Blackrider Postat Iunie 15, 2012 Autor Share Postat Iunie 15, 2012 care aveti de vinzare un VN800-1500?....buget limitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Salutare Vulcanisti! Am o intrebare pt cei cu VN-uri de 400. Cum se comporta acest motoras? Cum demareaza si care ar fi viteza de croaziera cu 2 persoane( fara ca motorul sa urle ca toti dracii). Stiu ca are aceeasi greutate ca fratiorul de 800 , si imi este frica sa nu fie prea melc... Deasemenea m-ar interesa partea de consum, fiabilitate, piese(tinand cont ca e 400). Ma tenteaza sa trec cruiser. Mentionez ca am 85 kg. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexoctavian Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Salutare! Intrebarea mea pentru posesorii de VN800 (A si nu numai): Am nevoie de un kit de lant. Sugestii (furnizori, producatori etc)?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Habar n-am avut unde sa postez așa ca întreb aici. Mi-am luat cauciucuri cu banda albă si au venit cu o chestie albastra de protecție pe partea albă. Cu ce se curata? Înainte sau dupa montaj? Spun asta fiindcă mi-e frica la montaj sa nu-mi pateze cauciucurile. Dorel vegheaza… Salut Stefan, Anvelopele le poti curata dupa montare. O perie (dar nu de sarma, pe cat posibil) si apa sunt suficiente sa cureti stratul protector. numai bine, Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) Salutare! Intrebarea mea pentru posesorii de VN800 (A si nu numai): Am nevoie de un kit de lant. Sugestii (furnizori, producatori etc)?!? DID - kit lant VN800 97- 131.01 EUR 583.97 RON Furnizor eu - sunt distribuitor de piese si consumabile - factura si chitanta Editat Iunie 15, 2012 de lorddanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Salutare Vulcanisti! Am o intrebare pt cei cu VN-uri de 400. Cum se comporta acest motoras? Cum demareaza si care ar fi viteza de croaziera cu 2 persoane( fara ca motorul sa urle ca toti dracii). Stiu ca are aceeasi greutate ca fratiorul de 800 , si imi este frica sa nu fie prea melc... Deasemenea m-ar interesa partea de consum, fiabilitate, piese(tinand cont ca e 400). Ma tenteaza sa trec cruiser. Mentionez ca am 85 kg. Multumesc anticipat! De ce de 400 si nu mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 (editat) Habar n-am avut unde sa postez așa ca întreb aici. Mi-am luat cauciucuri cu banda albă si au venit cu o chestie albastra de protecție pe partea albă. Cu ce se curata? Înainte sau dupa montaj? Spun asta fiindcă mi-e frica la montaj sa nu-mi pateze cauciucurile. Dorel vegheaza… poti sa freci la ele pana-ti sar mainile...n-o sa scoti albul cel mai alb...trust me dai fugutza pana la o spalatorie auto...zici lu nea caisa as-ti dea bine bine cu jetul cu spuma pe ele (nu si pe discurile de frana) si sa dea cu jetul puternic cu apa dupa aia. si in acelasi timp iti si cureti/degresezi si partea de dedesubt a motorului. cu 10 lei iti faci jucaria bibelou ! la inceput am fost sceptic pt ca eu nu las pe nimeni sa-mi bibileasca utilajul...dar o data la 2 luni gata O RASFAT ! ps : banda aia albastra e pusa acolo sa nu murdaresti peretele alb in timpul montajului. De ce de 400 si nu mai mare? poate pt ca nu consuma cat unul de 800 ? bucurestii sa fie de vina; zic... Editat Iunie 17, 2012 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanAM Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) Cat au fost gumele? De unde le-ai luat? Intreb pentru ca si eu sunt interesat de cauciucuri cu banda alba. Am cumparat de aici: http://www.mynetmoto.com. A fost cel mai ieftin din ce am gasit eu. Au ajuns in mai putin de o saptamana. Salut Stefan, Anvelopele le poti curata dupa montare. O perie (dar nu de sarma, pe cat posibil) si apa sunt suficiente sa cureti stratul protector. numai bine, Razvan Multumesc pt. sfat. poti sa freci la ele pana-ti sar mainile...n-o sa scoti albul cel mai alb...trust me dai fugutza pana la o spalatorie auto...zici lu nea caisa as-ti dea bine bine cu jetul cu spuma pe ele (nu si pe discurile de frana) si sa dea cu jetul puternic cu apa dupa aia. si in acelasi timp iti si cureti/degresezi si partea de dedesubt a motorului. cu 10 lei iti faci jucaria bibelou ! la inceput am fost sceptic pt ca eu nu las pe nimeni sa-mi bibileasca utilajul...dar o data la 2 luni gata O RASFAT ! ps : banda aia albastra e pusa acolo sa nu murdaresti peretele alb in timpul montajului. Sa inteleg ca nu mai e nevoie sa frec eu? Pot sa o duc direct la spalatorie si se curata protectia albastra direct cu furtunul de presiune? Editat Iunie 18, 2012 de StefanAM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Care consum mare la vn 800? Mie imi ia 4.5 % ... ... