa ca ieri m-am bagat un pic in garaj: am taiat din rezervorul de MZ, sa-l fac sa se aseze cat de cat, si am pregatit suportul pentru sa. cu putinele scule de prelucrat metalul pe care le-am avut (ciocan si flex), cam asta o iesit: astept pereri, preferabil constructive. p.s. cred ca pana la urma saua nu va avea arc in fata, da inca nu m-am hotarat. ghidonul va fi mult mai jos, probabil semighidoane prinse direct de jambe, iar in fata la rezervor o sa umplu spatiul pana la cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 eh, vremea buna de afara m-o speriat un pic, adica nu vreau sa vina primavara si sa ma prinda cu motorul bucati, asa ca ieri m-am bagat un pic in garaj: am taiat din rezervorul de MZ, sa-l fac sa se aseze cat de cat, si am pregatit suportul pentru sa. cu putinele scule de prelucrat metalul pe care le-am avut (ciocan si flex), cam asta o iesit: astept pereri, preferabil constructive. p.s. cred ca pana la urma saua nu va avea arc in fata, da inca nu m-am hotarat. ghidonul va fi mult mai jos, probabil semighidoane prinse direct de jambe, iar in fata la rezervor o sa umplu spatiul pana la cadru. Baga tare domnule! Eu nu recomand seaua cu trei arcuri, ca o sa dansezi pe motor. Miscarea trebuie restransa pe verticala. Altfel (parerea mea) o sa ai senzatia ca motorul nu merge unde vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 daca pui arcuri,pune scurte si groase,altfel se va intimpla cum zicea phoenix27! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 ardurile sunt de la o sa veche de bicicleta, sunt suficient de groase dupa cum le-am simtit. si da, asa-i cum spuneti, am facut o proba si intr-adevar, cu 3 arcuri merge saua in toate directiile. raman la 2. multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 eh, vremea buna de afara m-o speriat un pic, adica nu vreau sa vina primavara si sa ma prinda cu motorul bucati, asa ca ieri m-am bagat un pic in garaj: am taiat din rezervorul de MZ, sa-l fac sa se aseze cat de cat, si am pregatit suportul pentru sa. cu putinele scule de prelucrat metalul pe care le-am avut (ciocan si flex), cam asta o iesit: astept pereri, preferabil constructive. p.s. cred ca pana la urma saua nu va avea arc in fata, da inca nu m-am hotarat. ghidonul va fi mult mai jos, probabil semighidoane prinse direct de jambe, iar in fata la rezervor o sa umplu spatiul pana la cadru. Daca tot ti-ai facut alt rezervor nu-l vinzi pe cel original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 ardurile sunt de la o sa veche de bicicleta, sunt suficient de groase dupa cum le-am simtit. si da, asa-i cum spuneti, am facut o proba si intr-adevar, cu 3 arcuri merge saua in toate directiile. raman la 2. multam. Cand nu ai chef de lucru baga un ochi si aici: http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/want-show-off-your-ride/64174-show-off-your-bobber-64.html Sunt foarte multe solutii interesante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire. gadiel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.