Goldbug Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Salutare, De aprox 1 luna am intrat si eu in randul posesorilor de Vulcan cu un Mean Streak 2007 SE. Acest motor imi sta pe creier de 3 ani si anul asta in sfarsit s-a intamplat minunea . Pentru ca ma roade mana si nu il pot lasa asa cum este am inceput sa ma uit dupa tot felul de modificari. Primele chestii pe care vreau sa le fac tin de modificarea filtrului de aer si de adaugarea unui power commander pentru a creste performanta motorului. Apoi urmeaza sa ma uit dupa ceva tobe (momentan am in minte Cobra Speedster Slashdown sau Muzzy 2-1 dar asta nu se prea mai gaseste). Vreau sa va cer ajutorul cu cateva chestii: 1) A mai facut careva dintre voi modificarea filtrului de aer? Ma intereseaza in special modificarea Caddman sau "Half way to thunder" dar sunt deschis si spre alte variante. 2) Foloseste careva Power commanderul? Exista si alte variante mai ieftine cu aceleasi rezultate? 3) Ce alte tobe imi recomandati? Ma intereseaza ceva care sa nu fie super galagios. La tobele Cobra ma gandeam sa pun un baffler silentios. Multam Nimeni pe aici care sa fii modificat partea cu filtrul de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 motorul tau e destul de rar pe la noi, si printre utilizatorii de pe forum eu personal nu stiu pe nimeni sa-l detina, deci aici slabe sanse sa gasesti informatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Nu eu:D. Mecanicu zice ca "ghidajul socului"? Eu nu ma pricep maxim, o zis ca e nevoie de corp carburator. Maine trec sa vad exact cum si in ce fel e stricata mizeria. E ciudat ca s-a intamplat dupa o revizie. Revin cu intrebari: cam asa arata "damage-ul" (daca reusesc sa atasez pozele). Cica e spurcat rau de sudat aluminiul ala, ca nu-stiu-ce se intampla si se deformeaza (sper sa nu vorbesc prostii). Eu am gasit un binevoitor care dispune de aparat de sudura cu plasma si ma ajuta. Daca cineva poate da orice detalii/sfaturi despre materialul carburatorului, experiente anterioare pozitive sau negative cu sudura de genul acesta, etc, v-as fi recunoscator. Am emotii. Ca daca nu merge, vad ca este unul pe eBay care ma ajunge spre 400 de dolari cu totul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Acolo la tine pare ca era rupt si lipit cu poxipol si ca acuma s-a rupt de tot si ar trebui sudat. Un carburator sh atata costa? 400$ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 gasesti si mai ieftin de pe ebay, eu am vazut mai multe anunturi, de pe la 150 dolari arata rau au tau, ce-i drept, si nu stiu daca merge sudat posibil sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 gasesti si mai ieftin de pe ebay, eu am vazut mai multe anunturi, de pe la 150 dolari arata rau au tau, ce-i drept, si nu stiu daca merge sudat posibil sa mearga. Este la 250 pe eBay, dar transportul e inca vreo 40 si ei estimeaza vama la 80. Hai ca nu sunt 400, am exagerat si eu ca imi place sa ma plang:D. Am mai vazut pe la 150, dar cu diverse probleme, chiar legate de corp, iar corp separat nicio sansa. Da, e poxipol acolo, a incercat mecanicul o manevra, nu era rupt dintainte si a stat asa:D. A fost groaznic de curatat. Azi l-am sablat (traiasca tehnicienii dentari!) pe zona respectiva si diseara ma duc sa incerc sa il sudez (traiasca tehnicienii dentari!). Am trecut pe la un shop de tehnica de sudura si o zis ca daca intr-adevar e aluminiu, merge. Daca e Z... nu mai tin minte ce material, nu merge orice i-as face. Deci might aswell give it a try:D Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 zamac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 ... tehnica de sudura si o zis ca daca intr-adevar e aluminiu, merge. Daca e Z... nu mai tin minte ce material, nu merge orice i-as face. Deci might aswell give it a try:D Va tin la curent. Din cate stiu este ANTIMONIU si nu se poate suda. Oricum bafta... alta varianta sa-l repari nu cred ca ai Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 acum m-am uitat mai atent la poze...este rupta doar urechea de opritor al camasii cablului de soc? poate gasesti o solutie sa fisezi camasa pe altceva si prelungesti cablul de soc, rezolvand astfel situatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 (editat) acum m-am uitat mai atent la poze...este rupta doar urechea de opritor al camasii cablului de soc? poate gasesti o solutie sa fisezi camasa pe altceva si prelungesti cablul de soc, rezolvand astfel situatia Da, cablul de soc se opreste in urechea aia. Nu stiu daca pot gasi alta solutie, pentru ca este un canal in interior, in forma de "L" care face cotul chiar in interiorul mizeriei rupte. Din ce am inteles, cand se trage socul (care nu e de fapt "choke", e "enrichment