Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Incearca pe ebay.de, acolo daca gasesti si cumperi, nu mai platesti vama pentru ca e intra-european ;)

Asa e, nu platesti vama. Da e 300 de euro singuru' care e acu.

 

Ca sa follow-up, am fost la nenea si aproape l-o sudat. Adica asa cum era rupt de jur-imprejur, o sudat cam jumatate din circumferinta, pentru ca nu are acces din cauza piesei aleaia mari cu arc:D (am invatat cum merge socu, dar nu am invatat cum se cheama aia). Pare ca merge, sa vad si cat o sa tina. Maine ma duc sa imi dea jos mecanicu' si chestia aia, si mai fac o vizita la nenea. Promit ca pun poze maine, acu e ramas in masina carbu' si mi-i lene sa ies sa il iau.

 

L.E. Merci de ajutor. Daca nu o sa mearga, o sa incerc varianta fara soc pana strang bani de alt carb.

Editat de dr_moleu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul tau e destul de rar pe la noi, si printre utilizatorii de pe forum eu personal nu stiu pe nimeni sa-l detina, deci aici slabe sanse sa gasesti informatia.

 

Stiu ca nu prea exista Mean Streak in Romania dar din cate am citit modificarea admisiei de aer se face la fel si pe Vulcan 1600 si 2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inlocuit azi arcurile OEM din furca Drifterului meu de 800 cu progresive Wirth. O modificare pe care o recomand, tinuta de drum pe soselele noastre de lumea a III-a se imbunatateste considerabil. Se inlocuiesc foarte usor, telescoapele au o constructie simpla - chiar primitiva. Wirth recomanda ulei SAE 15, spre deosebire de SAE 10 la originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inlocuit azi arcurile OEM din furca Drifterului meu de 800 cu progresive Wirth. O modificare pe care o recomand, tinuta de drum pe soselele noastre de lumea a III-a se imbunatateste considerabil. Se inlocuiesc foarte usor, telescoapele au o constructie simpla - chiar primitiva. Wirth recomanda ulei SAE 15, spre deosebire de SAE 10 la originale.

Doc,da-mi si mie link-ul,sa vad daca au si pt sporty.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vand Kawasaki VN 1600 clasic:
- an fabricatie - 2005;
- km parcursi - 39600;
- accesorii: parbriz, crashbar Hepco&Beker, sissybar + portbagaj Hepco&Beker, coburi, "topcase" din piele (apare intr-o singura poza mai veche), suport picioare ( montat pe crashbar ), filtru de aer K&N, mansoane custom, alarma moto, husa ( d-aia buna ).
Pret: 7200 euro negociabil
Motorul arata impecabil - pozele vorbesc.
Bujie
0721 316 729
adi.aloman@gmail.com

Se coboara la 6500 euro negociabil.

 

Bujie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu prea exista Mean Streak in Romania dar din cate am citit modificarea admisiei de aer se face la fel si pe Vulcan 1600 si 2000.

Si pe mine ma bate gandul sa fac modificarea asta....eu am Vulcan de 1600. Cat despre tobe eu le-am golit de tot pe alea originale. In mers nu se aud chiar f tare dar acum depinde de fiecare. Cat despre power commander eu am gasit o solutie mai simpla (din punct de vedere financiar bineinteles:) http://www.gadgetjq.com/ping_fix.htm. Atat doar ca iti va creste consumul cu 2-3% dar fuge de rupe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Aseara m-am lovit de urmatoarea problema: am condus pe o ploaie torentiala cca. 30 km si mi s-a aprins becul la ulei. Nu s-a aprins tare, ci mai degraba palpaia ca si cum ar fi fost vorba de un scurt. Am ajuns acasa si am verificat nevelul uleiului care este in ordine! Eu cred ca a fost vorba doar de un scurt cauzat de apa, dar... va intreb si pe voi daca v-ati lovit de o asemenea problema. Azi inca nu m-am urcat in sa, dar o sa verifica daca se mai aprinde... desi eu cred ca nu!

 

Bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Radu! Intr-adevar, ieri am mers in jur de 100 km fara sa se mai aprinda! Am verificat ce era mai simplu, uleiul, ca pompa nu cred sa aiba probleme. Daca pompa este defecta sau nu functioneaza la parametrii normali, sta becul aprins tot timpul... si basca ca am abia +3000 km rulati!

 

Pe ploaie am mers de multe ori dar ca joi...

 

Dupa ploaie:

 

post-7202-0-28004800-1371880656_thumb.jpg

 

Dupa spalat:

 

 

post-7202-0-75993300-1371881010_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vulcan Riders Romania va invita pe data de 19-21 Iulie la Intalnirea posessorilor de Kawasaki Vulcan (Sambata de Sus). Mai multe detalii : /index.php?/topic/699147-intalnirea-posesorilor-de-kawasaki-vulcan-friends-19-21-iulie/

Editat de Schwarz Muller
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...