Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu vreau sa vorbesc aiurea, nu il am aproape sa ma uit, dar nu tin minte sa fi vazut asa ceva la el. E un VN800 Classic din '97. Are modelul asta sigur asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva: cand spui pompa de frana uzata te referi la mecanismul pe care il actioneaza clapeta, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai nici o clapeta, ai piston in pompa, si e posibil sa fie duse garniturile din el.

Dar eu deocamdata mizez pe reglaj si furtun de frana slabit (daca tii mana pe el cand tragi de frana simti ca se umfla). E normal sa se umfle, dar depinde cat de mult ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba am clapeta, aia de care trag sa franez fata, la ea ma refer cand zic "clapeta" :)

Iar reglaj tot stau si ma gandesc si chiar nu este. Am scos si schita franei pe fata la el din manualul de reparatii original, si nu apareschita_frana-KPtud0f5.jpg

Am atasat un screenshot dupa manual (adica am incercat sa atasez, sper sa si mearga).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aerisit si asa, da. Dar cel mai bine tine cand aerisesc pe jos, adica imping lichidul in sus. Multumesc de ajutor. Sper sa fie furtunul. Pompa cred ca e mai scumpa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu odata problema asta...desi iesea lichid si nu aer pe la busonul de la etrier , pe la mijlocul conductei ramase-se o punga de aer. Am bagat pe busonul de aerisire un furtun incolor si am tras pana am reusit complet sa scot tot aerul . Daca chiar nu este problema de aerisire, atunci ai o problema de presiune . Verifica daca sunt ok si saibele de cupru ce fac legatura intre pompa/etrier si furtun .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit vremea sa-mi schimb cauciucurile, ea spuneti voi cine stie sa centreze roti pe-aici pe la noi prin Bucuresti ca pot sa montez cauciucurile si singur. Practic stiu sa si centrez dar n-am cele trebuincioase deci trebe sa apelez la cineva care are scule.

Sugestii? Si eventual sa aiba si stand sa putem apoi centra frana spate cum trebe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Echilibratul e una, centratul e alta. Cele cu spite se centreaza. Ca la bicicleta. Si asta doar daca e nevoie, ca poate sa nu fie nevoie. In principiu jantele spitate ale unei motociclete nu prea se descentreaza si nu au nevoie de recentrare. Descentrarea se poate petrece daca janta a suferit lovituri puternice gen dat in borduri, gropi imense luate in viteza, altfel nu prea se descentreaza ele. Dar as vrea sa le verific, de-aia am intrebat si daca exista careva cu scule pentru centrat. Adica stand... Pe de alta parte, rotile poti fi centrate si asa cum stau ele pe motocicleta, folosind furca si bascula drept stand-uri pt centrat, doar ca trebe saltata motocicleta pe un cric care sa o tina drept si ceva mai sus, ar fi crima sa stai cocosat sa tot verifici...

 

Uite un articol excelent despre centrat roti (inlocuiesti bicicleta cu motocicleta): http://www.freerider.ro/service/cum-se-centreaza-o-roata-de-bicicleta-8664.html

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

`Ce vrei tu e pasare rara!

Personal am auzi de un singur om care face asa ceva, prin Chitila, daca nu ma insel. Cauta pe forum dupa "centrare roti spitate", sigur o sa gasesti.

Daca tot faci asta, asigura-te ca ai si spite de rezerva.

 

PS: Rabinu 0724452023, zona Chitila-Bucurestii Noi - iaca la un sarci pe goagle

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci!

Crezi tu ca e nevoie de inlocuit spite? Ca n-as vrea sa respitez roata, doar sa o verific si sa centrez daca e cazul. Din cate stiu eu nu e nevoie sa respitezi o roata in cazul unei centrari. Tu ce stii?

 

Hapropos, cred ca imi fac singur stand de centrat.

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu vreau sa-mi cumpar asa ceva, e prea greu de facut. Am studiat putin problema, am vorbit cu cineva care si-a facut un stand de echilibrare statica si mi-a zis ca e extrem de greu de facut centrajul sistemului, trebe sa fie doua plane perfect paralele, ma rog...

Mai bine cumeri gata facut, cu sistem de fixare pentru ceasul comparator. E vreo 600 ron parca.

Cand te apuci de strans spitele, o sa constati ca unele spite nu se mai pot strange, au piulitele blocate sau mai stiu eu ce spitete indoite etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detaliaza te rog unde ai gasit si de care la 600 ron. Sunt curios, eu am gasit mai eftine pe net.

Chestia e ca pare dificil dar de fapt si de drept nu e dificil sa centrezi o roata, cred ca nici sa-ti faci stand-ul nu e greu. Nu mi-e clara problema legata de planurile paralele...

 

Si ce masina iti trebuie pt roluirea cercului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu poti sa construiesti o masa dinasta, esti tare!

Crede-ma costurile sunt destul de mari...e nevoie de precizie ca sa poti s-o faci bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am gasit pe Amazon un stand de centrat la 70$, adaug si instrumentul de masurare 30$ face: 100$ si mai pun trasnportul. Nu suna prea rau.

 

http://www.amazon.com/Tusk-Motorcycle-Wheel-Balancing-Truing/dp/B003QT26D6

http://www.amazon.com/Grizzly-G9806-Indicator-0-05%2522-0-0001%2522/dp/B0000DD0SF/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1370259735&sr=8-3&keywords=grizzly+dial+gauge

 

Acuma sa caut sa vad cat ma costa sa-l fac eu, problema e ca nu as putea sa obtin asa mare precizie, cum bine spui. Ar mai conta in afara axului care trebe sa fie foarte bun si fara deviatii si conurile pentru roti sa fie de diverse dimensiuni, ca sa nu fie de unica folosinta :D

 

Ar merge facute din aluminiu/otel doar sa gasim pe cineva sa ni le faca... daca nu gasim, sa cumpar de undeva. Mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, fiti seriosi :)

cu putina indemanare se poate centra pe mobra, fix cum ai zis mai devreme (ridicata putin mobra de roata la care lucrezi).

merge si ochiometric, si daca chiar insisti, gasesti o solutie sa prinzi si un ceas comparator pe bascula, sau pe un suport improvizat langa motocicleta. Asta daca ai ceas comparator.

Eu mi-am centrat de multe ori rotile de la bicicleta (cursiera) ochiometric, si a iesit de fiecare data perfect.

Bataia verticala poola in principiu pe la noi, daca gaseste cineva varianta de roluit, bravo lui :)

 

p.s. cel putin ultimul link de pe ebay este cu stand pentrui echilibrat, nu pentru centrat :)

si da, trebuie echilibrata si roata cu spite, la fel cu cea turnata. Sunt plumbi speciali care se atasaza pe niplurile spitelor (eu inca nu am gasit pe la noi sa cumpar).

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...