Ancalagon Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Arunci banii fara rost - animalul ala superb pe care il ai iti scoate si tractorul impotmolit pe arie... Puneti filtru K&N, nu e vraja, o sa respire mai normal motorul, la tobe nu stiu ce sa zic, depinde daca au sonda lambda sau nu. Daca au, va trebui sa gasesti o solutie sa o pui si pe cele noi, altfel consuma mult. Daca nu, poti pune orice aftermarket, sau poti sa-ti faci din inox dupa imaginatia ta si priceperea mesterilor. Power Commander puneti doar in ultima etapa, daca chiar esti asa de nemultumit, desi inca o data zic, you have plenty of fuckin'power... Sa-l folosesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amedock Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Pentru ce model/an de En .. .se potrivesc oare la LTD 454 ? codul patinelor ar fi acelasi in diagrame . vrei sa iti dau codul de pe ele ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 amedock pai codul este acelasi in diagrame totusi am vazut piese de EN si LTD care au acelasi cod in diagrame si totusi aratau diferit unul fata de celalalt ... de asta am intrebat daca tu stii mai multe ... scuze .. una fata de cealalta ... ma refeream la piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator valentinutsa Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Azi mi-au venit tobele si semnalizarile pe led. Maine le pun si pun o filmare. Am incercat o toba pe un seven fifty si suna demential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amedock Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 amedock pai codul este acelasi in diagrame totusi am vazut piese de EN si LTD care au acelasi cod in diagrame si totusi aratau diferit unul fata de celalalt ... de asta am intrebat daca tu stii mai multe ... scuze .. una fata de cealalta ... ma refeream la piese Salut te ajuta daca fac poze la cele 2 patine?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goldbug Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Arunci banii fara rost - animalul ala superb pe care il ai iti scoate si tractorul impotmolit pe arie... Puneti filtru K&N, nu e vraja, o sa respire mai normal motorul, la tobe nu stiu ce sa zic, depinde daca au sonda lambda sau nu. Daca au, va trebui sa gasesti o solutie sa o pui si pe cele noi, altfel consuma mult. Daca nu, poti pune orice aftermarket, sau poti sa-ti faci din inox dupa imaginatia ta si priceperea mesterilor. Power Commander puneti doar in ultima etapa, daca chiar esti asa de nemultumit, desi inca o data zic, you have plenty of fuckin'power... Sa-l folosesti sanatos. Multumesc de sfaturi. Imi place sa fac diferse modificari la motor deci vreau sa experiementez cum e cu o admisie de aer modificata si cu power commander. E cineva pe aici care a facut modificari de genul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 'Na ziua! Daca aveti idee unde pot gasi un corp de carburator pentru un VN800, aruncati cu informatie va rog. eBay am incercat, as vrea sa ramana ultima solutie. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 ce-ai stricat la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 ce-ai stricat la el? Nu eu:D. Mecanicu zice ca "ghidajul socului"? Eu nu ma pricep maxim, o zis ca e nevoie de corp carburator. Maine trec sa vad exact cum si in ce fel e stricata mizeria. E ciudat ca s-a intamplat dupa o revizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 pai cablul de soc este din plastic, chiar daca l-ar fi strans prea tare, l-ar fi stricat pe ala, nu corpul carburatorului. si ala se poate comanda ia vezi tu exact ce ai acolo, si apoi cumpara piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Salutare! Am nevoie de un sfat. Am o problema cu frana fata la Vulcan si nu-i dau de cap deloc. Clapeta este moale rau, aproape ca se lipeste de maner. Mentionez: placutele de frana sunt noi, aer in instalatie nu este (am pompat lichidul de frana pe aerisitor in sus.....cam un litru cred). Acum am comandat si discul de frana fata, am observat ca e uzat tare si sa nu am surprize. Intrebarea mea: daca aer in instalatie nu este, iar lichid nu scapa pe nicaieri, care ar puea fi o alta cauza la treaba asta? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 pai pompa de frana uzata, sau furtunul de frana foarte flexibil, in principiu reglajul l-ai verificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Aici m-ai prins.......ce reglaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 are o rotita in partea de sus a manetei, langa boltul pe care pivoteaza, cu cifrele 1, 2,3 si 4. In functie de pozitia ei, maneta este mai moale sau mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Nu vreau sa vorbesc aiurea, nu il am aproape sa ma uit, dar nu tin minte sa fi vazut asa ceva la el. E un VN800 Classic din '97. Are modelul asta sigur asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Inca ceva: cand spui pompa de frana uzata te referi la mecanismul pe care il actioneaza clapeta, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 n-ai nici o clapeta, ai piston in pompa, si e posibil sa fie duse garniturile din el. Dar eu deocamdata mizez pe reglaj si furtun de frana slabit (daca tii mana pe el cand tragi de frana simti ca se umfla). E normal sa se umfle, dar depinde cat de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Ba am clapeta, aia de care trag sa franez fata, la ea ma refer cand zic "clapeta" Iar reglaj tot stau si ma gandesc si chiar nu este. Am scos si schita franei pe fata la el din manualul de reparatii original, si nu apare Am atasat un screenshot dupa manual (adica am incercat sa atasez, sper sa si mearga). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 pfff, atunci ramane furttunul sau pompa.... ai incercat sa aerisesti si pe sus pe la conducta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Am aerisit si asa, da. Dar cel mai bine tine cand aerisesc pe jos, adica imping lichidul in sus. Multumesc de ajutor. Sper sa fie furtunul. Pompa cred ca e mai scumpa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 mergi oricum la un mecanic pentru diagnoza, inainte sa te apuci de cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Am avut si eu odata problema asta...desi iesea lichid si nu aer pe la busonul de la etrier , pe la mijlocul conductei ramase-se o punga de aer. Am bagat pe busonul de aerisire un furtun incolor si am tras pana am reusit complet sa scot tot aerul . Daca chiar nu este problema de aerisire, atunci ai o problema de presiune . Verifica daca sunt ok si saibele de cupru ce fac legatura intre pompa/etrier si furtun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 A venit vremea sa-mi schimb cauciucurile, ea spuneti voi cine stie sa centreze roti pe-aici pe la noi prin Bucuresti ca pot sa montez cauciucurile si singur. Practic stiu sa si centrez dar n-am cele trebuincioase deci trebe sa apelez la cineva care are scule. Sugestii? Si eventual sa aiba si stand sa putem apoi centra frana spate cum trebe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Ma gandesc ca te referi la echilibrat, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) Nu. Echilibratul e una, centratul e alta. Cele cu spite se centreaza. Ca la bicicleta. Si asta doar daca e nevoie, ca poate sa nu fie nevoie. In principiu jantele spitate ale unei motociclete nu prea se descentreaza si nu au nevoie de recentrare. Descentrarea se poate petrece daca janta a suferit lovituri puternice gen dat in borduri, gropi imense luate in viteza, altfel nu prea se descentreaza ele. Dar as vrea sa le verific, de-aia am intrebat si daca exista careva cu scule pentru centrat. Adica stand... Pe de alta parte, rotile poti fi centrate si asa cum stau ele pe motocicleta, folosind furca si bascula drept stand-uri pt centrat, doar ca trebe saltata motocicleta pe un cric care sa o tina drept si ceva mai sus, ar fi crima sa stai cocosat sa tot verifici... Uite un articol excelent despre centrat roti (inlocuiesti bicicleta cu motocicleta): http://www.freerider.ro/service/cum-se-centreaza-o-roata-de-bicicleta-8664.html Editat Iunie 3, 2013 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.