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 yuhuuuuuu m-am dat aseara cu vulcanosul vreo 50 metrii (in curte, cu sticla de plastic in loc de rezervor) sper sa nu fie placebo, da mere de rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Deci combinatia ta cu jicloare noi e buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Deci combinatia ta cu jicloare noi e buna? deocamdata asa pare, dar trebuie sa o testez intensiv, nu asa prin curte in trepta 1 si 2 sa vad la jumatea acceleratiei, la full throttle, pornirea, etc sigur va mai trebui sa umblu la pilot screw pana ii nimeresc setarea optima, si va trebui sa ma joc si cu admisia, pana nimeresc un flow de aer care sa fie cat de cat acceptabil in toate pozitiile acceleratiei si va trebui sa gasesc o solutie impotriva vantului, care daca va bate din lateral, direct in admisie, o sa-mi saraceasca amestecul instant problema cunoscuta de altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut . Care aveti de vanzare o fisa , ptr. cilindru spate la VN-ul de 800 din 96? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut . Care aveti de vanzare o fisa , ptr. cilindru spate la VN-ul de 800 din 96? E dusa sau a iesit cablul din ea? Ca daca e iesit, se "indeasa" cablul inapoi. Si eu am cautat disperat fise la un moment dat si nu am gasit decat cu tot cu "ignition coil" (bobina ii zice?) si cabluri. Ebay rules! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 E dusa sau a iesit cablul din ea? Ca daca e iesit, se "indeasa" cablul inapoi. Si eu am cautat disperat fise la un moment dat si nu am gasit decat cu tot cu "ignition coil" (bobina ii zice?) si cabluri. Ebay rules! S-a rupt pipa , pe la jumatate . Am dat-o cu banda , dar tind sa cred ca pierde scanteia pe acolo si imi uda bujia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 hai ma chiar nu stie niciunu' din voi pe unde a ajuns VNA-ul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 S-a rupt pipa , pe la jumatate . Am dat-o cu banda , dar tind sa cred ca pierde scanteia pe acolo si imi uda bujia . http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=spark+plug+wires+kawasaki+vn800&_trksid=p3984.m1952 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 http://www.ebay.com/...sid=p3984.m1952 Astea , le-am vazut si eu , dar sper sa gasesc pe undeva mai , aproape si daca nu ... o sa vorbesc cu cineva sa le comande ... Oricum , mersi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Stie cineva daca se potrivesc cablurile de acceleratie de Vn800 Classic la Vn800A? La fise e posibil sa mearga si astea cod Louis 10035302 ZUENDKERZENSTECKER NGK XB05F 14MM KERZEN 5,99e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Astea , le-am vazut si eu , dar sper sa gasesc pe undeva mai , aproape si daca nu ... o sa vorbesc cu cineva sa le comande ... Oricum , mersi ... http://www.louis.de/_30204d67b177c251dff5c386143fd80a74/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10035300 http://www.louis.de/_30204d67b177c251dff5c386143fd80a74/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10032082&anzeige=0&ADTRACTIONSLOT=detail_xsord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 20, 2012 Autor Share Postat Iunie 20, 2012 Stie cineva daca se potrivesc cablurile de acceleratie de Vn800 Classic la Vn800A? DA,daca sint stock. La fise e posibil sa mearga si astea cod Louis 10035302 ZUENDKERZENSTECKER NGK XB05F 14MM KERZEN 5,99e nu cred ca merg,alea originale is lungi,subtiri sa incapa in gaura si au guler dublu de etansare pt apa...treb masurata pipa la original si facuta comparatie in ultima instanta... vezi la user-ul "metricmotion",poate are el originale/noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Ok. Multam fain. Le-am comandat. Cat despre pipe dupa cum spuneam doar mi-am dat cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Cat despre pipe dupa cum spuneam doar mi-am dat cu parerea. Am rezolvat problema cu fisa . Se potriveste de la honda cbr 600 f . Bun ... fisa se potriveste , defapt m-am si plimbat doua zile si a mers super . Acum seara pe cand sa plec cu el ... iar nu imi mergea cilidrul din spate . Am observat o chestie . Cu fisa pe bujie , nu merge , dar cand scot fisa de pe bujie si o tin cam la un cm ... aud cum da scanteie si merge si cilindrul asta . V-ati mai intalnit careva cu problema asta ? Am schimbat si bujia si face aceeasi chestie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Am rezolvat problema cu fisa . Se potriveste de la honda cbr 600 f . Bun ... fisa se potriveste , defapt m-am si plimbat doua zile si a mers super . Acum seara pe cand sa plec cu el ... iar nu imi mergea cilidrul din spate . Am observat o chestie . Cu fisa pe bujie , nu merge , dar cand scot fisa de pe bujie si o tin cam la un cm ... aud cum da scanteie si merge si cilindrul asta . V-ati mai intalnit careva cu problema asta ? Am schimbat si bujia si face aceeasi chestie ... Daca si bujia este ancrasata pot fi simeringurile dela supape sau segmentii uzati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Salut. Stie cineva care e dimensiunea maxima a anvelopei spate care intra pe un VN de 1600? Ea a venit cu anv. de 170 si mi se pare cam ingusta ... una mai lata ar da mult mai bine pe un motor asa mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.