circuit",) capatul socului elibereaza canalul ala si pe acolo vine un sulplus de benzina care face amestecul mai bogat, sa porneasca rece....cate poate invata un profan cand se phoote mobra:D Editat Iunie 6, 2013 de dr_moleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 man, daca vrei o rezolvare ieftina si ok, blocheaza orificiul si desfa surubul de amestec la vreo 3 ture jumate, astfel vei avea amestecul la relanti mai bogat si nu mai ai nevoie de soc pentru a porni se practica des (fara sa fie defect carburatorul), si nu ai probleme. Si apoi, cand o sa vrei si o sa poti, il vei schimba, sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Incearca pe ebay.de, acolo daca gasesti si cumperi, nu mai platesti vama pentru ca e intra-european Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 (editat) Incearca pe ebay.de, acolo daca gasesti si cumperi, nu mai platesti vama pentru ca e intra-european Asa e, nu platesti vama. Da e 300 de euro singuru' care e acu. Ca sa follow-up, am fost la nenea si aproape l-o sudat. Adica asa cum era rupt de jur-imprejur, o sudat cam jumatate din circumferinta, pentru ca nu are acces din cauza piesei aleaia mari cu arc:D (am invatat cum merge socu, dar nu am invatat cum se cheama aia). Pare ca merge, sa vad si cat o sa tina. Maine ma duc sa imi dea jos mecanicu' si chestia aia, si mai fac o vizita la nenea. Promit ca pun poze maine, acu e ramas in masina carbu' si mi-i lene sa ies sa il iau. L.E. Merci de ajutor. Daca nu o sa mearga, o sa incerc varianta fara soc pana strang bani de alt carb. Editat Iunie 6, 2013 de dr_moleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goldbug Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 motorul tau e destul de rar pe la noi, si printre utilizatorii de pe forum eu personal nu stiu pe nimeni sa-l detina, deci aici slabe sanse sa gasesti informatia. Stiu ca nu prea exista Mean Streak in Romania dar din cate am citit modificarea admisiei de aer se face la fel si pe Vulcan 1600 si 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 si alea sunt rare mai usor gasesti 1500 pe carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Am inlocuit azi arcurile OEM din furca Drifterului meu de 800 cu progresive Wirth. O modificare pe care o recomand, tinuta de drum pe soselele noastre de lumea a III-a se imbunatateste considerabil. Se inlocuiesc foarte usor, telescoapele au o constructie simpla - chiar primitiva. Wirth recomanda ulei SAE 15, spre deosebire de SAE 10 la originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 la ce pret te-a dus upgrade-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Cam 100 de euro - 400 de ron au fost arcurile, restul uleiul de furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Am inlocuit azi arcurile OEM din furca Drifterului meu de 800 cu progresive Wirth. O modificare pe care o recomand, tinuta de drum pe soselele noastre de lumea a III-a se imbunatateste considerabil. Se inlocuiesc foarte usor, telescoapele au o constructie simpla - chiar primitiva. Wirth recomanda ulei SAE 15, spre deosebire de SAE 10 la originale. Doc,da-mi si mie link-ul,sa vad daca au si pt sporty. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Cred ca au... Nu mai stiu ce Sportster ai - http://www.geiwiz.ro/index2.php?linkid=167&ccm_se=1200&model_se=XLH&modelbez2_se=Sportster&modelbjcode_se=XL1&id_mod=51948&zusatz_m=&jahr_se=2003&site_se=Harley%20Davidson&ausgabe=OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 cozoroc semnale vulcan - https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.517941058261168&type=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Vand Kawasaki VN 1600 clasic: - an fabricatie - 2005; - km parcursi - 39600; - accesorii: parbriz, crashbar Hepco&Beker, sissybar + portbagaj Hepco&Beker, coburi, "topcase" din piele (apare intr-o singura poza mai veche), suport picioare ( montat pe crashbar ), filtru de aer K&N, mansoane custom, alarma moto, husa ( d-aia buna ). Pret: 7200 euro negociabil Motorul arata impecabil - pozele vorbesc. Bujie 0721 316 729 adi.aloman@gmail.com Se coboara la 6500 euro negociabil. Bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Are careva vreo bobina de inductie de vanzare :Model ZC016-TR, se potriveste pe vucanul de 700,750, 1500.....?As lua de pe ebay, dar dureaza si nu prea am rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 vezi aici : /index.php?/topic/686781-dezmembrez-kawasaki-vulcan-vn-750-modelul-american/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 vezi aici : /index.php?/topic/686781-dezmembrez-kawasaki-vulcan-vn-750-modelul-american/ Ok, multumesc de ajutor, l-am contactat si se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.